Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Топотекан 4 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Topotecan 4 mg)
Очікувана вартість
5 470 814,06 UAH
UA-2020-08-13-008879-a 7e655ba7a9ef4c78867eaff886c316a6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 14:46
Очікувана вартість: 5 470 814,06 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 354,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 серпня 2020 17:42
Enquiries until: 03 вересня 2020 11:00
Complaints submission until: до 09 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 вересня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 5 470 814 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 27 354 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2837 одиниця
Топотекан 4 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Topotecan

Topotecan 4 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 жовтня 2020
UA-2020-08-13-008879-a7e655ba7a9ef4c78867eaff886c316a6
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
D.D. Сандоз Фармасьютікалз Документи
Допущено до аукціону
Accord Healthcare Limited Документи
Допущено до аукціону

Публічні документи

13 жовтня 2020 16:26
Додаток 3.pdf
11 вересня 2020 13:15
Доручення.pdf
11 вересня 2020 13:15
8.1 Інструкція.pdf
11 вересня 2020 13:15
6.1 Додаток 2-б.pdf
11 вересня 2020 13:15
5.1 Додаток 2-а.pdf
11 вересня 2020 13:15
3.1_3.2_3.3 Повноваження.pdf
11 вересня 2020 13:15
2.1 Додаток 1.pdf
11 вересня 2020 13:15
1.1_1.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

D.D. Сандоз Фармасьютікалз

Accord Healthcare Limited

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
D.D. Сандоз Фармасьютікалз 3 497 225,00
UAH
2 498 999,00
UAH
Документи
Accord Healthcare Limited 5 000 000,00
UAH
2 499 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 16:26
Додаток 3.pdf
11 вересня 2020 13:15
Доручення.pdf
11 вересня 2020 13:15
8.1 Інструкція.pdf
11 вересня 2020 13:15
6.1 Додаток 2-б.pdf
11 вересня 2020 13:15
5.1 Додаток 2-а.pdf
11 вересня 2020 13:15
3.1_3.2_3.3 Повноваження.pdf
11 вересня 2020 13:15
2.1 Додаток 1.pdf
11 вересня 2020 13:15
1.1_1.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

D.D. Сандоз Фармасьютікалз

Accord Healthcare Limited

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
D.D. Сандоз Фармасьютікалз
#2159287000
Переможець
2 498 999,00
UAH
12 жовтня 2020 13:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 жовтня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
D.D. Сандоз Фармасьютікалз
#2159287000
2 498 999,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 11:11
ДУ 4 09_195-11_2020.pdf укладений
03 вересня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 18:43
ДУ №3 до 09-195-11-2020.pdf зміни до договору
30 липня 2021 18:41
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 10:02
ДУ 2 09_195.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 10:00
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 10:18
ДУ №1 до Дог.09_195-11.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 18:31
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
18 листопада 2020 18:29
Договір_09-195-11-2020-Сандоз.pdf укладений
18 листопада 2020 18:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/195-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/195-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/195-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 01 вересня 2021
Сума оплати за договором: 2 496 328,90
UAH
Причини розірвання договору: в зв'язку з неможливістю поставки 3 упаковок продукції