Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція майнового комплексу стадіону "Колос" м. Татарбунари, Одеської області (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013)
Очікувана вартість
49 946 800,00 UAH
UA-2020-12-29-005568-c ● 7e7725e2fee143b9a5becbad3847747d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Татарбунарської міської ради "Спортивний клуб Татарбунари" |
Код ЄДРПОУ: | 42731699 |
Місцезнаходження: | 68100, Україна , Одеська обл., ТАТАРБУНАРИ, вул. Князєва 39 Б |
Контактна особа: |
Вуколова Наталя Іванівна 0974067785 sport.klub11@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2020 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 16:30 |
Початок аукціону: | 22 січня 2021 15:45 |
Початок аукціону: | 22 січня 2021 15:45 |
Очікувана вартість: | 49 946 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 249 734,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція майнового комплексу стадіону "Колос" м. Татарбунари, Одеської області (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2021 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2021 14:45 |
ТД Колос зміни 2.docx | |
13 січня 2021 14:45 |
Перелік Змін 2.docx | |
05 січня 2021 15:39 |
ТД Колос зі змінами.docx | |
05 січня 2021 15:39 |
Додаток 3 Техзавдання.docx | |
05 січня 2021 15:39 |
Перелік Змін.docx | |
29 грудня 2020 17:30 |
ТД Колос посл..docx | |
29 грудня 2020 17:10 |
Проект договору.docx |
13 січня 2021 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 січня 2021 14:45 |
ТД Колос зміни 2.docx
|
||||||
13 січня 2021 14:45 |
Перелік Змін 2.docx
|
||||||
05 січня 2021 15:39 |
ТД Колос зі змінами.docx
|
||||||
05 січня 2021 15:39 |
Додаток 3 Техзавдання.docx
|
||||||
05 січня 2021 15:39 |
Перелік Змін.docx
|
||||||
29 грудня 2020 17:30 |
ТД Колос посл..docx
|
||||||
29 грудня 2020 17:10 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення щодо умов закупівлі
Дата подання: 31 грудня 2020 11:47
Дата відповіді: 05 січня 2021 14:07
Доброго дня.
В тендерній документації зазначено, що в штаті претендента повинні бути наявні "оператор машин та механізмів /машиністи/водії – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами вказаними у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази". Будь ласка, уточніть, чи необхідно виконувати цю вимогу, якщо необхідна техніка буде залучена з боку підприємства, що має у штаті необхідних працівників згідно вимог?
Крім того, в тендерній документації зазначено, що потребується підтвердження виконання аналогічних договорів, при цьому "аналогічним вважається договір на реконструкцію або капітальний ремонт". Будь ласка, зазначте, які суттєві ознаки такого договору виділяє замовник, крім назви об'єкту, беручи до уваги, що роботи, зазначені в Технічному завданні (додаток 3 тендерного завдання), можуть виконуватися і при новому будівництві.
Також, будь ласка, уточніть, які документи необхідно подати додатково у разі, якщо була змінена назва підприємства?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Довідкою про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази (Додаток 1 до ТД) передбачена можливість Учасника використовувати не тільки власну, але й орендовану та інше техніку. У разі, якщо техніка не є власністю Учасника, а використовується на інших правових підставах, то у договорі оренди або іншому договорі, повинно бути зазначено, що транспортний засіб надається з екіпажем (водієм).
АМКУ та Держаудитслужба при здійсненні моніторингів вважає аналогічним договором договір на закупівлю за показником четвертої цифри основного словника (ДК 021:2015). Теж саме позиція викладена у рішенні Верховного суду від 17.10.2018 року справа № 826/11824/17.
Предмет даної закупівлі за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. До коду за ДК 021:2015 - 45450000-6 входить як реконструкція (45454000-4) так і капітальний ремонт (45453000-7). Будівництво же відноситься до іншого показника ДК 021:2015 - 45210000-2, який не є предметом закупівлі оголошених відкритих торгів, тобто не може вважатися аналогічним до предмету закупівлі.
Якщо підприємство змінило назву, необхідно надати підтверджуючи документи, зокрема, рішення вищого органу управління
АМКУ та Держаудитслужба при здійсненні моніторингів вважає аналогічним договором договір на закупівлю за показником четвертої цифри основного словника (ДК 021:2015). Теж саме позиція викладена у рішенні Верховного суду від 17.10.2018 року справа № 826/11824/17.
Предмет даної закупівлі за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. До коду за ДК 021:2015 - 45450000-6 входить як реконструкція (45454000-4) так і капітальний ремонт (45453000-7). Будівництво же відноситься до іншого показника ДК 021:2015 - 45210000-2, який не є предметом закупівлі оголошених відкритих торгів, тобто не може вважатися аналогічним до предмету закупівлі.
Якщо підприємство змінило назву, необхідно надати підтверджуючи документи, зокрема, рішення вищого органу управління
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-29-005568-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Черкасизалізобетонстрой, Код ЄДРПОУ:31701672
Дата подання: 31 грудня 2020 08:09
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Відповідно п. 3.1 додатку 1 до ТД наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів зазначених у довідці договорів (не менше 2-х), з усіма додатками, додатковими угодами, та актами виконаних робіт які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт, відгуків від замовника про їх виконання. Аналогічним вважається договір на реконструкцію або капітальний ремонт.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм, який дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника, однак, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт, тобто має об'єктивну можливість виконати договір не залежно від того чи це договір на реконструкцію або капітальний ремонт, чи договір на будівництво. Більше того, роботи що при реконструкції або капітальному ремонті чи при будівництві є ідентичними (аналогічними), а також технологія виконання робіт здійснюється за одними будівельними стандартами.
Вимогою про надання на підтвердження виконання аналогічного договору де аналогічним є договори на реконструкцію або капітальний ремонт, фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання аналогічних договорів але в будівництві. Ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору, де аналогічним є договори на реконструкцію або капітальний ремонт та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм, який дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника, однак, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт, тобто має об'єктивну можливість виконати договір не залежно від того чи це договір на реконструкцію або капітальний ремонт, чи договір на будівництво. Більше того, роботи що при реконструкції або капітальному ремонті чи при будівництві є ідентичними (аналогічними), а також технологія виконання робіт здійснюється за одними будівельними стандартами.
Вимогою про надання на підтвердження виконання аналогічного договору де аналогічним є договори на реконструкцію або капітальний ремонт, фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання аналогічних договорів але в будівництві. Ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору, де аналогічним є договори на реконструкцію або капітальний ремонт та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 січня 2021 14:09
АМКУ та Держаудитслужба при здійсненні моніторингів вважає аналогічним договором договір на закупівлю за показником четвертої цифри основного словника (ДК 021:2015). Теж саме позиція викладена у рішенні Верховного суду від 17.10.2018 року справа № 826/11824/17.
Предмет даної закупівлі за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. До коду за ДК 021:2015 - 45450000-6 входить як реконструкція (45454000-4) так і капітальний ремонт (45453000-7). Будівництво же відноситься до іншого показника ДК 021:2015 - 45210000-2, який не є предметом закупівлі оголошених відкритих торгів, тобто не може вважатися аналогічним до предмету закупівлі. Відповідно статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як недискримінація учасників.
Дискримінація - це ситуація, за якою особа або група осіб зазнає обмежень у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об'єктивну обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Об'єктивне та розумне обґрунтування вимог щодо надання Учасниками аналогічних договорів предметом закупівлі реконструкція або капітальний ремонт наведено вище, і жодним чином не є дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників, а спрямовано на дотримання чинного законодавства.
Предмет даної закупівлі за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. До коду за ДК 021:2015 - 45450000-6 входить як реконструкція (45454000-4) так і капітальний ремонт (45453000-7). Будівництво же відноситься до іншого показника ДК 021:2015 - 45210000-2, який не є предметом закупівлі оголошених відкритих торгів, тобто не може вважатися аналогічним до предмету закупівлі. Відповідно статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як недискримінація учасників.
Дискримінація - це ситуація, за якою особа або група осіб зазнає обмежень у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об'єктивну обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Об'єктивне та розумне обґрунтування вимог щодо надання Учасниками аналогічних договорів предметом закупівлі реконструкція або капітальний ремонт наведено вище, і жодним чином не є дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників, а спрямовано на дотримання чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-12-29-005568-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТДВ "Агробуд", Код ЄДРПОУ:00416410
Дата подання: 31 грудня 2020 12:06
Питання що до технічного завдання
Шановний Замовник!
Уважно розглянувши Вашу тендерну документацію, і провівши попередні розрахунки, хотіли б уточнити, чи в повному обсязі надано технічне завдання? Якщо так, чи вірна сума закупівлі?
Уважно розглянувши Вашу тендерну документацію, і провівши попередні розрахунки, хотіли б уточнити, чи в повному обсязі надано технічне завдання? Якщо так, чи вірна сума закупівлі?
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 січня 2021 14:08
При публікації тендерної документації була допущена технічна помилка. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-29-005568-c.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41510150
Вимога щодо дискримінації та непрозорості закупівлі
Шановний Замовнику замість перинного технічного завдання (1 аркуш) ви завантажили технічне завдання на 40 аркушів з позиціямі, які раніше не були вказані!!!! Питання звідки взялося технічне завдання з улаштуванням тротуару, установлення стільців, монтаж водосточних труб, мурування стін, установлення пісуарів, вікна, двері та ще багато того що не було вказано ? За новим технічним завданням ми як потенційний учасник процедури закупівлі вимагаємо задля прозорості надати проектну документіцію
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2021 16:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКССТРОЙ" |
38 251 774,08
UAH з ПДВ
|
28 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛДІНГ ІНВЕСТ" |
38 373 438,99
UAH з ПДВ
|
28 942 443,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ" |
39 671 313,13
UAH з ПДВ
|
28 945 443,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
42 990 000,00
UAH з ПДВ
|
29 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" |
46 751 354,47
UAH з ПДВ
|
30 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" |
39 960 860,73
UAH з ПДВ
|
39 960 860,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укрбудконстракшн |
46 598 252,36
UAH з ПДВ
|
45 776 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРЕДО С" |
47 430 136,90
UAH з ПДВ
|
45 777 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ |
49 926 806,65
UAH з ПДВ
|
49 926 806,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРБОЛІТ К" |
49 943 000,00
UAH з ПДВ
|
49 943 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКССТРОЙ" #42802104 |
Очікує рішення |
28 940 000,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2021 16:54
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 січня 2021 13:10 |
Кінець періоду оскарження: | 09 лютого 2021 00:00 |
Дата відміни: | 09 лютого 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | після переносу закуплі тендерної документації та перелік змін до документації не змінена дата кінцевого сроку подання тендерної пропозиції з 14.01.22021 на 21.01.2021 |
Документи:
29 січня 2021 13:10
|
Електронний підпис |
29 січня 2021 13:06
|
Scan20210129121126.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-12-29-005568-c.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКССТРОЙ", Код ЄДРПОУ:42802104
СКАРГА (На рішення уповноваженої особи Комунального закладу Татарбунарської міської ради «Спортивний клуб Татарбунари» від 28 січня 2021 року про відміну торгів)
29 січня 2021 року о 13 год 10 хв. на сайті оприлюднено рішення про відміну закупівлі, а саме протокольне рішення (протокол) №4 уповноваженої особи Комунального закладу Татарбунарської міської ради «Спортивний клуб Татарбунари» від 28 січня 2021 року.
Із змісту вказаного протоколу вбачається, що підставою для прийняття рішення про відміну закупівлі стала помилка в тендерній документації, яку неможливо виправити, а саме в тендерній документації та переліку змін до документації не змінена дата кінцевого строку подання тендерної пропозиції з 14.01.2021 на 21.01.2021.
Виправити ці помилки неможливо, у зв’язку з чим уповноважена особа Комунального закладу Татарбунарської міської ради «Спортивний клуб Татарбунари» дійшла висновку про те, що наявні підстави для відміни торгів на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаю рішення уповноваженої особи Комунального закладу Татарбунарської міської ради «Спортивний клуб Татарбунари» від 28 січня 2021 року, викладене в протоколі №4 незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.
29 грудня 2020 року Комунальним закладом Татарбунарської міської ради "Спортивний клуб Татарбунари" через Електронну систему публічних закупівель Prozorro розміщено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-12-29-005568-c на реконструкцію майнового комплексу стадіону "Колос" м. Татарбунари, Одеської області (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013).
У вказаному вище оголошенні зазначено, що Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 16:30.
Можливо спочатку кінцевою датою подання тендерних пропозицій і було зазначено 14 січня 2021 року але в оголошенні, розміщеному на сайті кінцевою датою зазначено 21 січня 2021 року.
При розгляді скарги прошу звернути увагу на те, що всі зміни до оголошення відбуваються замовником тендеру саме за його заявою.
Саме 21 січня 2021 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКССТРОЙ" (код 42802104) подана тендерна пропозиція для участі у вказаних відкритих торгах.
Крім того, згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2020-12-29-005568-c 21 січня 2021 року тендерні пропозиції подані також ТОВ "БІЛДІНГ ІНВЕСТ" (код 41373128); Товариством з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" (код 42846419); ТОВ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" (код 41510150); ТОВ «Укрбудконстракшн» (код 41511636); ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» (код 43346384); ТОВ "ІНЖЕНЕРНОБУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ" (код 43416435)
Таким чином, окрім ТОВ «ЕКССТРОЙ» в останній день, а саме 21 січня 2021 року, тендерні пропозиції були подані ще шістьма компаніями, які всі були допущені та приймали участь у відкритих торгах.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2020-12-29-005568-c переможцем відкритих торгів стало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКССТРОЙ" (код 42802104).
Факт того, що в тендерній документації не виправлена кінцева дата подачі тендерної пропозиції ніяким чином не завадило ТОВ «ЕКССТРОЙ» та іншим учасникам подати пропозиції та приймати участь в торгах.
Таким чином, не виправлення кінцевої дати подачі пропозицій в самій тендерній документації відноситься до формальної помилки, яка ніяким чином не вплинула на учасників торгів та не може бути підставою для відміни торгів уповноваженою особою замовника.
З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Задовольнити скаргу у повному обсязі.
Зобов’язати замовника скасувати рішення уповноваженої особи Комунального закладу Татарбунарської міської ради «Спортивний клуб Татарбунари» від 28 січня 2021 року про відміну закупівлі, викладене у протоколі №4.
Директор Віталій СИДОРОВ
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився