Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Близнюківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04400021 |
Вебсайт: | http://bliznjuki-selrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 64801, Україна , Харківська обл., Лозівський район, смт. Близнюки, Вул. Свободи, 30 |
Контактна особа: |
Галина Сагаровська +380958816406 gsagarovskaa@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
10 вересня 2024 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2024 14:56 |
Протокол_438_10.09.2024.pdf | |
10 вересня 2024 14:56 |
Обгрунтування підстави про закупівлю.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000028 ● 9da612f4c59c4b2c8d1b1653682f0fcc
- Статус: завершено ● Дата: 14 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-09-10-009611-a 10.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-23 17:49:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області за адресою: вул. Калинова, 3, селище Близнюки, Лозівський район, Харківська область» (за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-10-009611-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» (код ЄДРПОУ 44327632).
2. Чи вимагав Замовник надання забезпечення виконання договору про закупівлю від товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС».
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-24 16:53:50
Пояснення
1. Відповідно до частини 4 статті 4 Закону для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб'єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками.
Проаналізувавши комерційні пропозиції отримані від потенційних учасників було прийнято рішення про підписання договору з учасником ТОВ «Проектний альянс» як найбільш економічно вигідною пропозицією. (Копія протоколу №437 від 10.09.2024 року про розгляд пропозицій та Комерційні пропозиції учасників додаються).
2. Статтею 27 Закону передбачено право замовника вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
За умовами договору Замовник не вимагав надання забезпечення виконання договору про закупівлю від Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-25 13:57:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області за адресою: вул. Калинова, 3, селище Близнюки, Лозівський район, Харківська область» (за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-10-009611-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо здійснення оплати за Договором про закупівлю робіт по об’єкту: «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області за адресою: вул. Калинова, 3, селище Близнюки, Лозівський район, Харківська область» від 01.08.2024 № 4521-01.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-25 15:05:16
Пояснення
За результатами проведення відкритих торгів із особливостями (закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-05-15-004527-а) було укладено Договір від 01.08.2024 року № 4521-01 про закупівлю робіт по об’єкту: «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області за адресою: вул. Калинова, 3, селище Близнюки, Лозівський район, Харківська область». 06.08.2024 сторони уклали додаткову угоду №1 до Договору, якою за взаємної згоди розірвано (припинено) дію Договору. Оплати за договором від 01.08.2024 року № 4521-01 не проводились.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" #44327632 |
Переможець |
79 412 970,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2024 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 11:41
|
ДУ_3_ТОВ ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2024 14:15
|
ДУ_2_ТОВ ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2024 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2024 09:18
|
ДУ_1_ТОВ ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2024 09:17
|
Договір_4521-01_ТОВ ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС.pdf | укладений |
10 вересня 2024 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4521-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4521-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4521-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |