Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг міста
Очікувана вартість
459 280,00 UAH
UA-2022-02-18-001521-b ● 7d5fcfe8a86a47b5bb19e3de5e5feaf0
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40516392 |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 27-А |
Контактна особа: |
Биховченко Іван +380675473613 tenderohturka@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2022 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 459 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 296,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2022
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України за фактом наданих послуг на підставі рахунку та акту наданих послуг (після підписання обома Сторонами акту прийому-передачі наданих Послуг) з відстрочкою платежу до 30 банківських дня. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2022 11:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2022 09:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2022 09:36 |
ТД_прибирання міста 17-02-2022 (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-18-001521-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа підприємець ГРИГОР'ЄВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3038415382
Дата подання: 24 лютого 2022 22:00
Про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
В додатку 5 до тендерної документації зазначено, що у підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею учасник надає: довідку (датовану, не раніше дати оголошення торгів) знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника, та/або видаткові накладні, та/або оборотні відомості щодо основних засобів підприємства щодо придбання обладнання та механізмів, зазначених у довідці згідно п. 1.1. Якщо обладнання не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються; договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). При цьому, замовником не враховано, що учасник може не мати можливості змусити суб’єкт господарювання, який є власником матеріально – технічної бази, до підписання додаткових договорів. Поряд з цим, у вказаному додатку до тендерної документації, у розділі: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» передбачено надання учасником: довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що містить: найменування підприємства (організація, установа тощо), для якої ці послуги надавались, із зазначеним місцезнаходження та телефону; договору, що зазначений у довідці згідно п.3.1. та документи, що підтверджують його виконання; оригінал листа-відгука* від організації, з якою укладено аналогічний договір (дата видачі листа-відгука має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). При цьому, в додатку до тендерної документації зазначено, що «У разі наявності досвіду виконання аналогічного (-их) договору(ів), де Замовником виступало Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради надання договору та відгуку не є обов’язковим. Аналогічним вважається повністю виконаний договір укладений із Замовником у розумінні Закону України про публічні закупівлі, співставний за складом та характером Послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою в кількості не менше 3 (трьох) договорів за період 2019-2021 роки на загальну суму не менше 400 000,00 грн.» Викладене є дискримінаційною умовою, адже містить вимоги, що обмежують участь у закупівлі новостворених суб’єктів господарювання, в тому числі СПД. Враховуючи викладене, вимагаємо у замовника внести зміни в тендерну документацію та прибрати звідти дискримінаційні умови.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 травня 2022 15:29 |
Кінець періоду оскарження: | 16 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 05 травня 2022 15:29 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з активними бойовими діями на території України, зокрема в м. Охтирка Сумської області, на підставі Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. №64 “Про введення воєнного стану в Україні”, пункту 1 частини 5 статті 32, пункту 4 частини 1 ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про призначення уповноваженої особи» управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 28.09.2021 №91 - ОД у закупівлі по предмету «Послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг міста (код за ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-18-001521-b) проведення процедури стало неможливим. З метою не допущення порушення проведення процедури публічної закупівлі, уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Закупівлю з предмету «Послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг міста (код за ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-18-001521-b) визнати такою, що не відбулась. |
Документи:
05 травня 2022 15:29
|
Електронний підпис |
05 травня 2022 15:28
|
Протокол 2.pdf |