Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026 , Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Карабанов Святослав Олександрович 380487293064 ksa@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2024 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2024 15:57 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2024 15:57 |
Очікувана вартість: | 965 800 394,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 658 003,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4024000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - застава грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються оскільки передбачені затвердженою проєктную документацією та вживаються у значенні «або еквівалент».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника та підставі затвердженої проєктної документації Замовник здійснює закупівлю даних робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).
Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | 4.1. Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1. цього Договору (зазначається переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані роботи відповідно до п. 4.11 Договору. 4.2. Відкриття акредитиву та здійснення за ним оплати відбувається за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік та наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом Договору з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012р. № 899; - у разі отримання дозвілу про початок виконання будівельних робіт Державної інспекції архітектури та містобудування України (Постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466). 4.3. Замовник у строк, що не перевищує 20 (двадцяти) календарних днів з дня настання умов, що викладені у п. 4.2., здійснює відкриття акредитиву | Аванс | 20 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | 4.11. Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно п. 4.1. цього Договору на суму______ (зазначається на етапі укладання договору), та за умови отримання зареєстрованої податкової накладної після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем Роботи, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2024 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2024 16:43 |
3. Перелік змін до ТД та оголошення 07.10.docx | |
07 жовтня 2024 16:43 |
2. ТД - Будівельні роботи з капітального ремонту 3-ї черги (зі змінами від 07.10.24).docx | |
04 жовтня 2024 13:50 |
3. Перелік змін до ТД 04.10.docx | |
30 вересня 2024 13:51 |
3. Перелік змін до ТД 30.09.docx | |
06 вересня 2024 16:09 |
3. Перелік змін 06.09.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В Україні діє затверджений професійний стандарт від 14.03.2023 № 7212 на професію «Електрогазозварник», якій оприлюднено на сайті Національного агентства кваліфікацій.
Згідно з п. 1.5. стандарту професійна кваліфікація електрогазозварника передбачає розряди від 2 до 9. Зокрема, електрогазозварник 3 розряду виконує трудові функції А, Б, В, Г1 – Г12, Д1-Д4, Е1 – Е2, Ж, З, И.
Замовником встановлено вимогу до електрогазозварника не ніжче 3 розряду виходячі із робіт передбчених проєктною документацію (монтаж металоконструкцій
ортотропної плити, лотків індивідуального виготовлення, установлення металевих коробів цоколів, установлення закладних деталей вагою понад 20 кг, влаштування деформаційних швів, закладних деталей під бар'єрне огородження) з урахуванням трудових функцій які може виконувати електрогазозварника певного розряду.
Таким чином порушенні у питанні тези щодо тарифних розрядів не маються відношення до рівня кваліфікації електрогазозварника відповідно до стандарту 7212.
Роз'яснюємо, що згідно затвердженій редакції тендерної документації наведений Вами договір не буде вважитись аналогічним.
Одночасно повідомляємо, що Замовником буде додатково опрацьовано зміст кваліфікаціного критерію на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. У випадку прийняття відповідного рішення Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Слідкуйте за інформацією в електронній системі закупівель
Вимоги щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника містяться у додатку 1 до тендерної документації. Інша документація надається Учасником на власний розсуд. Разом з тим підтверджуємо, що вимогами тендерної документації не вимагається підтвердження наявності в Учасника асфальтобетонного заводу.
Щодо відстані від місця виконання робіт: за кошторисною документацією окремо вартість перевезення не визначається та враховується в ціні асфальтобетону.
Ціна матеріалу не може перевищувати середьнорегіональну відповідно до п. 5.10 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (зі змінами). При цьому матеріалу повинен бути належної якості та відповідати діючим стандартам та нормам.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовник самостійно перевіряє відповідну інформацію у відкритих джерелах, зокрема на офіційному сайті НБУ та не вимагає будь-які документи/довідки щодо платоспроможності.
Крім того, відповідно до інформації на офіційному сайті НБУ в Україні діють щонайменше 62 платоспроможні банки і будь-який учасник має можливіть отримати забезпечення тендерної пропозиції в одному із них.
Враховуючі вищевикладене, а також значну очікувану вартість закупівлі та, відповідно, розмір забезпечення тендерної пропозиції, не вважаємо зазначену у зверненні вимогу дискримінаційною.
Відповідно до кошторисної документації за об’єктом механізм розчинозмішувач пересувний використовується ємністю 65 л за розцінкою КБ13-52-1 для гідрофобізації бетонних поверхонь естакади водним розчином.
Для підтвердження досвіду виконання робіт «Ремонт та/або відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови ремонтними розчинами» від учасника вимагається надання інформації за видами робіт з відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови, що зазначені в технічних вимогах (додаток 3 до ТД).
Підтвердження досвіду робіт з ремонту та/або відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови ремонтними розчинами – не менше 13000 м2 надається виключно у разі підтвердження досвіду виконання капітального ремонту та/або реконструкції. У випадку підтвердження учасником досвіду робіт за об’єктами нового будівництва надання зазначеного підтвердження замовником не вимагається. З цього приводу будуть внесені зміни до ТД.
За результатами розгляду повідомоляємо що в частині підтвердження досвіду шляхом надання аналогічного договору на нове будівництво тендерна документація буде відкоригована. Зокрема, підтвердження досвіду робіт з ремонту та/або відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови ремонтними розчинами – не менше 13000 м2 надається виключно у разі підтвердження досвіду виконання капітального ремонту та/або реконструкції. У випадку підтвердження учасником досвіду робіт за об’єктами нового будівництва надання зазначеного підтвердження замовником не вимагається.
Для підтвердження досвіду виконання робіт «Ремонт та/або відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови ремонтними розчинами» від учасника вимагається надання інформації за видами робіт з відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови, що зазначені в технічних вимогах (додаток 3 до ТД) без вимоги щодо ремонтного матеріалу.
Щодо підтвердження видів робіт «Ремонт та/або відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови ремонтними розчинами» слід керуватися чинними нормативними документами з відновлення бетонних поверхонь бетонних конструкцій мостових споруд або проектною документацією, що розроблена відповідно до таких норм та передбачає певний вид робіт.
Крім того, звертаємо увагу, що Замовником 04.10.24 відкориговано ТД в частині підтвердження досвіду
Звертаємо увагу, що замовником 04.10.24 відкориговану вимогу щодо підтвердження досвіду в частині, якої стосується порушенне питання.
Одночасно повідомляємо, що Учасник може підтвердити відповідність цьому критерію одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, в натуральних величинах.
Щодо вимоги "Ремонт та/або відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови ремонтними розчинами – не менше 13000 м2" зазначена вимога не застосовується у разі, якщо у договорі, яким Учасник підтверджує досвід, передбачено роботи з нового будівництва бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови);
Для підтвердження досвіду виконання робіт «Ремонт та/або відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови ремонтними розчинами» від учасника вимагається надання інформації за видами робіт з відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови, що зазначені в технічних вимогах (додаток 3 до ТД) без вимоги щодо виду, типу, найменування виробника ремонтного матеріалу.
Щодо підтвердження видів робіт «Ремонт та/або відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови ремонтними розчинами» слід керуватися чинними нормативними документами з відновлення бетонних поверхонь бетонних конструкцій або проектною документацією по мостовій споруді, що розроблена відповідно до таких норм та передбачає певний вид робіт. Зазначена вимога не застосовується у разі, якщо у договорі, яким Учасник підтверджує досвід, передбачено роботи з нового будівництва бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови.».
Щодо надання чіткої відповіді за досвідом робіт в якості належного підтвердження аналогічного договору повідомляємо, що відповідність документів Учасника вимогам тендерної документації розглядається Замовником за результатом подання Учасником тендерних пропозицій в порядку, передбаченому постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та строки, зазначені на майданчиках електронної системи Прозорро на етапі кваліфікації. Крім того, Замовник не може підтвердити чи відповідає наявний у Вас досвід без ознайомлення з підтверджуючими документами
За результатами розгляду повідомляємо, що Замовник встановив відповідний кваліфікаційний критерій в тому числі задля перевірки спроможності потенційним переможцем процедури закупівлі, зокрема в умовах введення правового режиму воєнного стану на території України, змоги виконати договір про закупівлю.
Разом з тим звертаємо увагу, що відповідно до вимог тендерної документації надання листа-відгуку не вимагається. Також, Учасник може підтвердити відповідність цьому критерію одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, в натуральних величинах.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000045 ● 22b794d72954434cae145bfaea53fdc5
- Статус: завершено ● Дата: 05 грудня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-08-21-010273-a 21.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-15 15:15:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівельних робіт з капітального ремонту 3-ї черги (інв. № 072554) транспортної естакади Одеської філії ДП «АМПУ». Коригування ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-010273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-18 12:30:27
Щодо надання інформації на запит ДАСУ
Одеська філії ДП «АМПУ» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Постанова) здійснено закупівлю робіт «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021-2015: 45000000-7 Будівельні роботи з капітального ремонту 3-ї черги (інв. № 072554) транспортної естакади Одеської філії ДП "АМПУ". Коригування» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)) за процедурою відкриті торги з особливостями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-010273-a).
Наказом Державної аудиторської служби від 11.11.2024 № 308 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі.
15.11.2024 о 15:15:54 год. в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення», по суті якого, керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення.
Виробнича потреба
На балансі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» обліковується розвинута мережа автомобільних естакад виробничого призначення, які використовуються для ведення господарської діяльності суб’єктів господарювання Одеського порту.
3-а черга транспортної естакади (інв. № 072554) Одеської філії ДП "АМПУ" (від сполучення з 1-ю чергою в районі портового холодильника до території майданчику служби транспортування та обробки автотранспорту) інтенсивно використовується для руху колісної техніки для доставки та обробки вантажів на причали Карантинного молу, Бакалейної набережної, Платонівського молу, Військового молу, Заводської та Хлібної гаваней Одеського морського порту та є прямим безперешкодним автомобільним сполученням з перевантажувальними комплексами ДП “Контнейнерний термінал Одеса”, ТОВ «Олімпекс Купе Інтернешнл», ТОВ «Пріста-Ойл». ТОВ «Металзюкрейн Корп ЛТД», ТОВ “Новолог”, ТОВ «Новотех-Термінал», ТОВ «Порто-Сан», ТОВ «Бруклін-Київ», ТОВ «Бруклін Київ Порт», ТОВ «Укрелеваторпром», ТОВ «ОППК» та іншими.
Зазначені комплекси та причали активно використовуються стивідорними компаніями впродовж останніх п’яти років та є одними із затребуваних в Одеському порту.
Разом з тим, потужності зазначених об’єктів порту активно використовувались при реалізації відвантаження зерна в рамках Чорноморської зернової ініціативи з безпечного транспортування зерна та харчових продуктів з українських портів, укладеної під час російського вторгнення в Україну у 2022-2023 роках за участю України, Туреччини та Організації Об'єднаних Націй.
На теперішній час вказані перевантажувальні потужності також використовуються для перевантажування зерна та інших експортних вантажів.
Конструкція мостової споруди за період експлуатації зазнала чисельних пошкоджень проїзної частини та верхньої частини плити мостового полотна, сполучень з підходами, деформаційних швів, поверхонь підпірних стінок підходів, перильного та бар’єрного огородження, поверхні залізобетонних елементів споруди, антикорозійний захист споруди, елементи водогону і каналізований водозбір.
06.11.2023 за результатами обстрілу інфраструктури порту військовими загонами російської федерації від 06.11.2023 металева ділянка 3-ї черги транспортної естакади (інв. № 072554) Одеської філії ДП "АМПУ" на ділянці між 1 та 2 опорами зазнала наскрізного пошкодження прогонової будови; зірвано бар’єрну огорожу зі стійками; зірвано систему водовідведення; пошкоджене асфальтобетонне покриття. Зазначене може призвести до створення аварійної ситуації при русі автомобільного транспорту по естакаді.
Робочим проектом передбачено виконати капітальний ремонт 3-ї черги транспортної естакади зі збереженням параметрів споруди та основних елементів.
Роботи з капітального ремонту передбачено виконувати у три черги, а саме:
у першій черзі передбачено:
ремонт опор з № 1 по № 12(12 опор);
ремонт прогонових будов та заміна мостового полотна на ділянці від опори № 0 до опори № 12, загальною довжиною 727,381 м;
ремонт підходів до естакади - 37,90 м; - ремонт стояну (опора № 57);
у другій черзі:
ремонт опор з № 22 по № 56 (35 опор);
ремонт прогонових будов та заміна мостового полотна на ділянці від опори № 21 до опори № 57, загальною довжиною 1036,725 м;
у третій черзі:
ремонт опор з № 13 по № 21 (9 опор);
ремонт прогонових будов та заміна мостового полотна від опори № 12 до опори № 21, загальною довжиною 288,93 м.
3 черга транспортної естакади є єдиним прямим автомобільним сполученням, що оминає територію міста, з перевантажувальними комплексами в Одеському порту.
У випадку невиконання робіт із капітального ремонту 3-ї черги транспортної естакади у обсязі, передбаченому проектною документацією, є ризик виникнення аварійної ситуації на шляхопроводі, що призведе до закриття прямого автомобільного сполучення під’їзних шляхів міста до території порту, а також сполучення між комплексами Одеського порту.
Наслідком закриття естакади будуть істотні обмеження роботи майже усіх без виключення перевантажувальних комплексів відвантаження зерна та інших вантажів Одеського морського порту. Це спричинить недоотримання доходів ДП «АМПУ» від послуг, що надаються Одеською філією стивідорним організаціям за договорами доступу до причальних споруд, користування інфраструктурою філії та блокування відвантажувальних потужностей стивідорних компаній, що сумарно становлять до 95% від обсягу річного відвантаження Одеського морського порту.
Очікувана вартість
Відповідно до п. 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість закупівлі визначена згідно вимог Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначені вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року № 162 та Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами) та іншою нормативною документацією, яка діє в Україні в поточному рівні цін на трудові та матеріально-технічні ресурси на підставі проектної документації та підтверджена експертним звітом ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 01.08.2024 № Т715-ЛК (ідентифікатор в електронної системи у сфері будівництва ЕХ01:4877-5849-3083-4035).
Очікувана вартість закупівлі: 965 800 394,60 грн з ПДВ.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку робочого проекту кошторисна вартість ремонту в поточних цінах станом на 3 липня 2024 становить 978 470 918 грн з ПДВ, в т.ч.:
Перша черга ремонту – 328 896,087 тис. грн.;
Друга черга ремонту – 495 498,256 тис. грн.;
Третя черга ремонту – 154 076,575 тис. грн.
Наказом ДП «АМПУ» №154/10 від 28.08.2024 затверджено проєктну документацію.
Очікувану вартість закупівлі сформовано за виключенням з загальної кошторисної вартості об’єкту коштів на утримання служби замовника, проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд, а також виконаних робіт станом на 10.05.2023 р.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт від 01.08.2024 № Т715-ЛК та рекомендована до затвердження у встановленому законодавством порядку.
На підтвердження також надаємо витяг з проєктної документації, якій містить зведений кошторисний розрахунок та відомість обсягів робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-19 15:54:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівельних робіт з капітального ремонту 3-ї черги (інв. № 072554) транспортної естакади Одеської філії ДП «АМПУ». Коригування ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-010273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА»:
1. вимогам п.п.1.1.1 пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності в останнього необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема не менше 1-ї одиниці машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм або більше, враховуючи, що в довідці про наявність в учасника для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази від 06.11.2024 № 345 заявлена «Фреза дорожня/ WIRTGEN/ W200F ширина фрезерування 2100 мм або більше», проте як на офіційному сайті виробника https://www.wirtgen-group.com/ocs/ru-ua/wirtgen/w-200-f-2106-p/ ширина фрезерування складає 2000мм.
2. вимогам п.п.1.1.2 пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання останнім Дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданого учаснику, власнику або іншому суб’єкту господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника/співвиконавця, необхідних для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі на обладнання, яке зазначено у довідці від 06.11.2024 № 345, зокрема на підйомник самохідний колінчатого типу/ Haulotte/HA32PXHG206, серійний номер AD123029 (надати посилання на файл в тендерній пропозиції).
3. вимогам пункту 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації що під аналогічним договором вважається договір укладений, в складі якого мають бути наступні види робіт*:
- Ремонт та/або відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови ремонтними розчинами – не менше 13000 м2 (зазначена вимога не застосовується у разі, якщо у договорі, яким Учасник підтверджує досвід, передбачено роботи з нового будівництва бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови);
- Заміна або улаштування деформаційних швів – не менше 60 м.п.;
- Заміна або улаштування гумових опорних частин – не менше 40 шт;
- Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей – не менше 3500м2;
- Улаштування гідроізоляції бетонної поверхні проїзної частини – не менше 3500м2.
Враховуючи, що аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі надати акти приймання виконаних будівельних робіт із найменуванням вищевказаних видів робіт у визначеному обсязі (надати посилання на № ч.ч., розділ у файлах тендерної пропозиції).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-21 16:12:07
Щодо надання інформації на запит ДАСУ
Щодо надання інформації на запит ДАСУ
19.11.2024 о 15:54:08 год. в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення», по суті якого, керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення.
1. Щодо підтвердження наявності не менше 1-ї одиниці машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм або більше.
Замовником в межах встановленого кваліфікаційного критерія «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в пункті 1.1.1. додатку 1 до Тендерної документації вимагалось надати Довідку за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази , а саме обов’язково зазначити про наявність не менше 1-ї одиниці машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм або більше. У якості підтвердження зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази, до довідки надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів.
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» надано довідку від 07.10.2024 вих. № 322/28 (файл 28. Довідка про наявність техніки.pdf), в якій учасником зазначено про наявність машини Фреза дорожня/ WIRTGEN/ W200F. На підтвердження власного обладнання в файлі 29. Техніка (підтверджуючі документи).rar міститься свідоцтво про реєстрацію машин № ОМ 255065, видане ГУ Держпродспоживслужбою в Вінницькій області. Крім того в колонці «Найменування обладнання, матеріально-технічної бази, що запропоновано Учасником» ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» задекларувало, що зазначена фреза забезпечує ширину фрезування 2100 мм або більше. Слід зазначити, що Замовником не вимагалось зазначити у довідці конкретні характеристики запропонованої техніки.
Так, з метою встановлення відповідності характеристики в частині ширини фрезерування під час розгляду тендерної пропозиції Замовник звернувся до офіційного сайту виробника зазначеної фрези https://www.wirtgen-group.com/ocs/ru-ua/wirtgen/w-200-f-2106-p/
За наведеним посиланням було встановлено, що базова ширина фрезування становить 2 000 мм. Одночасно, в описі зазначено, що система Multiple Cutting System (MCS) дозволяє виконувати фрезування шириною 2,0 м або 2,2 м. Ця інформація також підтверджена на сторінці 19 в брошурі (додається для зручності) до холодної фрези W 200 F, яка також розміщена на сайті виробника за посиланням https://www.wirtgen-group.com/binary/full/o17272v77_W_brochure_W200F_0120_V1_RU.pdf (нажаль, виробник оприлюднив її мовою агресора) зазначено про наявність фрезерних барабанів шириною 2,0 м та 2,2 м. Також, на сторінці 17 брошури йдеться про швидкозмінний барабан, який дозволяє реалізувати ширину фрезування від 2,00 м до 2,20 метрів. Аналогічні відомості наявні в брошурі англійською мовою за посиланням https://www.wirtgen-group.com/binary/full/o247941v77_W_200_F_Brochure_Datasheet_enGB.pdf
Таким чином, з урахуванням наявності інформації з сайту виробника та того факту, що Учасником задекларовано що його техніка забезпечує ширину фрезування 2,1 м або більше, Замовник дійшов до висновку, що запропонована техніка відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
2. Щодо Дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме на підйомник самохідний колінчатого типу/ Haulotte/HA32PXHG206, серійний номер AD123029
Замовником в межах встановленого кваліфікаційного критерія «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в пункті 1.1.1. додатку 1 до Тендерної документації вимагалось надати Довідку за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази , а саме обов’язково зазначити про наявність не менше 1-ї одиниці автогідропідіймача висотою підйому 28 м або більше. Згідно вимог пункту 1.1.2. додатку 1 до Тендерної документації Замовником додатково вимагалось додати до довідки діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозиції та протягом строку дії договору копії Дозволів або декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані учаснику, власнику або іншому суб’єкту господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника/співвиконавця, необхідних для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі** на обладнання, яке зазначено у довідці вантажопідіймальні крани і машини, підйомники для підіймання працівників (крани на автомобiльному ходу; крани на гусеничному ходу, автогідропідіймачі).
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» надано довідку від 07.10.2024 вих. № 322/28 (файл 28. Довідка про наявність техніки.pdf), в якій учасником зазначено про наявність Підйомника самохідного колінчатого типу/ Haulotte/ HA32PX HG206. Зазначений підйомник задекларований учасником як обладнання, надане на виконання вимоги «автогідропідіймач висотою підйому 28 м або більше». Підйомник Haulotte залучається на підставі договору оренди від 30.08.2024 № 8-300824, укладеного між Учасником та ТОВ «ПЕККАНІСКА» (наявний у складі пропозиції у файлі 29. Техніка (підтверджуючі документи).rar.
Після аналізу відкритих джерел інформації, зокрема, з сайту орендодавця https://www.pekkaniska.ua/ua/rent/self-propelled-booms/haulotte-ha32px/?utm_campaign=Roman_%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B8&utm_term=%2Bhaulotte%20%2Bha32px&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=CjwKCAiArva5BhBiEiwA-oTnXT2FafSE9tX4UDDLQQj4pL589b2mcfIDJzHYVL-ZSeMEgBRzSKgCpxoCo5cQAvD_BwE, встановлено що робоча висота підйомника становить 32 метри.
Так, у додатку № 1 «Специфікація» до договору оренди від 30.08.2024 № 8-300824 йдеться про передачу в оренду обладнання згідно з переліком, а саме Підйомника самохідного колінчатого типу Haulotte HA32PX HG206 з серійним номером AD123029.
У складі тендерної пропозиції наявний файл 30. Техніка (дозвільні документи).rar в якому Учасником надано дозвіл № ДЗ-1343/Ц/1-23 від 05.04.2023 виданий Центральним міжрегіональним управлінням Держпраці власнику ТОВ «ПЕККАНІСКА». В зазначеному дозволі в позиції 227 зазначено підйомний стріловий самохідний з заводським номером AD123029 2010 року випуску. Зазначений номер збігається з номером, якій зазначений в договорі оренди. Крім того, той самий заводський номер та рік випуску вказано в інвентарній картки обліку основних засобів за типовою формою № 03-6, яка надана у складі тендерної пропозиції в файлі 29. Техніка (підтверджуючі документи).rar, а саме 2.1. 03-6v2.pdf.
Таким чином, вищевикладені відомості були розцінені Замовником як достатній спосіб ідентифікації зазначеного підйомника та відповідно, наданий дозвіл, як належне підтвердження відповідності вимогам Тендерної документації.
Крім того, додатково вважаємо доцільним зазначити наступне.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про охорону праці» від 14.11.1992 (зі змінами) № 2694-XII визначено, що роботодавець - власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю. Відповідно до положень статті 21 Закону України «Про охорону праці» від 14.11.1992 (зі змінами) № 2694-XII роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Згідно п. 3 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 окремого визначення терміну «роботодавець» не надано, а інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про охорону праці" та "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності". Згідно пункту 6 зазначеного Порядку 6. Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77.
Таким чином, з комплексного аналізу наведених норм, а також наданих у складі пропозиції документів, Замовник дійшов до висновку про належне виконання вимог тендерної документації в частині підтвердження наявності автогідропідіймача висотою підйому 28 м або більше з відповідним дозвіл на експлуатацію машин підвищеної небезпеки.
3. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Замовником в п. 1.3. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження своє відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію учасником ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» надано довідку від 07.10.2024 № 322/26 в якій зазначено про виконання договору, укладено Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області 01.08.2022 № 22181 за предметом «Капітальний ремонт мосту через р. Сейм на км 126 + 780 автомобільної дороги загального користування державного значення М-02 Кіпті — Глухів — Бачівськ (на м. Брянськ), Чернігівська область. (45221000-2) Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів». Крім того, Учасником в цій довідці задекларовано виконання наступних обсягів робіт:
- заміна або улаштування деформаційних швів – 61,4 м.п.;
- заміна або улаштування гумових опорних частин – 192 шт.;
- улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей – 3768,1 м2;
- улаштування гідроізоляції бетонної поверхні проїзної частини – 4030,88 м2.
Замовником в Тендерній документації встановлено, що під аналогічним договором вважається договір укладений протягом останніх 5-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на виконання робіт з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва об’єктів автотранспортної інфраструктури із значними (СС3) наслідками: автомобільних мостових споруд та/або шляхопроводів та/або естакад), в складі яких мають бути наступні види робіт:
- Ремонт та/або відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови ремонтними розчинами – не менше 13000 м2 (зазначена вимога не застосовується у разі, якщо у договорі, яким Учасник підтверджує досвід, передбачено роботи з нового будівництва бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови);
- Заміна або улаштування деформаційних швів – не менше 60 м.п.;
- Заміна або улаштування гумових опорних частин – не менше 40 шт;
- Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей – не менше 3500м2;
- Улаштування гідроізоляції бетонної поверхні проїзної частини – не менше 3500м2.
Аналогічний (договори) має(ють)бути виконаний в повному обсязі.
Слід зазначити, що в період подання пропозиції Замовник отримував через електронну систему закупівель численні звернення, в тому числі в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме в частині можливості підтвердження ремонту та/або відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови ремонтними розчинами у разі, якщо під час виконання робіт по аналогічному договору виконанні роботи з влаштування нових прольотних будов та опор. За результатами розгляду, з метою розширення конкуренції та отримання найкращої пропозиції, Замовником відкориговані вимоги кваліфікаційного критерії, зазначивши, що у разі якщо в межах аналогічного договору передбачено роботи з нового будівництва бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови Учасник може не підтверджувати виконання робіт з ремонту або відновлення бетонних поверхонь.
Так, у складі пропозиції учасник ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» надана копія договору від 01.08.2022 № 22181 «Капітальний ремонт мосту через р. Сейм км 126+780 автомобільної дороги загального користування державного значення М-02 Кіпті-Глухів-Бачівськ (на м. Брянськ), Чернігівська область», додаткові угоди до договору та копії актів приймання виконаних будівельних робіт. За результатами розгляду наданого аналогічного договору встановлено наступне.
1) вимогу щодо виконання робіт з заміни або улаштування деформаційних швів – не менше 60 м.п. підтверджено в обсязі 61,4 м.п. (відповідно до № ч.ч. 3.4.1. Акту № 3 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 3.4.1 Акту № 5 приймання виконаних будівельних робіт та № ч.ч. 3.4.1 Акту № 6 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
2) вимогу щодо виконання робіт з заміни або улаштування гумових опорних частин – не менше 40 шт. підтверджено в обсязі 192 шт. (відповідно до № ч.ч. 3.2.6. Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 3.1.7, № ч.ч. 3.2.6. Акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 3.2.6, № ч.ч. 3.2.6 Акту № 3 приймання виконаних будівельних робіт та № ч.ч. 3.2.6 Акту № 4 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
3) вимогу щодо виконання робіт з улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей - не менше 3500 м2 підтверджено в обсязі 3768,1 м2 (відповідно до № ч.ч. 3.5.1.та № ч.ч. 3.5.2 Акту № 5 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
4) вимогу щодо виконання робіт з улаштування гідроізоляції бетонної поверхні проїзної частини - частини – не менше 3500 м2 підтверджено в обсязі 4030 м2 (відповідно до відповідно до № ч.ч. 3.3.4 Акту № 3 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 3.3.4 Акту № 4 приймання виконаних будівельних робіт та № ч.ч. 3.3.7 Акту № 5 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar)
Щодо вимоги щодо виконання робіт з ремонту та/або відновлення бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови ремонтними розчинами – не менше 13000 м2 повідомляємо наступне.
Згідно положень Тендерної документації зазначена вимога не застосовується у разі, якщо у договорі, яким Учасник підтверджує досвід, передбачено роботи з нового будівництва бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови.
З урахуванням положень Додаткової угоди № 1до договору № 22181 від 01.08.2022 було зменшено обсяг виконання та вид робіт з ремонту/шпаклювання прогонової будови та опор. Додатковими змінами до договору передбачено виконання робіт з влаштування нових прогонових будов та опор, а саме відповідно до № ч.ч. 3.3.1. Договірної ціни (яка надана у складі тендерної пропозиції разом із Додатковою № 1 до договору № 22181 від 01.08.2022 угодою у файлі 27.2 126+780 ДУ.rar), що в повному обсязі підтверджуються Актами приймання виконання будівельних робіт та Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат.
Так, в частині влаштування нових прогонових будівель та опор учасником надано акти приймання виконаних робіт, що містять наступні види робіт:
- Демонтаж залізобетонних балок прогонових будов (відповідно до № ч.ч. 1.1.2 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 1.1.2 Акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Розбирання підферменників, ригелів проміжних опор та пошкодженого бетону стояків (відповідно до № ч.ч. 1.1.3 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт, та відповідно до № ч.ч. 1.1.3 Акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Розбирання монолітних залізобетонних тротуарів та плити прогонової будови (відповідно до № ч.ч. 1.1.4 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт та № ч.ч. 1.1.4 Акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Розбирання шару асфальтобетонного покриття (відповідно до № ч.ч. 1.1.5 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття (відповідно до № ч.ч. 1.1.6, № ч.ч. 1.2.4 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 1.2.4 Акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Улаштування щебеневих та бетонних подушок, влаштування монолітного залізобетонного нарощування тіла (відповідно до № ч.ч. 3.1.2 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт та № ч.ч. 3.1.2 Акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar );
- Влаштування монолітних залізобетонних відкрилків (відповідно до № ч.ч. 3.1.4 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт та № ч.ч. 3.1.4 Акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Влаштування монолітних залізобетонних насадок (відповідно до № ч.ч. 3.1.3 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт, який наданий у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Влаштування монолітних залізобетонних відкрилків (відповідно до № ч.ч. 3.1.4 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт та № ч.ч. 3.1.4 Акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Улаштування монолітної залізобетонних шафових стінок (відповідно до № ч.ч. 3.1.5 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт, який наданий у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Улаштування монолітних залізобетонних підферменників (відповідно до № ч.ч. 3.1.6, № ч.ч. 3.2.5 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 3.1.6 Акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 3.2.5 Акту № 3 приймання виконаних будівельних робіт та № ч.ч. 3.2.5 Акту № 4 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Влаштування монолітної залізобетонної масивної опори (відповідно до № ч.ч. 3.2.2, № ч.ч. 3.2.3 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 3.2.2, № ч.ч. 3.2.3 Акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 3.2.2, № ч.ч. 3.2.3 Акту № 3 приймання виконаних будівельних робіт та № ч.ч. 3.2.2, № ч.ч. 3.2.3 Акту № 4 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Установлення опорних частин прогонових будівель з полімерних матеріалів, гуми і фторопласту (відповідно до № ч.ч. 3.2.6 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 3.1.7, № ч.ч. 3.2.6. Акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 3.2.6. Акту № 3 приймання виконаних будівельних робіт та № ч.ч. 3.2.6. Акту № 4 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Монтаж залізобетонних балок прогонових будов (відповідно до № ч.ч. 3.3.1 Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 3.3.1 Акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт, № ч.ч. 3.3.1 Акту № 3 приймання виконаних будівельних робіт та № ч.ч. 3.3.1 Акту № 4 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar);
- Фарбування прогонової будови та опор – (антикорозійний захист) (відповідно до № ч.ч. 3.11 Акту № 5 приймання виконаних будівельних робіт та № ч.ч. 3.11 Акту № 6 приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції у файлі 27.3 126+780 акти.rar).
Додатково наголошуємо, що на елементах мосту, які є новозбудованими/ново встановленими, одним з фінальних кроків є покриття їх антикорозійними та/або гідроізоляційними матеріалами. Відповідно до переліку робіт, що містяться в актах КБ2В, доцільно зробити висновок, що поверхні елементів мосту, а саме потрібні нам опори та прогонові будови є новими.
В ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування» в пункті 7.2.4 зазнчено - Конструкція і матеріали гідроізоляції для захисту монолітної залізобетонної плити проїзної частини залежать від конструкції покриття. Гідроізоляція може бути рулонною, наливною (мастиковою) або напиленою за умови збереження водонепроникності та міцності протягом проектного строку служби (таблиця 4.4). Проектний строк служби гідроізоляції має бути не менший ніж покриття. Рекомендації щодо влаштування покриття на залізобетонній плиті надано в додатку Е.
У разі застосування в якості покриття безусадочного бетону (класу міцності В40 з водонепроникністю W12 і морозостійкістю F300 товщиною не менше 50 мм) гідроізоляція під цим бетоном може бути відсутня. Але слід забезпечити водонепроникність конструкції плити в інших місцях: на тротуарах, біля бордюрів та водозливних трубок тощо.
Плиту проїзної частини залізобетонних мостів слід виконувати монолітною, товщиною не менше ніж 20 см. У разі застосування збірних залізобетонних прогонових балок їх поверхню слід вкрити шаром монолітного залізобетону завтовшки не менше ніж 14 см. Застосовувати вирівнювальний шар бетону завтовшки 3-5 см для монолітної залізобетонної плити не рекомендується. Допускається застосування вирівнювального шару на монолітній плиті при проведення ремонтних робіт. Улаштування збірної залізобетонної плити з вирівнювальним шаром бетону завтовшки 3-5 см для постійних мостів не допускається.
Відповідно до ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування», додатку Е, пункт Е.1 Конструкція з гідроізоляцією, зазначено: Монолітна залізобетонна плита, яка вирівняна відповідно до вимог підготовки поверхні під гідроізоляцію, або, за необхідності, вкрита вирівнювальним шаром бетону завтовшки 30-50 мм, класу В30 за міцністю, W8 за водонепроникністю, F300 за морозостійкістю (з випробуванням у соляному середовищі), покривається шаром гідроізоляції - рулонним, наливним (мастиковим) або напиленим, який зберігає міцність та водонепроникність протягом проектного строку служби.
Відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.3-34:2016 «НАСТАНОВА З ВИКОНАННЯ РОБІТПРИ БУДІВНИЦТВІ МОСТІВ ТА ТРУБ», пункту 13.11 Антикорозійний захист поверхні залізобетонних опор і прогонових будов», підпункту 13.11.1 Влаштування антикорозійних покриттів здійснюють відповідно до проекту, ДСТУ Б В.2.6-145, ДСТУ-Н Б В.2.6-186.Захист поверхні бетону з метою попередження появи лущення бетону, зниження водонепро¬никності, морозо-, корозійної стійкості треба здійснювати:а) фарбуванням - полімерними фарбами (для фарбування металоконструкцій);б) гідрофобізацісю рідинами:- етилгідросилоксановою рідиною 136-41 згідно з ГОСТ 10834;- гідрофобізацісю методом розпилення гідрофобізуючого складу (5-10) % розчину на основі емульсії ГКЖ-94 згідно з ГОСТ 10834;в) нанесенням плівкових матеріалів або рідких складів на основі цементу.
Крім того, під час розгляду, у системі Prozorro Замовником було встановлено, що під час участі в іншій закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-13-003334-a ТОВ «ГРУППА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» надавало експертний звіт № 02-1011-22/ЕП/КО від 22 листопада 2022р (Реєстраційний номер ЕХ01:8533-4339-3801-9629) за цим самим аналогічним договором (копія додається) в якому, в розділі Організація будівництва, зазначені роботи з приставкою «нових», що додатково підтверджує виконання «робіт з нового будівництвом бетонних та залізобетонних поверхонь опор та прольотної будови»:
- влаштування нових ригелів та насадок, підферменників, відкрилків, шафових стінок
- монтаж нових І - подібних балок прогонової будови
- влаштування нових тіл проміжних опор №5,6,7.
Враховуючи вищевикладене, Замовник дійшов до висновку, що Учасником в межах капітального ремонту об’єкту будівництва було фактично здійснено будівництво нових елементів мостової споруди та зроблено висновок про відповідність вимогам тендерної документації.
Окрім наведеного, хочемо зазначити, що згідно норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель в частині підтвердження досвіду аналогічних договорів не визначено поняття «ідентичного» договору» до договору за предметом закупівлі Замовника, а чітко визначено щодо наявності в учасника процедури закупівлі аналогічного договору за предметом закупівлі Замовника.
Зважаючи на необхідність дотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, умови Тендерної документації від 07.10.2024 не містять і не могли містити окремих вимог щодо необхідності підтвердження учасником досвіду виконання робіт, визначених в пп.1.3. п.1. Додатка 1 тендерної документації, а саме ідентичних видів із ідентичними технічними характеристиками предмету закупівлі та формулюваннями відповідно до Додатка 3 тендерної документації («Технічні вимоги»).
Додатково повідомляємо, що відповідно до абзацу 2 ч.15 ст. 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» та абзацу 1 п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
З урахуванням наведеного, Замовник скориставшись наділеним йому правом, звернувся до Служби відновлення та розвитку інфраструктури Чернігівській області, з яким учасник процедури закупівлі уклав аналогічний договір від 01.08.2022 № 22181 «Капітальний ремонт мосту через р. Сейм км 126+780 автомобільної дороги загального користування державного значення М-02 Кіпті-Глухів-Бачівськ (на м. Брянськ), Чернігівська область», щодо підтвердження наявності чи відсутності акту готовності об’єкта до експлуатації від 25.07.2024 за реєстраційним номером AC01:9776-1180-4606-6654, оскільки за результатами пошуку Акту, який був наданий учасником у складі тендерної пропозиції, за даним номером у ЄДЕСС з’являється інформація «Нічого не знайдено».
На запит Замовника (Лист від 05.11.2024 Вих. № 19-01-24/141), Служба з відновлення та розвитку інфраструктури Чернігівській області надала відповідь (Лист від 05.11.2024 № 01-06/2523/06), яким підтвердила наявність акту готовності об’єкта до експлуатації за № AC01:9776-1180-4606-6654 по об’єкту «Капітальний ремонт мосту через р. Сейм км 126+780 автомобільної дороги загального користування державного значення М-02 Кіпті-Глухів-Бачівськ (на м. Брянськ), Чернігівська область» та додатково надала копію Сертифікату ІУ123240726637, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта в повному обсязі.
Для зручності пояснення додатково надані в форматі Word, файл "пояснення на запит 2.docx"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2024 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
935 790 000,00
UAH з ПДВ
|
771 770 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
909 999 000,00
UAH з ПДВ
|
820 499 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
771 770 000,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2024 12:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2024 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2024 10:18
|
протокол 22.11.2024.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2024 10:18
|
3634-В-ОДФ-24 від 28.11.2024.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2024 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2024 15:49
|
Протокол продовження строку укладання (3 черга).docx | укладений |
28 листопада 2024 15:48
|
3634-В-ОДФ-24.pdf | укладений |
28 листопада 2024 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова публікація укладеного договора на заміну вже оприлюдненої скан-копії у форматі .pdf, через низьку якість сканування, обувмовленоу, зокрема, технічними проблемами пов'язаними з перебоями зі світлом через масштабний обстріл 27.11.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 3634-В-ОДФ-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3636-В-ОДФ-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |