Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Нове будівництво споруди цивільного захисту на території комунального підприємства "Близнюківська центральна районна лікарня" Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області за адресою: вул. Калинова, 3, селище Близнюки, Лозівський район, Харківська область"
Очікувана вартість
79 412 970,00 UAH
UA-2024-09-10-009611-a 7dec221eb7a943f6910416a76c68ee30
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Сагаровська

+380958816406 gsagarovskaa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 вересня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Близнюківська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04400021
Вебсайт: http://bliznjuki-selrada.gov.ua
Місцезнаходження: 64801, Україна , Харківська обл., Лозівський район, смт. Близнюки, Вул. Свободи, 30
Контактна особа: Галина Сагаровська
+380958816406
gsagarovskaa@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво споруди цивільного захисту на території комунального підприємства "Близнюківська центральна районна лікарня" Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області за адресою: вул. Калинова, 3, селище Близнюки, Лозівський район, Харківська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64801, Україна, Харківська область, селище Близнюки, вул. Калинова, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

10 вересня 2024 14:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2024 14:56
Протокол_438_10.09.2024.pdf
10 вересня 2024 14:56
Обгрунтування підстави про закупівлю.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-20-000028 ● 9da612f4c59c4b2c8d1b1653682f0fcc
  • Статус: завершено ● Дата: 14 жовтня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.09.2024 № 253

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-09-10-009611-a 10.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-23 17:49:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області за адресою: вул. Калинова, 3, селище Близнюки, Лозівський район, Харківська область» (за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-10-009611-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» (код ЄДРПОУ 44327632).
2. Чи вимагав Замовник надання забезпечення виконання договору про закупівлю від товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС».
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-24 16:53:50

Пояснення

1. Відповідно до частини 4 статті 4 Закону для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб'єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками.
Проаналізувавши комерційні пропозиції отримані від потенційних учасників було прийнято рішення про підписання договору з учасником ТОВ «Проектний альянс» як найбільш економічно вигідною пропозицією. (Копія протоколу №437 від 10.09.2024 року про розгляд пропозицій та Комерційні пропозиції учасників додаються).
2. Статтею 27 Закону передбачено право замовника вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
За умовами договору Замовник не вимагав надання забезпечення виконання договору про закупівлю від Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-25 13:57:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області за адресою: вул. Калинова, 3, селище Близнюки, Лозівський район, Харківська область» (за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-10-009611-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо здійснення оплати за Договором про закупівлю робіт по об’єкту: «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області за адресою: вул. Калинова, 3, селище Близнюки, Лозівський район, Харківська область» від 01.08.2024 № 4521-01.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-25 15:05:16

Пояснення

За результатами проведення відкритих торгів із особливостями (закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-05-15-004527-а) було укладено Договір від 01.08.2024 року № 4521-01 про закупівлю робіт по об’єкту: «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області за адресою: вул. Калинова, 3, селище Близнюки, Лозівський район, Харківська область». 06.08.2024 сторони уклали додаткову угоду №1 до Договору, якою за взаємної згоди розірвано (припинено) дію Договору. Оплати за договором від 01.08.2024 року № 4521-01 не проводились.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС"
#44327632
Переможець 79 412 970,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2024 14:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2024 11:41
ДУ_3_ТОВ ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС.pdf зміни до договору
31 жовтня 2024 11:40
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2024 14:15
ДУ_2_ТОВ ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС.pdf зміни до договору
24 жовтня 2024 14:14
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2024 09:18
ДУ_1_ТОВ ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС.pdf зміни до договору
01 жовтня 2024 09:17
Договір_4521-01_ТОВ ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС.pdf укладений
10 вересня 2024 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4521-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4521-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4521-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML