Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДКП "Луцьктепло" |
Код ЄДРПОУ: | 30391925 |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20 |
Контактна особа: |
Петраш Олександр Миколайович +380332283064 lutskteplo106@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 25 372 007,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126 861,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник - переможець повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: - 3 (три) відсотки вартості договору про закупівлю; Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: р/р №UA 263204780000000026009252571 в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ. Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю робіт згідно ДК 021:2015 код 45450000-6. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватись із урахуванням положень Загальних умов після підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт та витрат (ф. КБ-3) в термін до 31.12.2024р. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2024 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2024 12:28 |
Основні креслення проекту.pdf | |
25 квітня 2024 12:28 |
Технічне завдання.rtf | |
25 квітня 2024 12:28 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-22-000011 ● 56409baa357a45ea9bf4c15ccb80d1c4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2024 18:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2024 № 27-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.05.2024 №27-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-25-005193-a від 25.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-27 08:47:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Роботи по об’єкту: «Реконструкція теплової мережі від ВТ-5 на просп. Перемоги, 12 до ВТ-66 на просп. Перемоги, 13а в м. Луцьку» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-25-005193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-30 12:06:20
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі UA-2024-04-25-005193-a (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Реконструкція) (Роботи по об’єкту: «Реконструкція теплової мережі від ВТ-5 на просп. Перемоги, 12 до ВТ-66 на просп. Перемоги, 13а в м. Луцьку»)).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались відповідно до затвердженого робочого проєкту по об’єкту: «Реконструкція теплової мережі від ВТ-5 на просп. Перемоги, 12 до ВТ-66 на просп. Перемоги, 13а в м. Луцьку» (скан-копія додається).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось відповідно до п. 4 Розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, де зазначається, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Відповідно до затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Реконструкція теплової мережі від ВТ-5 на просп. Перемоги, 12 до ВТ-66 на просп. Перемоги, 13а в м. Луцьку» та відповідно до експертного звіту ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» (скан-копії додаються), повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 27383,465 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 25372,007 тис. грн. та розрахована за виключенням:
П. 3 «Кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%)» - 364,621 тис. грн з ПДВ;
П. 4 «Кошти на оплату послуг, пов'язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об'єктів будівництва в експлуатацію (в тому числі кошти на оплату послуг, пов'язаних з приєднанням об'єкта будівництва до діючих інженерних мереж)» - 16,715 тис. грн з ПДВ;
П. 6 «Вартість експертизи проектної документації» - 32,000 тис. грн з ПДВ;
П. 7 «Кошти на здійснення авторського нагляду» - 64,080 тис. грн з ПДВ;
- «Коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва» в розмірі 1% - 248,215 тис. грн з ПДВ
- «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами» - 1285,827 тис. грн з ПДВ.
Вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
ДКП «Луцьктепло» є комунальним підприємством, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста Луцька та не внесене до реєстру суб`єктів господарювання державного сектору економіки, і відповідно не є розпорядником державних коштів. Свою господарську діяльність підприємство здійснює за рахунок власних коштів, які надходять від фізичних та юридичних осіб за отримані ними послуги з теплопостачання в м. Луцьку.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель Prozorro.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
22 996 277,53
UAH з ПДВ
|
22 996 277,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
22 996 277,53
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 14:47
|
Договір | укладений |
24 травня 2024 14:44
|