Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (код ДК 021:2015 30190000-7)
Очікувана вартість
812,62 UAH
UA-2019-12-26-002303-b 7e1a3aa7a21142098a26fff6e4f89fa7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинська Надія Ігорівна

+380414326419 cpmsd2903@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38455891
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, вул. Житомирська, 44/2
Контактна особа: Бачинська Надія Ігорівна
+380414326419
cpmsd2903@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Ціна за одиницю: 135.44UAH без ПДВ
Канцелярські товари (кошти НСЗУ за медичні послуги ПМД установи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Відповідно до документації, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

26 грудня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Косован І.І.
#3015106698
Переможець 812,62
UAH
26 грудня 2019 16:39

Документи

26 грудня 2019 16:38
Електронний підпис
26 грудня 2019 16:38
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:42
Договір укладений
26 грудня 2019 16:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари (кошти НСЗУ за медичні послуги ПМД установи) 6 найменувань 135,44
UAH