Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ПК-24Т_0335_ВО) Розетка внутрішньої установки з USB та Type-C
Очікувана вартість
2 091 000,00 UAH
UA-2024-09-09-012436-a ● 7c5503331f6547608f283356deef56fb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сорокін Сергій Сергійович 380443091557 sorokin.s.s@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2024 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 15:05 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 15:05 |
Очікувана вартість: | 2 091 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 910,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 з урахуванням Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 62 730,00 грн. (шістдесят дві тисячі сімсот тридцять гривень 00 копійок) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 62730 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5,0% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-09-09-014446-a
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0335_ВО) ДК 021:2015 – 31220000-4 Елементи електричних схем (Розетка внутрішньої установки з USB та Type-Cи)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31224100-3
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 091 000,00 грн без ПДВ (два мільйони дев’яносто одна тисяча гривень 00 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17.09.2024 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 62 730,00 грн. (шістдесят дві тисячі сімсот тридцять гривень 00 копійок)
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації;
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Сергій СОРОКІН
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0335_ВО) ДК 021:2015 – 31220000-4 Елементи електричних схем (Розетка внутрішньої установки з USB та Type-Cи)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31224100-3
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 091 000,00 грн без ПДВ (два мільйони дев’яносто одна тисяча гривень 00 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17.09.2024 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 62 730,00 грн. (шістдесят дві тисячі сімсот тридцять гривень 00 копійок)
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації;
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Сергій СОРОКІН
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5576 штука
Розетка внутрішньої установки з USB та Type-C 86х86
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31224100-3 — Вилки та розетки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 16:44 |
Тендерна документація1 док_1195 від 27.08.2024.docx | |
09 вересня 2024 16:44 |
Оголошенння.doc | |
09 вересня 2024 16:44 |
Обгрунтування варт.docx | |
09 вересня 2024 16:44 |
Обгрунтування тех.хар.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит стосовно змін в ТД
Дата подання: 10 вересня 2024 12:54
Дата відповіді: 12 вересня 2024 11:34
Шановний Замовник! В техничному завданні помилка. Просимо внести зміни в ТД до Таблиці 1 Додаток А та виключити з нього параметри - які жоднм чином предмета закупівлі НЕ стосуються : а саме : Показники механічного впливу для рухомого складу, не гірше :- діапазон частот, Гц : 05-100
- максимальна амплітуда прискорення, g: 1
- пікове ударне прискорення, g: 3
- тривалість ударного прискорення мс: 2-20
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, вимоги щодо показників механічного впливу відповідають групі механічного виконання М25 згідно ГОСТ 17516.1-90 Вироби електротехнічні. Загальні вимоги в частині стійкості до механічних зовнішніх діючих факторів. Так, як зазначений міждержавний стандарт на даний час не діє в Україні, а йому на заміну не введено в дію інший нормативний документ до технічних вимог, було виписано вимоги яким повинен відповідати електротехнічний виріб розміщений в кузові пасажирського вагону
Запит стосовно змін в ТД
Дата подання: 10 вересня 2024 13:03
Дата відповіді: 12 вересня 2024 11:34
Шановний Замовник! В ТД в Додатку А рис.1 міститься графічне зображення предмета закупівлі, а саме розмір розетки по ширині виступаючої частини не більше 10мм. Хочемо зазначити -що це НЕ існуючий розмір по ширині в цьому типу розеток,а саме Розетка внутрішньої установки з USB та Type-C 86х86, по стандартам виробництва во всіх ТМ електрофурнітури цей параметр 16 мм! Просимо не обмежувати конкуренцію в цій закупівлі - та внести зміни в ТД стосовно вищезазначеного параметру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, геометричні розміри виробу обумовлені вимогами до дизайну інтер’єру пасажирських вагонів та враховують ринкові пропозиції
Запит
Дата подання: 13 вересня 2024 00:09
Дата відповіді: 13 вересня 2024 12:28
В зв’язку з не достатком часу з підготовки тендерної документації (пов’язану з проходженням персоналом військової комісії) просимо Вас перенести тендер UA-2024-09-09-012436-a (ПК-24Т_0335_ВО) Розетка внутрішньої установки з USB та Type-C від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" на 14 (днів)
Відповідь: Шановний учаснику, у зв’язку з гострою потребою продукції, що закуповується, перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій вважаємо не доцільним.
Тип USB
Дата подання: 13 вересня 2024 15:38
Дата відповіді: 16 вересня 2024 15:45
Шановний замовнику, уважно розглянувши тендерну документацію, з’явилось питання щодо портів зарядки. Перший порт чітко зазначений, це USB type – C, а ось щодо іншого порту, написано лише USB. USB – це загальна назва, кожний роз’єм має своє позначення. Судячи з рисунку № 1 наведеного в Додатку А, це повинен бути USB type – A. Просимо Вас внести зміни в Додаток А, а саме, вказати який саме повинен бути USB type A, B, micro або 3.0.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідності до умов додатку А тендерної
документації, розетка повинна мати два роз’єми: USB type – C та USB type – A.
Дякуємо за запитання.
документації, розетка повинна мати два роз’єми: USB type – C та USB type – A.
Дякуємо за запитання.
Кресленик
Дата подання: 13 вересня 2024 15:40
Дата відповіді: 16 вересня 2024 15:45
Наше підприємство вітчизняний виробник розеток. Були розроблені та успішно виготовляються розетки в яких додатково вбудовані зарядні блоки USB та USB type – C. Дані розетки виготовляються за креслениками. Просимо Вас внести наступний пункт в Додаток А.
Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках).
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, включення відповідних вимог до тендерної
документації, вважаємо не доцільним. Дякуємо за запитання.
документації, вважаємо не доцільним. Дякуємо за запитання.
Щодо строків поставки
Дата подання: 13 вересня 2024 16:12
Дата відповіді: 16 вересня 2024 15:46
Шановний Замовник, уважно розглянувши тендерну документацію, наше підприємство, як вітчизняний виробник розеток для пасажирських вагонів, просимо Вас змінити строк поставки – протягом 50 (п’ятидесяти ) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки Замовником. У зв’язку з ситуацією яка виникла в нашій державі, а саме з плановим вимкненням електроенергії по всій території країни, терміни виготовлення продукції збільшився. Строк поставки товарів - Протягом 30 (тридцяти ) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2024 немає можливості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у зв’язку з гострою потребою продукції, що
закуповується, зміну терміну постачання продукції, вважаємо не доцільним.
Дякуємо за запитання.
закуповується, зміну терміну постачання продукції, вважаємо не доцільним.
Дякуємо за запитання.
Запит щодо змін в ТД
Дата подання: 13 вересня 2024 16:36
Дата відповіді: 16 вересня 2024 15:46
Доброго дня, згідно Додатку 2 до тендерної документації Ви вимагаєте РНОКПП, Усі наші співробітники компанії являюсться свідками Церкви Відродження 13-го Апостола Володимира Мунтяна, і наша віра не дозволяє мати РНКОПП. Просимо видалити надання РНКОПП, оскільки це ображає нашу віру і є дискримінаційню вимогою та обмежує коло учасників. Гарного дня, процвітання, помазання. Халілуя!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, тендерна документація складена у
відповідності до чинного законодавства України та не містить дискримінаційних
вимог. Дякуємо за запитання.
відповідності до чинного законодавства України та не містить дискримінаційних
вимог. Дякуємо за запитання.
Зміни до ВИМОГ ТД
Дата подання: 13 вересня 2024 16:40
Дата відповіді: 16 вересня 2024 15:46
Просимо внести зміни до вимог ТД з приводу вимог до банків, які мають надати банківську гарантію виконання забов'язань, оскільки ці вимоги не обгрунтовані чинним законодавством України. Також просимо надати роз'яснення з приводу того, на базі яких нормативних актів вказані вимоги, які обмежують перелік банків, які можуть надавати гарантію виконання забов'язань, висуваються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, зазначена вимога затверджена типовою
формою договору, та, наразі, не може бути змінена. Дякуємо за запитання.
формою договору, та, наразі, не може бути змінена. Дякуємо за запитання.
Звернення щодо внесення змін
Дата подання: 13 вересня 2024 16:48
Дата відповіді: 16 вересня 2024 15:47
Вимагаємо видалити із додатку 1 до тендерної документації вимогу: «Рік/дата виготовлення товару: не раніше 2024 року » оскільки Розетка внутрішньої установки з USB та Type-Cи не є товарами швидкого псування. Враховуючи факт того, що згідно діючого законодавства України, на предмет закупівлі в обов’язковому порядку надається відповідна гарантія, яка відраховується від дати постачання товару, а не від дати виготовлення, дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує коло учасників, в яких розетки відповідаючі техничним вимогам данного тендеру були закуплені завчасно великими партіями. У випадку, коли на думку замовника, дата виготовлення товару є невід’ємною частиною технічних вимог, пропонуємо розширити діапазон терміну виготовлення товару з 2023 по 2024 рік. В случаю відмови вносити зміни - ми будемо звертатися в АМКУ зі скаргою на умови закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, внесення відповідних змін до тендерної
документації, вважаємо не доцільним. Дякуємо за запитання
документації, вважаємо не доцільним. Дякуємо за запитання
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ТА ВИКЛАСТИ ОБГРУНТОВАНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ! У ВИПАДКУ ВІДМОВИ - ЗВЕРНЕМОСЬ В АМКУ!
Дата подання: 13 вересня 2024 17:05
Дата відповіді: 16 вересня 2024 15:47
Шановний Замовник! Вам, поступило звернення:10.09.2024 12:54
Шановний Замовник! В техничному завданні помилка. Просимо внести зміни в ТД до Таблиці 1 Додаток А та виключити з нього параметри - які жоднм чином предмета закупівлі НЕ стосуються : а саме : Показники механічного впливу для рухомого складу, не гірше :- діапазон частот, Гц : 05-100 - максимальна амплітуда прискорення, g: 1 - пікове ударне прискорення, g: 3 - тривалість ударного прискорення мс: 2-20 На що Ви відповили: 12.09.2024 11:34 : Шановний учаснику, вимоги щодо показників механічного впливу відповідають групі механічного виконання М25 згідно ГОСТ 17516.1-90 Вироби електротехнічні. Загальні вимоги в частині стійкості до механічних зовнішніх діючих факторів. Так, як зазначений міждержавний стандарт на даний час не діє в Україні, а йому на заміну не введено в дію інший нормативний документ до технічних вимог, було виписано вимоги яким повинен відповідати електротехнічний виріб розміщений в кузові пасажирського вагону . Питання до Вас Шановний замовник, яким діючим в Україні нормативним документом ВИ користувались прописуючи цю конкретну вимогу з Додатку А ТД: Показники механічного впливу для рухомого складу, не гірше :- діапазон частот, Гц : 05-100 - максимальна амплітуда прискорення, g: 1 - пікове ударне прискорення, g: 3 - тривалість ударного прискорення мс: 2-20 ?
Просимо надати підтвердження наявності на ринку продукції, ЩОНАЙМЕНШЕ ДВОХ ВИРОБНИКІВ, Розетки яких може бути запропановано у відповідності до вищезазначених вимог ТД, з урахуванням документів які вимагаються для підтвердження відповідності товару техничним вимогам замовника з урахуванням вимог до Документального підтвердження !? ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ТА ВИКЛАСТИ ОБГРУНТОВАНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ! У ВИПАДКУ ВІДМОВИ - ЗВЕРНЕМОСЬ В АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, внесення відповідних змін до тендерної
документації, вважаємо не доцільним. Дякуємо за запитання.
документації, вважаємо не доцільним. Дякуємо за запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2024 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ТОРГ ЛТД" |
2 035 240,00
UAH
|
2 007 360,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАКСПРОМ" |
2 063 120,00
UAH
|
2 032 452,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ТОРГ ЛТД" #44089329 |
Відхилено |
2 007 360,00
UAH
|
24 вересня 2024 14:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАКСПРОМ" #44318604 |
Переможець |
2 032 452,00
UAH
|
01 жовтня 2024 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2024 13:11
|
Договір розетки_публ.pdf | укладений |
25 жовтня 2024 13:11
|