Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | виконавчий комітет Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084813 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59 |
Контактна особа: |
Мельник Ніна Миколаївна 380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 січня 2024 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюються протягом 20 (двадцяти ) календарних днів по факту отримання товару шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної в межах бюджетних призначень . Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 січня 2024 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 січня 2024 11:57 |
Тендерна документація .docx | |
01 січня 2024 11:57 |
Додаток 6 (Проєкт договору).doc | |
01 січня 2024 11:57 |
Додаток 5 (ТВ).docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 20 січня 2024 10:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000068 ● 1cc5f0a5273046d78c3774d8bb46133f
- Статус: завершено ● Дата: 31 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2024-01-01-000811-a 01.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 17:22:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34710000-7 (Квадрокоптери DJI MAVIC 3Т «або еквівалент» , відповідний код за ДК 021:2015- 34711200-6 Безпілотні літальні апарати ) для потреб ЗСУ та інших військових формувань (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-000811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Обґрунтування щодо внесення змін до істотних умов договору, укладених за результатами проведення закупівлі.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» з урахуванням вимог абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 15:21:32
Пояснення на запит
1. Попередній моніторинг цін здійснювався на сайті hotline.ua — український онлайн-сервіс для вибору товарів і порівняння цін (скрін з сайту додається).
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівля обумовлена зверненням військових частин в сприянні забезпечення технічної підтримки в спротиві військової агресії російської федерації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися департаментом цивільного захисту Вінницької міської ради відповідно до запитів військових частин, які будуть використовувати дані квадрокоптери для забезпечення обороноздатності нашої країни (листи – запити додаються).
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro», тощо.
3. Зміни до істотних умов договору, укладеному за результатами проведення процедури закупівлі, вносилися на продовження строку поставки товару згідно пп. 4 пункту 19 Постанови КМУ № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
Додаткова угода № 1- в зв’язку з оскарженням учасником результатів процедури закупівлі до АМКУ (рішення АМКУ № 1947 від 31.01.2024 року) та очікуванням результатів органу оскарження , термін на поставку товарів був зменшений, учасник не встигав поставити товар в зазначений термін (до 15.02.2024 року). Тому учасник листом № 15/21 від 12.02.2024 року звернувся про продовження строку поставки товару до 31 березня 2024 року (лист додається).
Додаткова угода № 2 – в зв’язку з ситуацією на кордоні з Польщею (перекриттям кордону, товар поставлявся із-за за кордону через Польщу) був отриманий лист за № 15/24 від 27..03.2024 року, де учасник просить продовжити термін поставки товару до 10.04.2024 року (лист додається).
В пункті 11.5.4 Договору зазначено «..Сторони погоджуються, що продовження строку дії Договору та/або строку виконання зобов’язань відбувається на підставі письмового звернення Сторони Договору із зазначенням підстав, обґрунтування продовження строку дії даного Договору та/або строку виконання зобов’язання щодо передачі Товару, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
4. Згідно з пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6 ¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 3 Особливостей Положення пункту 6 ¹ розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі:
здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Одночасно повідомляємо, що закупівля за предметом закупівлі Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34710000-7 (Квадрокоптери DJI MAVIC 3Т «або еквівалент» , відповідний код за ДК 021:2015- 34711200-6 Безпілотні літальні апарати ) для потреб ЗСУ та інших військових формувань
здійснювалась для потреб Збройних Сил, інших військових формувань про що свідчить назва предмета закупівлі, запити військових частин та на виконання "Програми заходів забезпечення обороноздатності військових частин та інших військових формувань Вінницького гарнізону, територіальної оборони та мобілізаційної підготовки на території Вінницької міської територіальної громади на 2021-2025 роки" на 2024 рік, тому у тендерній документації відсутні вимоги та інформація щодо ступеню локалізації товару.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-03 13:49:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34710000-7 (Квадрокоптери DJI MAVIC 3Т «або еквівалент» , відповідний код за ДК 021:2015- 34711200-6 Безпілотні літальні апарати ) для потреб ЗСУ та інших військових формувань» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-000811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів) а саме:
1. Інформацію стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОПРОМ» технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, зазначених у додатку 5 до тендерної документації, а саме: «Потужність передачі (EIRP)», «Потужність передавача відеосигналу (EIRP)», «Потужність передавача Wi-Fi (EIRP)», «Потужність передавача Bluetooth (EIRP)».
2. Враховуючи, що лист переможця ТОВ «ТЕХНОПРОМ» від 27.03.2024 № 15/24 від 27.03.2024 документально не підтверджує обставини непереборної сили, що спричинили продовження строку дії договору (додаткова угода від 27.03.2024 № 2), надити інформацію стосовно застосування штрафних санкцій відповідно до вимог пункту 7.2. Договору від 13.02.2024 № 32/02-24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-08 16:32:14
Пояснення на запит
1. Згідно Додатку 5 вимагалося «Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним характеристикам товару у складі тендерної пропозиції надає заповнену порівняльну таблицю згідно наведеного нижче зразка (Таблиця 1)».
Згідно вимог колонки 3 Таблиці 1 учасник зазначив конкретні технічні характеристики запропонованого товару.
Потужність передачі (EIRP): 2,4 ГГц: <33 дБм (FCC), <20 дБм (CE/SRRC/MIC)
5,8 ГГц: <33 дБм (FCC), <30 дБм (SRRC), <14 дБм (CE)
ТОВ «ТЕХНОПРОФ» запропонував: 2,4 ГГц: 32.9 дБм (FCC), 19.9 дБм (CE/SRRC/MIC)
5,8 ГГц: 32.9 дБм (FCC), 29.9 дБм (SRRC), 13.9 дБм (CE), що підтверджується характеристиками , зазначеними в ПАСПОРТІ ВИРОБУ квадрокоптера DJI Mavic 3T, Модель М3Т. Виробник: SZ DJI TECHNOLOGY CO., LTD, Китай. Зауважень АМК УКРАЇНИ щодо даного документа не було (файл «019 Паспорт виробу. pdf»).
Потужність передавача відеосигналу (EIRP) вимагалося: 2,4 ГГц: <33 дБм (FCC), <20 дБм (CE/SRRC/MIC) 5,8 ГГц: <33 дБм (FCC), <14 дБм (CE), <23 дБм (SRRC), що підтверджується характеристиками , зазначеними в ПАСПОРТІ ВИРОБУ квадрокоптера DJI Mavic 3T, Модель М3Т. Виробник: SZ DJI TECHNOLOGY CO., LTD, Китай. Зауважень АМК УКРАЇНИ щодо даного документа не було (файл «019 Паспорт виробу. pdf»).
ТОВ «ТЕХНОПРОФ» запропонував: 2,4 ГГц: 32.9 дБм (FCC), 19.9 дБм (CE/SRRC/MIC)
5,8 ГГц: 32.9 дБм (FCC), 13.9 дБм (CE), 22.9 дБм (SRRC), що підтверджується характеристиками , зазначеними в ПАСПОРТІ ВИРОБУ квадрокоптера DJI Mavic 3T, Модель М3Т. Виробник: SZ DJI TECHNOLOGY CO., LTD, Китай. Зауважень АМК УКРАЇНИ щодо даного документа не було (файл «019 Паспорт виробу. pdf»).
Потужність передавача Wi-Fi (EIRP) вимагалося: 2,4 ГГц: <26 дБм (FCC), <20 дБм (CE/SRRC/MIC) 5,1 ГГц: <26 дБм (FCC), <23 дБм (CE/SRRC/MIC) 5,8 ГГц: <26 дБм (FCC/SRRC), <14 дБм (CE)
ТОВ «ТЕХНОПРОФ» запропонував: 2,4 ГГц: 25.9 дБм (FCC), 19.9 дБм (CE/SRRC/MIC) 5,1 ГГц: 25.9 дБм (FCC), 22.9 дБм (CE/SRRC/MIC) 5,8 ГГц: 25.9 дБм (FCC/SRRC), 13.9 дБм (CE), що підтверджується характеристиками , зазначеними в ПАСПОРТІ ВИРОБУ квадрокоптера DJI Mavic 3T, Модель М3Т. Виробник: SZ DJI TECHNOLOGY CO., LTD, Китай. Зауважень АМК УКРАЇНИ щодо даного документа не було (файл «019 Паспорт виробу pdf»).
Потужність передавача Bluetooth (EIRP) <10 дБм
ТОВ «ТЕХНОПРОФ» запропонував: 9.9 дБм , що підтверджується характеристиками , зазначеними в ПАСПОРТІ ВИРОБУ квадрокоптера DJI Mavic 3T, Модель М3Т. Виробник: SZ DJI TECHNOLOGY CO., LTD, Китай. Зауважень АМК УКРАЇНИ щодо даного документа не було (файл «019 Паспорт виробу. pdf»).
Таким чином учасник ТОВ «ТЕХНОПРОФ» запропонував товар з конкретними характеристиками потужності, які повністю задовольняють вимоги замовника.
2. На рахунок листа ТОВ «ТЕХНОПРОФ» від 27.03.2024 № 15/24 від 27.03.2024 щодо продовження строку поставки товару хочемо зазначити наступне:
Згідно підпункту 4 пункту 19 Особливостей продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Як бачимо в Особливостях зазначено «у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили», а не «у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме обставин непереборної сили».
Тому вважаємо, що для внесення змін в цю частину договору не обов’язково треба посилатися на обставини непереборної сили, тобто можливі інші об’єктивні обставини.
Також хочемо зазначити, що в наданому ТОВ «ТЕХНОПРОФ» листі від 27.03.2024 № 15/24 він посилається на перекриттям кордону, обстріли території України з боку Російської Федерації, що призвели до часткового відключення електроенергії що є наслідком агресії російської федерації про що говориться у наданому листі ТПП і яка визнана обставинами непереборної сили до кінця військового стану (лист розміщений у відкритому доступі на сайті ТПП та був наданий ТОВ «ТЕХНОПРОФ»).
Хочемо також зазначити, що весь товар поставлений, оплачений та переданий ВСУ, претензій до якості товару не надходило. Крім того, це не призвело ні до яких фінансових порушень та не до яких негативних наслідків, тому просимо врахувати це при оголошенні результатів моніторингу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОПРОФ" |
9 872 800,00
UAH
|
9 872 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОПРОФ" #42855563 |
Рішення скасоване |
9 872 800,00
UAH
|
06 лютого 2024 09:33
|
ТОВ "ТЕХНОПРОФ" #42855563 |
Переможець |
9 872 800,00
UAH
|
06 лютого 2024 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2024 15:44
|
Додаткова угода № 2.PDF | зміни до договору |
27 березня 2024 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2024 15:07
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
13 лютого 2024 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 14:56
|
Договір (Квадрокоп).PDF | укладений |
13 лютого 2024 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 32/02-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 32/02-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |