Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 08588599 |
Місцезнаходження: | 93001, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, вул. Заводська, буд. 4 |
Контактна особа: |
Альбіна Шушпан +380970953735 arz_mtz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 568 080,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 840,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг (акта виконаних робіт) на підставі Акту | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 16:16 |
Тендерна документація ТО.docx | |
29 лютого 2024 16:16 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
29 лютого 2024 16:16 |
Додаток 1 ТО.docx | |
29 лютого 2024 16:16 |
Додаток 5 ТО.docx | |
29 лютого 2024 16:16 |
Додаток 3 ТО.docx | |
29 лютого 2024 16:16 |
Додаток 2 ТО.docx | |
29 лютого 2024 16:16 |
Додаток 4 ТО .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000063 ● 70a7e66011ce44eea5ddeb71db0c70bb
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 15-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.06.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-02-29-008878-a 29.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-20 15:26:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту кранової установки Спеціальний МАЗ - 5340С2 КС-457229-С-02 автокран за кодом ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-29-008878-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-25 15:39:43
Пояснення на запит
20 червня 2024 року о 15:26 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту кранової установки Спеціальний МАЗ - 5340С2 КС-457229-С-02 автокран за кодом ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-29-008878-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Виходячи зі змісту Запиту, надаємо наступне пояснення (інформацію та документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту уповноваженою особою Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області надає наступні пояснення.
Стосовно запитання №1
Обґрунтування розміру бюджетного призначення сформовано з урахуванням наявної потреби в здійсненні послуг з технічного ремонту транспортного засобу загону, відповідно до затверджених кошторисних призначень загального та спеціального фондів державного бюджету на 2024 рік. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (з подальшими змінами та доповненнями). Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортного засобу було використано запити цінових пропозицій учасників, які мають можливість забезпечити надання послуг за місцем знаходження станції технічного обслуговування (СТО), що розміщена в місті Харків. Комерційні пропозиції надійшли від трьох потенційних надавачів послуг з обслуговування підйомників та вантажопідіймальних кранів.
Додатки:
Комерційні пропозиції.
Стосовно запитання №2
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій за посиланням: Головна – Бізнесу – Закупівлі - Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предметів закупівлі - Підпорядковані підрозділи – https://dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmetiv-zakupivli-1/pidporyadkovani-pidrozdili - UA-2024-02-29-008878-a.
Додатки: Обґрунтування.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАССМАШ СТС" |
568 080,00
UAH з ПДВ
|
568 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАССМАШ СТС" #37263494 |
Переможець |
568 080,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 12:56
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 12:54
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 12:43
|
Договір 21 від 18.03.2024.pdf | укладений |
18 березня 2024 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. розділу ІІІ "Сума Договору" та викласти Калькуляцію в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |