Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Сумського обласного центру зайнятості та його філій в 2022 році
Очікувана вартість
2 298 000,00 UAH
UA-2021-11-30-002817-a ● 7d5b5c8a5cb440de8ce27a6845f8a8e3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський обласний центр зайнятості населення |
Код ЄДРПОУ: | 03491406 |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 3-1 |
Контактна особа: |
Панова Лілія Миколаївна +380542685507 hoz@socz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 11:43 |
Очікувана вартість: | 2 298 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерне забезпечення вид забезпечення тендерної пропозиції гарантія; розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 68 900,00 грн; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: - не менше терміну дії тендерної пропозиції; Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення тендерної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення тендерної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції ____________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання _____________________________________________________ Повне найменування гаранта ______________________________________________________ Повне найменування принципала _____________________________________________________ Найменування бенефіціара ______________________________________________________ Сума гарантії ______________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія ______________________________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________-_________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ______________________________________________________ Номер оголошення про проведення тендерної процедури закупівлі ____________________________________________ Інформація щодо тендерної документації ______________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) ________________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) ______________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) ____________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 68900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Сумського обласного центру зайнятості та його філій в 2022 році
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | щомісячно | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 16:29 |
Додаток 6 лист згода прибир 2022.doc | |
30 листопада 2021 16:29 |
Додаток 5 проект дог прибир 2022.doc | |
30 листопада 2021 16:29 |
Додаток 4 опис помилок прибиран 2022.doc | |
30 листопада 2021 16:29 |
Додаток 3 техзавдання прибиран 2022.doc | |
30 листопада 2021 16:29 |
Додаток 2 учасн прибиран 2022.doc | |
30 листопада 2021 16:29 |
Додаток 1 кваліфікац прибир 2022.doc | |
30 листопада 2021 16:29 |
ТД прибирання 2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-30-002817-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПНВКФ "АРС", Код ЄДРПОУ:37845557
Дата подання: 01 січня 2022 19:53
Про скасування рішення про визнання переможцем та наміру про укладення з ним договору
Шановний Замовнику.
22.12.2021 року було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ПП «Клінінг Про», який визнаний переможцем відкритих торгів з надання послуг з прибирання. Вважаємо, що замовником дане рішення прийнято передчасно та незаконно, виходячи з наступного. Перевіряючи надану учасником тендерну документацію на предмет відповідності тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник не надав належну оцінку окремим документам в ній.
Так, стаття 31 Закону, яка має назву «Відхилення тендерних пропозицій» передбачає, що
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник мав надати за підписом керівника та завірену печаткою суб’єкта господарської діяльності (у разі наявності) довідку, яка містить інформацію про загальну кількість штатних працівників учасника, які були задіяні у виконанні аналогічних договорів протягом 2019 та 2020 років. Іншими словами замовником вимагалось надати довідку про загальну кількість штатних працівників окремо протягом 2019 року та окремо протягом 2020 року, про що свідчить запис «…2019 та 2020 років», а не загальну кількість працівників за ці два роки, так як про таку вимогу мав би свідчити запис «2019-2020 років». На підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасник надав довідку від 15.12.2021 року №4183, де вказав інформацію не по кожному року окремо, а загальну суму штатних працівників у кількості 396 за два роки разом, що відповідно унеможливило перевірити таку інформацію на її достовірність, а отже на відповідність кваліфікаційному критерію. Така довідка не тільки не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а й поставила інших учасників торгів, які надали в своїх пропозиціях інформацію відповідно до вимог ТД, в нерівне становище з таким учасником. За таких обставин надана учасником інформація потребувала уточнення, для чого замовнику необхідно було розмістити повідомлення з вимогою до учасника усунути такі невідповідності, але цього зроблено не було.
ТД замовника передбачається надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, для керівника – копії протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або копією рішення засновника та наказом (копією наказу)/розпорядження (копією розпорядження) про призначення або про вступ на посаду у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження визначені статутом, копії паспорту, копії чинного Статуту учасника.
Учасник ПП «Клінінг - Про» (код ЄДРПОУ 35047973) у складі своєї тендерної пропозиції надав Pішення засновника, яким є ТОВ «Клінінг Про» (код ЄДРПОУ 35721142) від 22.10.2018 року №22/18, прийняте у м. Київ, Засновника ПП «Клінінг-Про» (код ЄДРПОУ 35047973) від 22.10.2018 року №22/18, прийняте у м. Київ в ocoбі директора Козолупа Сергія Миколайовича, про звільнення з посади генерального директора ПП «Клінінг_про» Мень Оксани Сергіївни з 22.10.2018 року та призначення генеральним директором Козолупа Сергія Миколайовича з 23.10.2018 року. Цим же рішенням вирішив здійснити державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, пов’язані зі зміною генерального директора ПП, яку доручити генеральному директору та Наказ ПП «Клінінг-Про» від 23.10.2018 року №93-к, складеного у м. Львові, який має назву «Про призначення генерального директора ПП «Клініг-Про», в якому зазначено, що Козолуп Сергій Миколайович приступає до виконання обов’язків генерального директора ПП за сумісництвом і далі по тексту.
Учасник, на нашу думку, свідомо не надав у складі своєї тендерної пропозиції ні виписки, ні витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, щоб замовник не виявив не відповідності в рішенні та наказі про призначення керівника ПП, як генерального директора, та в ЄДР, як директора підприємства. Під час перевірки юридичної особи в ЄДР, наочно видно, що керівником ПП «Клінінг-Про» є директор (а не генеральний директор) Козолуп Сергій Миколайович відповідно до установчого документу – Статуту. Остання зазначена дата запису 06.04.2007 року, номер запису 14151020000017115.
Для підтвердження повноважень учасником у складі тендерної пропозиції надана копія Статуту ПП (нова редакція), який був затверджений засновником (власником) ПП «Клінінг-Про»№20-5/08-19 від 20 серпня 2019 року. В новій редакції Статуту в ст. 6 «Управління, керівництво підприємством» зазначено, що управління підприємством здійснюється Засновником (власником) особисто або через уповноважені ним органи. А п.6.3 передбачає, що до виключної компетенції Засновника (власника) відноситься призначення та звільнення Генерального директора Підприємства. Пункт 6.4 передбачає, що Генеральним директором Підприємства може бути Засновник (власник) Підприємства. Засновником підприємства є юридична особа – ТОВ «Клінінг Про», а тому генеральним директором може бути лише фізична особа, яка призначається на цю посаду Засновником (власником).
Так, як засновником ПП «Клінінг-Про» у складі своєї тендерної пропозиції не надана копія основного (попереднього) Статуту підприємства, чинного на час прийняття рішення засновника про звільнення з посади генерального директора Мень О.С. та призначення на цю посаду Козолупа С.М., та вступ його на посаду генерального директора, а це 22.10.2018 року та 23.10.2018 року, підлягають сумніву юридичні повноваження на даний час пана Козолупа С.М. як генерального директора підприємства, адже станом на час подання тендерної пропозиції, її розглядом уповноваженою особою замовника, а також на сьогодні у ЄДР значиться посада керівника ПП Козолупа С.М., як директора, а не як генерального директора. Жодних змін з цього питання не проводилось.
Отже всі надані довідки учасника щодо повноваження Козолупа С.М., як генерального директора, на підписання та подання тендерної документації та відповідно укладення договору про надання послуг з прибирання суперечать наданій учасником інформації наявним установчим документам та офіційній інформації в ЄДР, а тому потребують уточненню та перевірці.
За таких обставин і ця надана учасником інформація потребувала уточнення, для чого замовнику також необхідно було розмістити повідомлення з вимогою до учасника усунути такі невідповідності, але цього зроблено не було.
Всі довідки учасника підготовлені та надруковані на бланку The Cleaning Pro Group. Перевіркою встановлено, що такої як окремої юридичної особи, так і об’єднання юридичних осіб не існує ні в Україні, ні в світі. На сайті з зазначенням такого сполучення слів, як The Cleaning Pro Group, вказано, що ніби-то група існує з 2007 року. ПП «Клінінг-Про» також зареєстроване в 2007 році, але про зміну назви, об’єднання у якусь групу відомостей в ЄДР не існувало і не існує, що також потребує уточненню та перевірці.
Ці невідповідності в інформації, яка була надана учасником ПП «Клінінг-Про», мали б бути виявлені замовником під час розгляду його тендерної пропозиції та надана останнім можливість виправити такі невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону в першому випадку та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору закупівлі.
А тому вказані вище недоліки є підставою для скасування в обов’язковому порядку рішення замовника про визначення ПП «Клінінг-Про» переможцем торгів та наміру про укладення з ним договору про надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
22.12.2021 року було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ПП «Клінінг Про», який визнаний переможцем відкритих торгів з надання послуг з прибирання. Вважаємо, що замовником дане рішення прийнято передчасно та незаконно, виходячи з наступного. Перевіряючи надану учасником тендерну документацію на предмет відповідності тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник не надав належну оцінку окремим документам в ній.
Так, стаття 31 Закону, яка має назву «Відхилення тендерних пропозицій» передбачає, що
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник мав надати за підписом керівника та завірену печаткою суб’єкта господарської діяльності (у разі наявності) довідку, яка містить інформацію про загальну кількість штатних працівників учасника, які були задіяні у виконанні аналогічних договорів протягом 2019 та 2020 років. Іншими словами замовником вимагалось надати довідку про загальну кількість штатних працівників окремо протягом 2019 року та окремо протягом 2020 року, про що свідчить запис «…2019 та 2020 років», а не загальну кількість працівників за ці два роки, так як про таку вимогу мав би свідчити запис «2019-2020 років». На підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасник надав довідку від 15.12.2021 року №4183, де вказав інформацію не по кожному року окремо, а загальну суму штатних працівників у кількості 396 за два роки разом, що відповідно унеможливило перевірити таку інформацію на її достовірність, а отже на відповідність кваліфікаційному критерію. Така довідка не тільки не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а й поставила інших учасників торгів, які надали в своїх пропозиціях інформацію відповідно до вимог ТД, в нерівне становище з таким учасником. За таких обставин надана учасником інформація потребувала уточнення, для чого замовнику необхідно було розмістити повідомлення з вимогою до учасника усунути такі невідповідності, але цього зроблено не було.
ТД замовника передбачається надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, для керівника – копії протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або копією рішення засновника та наказом (копією наказу)/розпорядження (копією розпорядження) про призначення або про вступ на посаду у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження визначені статутом, копії паспорту, копії чинного Статуту учасника.
Учасник ПП «Клінінг - Про» (код ЄДРПОУ 35047973) у складі своєї тендерної пропозиції надав Pішення засновника, яким є ТОВ «Клінінг Про» (код ЄДРПОУ 35721142) від 22.10.2018 року №22/18, прийняте у м. Київ, Засновника ПП «Клінінг-Про» (код ЄДРПОУ 35047973) від 22.10.2018 року №22/18, прийняте у м. Київ в ocoбі директора Козолупа Сергія Миколайовича, про звільнення з посади генерального директора ПП «Клінінг_про» Мень Оксани Сергіївни з 22.10.2018 року та призначення генеральним директором Козолупа Сергія Миколайовича з 23.10.2018 року. Цим же рішенням вирішив здійснити державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, пов’язані зі зміною генерального директора ПП, яку доручити генеральному директору та Наказ ПП «Клінінг-Про» від 23.10.2018 року №93-к, складеного у м. Львові, який має назву «Про призначення генерального директора ПП «Клініг-Про», в якому зазначено, що Козолуп Сергій Миколайович приступає до виконання обов’язків генерального директора ПП за сумісництвом і далі по тексту.
Учасник, на нашу думку, свідомо не надав у складі своєї тендерної пропозиції ні виписки, ні витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, щоб замовник не виявив не відповідності в рішенні та наказі про призначення керівника ПП, як генерального директора, та в ЄДР, як директора підприємства. Під час перевірки юридичної особи в ЄДР, наочно видно, що керівником ПП «Клінінг-Про» є директор (а не генеральний директор) Козолуп Сергій Миколайович відповідно до установчого документу – Статуту. Остання зазначена дата запису 06.04.2007 року, номер запису 14151020000017115.
Для підтвердження повноважень учасником у складі тендерної пропозиції надана копія Статуту ПП (нова редакція), який був затверджений засновником (власником) ПП «Клінінг-Про»№20-5/08-19 від 20 серпня 2019 року. В новій редакції Статуту в ст. 6 «Управління, керівництво підприємством» зазначено, що управління підприємством здійснюється Засновником (власником) особисто або через уповноважені ним органи. А п.6.3 передбачає, що до виключної компетенції Засновника (власника) відноситься призначення та звільнення Генерального директора Підприємства. Пункт 6.4 передбачає, що Генеральним директором Підприємства може бути Засновник (власник) Підприємства. Засновником підприємства є юридична особа – ТОВ «Клінінг Про», а тому генеральним директором може бути лише фізична особа, яка призначається на цю посаду Засновником (власником).
Так, як засновником ПП «Клінінг-Про» у складі своєї тендерної пропозиції не надана копія основного (попереднього) Статуту підприємства, чинного на час прийняття рішення засновника про звільнення з посади генерального директора Мень О.С. та призначення на цю посаду Козолупа С.М., та вступ його на посаду генерального директора, а це 22.10.2018 року та 23.10.2018 року, підлягають сумніву юридичні повноваження на даний час пана Козолупа С.М. як генерального директора підприємства, адже станом на час подання тендерної пропозиції, її розглядом уповноваженою особою замовника, а також на сьогодні у ЄДР значиться посада керівника ПП Козолупа С.М., як директора, а не як генерального директора. Жодних змін з цього питання не проводилось.
Отже всі надані довідки учасника щодо повноваження Козолупа С.М., як генерального директора, на підписання та подання тендерної документації та відповідно укладення договору про надання послуг з прибирання суперечать наданій учасником інформації наявним установчим документам та офіційній інформації в ЄДР, а тому потребують уточненню та перевірці.
За таких обставин і ця надана учасником інформація потребувала уточнення, для чого замовнику також необхідно було розмістити повідомлення з вимогою до учасника усунути такі невідповідності, але цього зроблено не було.
Всі довідки учасника підготовлені та надруковані на бланку The Cleaning Pro Group. Перевіркою встановлено, що такої як окремої юридичної особи, так і об’єднання юридичних осіб не існує ні в Україні, ні в світі. На сайті з зазначенням такого сполучення слів, як The Cleaning Pro Group, вказано, що ніби-то група існує з 2007 року. ПП «Клінінг-Про» також зареєстроване в 2007 році, але про зміну назви, об’єднання у якусь групу відомостей в ЄДР не існувало і не існує, що також потребує уточненню та перевірці.
Ці невідповідності в інформації, яка була надана учасником ПП «Клінінг-Про», мали б бути виявлені замовником під час розгляду його тендерної пропозиції та надана останнім можливість виправити такі невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону в першому випадку та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору закупівлі.
А тому вказані вище недоліки є підставою для скасування в обов’язковому порядку рішення замовника про визначення ПП «Клінінг-Про» переможцем торгів та наміру про укладення з ним договору про надання послуг.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 січня 2022 11:11
Всі наведені в скарзі аргументи є такими що прямо не вказують на будь-яке порушення учасником ПП «ККлінінг-Про» або Замовником чинного законодавства або вимог тендерної документації.
Всі перелічені Скаржником факти жодним чином не впливають на можливість учасника ПП «Клінінг-Про» належним чином виконати умови договору про закупівлю у відповідності до вимог Тендерної документації.
У уповноваженої особи Сумського обласного центру зайнятості відсутні підстави для перегляду рішення і тим паче для скасування в обов’язковому порядку рішення замовника про визначення ПП «Клінінг-Про» переможцем торгів та наміру про укладення з ним договору про надання послуг
Всі перелічені Скаржником факти жодним чином не впливають на можливість учасника ПП «Клінінг-Про» належним чином виконати умови договору про закупівлю у відповідності до вимог Тендерної документації.
У уповноваженої особи Сумського обласного центру зайнятості відсутні підстави для перегляду рішення і тим паче для скасування в обов’язковому порядку рішення замовника про визначення ПП «Клінінг-Про» переможцем торгів та наміру про укладення з ним договору про надання послуг
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-30-002817-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 22 грудня 2021 16:41
Дата подання: 22 грудня 2021 16:41
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 грудня 2021 16:16
рішення від 24.12.2021№28365.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2021 16:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.01.2022 №271.pdf
Дата публікації: 06 січня 2022 15:09
Рішення від 06.01.2022№271.pdf
Дата публікації: 11 січня 2022 17:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувати рішення про
відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДАН
ДЕВЕЛОПМЕНТ" та рішення про визначення приватного підприємства "Клінінг-Про"
переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 13 січня 2022 10:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
1 786 000,00
UAH з ПДВ
|
1 764 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
1 794 795,72
UAH з ПДВ
|
1 765 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮВІЛАЙН" |
1 875 999,96
UAH з ПДВ
|
1 875 999,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПНВКФ "АРС" |
2 268 000,00
UAH з ПДВ
|
2 268 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Рішення скасоване |
1 765 000,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 10:41
|
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Рішення скасоване |
1 765 000,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 10:41
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Рішення скасоване |
1 764 500,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 10:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2021 14:50
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Переможець |
1 764 500,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2022 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2022 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2022 11:12
|
ДУ 3 до 58-22 прибирання.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2022 15:57
|
ДУ 2 до 58-22 прибирання.pdf | зміни до договору |
03 червня 2022 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 15:15
|
ДУ 1 до 58-22 прибирання.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 15:01
|
договір | укладений |
08 лютого 2022 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 58-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення переліку та періодичності надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 58-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відмови Виконавця від виконання Договору |
Номер договору про закупівлю: | 58-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |