Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з надання лікувального харчування (ДК 021: 2015 55511000-5 «Послуги їдалень та інших кафе закритого типу» (55510000-8 «Послуги їдалень»))
Очікувана вартість
2 617 022,00 UAH
UA-2021-07-09-000599-c ● 7d12d81cbc9e4378ba431a31534fee2c
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985185 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12 |
Контактна особа: |
Сергій Леонідович Сівачинський +380949113978 ftplanek@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2021 09:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 2 617 022,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 085,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 78554 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31720 послуга
послуги з надання лікувального харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Бехтерева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться за рахунок коштів НСЗУ шляхом поетапної оплати Замовником після наданих послуг та пред’явлення Виконавцем акту наданих послуг на оплату Послуг протягом 10 календарних днів. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2021 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2021 09:19 |
ТД зі змінами 4.doc | |
13 вересня 2021 09:19 |
Перелік змін 4.doc | |
03 вересня 2021 15:51 |
Перелік змін 3.doc | |
03 вересня 2021 15:51 |
ТД зі змінами 3.doc | |
25 серпня 2021 17:59 |
ТД зі змінами 2.doc | |
25 серпня 2021 17:59 |
Перелік змін2 (1).doc | |
25 серпня 2021 17:56 |
ТД зі змінами 2.doc | |
25 серпня 2021 17:56 |
Перелік змін2 (1).doc | |
18 серпня 2021 14:39 |
Перелік змін.doc | |
18 серпня 2021 14:39 |
ТД зі змінами.doc |
13 вересня 2021 09:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
13 вересня 2021 09:19 |
ТД зі змінами 4.doc
|
||||||||||||
13 вересня 2021 09:19 |
Перелік змін 4.doc
|
||||||||||||
03 вересня 2021 15:51 |
Перелік змін 3.doc
|
||||||||||||
03 вересня 2021 15:51 |
ТД зі змінами 3.doc
|
||||||||||||
25 серпня 2021 17:59 |
ТД зі змінами 2.doc
|
||||||||||||
25 серпня 2021 17:59 |
Перелік змін2 (1).doc
|
||||||||||||
25 серпня 2021 17:56 |
ТД зі змінами 2.doc
|
||||||||||||
25 серпня 2021 17:56 |
Перелік змін2 (1).doc
|
||||||||||||
18 серпня 2021 14:39 |
Перелік змін.doc
|
||||||||||||
18 серпня 2021 14:39 |
ТД зі змінами.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-09-000599-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «ЛІКЕА», Код ЄДРПОУ:43356209
Дата подання: 19 липня 2021 17:54
Дата подання: 19 липня 2021 17:54
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-09-000599-c) 09.07.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «Послуги з надання лікувального харчування (кошти НСЗУ), ДК 021:2015: 55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу зі строком поставки – до 31.12.2021 р. на очікувану вартість 2`617`022.00 грн
(з ПДВ), Замовником процедури закупівлі є Комунальне підприємство «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради» (код ЄДРПОУ 01985185).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - код 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з надання лікувального харчування) назва предмету закупівлі товару за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55511000-5 Послуги їдалень та інших кафе закритого типу, далі «Тендерна документація» із додатками.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІКЕА» (далі - Скаржник) має бажання взяти участь у цій закупівлі, однак, ознайомившись з тендерною документацією, затвердженою протоколом № 67 від 09.07.2021, Скаржником були виявлені вимоги, які не відповідають чинному законодавству України, обмежують конкуренцію та є дискримінаційними відносно нашого Товариства та багатьох інших учасників, що позбавляє можливості прийняти участь у цій закупівлі. У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень чинного законодавства України, вважаємо за необхідне зазначити наступне.
У відповідності до розділу ІІІ п. 1.1 Тендерної документації передбачено, «Тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі замовнику відповідно до вимог тендерної документації, в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (згідно Додатку № 1 до тендерної документації);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
- тендерної пропозиції (згідно Додатку № 2 до тендерної документації);
-Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації згідно Додатку №3 про їх відповідність кваліфікаційним критеріям
- проекту договору (згідно Додатку № 4 до тендерної документації);
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.»
1.У відповідності до Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики згідно предмета закупівлі ДК 021:2015: 55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу» в п. 11. замовник вимагає від учасника: «Документально підтвердити наявність власних чи орендованих потужностей для виробництва готових страв з використанням газового модифікованного середовища.»
Але вказана вимога замовника взагалі не є зрозумілою та необгрунтованою за Тендерною документацією з боку замовника з якою метою він вимагає наявність у учасника потужність для виготовлення готових страв з використанням саме газового модифікованого середовища.
Наше Товариство є виробником готових страв із різним терміном зберігання, має всі технічні можливості для виготовлення та постачання готових страв за вимогами Замовника, має у своєму складі орендоване обладнання для пакування, яке забезпечить належне зберігання та транспортування готової їжі (копія договору оренди обладнання додається), а саме: вакуматори, відповідна тара та інше обладанання.
З огляду на зазначене, вказана вимога Замовника є надмірною, такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації та предмету закупівлі, та прописана виключно з метою допущення до участі у цій закупівлі певних учасників, які вже мають газове модифіковане обладнання, а тому порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
2. Згідно п. 12. Додатку 3 до Тендерної документації замовник вимагає від учасника: «З метою гарантування виконання договору, учасник повинен ознайомитися з усіма місцями харчування Замовника для чого здійснити виїзд на місце розташування об’єктів та провести його огляд. Відповідно учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає акт підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкта. Документи надаються в довільній формі.»
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до умов закупівлі п. 6 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що «Готова їжа передається Замовнику у тарі (упаковці) Виконавця, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам з розфасуванням кожної страви по кількості порцій у кожне відділення згідно з заявкою. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим. Для транспортування готової їжі використовують термоси, ізотермічні контейнери або контейнери пластикові харчові, що щільно закриваються кришками, що має бути підтверджено копією документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість (термос або ізотермічний контейнер), в якому буде здійснюватись транспортування готової їжі згідно з вимогами чинного законодавства.»
Також п 6.2.4. Проекту договору передбачено, що Виготовлення готових страв здійснюється на харчоблоці Виконавця та посудом Виконавця, який відповідає санітарно-гігієнічним нормам та забезпечує необхідні умови для зберігання відповідного температурного режиму, запобігання псуванню або погіршення якісних характеристик страв під час транспортування.
Таким чином, послуги надаються шляхом приготування готової їжі на харчоблоці Виконавця, доставляються Виконавцем та передаються Замовнику. Обов’язок у Виконавця виготовлення та видачі готової їжі хворим за місцезнаходженням Замовника за умовами тендерної документації відсутній.
А тому, безпідставним та необґрунтованим є вимога Замовника про ознайомлення учасника із місцями харчування на території Замовника.
Крім того, користуючись таким обов’язком, Замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі, що порушує принцип «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі».
Аналогічна правова позиція міститься у рішенні АМКУ № 511-р/пк-пз від 14.01.2021 року.
З огляду на зазначене, вказана вимога Тендерної документації є дискримінаційною, та такою, що повинна бути виключена із тексту Тендерної документації.
3. Згідно Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 1. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає надати: скан-копію документу, видану не пізніше 2020 року на ім’я Учасника, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженими органами (надається на складські приміщення, зазначені в довідці про наявність складських приміщень для зберігання товару).
Вказана умова також є дискримінаційною відносно нашого Товариства з огляду на наступне.
Наразі наше Товариство використовує у господарській діяльності орендовані складські приміщення для зберігання продуктів харчування площею 1200 кв.м. згідно договору оренди
№ 01012021/1 від 01.01.2021 року.
Державну реєстрацію потужностей наше Товариство було здійснено у відповідності до вимог чинного законодавства та отримано «Рішення про державну реєстрацію потужностей» від 03.02.2021 року, видане ГУ Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області за номером r-UA-04-23-5279. Згідно вказаного рішення, ТОВ «ЛІКЕА» має право за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 159, здійснювати діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, а саме: транспортування, зберігання, реалізацію, виробництво, пакування (копія додається).
Таким чином, ТОВ «ЛІКЕА» наразі має зареєстровану потужність, яку може використовувати в тому числі і для зберігання харчових продуктів, як це вимагається умовами Тендерної документації, але зареєстрована вказана потужність у лютому 2021 року, а тому наше Товариство штучно позбавлено можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційної вимоги про обов’язкову реєстрацію потужностей не пізніше 2020 року. Вказана вимога Замовника не обґрунтована умовами Тендерної документації, а тому є безпідставною та дискримінаційною відносно нашого Товариства та багатьох інших учасників.
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
4. У відповідності до Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 1. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає надати: копію експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність з виробництвом та/або зберіганням продуктів тваринного походження. Документи повинні бути видані на ім’я учасника торгів не пізніше 2020 року.»
Вказана умова також є дискримінаційною відносно нашого Товариства з огляду на наступне.
Як зазначалося вище, наразі наше Товариство використовує у господарській діяльності орендовані складські приміщення для зберігання продуктів харчування площею 1200 кв.м. згідно договору оренди № 01012021/1 від 01.01.2021 року.
Експлутаційний дозвіл на вказані складські приміщення наше Товариство отримало 18.03.2021 року та присвоєно номер потужності a-UA-04-23-245-XVI-SP, PS, згідно якого нашому товариству дозволено на цьому складі здійснювати господарську діяльність із зберігання та реалізації продуктів тваринного походження.(копія додається).
Отже, з часу отримання зазначеного дозволу, ТОВ «ЛІКЕА» використовує зазначене складське приміщення з метою зберігання та реалізації продуктів тваринного походження, а тому наше Товариство на теперішній час повністю відповідає критеріям Замовника щодо предмету закупівлі.
Але, через дискримінаційну умову Замовника про наявність експлуатаційного дозволу, виданого не пізніше 2020 року, наше Товариство штучно позбавлено можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі. Вказана вимога Замовника не обґрунтована умовами Тендерної документації, а тому є безпідставною та дискримінаційною відносно нашого Товариства та багатьох інших учасників.
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
5. У відповідності до Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 1. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає надати: рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу, для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів. Документи повинні бути видані на ім’я учасника торгів не пізніше 2020 року.
Вказана умова також є дискримінаційною відносно нашого Товариства з огляду на наступне.
Як зазначалося вище, наразі наше Товариство використовує у господарській діяльності орендовані складські приміщення для зберігання продуктів харчування площею 1200 кв.м. згідно договору оренди № 01012021/1 від 01.01.2021 року.
Державну реєстрацію потужностей наше Товариство було здійснено у відповідності до вимог чинного законодавства та отримано «Рішення про державну реєстрацію потужностей» від 03.02.2021 року, видане ГУ Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області за номером r-UA-04-23-5279. Згідно вказаного рішення, ТОВ «ЛІКЕА» має право за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 159, здійснювати діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, а саме: транспортування, зберігання, реалізацію, виробництво, пакування (копія додається).
Таким чином, ТОВ «ЛІКЕА» наразі має зареєстровану потужність, яку може використовувати в тому числі і для виробництва харчових продуктів, як це вимагається умовами Тендерної документації, але зареєстрована вказана потужність у лютому 2021 року, а тому наше Товариство штучно позбавлено можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційної вимоги про обов’язкову реєстрацію потужностей не пізніше 2020 року. Вказана вимога Замовника не обґрунтована умовами Тендерної документації, а тому є безпідставною та дискримінаційною відносно нашого Товариства та багатьох інших учасників.
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
6. У відповідності до Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 1. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає надати: скан-копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженими органами, на транспортування (виданий на ім’я учасника торгів не пізніше 2020 року або власника автотранспорту, яким документально підтверджено користується учасник закупівлі) або лист від уповноваженого органу, щодо державної реєстрації потужності транспортування (виданий на ім’я учасника торгів або власника автотранспорту, яким документально підтверджено користується учасник закупівлі), а також копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта (автотранспорту)».
Крім того, Замовник вимагає надати копії технічних паспортів на власний чи орендований автотранспорт або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів не менше 5 (п’яти).
Вказана умова також є взагалі не обгрунтована умовами Тендерної документації та дискримінаційною відносно нашого Товариства з огляду на наступне.
У відповідності до договору найму транспортних засобів ТОВ «ЛІКЕА» користується транспортними засобами у кількості 4 одиниць.
У відповідності до довідок ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області вказані автотранспортні засоби обстежені та зареєстрована потужність за № r-UA-04-23-5279 яка дозволяє використовувати вказані транспортні засоби з метою транспортування продуктів харчування в тому числі готової продукції.
Таким чином, ТОВ «ЛІКЕА» наразі має зареєстровану потужність, яку може використовувати в тому числі і для транспортування харчових продуктів, як це вимагається умовами Тендерної документації, але зареєстрована вказана потужність у 2021 року, а тому наше Товариство штучно позбавлено можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційної вимоги про обов’язкову реєстрацію потужностей не пізніше 2020 року. Вказана вимога Замовника не обґрунтована умовами Тендерної документації, а тому є безпідставною та дискримінаційною відносно нашого Товариства та багатьох інших учасників.
ТОВ «ЛІКЕА» користується 4 транспортними засобами, які наразі є повністю достатнім для проведення нашої власної господарської діяльності. В разі необхідності більшої кількості транспортних засобів, ми зобов’язуємося найняти необхідну кількість такого транспорту.
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
7. У відповідності до Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 2. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагає надати: довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для організації послуг, обов’язково знаходяться у трудових відносинах та будуть виконувати трудові обов’язки у приміщеннях Виконавця, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії в кількості достатній для забезпечення надання послуг (не менше 35 співробітників). Обов’язково наявність у Учасника технолога та медичної сестри з лікувального харчування, що працюють на підприємстві не менше ніж 2 місяці до подання тендерних пропозицій.»
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено наявність у штаті виконавця послуг по наданню харчування медичної сестри з лікувального харчування. За умовами Тендерної документації та доданих документів згідно оголошеної процедури закупівлі, послуги надаються згідно запропонованого меню (Додаток 2 до проекту Договору) для кожної категорії хворих.
Згідно п. 1.3. Проекту договору, що є додатком 4 до Тендерної документації передбачено, що : «1.3. Примірне семиденне меню готових страв складено в межах фінансових призначень Замовника на відповідні цілі та з урахуванням орієнтованої кількості харчуючихся (пацієнтів). Примірне семиденне меню готових страв може змінюватись в межах семиденного меню (згідно технологічних карток-розкладок) та згідно нормативних правил, які передбачають таку заміну), а саме: маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, лише за погодженням Замовника. Можливість заміни одних продуктів іншими можливо лише згідно наказу МОЗ України від 29.10.2013 р. № 931.»
Таким чином, умовами Тендерної документації чітко визначені умови надання послуг з харчування, детальне меню із розкладкою та вимога про погодження із Замовником будь-яких змін до такого меню, тобто всі ці умови повністю виключають необхідність в наявності у Виконавця у штаті медичної сестри з лікувального харчування. Крім того, якщо така потреба буде виявлена під час надання послуг, Виконавець завжди має можливість залучити на договірних умовах відповідних фахівців для вирішення будь-яких питань.
Безпідставним та абсурдним є вимога Замовника про те, що учасник повинен мати у штаті працівника на посаді «медична сестра з лікувального харчування» не менше ніж 2 місяці до дня подання тендерної пропозиції за цією закупівлею.
Вказану вимогу можуть виконати тільки відповідні медичні заклади або учасники, які за власним бажанням залучили таких працівників для своєї діяльності та конкретно для таких учасників Замовником визначені такі дискримінаційні умови.
Аналогічна правова позиція міститься у рішенням АМКУ № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020р.,
№ 511-р/пк-пз від 14.01.2021 року.
Крім того, у відповідності до рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» № 13-рк від 31.03.2020 р. обмеження замовниками можливості залучення працівників за цивільно-правовими договорами та встановлення конкретної необхідної кількості працівників без обґрунтування такої кількості є недопустимим з боку замовника.
З огляду на зазначене, та враховуючи той факт, що Замовник взагалі не обґрунтував необхідність у штаті учасника не менше 2 місяців до дня подання тендерної пропозиції працівника на посаді «медичної сестри з лікувального харчування», вказана умова штучно обмежує можливість нашого Товариства прийняти участь у цій закупівлі, хоча ТОВ «ЛІКЕА» має у достатній кількості кваліфікованих працівників, які можуть забезпечити надання якісних послуг за предметом закупівлі (копія штатного розкладу додається).
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
8. У відповідності до Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 2. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли підготовку за курсом вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів згідно ДСТУ ISO 22000:2019 (надати у складі тендерної пропозиції оригінали таких свідоцтв не менше 4 одиниць).
ТОВ «ЛІКЕА» має сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів» зі строком дії до 24.03.2023 року.
Крім того, у штаті нашого Товариства є 2 працівники, які пройшли навчання за курсом вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів згідно ДСТУ ISO 22000:2019 та отримали відповідні свідоцтва (копії додаються). У відповідності до вказаного ДСТУ ISO 22000:2019 не передбачена необхідна кількість працівників, які повинні пройти відповідне навчання та отримати вказані сертифікати.
Враховуючи той факт, що Замовником взагалі необґрунтована вимога про наявність 4 працівників, які мають відповідні сертифікати, вважаємо, що вказана вимога є дискримінаційною та такою, що позбавляє наше Товариство можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі, та повинна бути виключена із тексту Тендерної документації.
9. У відповідності до Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 3. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вимагає надати учаснику: копія аналогічного договору стосовно надання послуг лікарняного харчування закладам охорони здоровья, у відповідності до предмету закупівлі, що підтверджує (підтверджують) досвід виконання договору у 2020-2021 рр. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з надання лікувального харчування);
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору;
- в аналогічному договорі повинен прослідковуватися повний цикл організації гарячого харчування(кількість прийомів їжі від 2 до 5 разів на день, приготування їжі та надання послуг здійснюється на території харчоблоку Учасника.)
У відповідності до предмету закупівлі, як це визначено у оголошені: ДК 021:2015 – 55511000-5 Послуги їдалень та інших кафе закритого типу. Згідно із додатку 2 до проекту договору чітко визначено меню та чіткий різновид блюд за цим меню. За умовами тендерної документації на учасника не покладається обов’язок щодо розроблення меню та його корегування в залежності від стану хворих. Отже за умовами Тендерної документації вимагається приготування, доставка та видача конкретних страв.
Таким чином, що мається на увазі під поняттям «лікарняного та лікувального харчування» взагалі не є зрозумілим.
Крім того, код закупівлі, на який послався Замовник, не передбачає такого поняття, як «лікарняне та лікувальне харчування».
У відповідності до рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» № 13-рк від 31.03.2020 р. «замовнику важливо переконатися у тому, що учасник має досвід у наданні аналогічних послуг та має об’єктивну можливість виконати договір. Разом з тим, встановлення умови про наявність досвіду щодо виконання конкретних послуг харчування та встановлення додаткових критеріїв, таких як період надання послуг та інш., є надлишковим та таким що порушує принцип дискримінації.
ТОВ «ЛІКЕА» має обширний досвід у наданні послуг з організації харчування як дітей так і дорослих, в тому числі і специфічних категорій, таких як діти-інваліди, психічно-хворі підопічних психоневрологічних інтернатах та інш (копії договорів надаємо). Таким чином, визначення Замовником поняття аналогічного договору, як договору про надання послуг лікарняного харчування за період з 2020-2021 роки порушує принцип дискримінації учасників та обмежує можливість наше Товариство прийняти участь у цій закупівлі.
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
З огляду на все вищезазначене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
- прийняти цю скаргу до розгляду;
- зобов’язати Комунальне підприємство «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради внести зміни у Тендерну документацію на закупівлю послуг: Послуги з надання лікувального харчування (кошти НСЗУ), ДК 021:2015: 55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу, виключивши дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2021 10:51
рішення від 21.07.2021 № 16667.pdf
Дата публікації: 22 липня 2021 10:50
Інформація про перенесення розгляду скарги від 30.07.2021№13576.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2021 14:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2021 № 18417.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2021 12:33
рішення від 11.08.2021 № 18417.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2021 14:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: 19 липня 2021 року товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІКЕА» (далі - Скаржник) подало скаргу щодо закупівлі - Послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 - 55511000-5 «Послуги їдалень та інших кафе закритого типу» за кодом ДК 021: 2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень», яка була оголошена замовником 09 липня 2021року.
16 серпня 2021 року постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) опублікувала рішення щодо розгляду скарги, встановила наявність підстав для задоволення скарги частково та постановила зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації
Замовником - 18 серпня 2021 року внесено зміни до тендерної документації закупівлі - Послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 - 55511000-5 «Послуги їдалень та інших кафе закритого типу» за кодом ДК 021: 2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» відповідно до рішення АМКУ № 184717-р/пк-пз від 11 серпня 2021 року.
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2021 12:42
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 14:28 |
Кінець періоду оскарження: | 28 вересня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 28 вересня 2021 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
17 вересня 2021 14:28
|
Електронний підпис |
17 вересня 2021 14:28
|
Протокол 74.pdf |