Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оливи та мастильні матеріали (09210000-4 – Мастильні засоби)
Oils and lubricants (09210000-4 - Lubricants)
Oils and lubricants (09210000-4 - Lubricants)
Очікувана вартість
33 933 893,48 UAH
UA-2021-03-26-010212-c ● 7e33703cbb2049c1ad8499173a45459c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 березня 2021 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2021 15:29 |
Очікувана вартість: | 33 933 893,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 169 669,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1018016.8 UAH |
Publication date: | 26 березня 2021 13:56 |
Enquiries until: | 09 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 травня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 33 933 893 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 169 669 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Scope of the procurement
Оливи та мастильні матеріали (09210000-4 – Мастильні засоби)
Oils and lubricants (09210000-4 - Lubricants)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63.5 т.
Олива моторна для автотракторних дизелів М-10Г2К
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Олива моторна для автотракторних дизелів М-10Г2К
CPV: 09210000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
170.5 т.
Олива для гідравлічних передач тепловозів ГТ-50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Олива для гідравлічних передач тепловозів ГТ-50
CPV: 09210000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1.6 т.
Олива індустріальна І-30А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Олива індустріальна І-30А
CPV: 09210000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
172.35 т.
Олива індустріальна І-40А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Олива індустріальна І-40А
CPV: 09210000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
62.4 т.
Олива індустріальна І-20А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Олива індустріальна І-20А
CPV: 09210000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2021 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2021 17:16 |
4227 ТД_Оливи та мастила_нова редакція від 11.05.2021.docx | |
11 травня 2021 17:16 |
Зміни до тендеру_4227_11.05.2021.docx | |
06 травня 2021 17:24 |
Зміни до тендеру_4227_06.05.2021.docx | |
26 квітня 2021 15:50 |
Зміни до тендеру_4227_26.04.2021.docx | |
21 квітня 2021 17:36 |
Зміни до тендеру_4227_21.04.2021.docx | |
16 квітня 2021 18:30 |
Зміни до тендеру_4227_16.04.2021.docx | |
26 березня 2021 13:53 |
Додаток №9.doc | |
26 березня 2021 13:53 |
Додаток 11 до ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-26-010212-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 02 квітня 2021 10:48
Вимога про підвищення очікуваної вартості
Очікувана вартість в процедурах закупівлі, що оголошені в електронній системі закупівель Філією «Центр забезпечення виробництва» Укрзалізниці з метою придбання оливи та мастильних матеріалів, станом на 01 квітня 2021 року не відповідають ринковим цінам, так як кон`юктура ринку нафтопродуктів зазнала змін, світові ціни на базові оливи зросли та демонструють тенденцію до подальшого зростання. Окремо необхідно відмітити, що ціни відповідно до Argus Base Oils лише за останні дні березня зросли на SN-150 на 100$/т, а на SN-500 на 140$/т, а також спостерігається активний сезонний попит і глобальний дефіцит базових олив, з яких виготовляються оливи та мастильні матеріали.
Таким чином, в таких умовах очікувана вартість наведених закупівель є низькою та неринковою, у зв`язку з чим вимагаємо привести очікувану вартість до ринкових цін на оливи та мастильні матеріали шляхом збільшення на 35%.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, в таких умовах очікувана вартість наведених закупівель є низькою та неринковою, у зв`язку з чим вимагаємо привести очікувану вартість до ринкових цін на оливи та мастильні матеріали шляхом збільшення на 35%.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2021 16:18
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2021-03-26-010212-c Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (Оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
№ UA-2021-03-26-010212-c Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (Оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Номер вимоги: UA-2021-03-26-010212-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КСМ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37333587
Дата подання: 02 квітня 2021 12:53
Цена
За последние 2 месяца цены на базовые масла выросли более, чем на 80% и продолжают расти. При этом на мировых рынках наблюдается острый дефицит базовых масел всех видов. Ситуация в Украине не является исключением, тем более что собственного производства базовых масел в Украине нет.
Из объявленных Центром Обеспечения Укрзализницы процедур на закупку смазочных материалов очевидно, что бюджет этих процедур не учитывал происходящего последние месяцы подорожания.
В связи с вышеизложенным требуем привести ожидаемую стоимость закупок в соответствие с рыночными ценами.
Розгорнути
Згорнути
Из объявленных Центром Обеспечения Укрзализницы процедур на закупку смазочных материалов очевидно, что бюджет этих процедур не учитывал происходящего последние месяцы подорожания.
В связи с вышеизложенным требуем привести ожидаемую стоимость закупок в соответствие с рыночными ценами.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2021 16:18
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2021-03-26-010212-c Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (Оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
№ UA-2021-03-26-010212-c Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (Оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Номер вимоги: UA-2021-03-26-010212-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КСМ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37333587
Дата подання: 02 квітня 2021 13:29
Вимога
За останні 2 місяці ціни на базові оливи зросли більш, ніж на 80% і продовжують зростати. При цьому на світових ринках спостерігається гострий дефіцит базових олив всіх видів. Ситуація в Україні не є винятком, тим більше що власного виробництва базових олив в Україні немає.
З оголошених Центром Забезпечення Укрзалізниці процедур на закупівлю мастильних матеріалів очевидно, що бюджет цих процедур не брав до уваги того, що відбувається останні місяці подорожчання.
У зв'язку з вищевикладеним вимагаємо привести очікувану вартість закупівель у відповідність з ринковими цінами
Розгорнути
Згорнути
З оголошених Центром Забезпечення Укрзалізниці процедур на закупівлю мастильних матеріалів очевидно, що бюджет цих процедур не брав до уваги того, що відбувається останні місяці подорожчання.
У зв'язку з вищевикладеним вимагаємо привести очікувану вартість закупівель у відповідність з ринковими цінами
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2021 16:18
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2021-03-26-010212-c Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (Оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
№ UA-2021-03-26-010212-c Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (Оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Номер вимоги: UA-2021-03-26-010212-c.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39798690
Дата подання: 02 квітня 2021 21:33
Вимога про підвищення очікуваної вартості
Очікувана вартість закупівлі є занизькою та не відповідає ринковим цінам, так як на ринку продовжується суттєве зростання цін та наявний дефіцит базових олив, які використовуються для виробництва олив та мастил для потреб АТ «Укрзалізниця».
За таких умов успішне здійснення закупівлі можливе тільки з врахуванням суттєвого зростання очікуваної вартості закупівлі не менше ніж на 35%.
Зважаючи на все вищевказане, просимо змінити очікувану вартість та внести зміни до закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
За таких умов успішне здійснення закупівлі можливе тільки з врахуванням суттєвого зростання очікуваної вартості закупівлі не менше ніж на 35%.
Зважаючи на все вищевказане, просимо змінити очікувану вартість та внести зміни до закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2021 16:18
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2021-03-26-010212-c Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (Оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
№ UA-2021-03-26-010212-c Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (Оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Номер вимоги: UA-2021-03-26-010212-c.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Ж.О.К.", Код ЄДРПОУ:41821647
Дата подання: 13 квітня 2021 12:04
вимога
Шановний Замовник!
1. Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Разом з тим, згідно п. 5.7 ГОСТ 2.114-95 (мовою оригіналу) Необходимость согласования с потребителем ТУ на продукцию, разработанную в инициативном порядке, определяет разработчик.
Таким чином, зазначена вимога тендерної документації порушує наше право самостійно визначати необхідність узгодження ТУ.
2. Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації Для продукції залізничного призначення надати: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати: копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 8.5 ДСТУ 8634:2016 – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року.
Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016.
Водночас, згідно п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 Кваліфікаційні випробування організовує і забезпечує їх проведення виробник продукції. Кваліфікаційні випробування проводить комісія, у складі якої є представники виробника, розробника продукції, розробників і постачальників комплектувальних виробів і, в разі потреби, органів державного нагляду та інших зацікавлених сторін, громадських організацій із захисту прав споживачів тощо або випробувальні підрозділи (випробувальні центри, випробувальні лабораторії, калібрувальні лабораторії), акредитовані на технічну компетентність та незалежність згідно з чинним законодавством.
Тобто, ДСТУ 8634:2016 не встановлює обов’язкове залучення споживача до проведення кваліфікаційних випробувань та вимога тендерної документації є такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене просимо внести зміни до тендерної докуметації, вилучивши зазначені вимоги або розширивши можливості підтвердження відповідності для учасників.
3. Згідно ч. 1 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тендерною документацією Замовника, а саме пп. 2.1 Додатку 1 передбачено для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, на підтвердження проходження процедури допуску олив та мастильних матеріалів до застосування на залізничному транспорті згідно з вимогами Стандарту СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування», введеного в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765, надати:
- в разі наявності допуску продукції до застосування на залізничному транспорті, починаючи з грудня 2017 року, учасник повинен надати копію (сканований документ) виписки з протоколу засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця» щодо допуску вказаної продукції;
- в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».
- в разі проходження на момент проведення закупівлі процедури допуску продукції до застосування на залізничному транспорті відповідно до вимог СТП-Н 04-009:2017 (Додаток № 11 до тендерної документації з урахуванням заміни ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 на ДСТУ 8634:2016 для процедур постановки на виробництво, що здійснюються після 01.01.2019), учасник у тендерній пропозиції може надати гарантійний лист про те, що до моменту поставки мастильних матеріалів ним буде надане документальне підтвердження про допуск. У разі порушення зазначеної вимоги забезпечення виконання договору не повертається.
Так само, відповідно до інформації, викладено після примітки Додатку А Додатку 1 тендерної документації підтвердження процедури допуску на відповідність СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування»:
- в разі проходження процедури допуску на відповідність Стандарту СТП-Н 04-009:2017 у встановленому порядку, починаючи з грудня 2017 року, постачальник повинен надати копію (сканований документ) виписки з протоколу засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця» щодо допуску вказаної продукції;
- - в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції, той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».
- в разі проходження процедури допуску продукції до застосування на залізничному транспорті згідно з вимогами СТП-Н 04-009:2017, учасник у тендерній пропозиції може надати гарантійний лист, проте до моменту поставки мастильних матеріалів має надати підтвердження про допуск. У разі порушення зазначеної вимоги забезпечення виконання договору не повертається.
Наше підприємство проходить всі необхідні процедури, встановлені Стандартом СТП-Н 04-009:2017 для отримання допусків до застосування на оливи та мастильні матеріали, які нами виробляються. Серед іншого, наше підприємство, в рамках отримання допусків, за вимогою АТ «Укрзалізниця» вимушено укласти договори з уповноваженим структурним підрозділом Замовника на надання ним послуг з розробки програми і методики експлуатаційних випробувань олив для кожного найменування оливи окремо. За надання таких послуг Замовником вимагається окрема оплата. Згідно з умовами зазначених договорів наше підприємство не може розкривати інформацію щодо їх вартості без згоди Замовника. Маємо повідомити, що така оплата є досить суттєвою та, з урахуванням того, що Замовником, в рамках даного тендеру, закуповується 9 (дев’ять) найменувань мастил, становить значну суму.
В той же час згідно з умовами тендерної документації, виробники, які постачали мастила та оливи на АТ «Укрзалізниця» за період 2015 – 2017 років, звільнені від отримання допуску до застосування згідно вимог СТП-Н 04-009:2017 та, відповідно, від сплати коштів за надання Замовником вищезазначених послуг.
Зазначаємо, що складені таким чином вимоги тендерної документації порушують принципи здійснення закупівель, такі як недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях здійснення закупівель.
Дії Замовника направлені на те, що окремі учасники закупівлі звільняються від додаткових грошових витрат, а всі інші мають їх нести, призводить до збільшення вартості товару, що пропонується до постачання у таких учасників та, зокрема, у Скаржника, та знижують конкурентоспроможність.
Зважаючи на все вищевикладене, повідомляємо про порушення законних прав та інтересів нашого підприємства та просимо:
- встановити вимоги щодо проходження допуску до застосування (відповідність Стандарту СТП-Н 04-009:2017) рівними для всіх учасників закупівлі або усунути вимоги щодо проходження допуску до застосування (відповідність Стандарту СТП-Н 04-009:2017).
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Разом з тим, згідно п. 5.7 ГОСТ 2.114-95 (мовою оригіналу) Необходимость согласования с потребителем ТУ на продукцию, разработанную в инициативном порядке, определяет разработчик.
Таким чином, зазначена вимога тендерної документації порушує наше право самостійно визначати необхідність узгодження ТУ.
2. Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації Для продукції залізничного призначення надати: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати: копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 8.5 ДСТУ 8634:2016 – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року.
Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016.
Водночас, згідно п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 Кваліфікаційні випробування організовує і забезпечує їх проведення виробник продукції. Кваліфікаційні випробування проводить комісія, у складі якої є представники виробника, розробника продукції, розробників і постачальників комплектувальних виробів і, в разі потреби, органів державного нагляду та інших зацікавлених сторін, громадських організацій із захисту прав споживачів тощо або випробувальні підрозділи (випробувальні центри, випробувальні лабораторії, калібрувальні лабораторії), акредитовані на технічну компетентність та незалежність згідно з чинним законодавством.
Тобто, ДСТУ 8634:2016 не встановлює обов’язкове залучення споживача до проведення кваліфікаційних випробувань та вимога тендерної документації є такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене просимо внести зміни до тендерної докуметації, вилучивши зазначені вимоги або розширивши можливості підтвердження відповідності для учасників.
3. Згідно ч. 1 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тендерною документацією Замовника, а саме пп. 2.1 Додатку 1 передбачено для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, на підтвердження проходження процедури допуску олив та мастильних матеріалів до застосування на залізничному транспорті згідно з вимогами Стандарту СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування», введеного в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765, надати:
- в разі наявності допуску продукції до застосування на залізничному транспорті, починаючи з грудня 2017 року, учасник повинен надати копію (сканований документ) виписки з протоколу засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця» щодо допуску вказаної продукції;
- в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».
- в разі проходження на момент проведення закупівлі процедури допуску продукції до застосування на залізничному транспорті відповідно до вимог СТП-Н 04-009:2017 (Додаток № 11 до тендерної документації з урахуванням заміни ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 на ДСТУ 8634:2016 для процедур постановки на виробництво, що здійснюються після 01.01.2019), учасник у тендерній пропозиції може надати гарантійний лист про те, що до моменту поставки мастильних матеріалів ним буде надане документальне підтвердження про допуск. У разі порушення зазначеної вимоги забезпечення виконання договору не повертається.
Так само, відповідно до інформації, викладено після примітки Додатку А Додатку 1 тендерної документації підтвердження процедури допуску на відповідність СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування»:
- в разі проходження процедури допуску на відповідність Стандарту СТП-Н 04-009:2017 у встановленому порядку, починаючи з грудня 2017 року, постачальник повинен надати копію (сканований документ) виписки з протоколу засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця» щодо допуску вказаної продукції;
- - в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції, той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».
- в разі проходження процедури допуску продукції до застосування на залізничному транспорті згідно з вимогами СТП-Н 04-009:2017, учасник у тендерній пропозиції може надати гарантійний лист, проте до моменту поставки мастильних матеріалів має надати підтвердження про допуск. У разі порушення зазначеної вимоги забезпечення виконання договору не повертається.
Наше підприємство проходить всі необхідні процедури, встановлені Стандартом СТП-Н 04-009:2017 для отримання допусків до застосування на оливи та мастильні матеріали, які нами виробляються. Серед іншого, наше підприємство, в рамках отримання допусків, за вимогою АТ «Укрзалізниця» вимушено укласти договори з уповноваженим структурним підрозділом Замовника на надання ним послуг з розробки програми і методики експлуатаційних випробувань олив для кожного найменування оливи окремо. За надання таких послуг Замовником вимагається окрема оплата. Згідно з умовами зазначених договорів наше підприємство не може розкривати інформацію щодо їх вартості без згоди Замовника. Маємо повідомити, що така оплата є досить суттєвою та, з урахуванням того, що Замовником, в рамках даного тендеру, закуповується 9 (дев’ять) найменувань мастил, становить значну суму.
В той же час згідно з умовами тендерної документації, виробники, які постачали мастила та оливи на АТ «Укрзалізниця» за період 2015 – 2017 років, звільнені від отримання допуску до застосування згідно вимог СТП-Н 04-009:2017 та, відповідно, від сплати коштів за надання Замовником вищезазначених послуг.
Зазначаємо, що складені таким чином вимоги тендерної документації порушують принципи здійснення закупівель, такі як недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях здійснення закупівель.
Дії Замовника направлені на те, що окремі учасники закупівлі звільняються від додаткових грошових витрат, а всі інші мають їх нести, призводить до збільшення вартості товару, що пропонується до постачання у таких учасників та, зокрема, у Скаржника, та знижують конкурентоспроможність.
Зважаючи на все вищевикладене, повідомляємо про порушення законних прав та інтересів нашого підприємства та просимо:
- встановити вимоги щодо проходження допуску до застосування (відповідність Стандарту СТП-Н 04-009:2017) рівними для всіх учасників закупівлі або усунути вимоги щодо проходження допуску до застосування (відповідність Стандарту СТП-Н 04-009:2017).
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 квітня 2021 18:43
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2021-03-26-010212-c Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (Оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Номер вимоги: UA-2021-03-26-010212-c.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 13 квітня 2021 13:47
Вимога до замовника
Детально викладено в тексті вимоги, що прикріплена
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 квітня 2021 18:43
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2021-03-26-010212-c Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (Оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Номер вимоги: UA-2021-03-26-010212-c.b7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 16 квітня 2021 21:29
Вимога про підвищення очикуваної вартості
Очікувана вартість в процедурах закупівлі, що оголошені в електронній системі закупівель Філією «Центр забезпечення виробництва» Укрзалізниці з метою придбання оливи та мастильних матеріалів, станом на 16 квітня 2021 року не відповідають ринковим цінам, так як кон`юктура ринку нафтопродуктів зазнала змін, світові ціни на базові оливи зросли та демонструють тенденцію до подальшого зростання. Окремо необхідно відмітити, що ціни відповідно до Argus Base Oils лише за останні дні березня зросли на SN-150 на 100$/т, а на SN-500 на 140$/т, а також спостерігається активний сезонний попит і глобальний дефіцит базових олив, з яких виготовляються оливи та мастильні матеріали.
Таким чином, в таких умовах очікувана вартість наведених закупівель є низькою та неринковою, у зв`язку з чим вимагаємо привести очікувану вартість до ринкових цін на оливи та мастильні матеріали шляхом збільшення на 35%.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, в таких умовах очікувана вартість наведених закупівель є низькою та неринковою, у зв`язку з чим вимагаємо привести очікувану вартість до ринкових цін на оливи та мастильні матеріали шляхом збільшення на 35%.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 квітня 2021 17:36
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Для розміщення повторного звернення нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки звернення та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2021-03-26-010212-c.c8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 16 квітня 2021 21:58
Вимога до замовника
Детально викладено в тексті вимоги, що прикріплена
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2021 17:37
Шановний учаснику, стосовно Додатку №5 – Замовником внесено зміни.
Стосовно невідповідності п.2.5. та Додатку А – Замовником внесено доцільні зміни до тендерної документації.
Стосовно технічних характеристик (Додаток А) – Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Стосовно п. 3.2. Замовник інформує – учасник повинен надати один з документів, зазначених у вказаному пункті.
Стосовно невідповідності п.2.5. та Додатку А – Замовником внесено доцільні зміни до тендерної документації.
Стосовно технічних характеристик (Додаток А) – Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Стосовно п. 3.2. Замовник інформує – учасник повинен надати один з документів, зазначених у вказаному пункті.
Номер вимоги: UA-2021-03-26-010212-c.b9
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 21 квітня 2021 19:16
Вимога про підвищення очікуваної вартості
Очікувана вартість в процедурах закупівлі, що оголошені в електронній системі закупівель Філією «Центр забезпечення виробництва» Укрзалізниці з метою придбання оливи та мастильних матеріалів, станом на 21 квітня 2021 року не відповідають ринковим цінам, так як кон`юктура ринку нафтопродуктів зазнала змін, світові ціни на базові оливи зросли та демонструють тенденцію до подальшого зростання. Окремо необхідно відмітити, що ціни відповідно до Argus Base Oils лише за останні дні березня зросли на SN-150 на 100$/т, а на SN-500 на 140$/т, а також спостерігається активний сезонний попит і глобальний дефіцит базових олив, з яких виготовляються оливи та мастильні матеріали.
Таким чином, в таких умовах очікувана вартість наведених закупівель є низькою та неринковою, у зв`язку з чим вимагаємо привести очікувану вартість до ринкових цін на оливи та мастильні матеріали шляхом збільшення на 35%.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, в таких умовах очікувана вартість наведених закупівель є низькою та неринковою, у зв`язку з чим вимагаємо привести очікувану вартість до ринкових цін на оливи та мастильні матеріали шляхом збільшення на 35%.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 квітня 2021 15:51
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Для розміщення повторного звернення нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки звернення та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2021-03-26-010212-c.c10
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 21 квітня 2021 20:01
Вимога до замовника
1. Виходячи з роз’яснення пункту 3.2 Додатку 1 (Стосовно п. 3.2. – учасник повинен надати один з документів, зазначених у вказаному пункті.), що кома між переліком документів означає, що Учасник повинен надати один з документів, чи можливо зробити висновок, що в пункті 2.5 Додатку 1 Учаснику також необхідно надати один з перелічених документів, а саме копії договорів постачання, лист від виробника тощо.
2. Також просимо Вас дати роз’яснення щодо дискримінаційної вимоги стосовно років постачання продукції зазначених в пункті 2.5 та Додатку А Додатка 1, чому саме 2015-2018 роки чи можливо, що технічні вимоги та характеристики мастил та олив які постачалися починаючи з 2019 року були не належної якості та не відповідали нормативно-технічної документації?
3. В зв’язку з внесеними змінами щодо тендерного забезпечення просимо надати роз’яснення, яку категорія Бенефіціара зазначати в банківській гарантії?
Розгорнути
Згорнути
2. Також просимо Вас дати роз’яснення щодо дискримінаційної вимоги стосовно років постачання продукції зазначених в пункті 2.5 та Додатку А Додатка 1, чому саме 2015-2018 роки чи можливо, що технічні вимоги та характеристики мастил та олив які постачалися починаючи з 2019 року були не належної якості та не відповідали нормативно-технічної документації?
3. В зв’язку з внесеними змінами щодо тендерного забезпечення просимо надати роз’яснення, яку категорія Бенефіціара зазначати в банківській гарантії?
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 квітня 2021 15:51
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Для розміщення повторного звернення нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки звернення та одержання відповіді.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 червня 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТОРУМ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "МІРОІЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2021 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" |
33 922 500,00
UAH з ПДВ
|
33 432 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРОІЛ" |
33 449 068,20
UAH з ПДВ
|
33 449 068,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТОРУМ |
33 718 470,00
UAH з ПДВ
|
33 718 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" |
33 795 149,04
UAH з ПДВ
|
33 795 149,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" #39798690 |
Переможець |
33 432 960,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2022 17:12
|
ЦЗВ-14-02821-01.pdf | укладений |
03 травня 2022 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:55
|
ЦЗВ-14-02821-01.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 16:35
|
ЦЗВ-14-02821-01.pdf | укладений |
29 червня 2021 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-02821-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |