Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна +380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 21:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 14:40 |
Очікувана вартість: | 1 339 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 696,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 21:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 21:09 |
TD2020 колбаса2.docx |
17 лютого 2020 21:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2020 21:09 |
TD2020 колбаса2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Асортимент ковбасних виробів в Україні представлений значною кількістю товару що відповідає вимогам замовника та має різні найменування, замовник не обмежує учасників продукцією певних виробників чи певних найменувань, відповідно до розгляду приймаються пропозиції на постачання товару, який відповідає вимогам викладеним в тендерній документації, товар першого ґатунку в якості аналогічного не розглядається.
Щодо пропозиції вилучити з тендерної документації вимогу про підтвердження в Акті відповідності учасників вимогам до операторів ринку, які реалізують харчові продукти (відповідно до предмету закупівлі), роз'яснюємо наступне. Замовник в першу чергу зорієнтований на придбання товарів (продуктів харчування) у суб'єктів господарювання, які при провадженні господарської діяльності реалізовують відповідний товар широкому колу споживачів та є надійними постачальниками зазначеного товару. Якщо ж учасник не провадить відповідну діяльність на постійній основі і не має можливості перевірити відповідність зазначеним вимогам, або якщо продукт, який є предметом закупівлі, не включено в перелік Акту, надання відповідних відомостей фактично унеможливлюється, проте це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій, оскільки відсутність документів, не передбачених законом для певних осіб не може бути підставою для відхилення таких пропозицій.
Повторно роз'яснюємо, що асортимент ковбасних виробів в Україні представлений значною кількістю товару що відповідає вимогам замовника та має різні найменування, замовник не обмежує учасників продукцією певних виробників чи певних найменувань, відповідно до розгляду приймаються пропозиції на постачання товару, який відповідає вимогам викладеним в тендерній документації, товар першого ґатунку в якості аналогічного не розглядається.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-14-000003 ● 0d7fddb0561a40629ce24070afa0bdbd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2020 20:42 |
16.03.2020 № 57
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.03.2020 № 57
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
26
UA-2020-02-17-001384-c
17.02.2020 Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Регіон-А |
831 236,00
UAH з ПДВ
|
781 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОМАНКОВ АНТОН ЮРІЙОВИЧ" |
927 235,00
UAH з ПДВ
|
781 859,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" |
979 085,40
UAH з ПДВ
|
866 656,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
988 546,72
UAH з ПДВ
|
866 659,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Регіон-А #30643369 |
Очікує рішення |
781 850,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 15:13
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 23 березня 2020 19:37 |
Коментар щодо відміни: | В зв'язку з повторним введенням карантину в закладах освіти замовника обсяги та номенклатура забезпечення продуктами харчування, які є предметом даної закупівлі, переглянуті Замовником, потреба в даній закупівлі відпала. Відповідно до ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" прийнято рішення про відміну торгів. |
23 березня 2020 19:37
|
ковбаса відм.pdf |