Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління ДСНС України в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 38555228 |
Вебсайт: | https://if.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івана Франка, 6 |
Контактна особа: |
Якуб'як Андрій Васильович +380342596534 vrzif@mns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2020 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2020 12:12 |
Очікувана вартість: | 74 234 286,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 371 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 371000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 95 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 11:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 11:15 |
перелік змін.pdf | |
12 березня 2020 11:14 |
тендерна документація нова редакція.pdf | |
12 березня 2020 11:14 |
проект договору нова редакція.pdf |
12 березня 2020 11:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2020 11:15 |
перелік змін.pdf
|
|||
12 березня 2020 11:14 |
тендерна документація нова редакція.pdf
|
|||
12 березня 2020 11:14 |
проект договору нова редакція.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Далі МТБ).
Згідно вимозі зазначеній в п.1 Додатку 2 Тендерної документації (Далі ТД) Довідка про наявність МТБ подається за чітко встановленою формою - учасником надана довідка яка не відповідає встановленій формі, також в Довідці МТБ Учасника не зазначена марка машин, механізмів та техніки, що вимагається згідно затвердженої форми.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно вимозі зазначеній в п.2 Додатку 2 ТД Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - учасником надана довідка яка не відповідає встановленій формі.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно ТД: «Аналогічним договором вважається договір (-и) з виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту об’єктів і споруд.
Для документального підтвердження Учасником надаються:
оригінал (-и) вказаного (-их) Учасником у таблиці договору (-ів) (або копія завірена належним чином).
оригінал (-и) позитивного (-их) листа-відгуку (листів-відгуків) за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, що свідчать про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору (-ах), що наведені в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) їх невиконання або неналежного виконання з боку учасника. Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних Учасником у таблиці Замовників.»
Учасником надана довідка з зазначенням Договору підряду №223 від 21.10.2019 на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт відділень Заболотівської районної лікарні Заболотівської селищної ради об'єднаної територіальної громади Івано-Франківської області», оригінал договору та довідка-відгук від 05.11.2019 № 642 від замовника.
Для підтвердження факту виконання робіт та дотримання вимог чинного законодавства України в будівельній галузі, а саме ст. 34 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»:
«1. Замовник має право виконувати будівельні роботи після:
1) подання замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю - щодо об’єктів будівництва, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта та які не потребують отримання дозволу на виконання будівельних робіт згідно з переліком об’єктів будівництва, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Форма повідомлення про початок виконання будівельних робіт та порядок його подання визначаються Кабінетом Міністрів України;», була перевірена інформація у відкритому реєстрі Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Далі Реєстр) за посиланням https://dabi.gov.ua/declarate/list.php?sort=num&order=DESC
Повідомляємо, що станом на 31.03.2020 повідомлення про початок будівельних робіт, та/або інших дозвільних документів по об’єкту в Реєстрі не виявлено. Посилаючись на пункт 2 ст. 36 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»: «Виконувати будівельні роботи без подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт забороняється.»
Отже, враховуючи вищенаведене роботи по об’єкту «Капітальний ремонт відділень Заболотівської районної лікарні Заболотівської селищної ради об'єднаної територіальної громади Івано-Франківської області» в жовтні-листопаді 2019 року виконувалися в обхід чинного законодавства України, тому виникають сумніви щодо законності виконання робіт по об’єкту, в тому числі щодо належного виконання робіт.
Згідно зі ст. 30 Закону України « Про публічні закупівлі», відхилення тендерних пропозицій:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону.
Зважаючи на те, що пропозиція ТОВ «ПРЕСТИЖ-П» не відповідає умовам тендерної документації, а саме кваліфікаційним критеріям, то Замовник у відповідності до вимог ст. 30 Закону України « Про публічні закупівлі» мав відхилити тендерну пропозицію такого Учасника та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону. Та розглянути пропозицію ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС " яка наступна найбільш економічно вигідна.
Закон України «Про публічні закупівлі» покликаний захищати здорову конкуренцію всіх учасників процедури відкритих торгів, закупівлю товарів, робіт та послуг за найбільш економічно вигідними цінами та найбільш кваліфікованих та надійних учасників-переможців за для економії коштів Державного бюджету України.
Проте, тендерним комітетом проігноровано вказані принципи та завдання, що покладені в основу проведення торгів через систему Prozorro.
Згідно зі ст. 11 Закону України « Про державні закупівлі» членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
Таким чином, вважаємо що у Протокольному рішенні №28 від 30.03.2020 року підстави для визнання переможцем учасника ТОВ «ПРЕСТИЖ-П» є необґрунтованими та такими, що суперечать положенням чинного законодавства та умовам тендерної документації.
Згідно з частиною 2 ст. 38 Закону України «Про державні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
На підставі викладеного, відповідно до положень чинного законодавства вимагаємо скасувати неправомірне та таке, що суперечить нормам закону, рішення замовника, оформлене Протоколом №28 від 30.03.2020 року, про визнання переможцем учасника ТОВ «ПРЕСТИЖ-П».
У разі ігнорування вказаної вимоги та вимог законодавства України, ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» буде змушене повідомити про вказані порушення на порталі Dozorro та звертатися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України і в подальшому до суду для захисту наших прав.
Однак на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Щодо надання інформацію про наявність матеріально-технічної бази та інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації. По-перше тендерна документація не містить вимоги про те, що під час подання інформації про наявність матеріально-технічної бази та інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації не повинен відступати від форм таблиць, які встановлені в тендерній документації. По-друге, відповідно до документації Замовник не відхиляє тендерні пропозиції при виявленні формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Надання ТОВ «ПРЕСТИЖ-П» повної інформації відповідно до вимог тендерної документації та оформленої не відповідно до форми не є підставою для відхилення. Відповідно вказані Вами причини не можуть слугувати підставами для відхилення.
Щодо виконання аналогічного договору:
Відповідно до вимог тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасники в складі пропозиції повинні надати – оригінал (-и) вказаного (-их) Учасником у таблиці договору (-ів) (або копія завірена належним чином).
– оригінал (-и) позитивного (-их) листа-відгуку (листів-відгуків) за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, що свідчать про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору (-ах), що наведені в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) їх невиконання або неналежного виконання з боку учасника. Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних Учасником у таблиці Замовників. На виконання даної вимоги в складі пропозиції ТОВ «ПРЕСТИЖ-П» надано ориінал договору підряду №223 від 21.10.2019 на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт відділень Заболотівської районної лікарні Заболотівської селищної ради об'єднаної територіальної громади Івано-Франківської області» та відгук від 05.11.2019 № 642 від замовника. Як бачимо учасником виконано вимоги тендерної документації та надано документи, які вимагаються в складі пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Жодним пунктом тендерної документації не передбачено надання в складі пропозиції документів, що підтверджують початок виконання робіт, які передбачені Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Таким чином, ТОВ «ПРЕСТИЖ-П» не порушило вимоги тендерної документації та надало всі необхідні документи, відповідно підстави для відхилення тендерної пропозиції цій частині відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-10-000019 ● b6718a8ecc26480eb569c26422344e00
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2020 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.03.2020 № 13
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.03.2020 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-03-04-000231-c 04.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 пункту 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання даної норми Закону тендерним комітетом було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме Пункт 21.6. Додатку 5 до тендерної документації доповнено підпунктом 6) наступного змісту: «6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни». Для можливості ознайомлення із внесеними змінами до даного листа додається Додаток 5 до тендерної документації в новій редакції, витяг з протоколу про внесення змін до тендерної документації в частині приведення у відповідність додатку 5 до тендерної документації вимогам зазначеним у висновку Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області.
2020-03-12 11:25:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
2020-03-16 09:55:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" |
56 388 700,00
UAH
|
44 999 999,00
UAH
|
Документи |
Приватне підприємство "ГалКомБуд" |
59 983 523,83
UAH
|
45 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПРЕСТИЖ-П" |
60 902 326,00
UAH
|
48 500 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" |
53 498 545,98
UAH
|
49 999 888,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД" |
68 403 548,33
UAH
|
68 032 548,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТОП ФАСАД" |
69 352 148,12
UAH
|
68 401 533,01
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" #41467865 |
Відхилено |
44 999 999,00
UAH
|
24 березня 2020 13:16
|
|
Приватне підприємство "ГалКомБуд" #32873210 |
Відхилено |
45 000 000,00
UAH
|
26 березня 2020 10:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ПРЕСТИЖ-П" #42819411 |
Переможець |
48 500 000,00
UAH
|
30 березня 2020 16:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 14:51
|
документи | укладений |
10 січня 2022 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 10:08
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2021 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 08:38
|
Договір | зміни до договору |
16 квітня 2020 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 17:43
|
Договір | укладений |
15 квітня 2020 17:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлено технічну помилку |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни в реквізити Замлвника, та перерозподілено фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |