Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4
Очікувана вартість
127 500,00 UAH
UA-2021-03-02-010576-b ● 7e3e42d60c8a4281aa7f365560f2d529
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізька обласна рада |
Код ЄДРПОУ: | 20507422 |
Вебсайт: | http://www.zor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр. Соборний, 164, м. Запоріжжя |
Контактна особа: |
Коротич Микола Миколайович +380612390613 zor@zor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2021 16:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 16:29 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 15:29 |
Очікувана вартість: | 127 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір Svetocopy А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550 пачка
Папір Svetocopy А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості Товару проводиться Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Товару згідно з накладною та рахунку Продавця шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок останнього. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 16:25 |
Оголошення (Папір Svetocopy А4 ) березень.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 03 березня 2021 08:32
Дата відповіді: 04 березня 2021 09:21
Чи можна пропонувати аналоги паперу, що має ті самі характеристиками?
Відповідь: Аналоги розглядатись не будуть. Це буде не відповідати Технічним вимогам закупівлі. Замовник має на меті придбати товар зазначений в Технічних вимогах.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-02-010576-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 березня 2021 15:05
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-03-02-010576-b на закупівлю «Папір А4» де Замовником виступає Запорізька обласна рада. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-03-02-010576-b нами було встановлено, що вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу, а саме «Svetocopy». Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати. Просимо Вас доповнити вимоги і викласти їх в наступній редакції: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»» для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 09:16
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі»,відповідно до п. 3 розпорядженням голови обласної ради від 15.05.2020 № 23-р та Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедури спрощеної закупівлі затвердженого розпорядженням голови обласної ради від 15.05.2020 № 23-р.
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель від 06.03.2021 за предметом закупівлі, папір А 4 (ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) текст роз’яснення: Відповідно до частини 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та /або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.»
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель від 06.03.2021 за предметом закупівлі, папір А 4 (ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) текст роз’яснення: Відповідно до частини 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та /або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.»
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-010576-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 19 березня 2021 19:37
неправомірне обрання переможця
Пропозиція учасника ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", якого наразі обрано переможцем, має невідповідності вимогам Замовника, які чомусь лишилися поза увагою уповноваженої особи. Обґрунтування наведено у доданому файлі
Скасована
Дата: 22 березня 2021 13:29
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-03-02-010576-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 22 березня 2021 18:01
оскарження незаконного рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника
Детальний опис вимог у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2021 17:14
Шановний учаснику! На ваше звернення, що надійшло до системи Prozorro від 22.03.2021, щодо прийняття замовником (уповноваженою особою) неправомірного рішення по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальністю «Аверс Канцелярія» (далі ТОВ «Аверс Канцелярія») повідомляємо наступне.
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено порядок проведення спрощених закупівель. Відповідно до частини 3 статті 14 Закону, визначена інформація, яка має бути обов’язково зазначена замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Нормою цієї частини також зазначено що: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація».
Частинами 11, 12 ст. 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
У частині 8 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення закупівлі зазначається, перелік документів, які повинен надати Учасник в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї Пропозиції. В пункті 8.2. частині 8 оголошення закупівлі зазначено: «Копію Статуту Учасника в останній (діючій) редакції для (юридичних осіб)».
Учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» у складі своєї пропозиції було надано ряд документів:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- Довідку про відкриті рахунки ТОВ «Аверс Канцелярія»;
- Витяг з реєстру податків на додану вартість»
- Довідку про модельний статут;
- Наказ № 1К від 21 березня 2016 року «Про призначення директора»;
- Протокол загальних зборів Учасників ТОВ «Аверс Канцелярія» від 20 березня 2016 року;
- Відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
- тощо, окрім копії статуту.
Відповідно до пункту 4 статті 56 Господарського кодексу України суб'єкт господарювання може створюватися та діяти на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, що після його прийняття учасниками стає установчим документом.
Згідно з частинами 1,2 статті 57 Господарського кодексу України, установчими документами суб’єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб’єкта господарювання. В установчих документах повинні бути зазначені найменування суб’єкта господарювання, мета і предмет господарської діяльності, склад і компетенція його органів управління, порядок прийняття ними рішень, порядок формування майна, розподілу прибутків та збитків, умови його реорганізації та ліквідації, якщо інше не передбачено законом.
Відповідно до положень статті 87 Цивільного кодексу України установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом.
Слід зазначити, що рішення засновників про створення юридичної особи, яка здійснює діяльність на підставі модельного статуту, не містить у своєму складі всієї зазначеної інформації, а отже таке рішення – не можна вважати установчим документом.
Жодним законодавчим актом не зазначено, що модельний статут не існує у друкованому вигляді і не можливо надати його копію.
Отже, відсутність копії статуту (у випадку ТОВ «Аверс Канцелярія – модельного статуту») у складі пропозиції свідчить про те, що ТОВ «Аверс Канцелярія» не відповідає умовам оголошення про закупівлю. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 – пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З урахуванням інформації викладеної вище, пропозиція учасника – ТОВ «Аверс Канцелярія» відхилена правомірно.
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено порядок проведення спрощених закупівель. Відповідно до частини 3 статті 14 Закону, визначена інформація, яка має бути обов’язково зазначена замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Нормою цієї частини також зазначено що: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація».
Частинами 11, 12 ст. 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
У частині 8 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення закупівлі зазначається, перелік документів, які повинен надати Учасник в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї Пропозиції. В пункті 8.2. частині 8 оголошення закупівлі зазначено: «Копію Статуту Учасника в останній (діючій) редакції для (юридичних осіб)».
Учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» у складі своєї пропозиції було надано ряд документів:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- Довідку про відкриті рахунки ТОВ «Аверс Канцелярія»;
- Витяг з реєстру податків на додану вартість»
- Довідку про модельний статут;
- Наказ № 1К від 21 березня 2016 року «Про призначення директора»;
- Протокол загальних зборів Учасників ТОВ «Аверс Канцелярія» від 20 березня 2016 року;
- Відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
- тощо, окрім копії статуту.
Відповідно до пункту 4 статті 56 Господарського кодексу України суб'єкт господарювання може створюватися та діяти на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, що після його прийняття учасниками стає установчим документом.
Згідно з частинами 1,2 статті 57 Господарського кодексу України, установчими документами суб’єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб’єкта господарювання. В установчих документах повинні бути зазначені найменування суб’єкта господарювання, мета і предмет господарської діяльності, склад і компетенція його органів управління, порядок прийняття ними рішень, порядок формування майна, розподілу прибутків та збитків, умови його реорганізації та ліквідації, якщо інше не передбачено законом.
Відповідно до положень статті 87 Цивільного кодексу України установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом.
Слід зазначити, що рішення засновників про створення юридичної особи, яка здійснює діяльність на підставі модельного статуту, не містить у своєму складі всієї зазначеної інформації, а отже таке рішення – не можна вважати установчим документом.
Жодним законодавчим актом не зазначено, що модельний статут не існує у друкованому вигляді і не можливо надати його копію.
Отже, відсутність копії статуту (у випадку ТОВ «Аверс Канцелярія – модельного статуту») у складі пропозиції свідчить про те, що ТОВ «Аверс Канцелярія» не відповідає умовам оголошення про закупівлю. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 – пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З урахуванням інформації викладеної вище, пропозиція учасника – ТОВ «Аверс Канцелярія» відхилена правомірно.
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
111 600,00
UAH з ПДВ
|
111 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
119 412,00
UAH з ПДВ
|
118 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" |
122 202,00
UAH з ПДВ
|
119 226,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
111 600,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 14:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Рішення скасоване |
118 110,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 13:29
|
|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
118 110,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 13:52
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
119 226,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 18:10
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 14:43
|
Договір 38.pdf | укладений |
31 березня 2021 14:36
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
15 квітня 2021 14:13
|
119 226,00 UAH | UA628201720344290004000038029 Запорізька обласна рада |
UA043133990000026006060519141 ТОВ "СВIКОМ" |
Оплачений |