Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23000089 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, , вул. Гетьмана Полуботка, 70 |
Контактна особа: |
Олексій Євгенович Юдін +380462675401, +380999638487 dcz_polyovnicha@cg.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2024 11:11 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 11:35 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 11:35 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 11:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 11:13 |
Твердопаливний котел Тендерна документація.docx | |
12 квітня 2024 11:13 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
12 квітня 2024 11:13 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
12 квітня 2024 11:13 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (4).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000162 ● 57253bf9c272463a896b5765ff3a6379
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 № 32-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-04-12-003807-a 12.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 14:38:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі твердопаливного котла «PASKAL GEO 250 кВт» (або еквівалент), код ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі)», очікуваною вартістю 540 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-12-003807-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю/поставку товару від 07.05.2024 № 33.
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-30 09:40:38
Пояснення щодо проведення закупівлі ТВЕРДОПАЛИВНИЙ КОТЕЛ «PASKAL GEO 250 кВт» (або еквівалент) ДК 021:2015: код 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення.
Розмір бюджетного призначення на 2024 визначений Програмою матеріально-технічного забезпечення національного спротиву Чернігівської області на 2023-2024 роки (затверджена рішенням Чернігівської обласної ради дванадцятої сесії восьмого скликання 29 листопада 2022 року № 2-12/VIII).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики товару визначені у відповідності до заявки військової частини, яка буде використовувати зазначений товар.
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість визначена шляхом моніторингу цін на даний товар.
4. Розміщення інформації на сайті.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» розміщено на офіційному сайті замовника www.dcz.cg.gov.ua в розділі «Державні закупівлі» посилання «Обґрунтування» файл «Обґрунтування (твердопаливні котли)».
5. Щодо надання зведеного кошторисного розрахунку, локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів тощо.
Департамент закуповує для військової частини виключно твердопаливні котли. Кошти на проведення робіт із встановлення котлів та опалювального обладнання не передбачені.
Додаток: лист військової частини щодо закупівлі твердопаливних котлів, на 3 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини восьмої статті 12 Закону.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ |
365 000,00
UAH з ПДВ
|
319 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Рудник Володимир Костянтинович" |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АЛЬТЕП-ЦЕНТР" |
454 580,00
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ПАСКАЛЬ" |
537 000,00
UAH з ПДВ
|
363 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
401 400,00
UAH з ПДВ
|
395 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОДНАРЧУК ГАЛИНА БРОНІСЛАВІВНА" |
457 800,00
UAH з ПДВ
|
398 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Чернігівторг |
496 800,00
UAH з ПДВ
|
496 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ #3414203776 |
Відхилено |
319 999,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 15:15
|
ФОП "Рудник Володимир Костянтинович" #1847512836 |
Рішення скасоване |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 20:48
|
ФОП "Рудник Володимир Костянтинович" #1847512836 |
Відхилено |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 21:48
|
ПП "АЛЬТЕП-ЦЕНТР" #36823198 |
Переможець |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 21:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 15:42
|
дог.33.pdf | укладений |
07 травня 2024 15:40
|