Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги зі створення інформаційного комплекту «Учень Дніпра - користувач комп’ютерної програми «Автоматизована система «ШКОЛА»)
Очікувана вартість
3 811 000,00 UAH
UA-2020-07-30-008292-c 7c30c47c90ee4049a2107dafd519b36d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 21:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 11:56
Очікувана вартість: 3 811 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 055,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65000 послуга
Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 19:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 19:51
Протокол 171 зміни.pdf
07 серпня 2020 19:51
Перелік змін 2.pdf
07 серпня 2020 19:51
Додаток_3 технічна специфікація до предмета закупівлі нова редакція 2.docx
07 серпня 2020 19:07
Додаток_3 технічна специфікація до предмета закупівлі нова редакція.docx
30 липня 2020 21:44
Додаток_3 технічна специфікація до предмета закупівлі.docx
07 серпня 2020 19:07
Перелік змін.pdf
07 серпня 2020 19:07
Тендерна документація нова редакція.docx
30 липня 2020 21:44
Тендерна документація.docx
07 серпня 2020 19:07
Протокол 170 зміни.pdf
30 липня 2020 21:44
Додаток 6 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 серпня 2020 19:28
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:14
1. В пункті 7.3.5 Проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації) зазначено, що виконавець надає послуги, використовуючи власні матеріали. Виходячи з цого, зазначена закупівля – це закупівля товару, а не послуг. Навіть, якщо вартість послуг з обробки матеріалів перевищує вартість самих матеріалів, зазначена закупівлі не є послугами, а є товаром. Стаття 1 Закону «Про публічні закупівлі» передбачає наявність пов`язаних з постачанням товару послуг і не передбачає наявність пов`язаних з послугами товарів. Ця закупівля може бути послугами тільки за умови надання замовником власних матеріалів і тому, скоріше за все, стане об`єктом моніторингу з подальшим висновком про порушення. Поясніть, будь ласка, яким чином зазначена закупівля може відбутися, як закупівля послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше ствердження, що «… зазначена закупівля – це закупівля товару, а не послуг. Навіть, якщо вартість послуг з обробки матеріалів перевищує вартість самих матеріалів, зазначена закупівлі не є послугами, а є товаром.» Повідомляємо таке:
Закупівля проводиться у відповідності до норм чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020р. за № 500/34783 (далі - Наказ)
Згідно Накзу: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.»
Згідно п. 34 ч.1 ст. 1 Закону: «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо ВАРТІСТЬ ТАКИХ ПОСЛУГ НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ВАРТОСТІ САМИХ ТОВАРІВ»
Згідно п. 21 ч.1 ст. 1 Закону «послуги - будь-який предмет закупівлі, КРІМ ТОВАРІВ і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт».
запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 серпня 2020 19:29
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:15
2. Чому в проекті договору (Додаток 6 до тендерної документації) не передбачені накладні для відвантаження готових учнівських квитків замовнику?
Відповідь: Послуги надаються відповідно Актів здачі-приймання наданих послуг
запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 серпня 2020 19:29
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:15
3. В частині 5 розділу 3 тендерної документації вимагається підтвердження Статутом учасника можливості здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі. Але код 7225 за класифікатором ДК 021:2015 передбачає лише послуги, пов`язані з програмним забезпеченням і не передбачає виготовлення друкованої та поліграфічної продукції (зокрема нанесення зображення на 2 сторони картки, ламінація 2-х сторін картки, висічка готової картки, створення конвертів, створення листівок, створення буклетів, створення стікерів, створення наліпки на конверт, створення Бедж, тощо) яка здебільшого є складовими предмета закупівлі, що видно з технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації). Наведені аргументи також свідчать про неправильно визначений предмет закупівлі. Яким чином учасник, діяльність якого пов`язана з послугами, пов’язаними із системами та підтримкою може задовольнити вимогам до виробника друкованої та поліграфічної продукції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 серпня 2020 19:30
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:16
4. В частині 5 розділу 3 тендерної документації вимагається копія фінансової звітності за останній звітний період (з відміткою органу статистики про отримання або копію квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді), а також зазначено, що обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менш, ніж очікувана вартість даної закупівлі. Але в частині 3 статті 16 Закону зазначено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Поясніть будь-ласка наявність вимоги щодо розміру обсягу річного доходу. Пропонуємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація відповідає нормі частині 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник НЕ ВИМАГАЄ надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі БІЛЬШОМУ, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 серпня 2020 19:31
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:19
5. В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що в складі інформаційного комплекту послуг для створення картки проводять збір персональних даних. Поясніть, будь-ласка, збір яких саме персональних даних передбачається і в якому вигляді (форматі) ?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 серпня 2020 19:31
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:16
В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що в складі інформаційного комплекту послуг для створення картки проводять нанесення зображення на 2 сторони картки. Поясніть, будь-ласка, які саме зображення наносяться і в якій якості (роздільна здатність, кольоровість)? Чи є серед зображень фотографія? Чи є серед зображень персональні дані? Чи є у замовника готовий оригінал-макет бланка учнівського квитка, чи виконавець самостійно розробляє оригінал макет бланка учнівського квитка? Уточніть, будь-ласка формат номеру учнівського квитка ? Чи передбачається нанесення штрих-кода на картку учнівського квитка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 серпня 2020 19:35
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:16
7. В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що в складі інформаційного комплекту послуг для створення картки проводять ламінація 2-х сторін картки. Уточніть, будь-ласка, якою плівкою ламінуються сторони картки?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 серпня 2020 19:36
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:16
8. В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що в складі інформаційного комплекту послуг для створення картки проводять висічку 2-х сторін картки. Уточніть, будь-ласка картки якого розміру необхідно висікати? Взагалі, які фізичні характеристики карток, яким стандартам вони мають відповідати?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 серпня 2020 19:36
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:16
9. В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що в складі інформаційного комплекту послуг для створення картки проводять зчитування уід з картки. Поясніть, будь-ласка, що таке «уід»? Чи має картка електронний носій інформації (зокрема безконтактний чип)? Які технічні характеристики безконтактного чипа (робоча частота, швидкість передачі даних, вхідна ємність чіпу, відстань зчитування, максимальна кількість зчитувань, кількість перезаписів, строк зберігання даних, об’єм пам’яті, обсяг і організація пам’яті тощо)? Наведіть еквівалент чипа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. УІД (англійської UID) – код картки.
запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 серпня 2020 19:37
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:17
10. В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що в складі інформаційного комплекту послуг для створення картки проводять внесення отриманих даних з картки до загальної бази даних. Поясніть, будь-ласка які саме дані з картки, в якому вигляді (форматі) і до якої бази необхідно вносити?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 серпня 2020 19:38
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:19
11. В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що в складі інформаційного комплекту послуг для створення картки проводять синхронізацію отриманої бази даних з базами даних ПЗ АС Школа. Поясніть, будь-ласка що включає ця синхронізація, які до неї вимоги? Що таке ПЗ АС Школа? Чи надасть замовник виконавцю структуру бази даних ПЗ АС Школа?
Відповідь: Замовник надасть Виконавцю структуру бази даних ПЗ АС Школа та параметри сінхронізації
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" 3 809 000,00
UAH з ПДВ
3 809 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ 3 810 000,00
UAH з ПДВ
3 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:16
МВД.pdf
18 серпня 2020 16:16
1808 доки.pdf
14 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:51
Реєстр.pdf
13 серпня 2020 14:48
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:46
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
13 серпня 2020 14:46
СПС ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 серпня 2020 14:46
Реєстр.pdf
13 серпня 2020 14:46
проект договора.pdf
13 серпня 2020 14:46
Підписаний_G0820-0911-GL_tender.pdf
13 серпня 2020 14:46
Підписаний_Лицензия.pdf
13 серпня 2020 14:46
Квалиф частина.pdf
13 серпня 2020 14:46
институт право на твир.jpg
13 серпня 2020 14:46
Витяг (скан с печатью).pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:56
G0820-1223-GL_tender.pdf
13 серпня 2020 10:56
реестр рома.pdf
13 серпня 2020 10:56
Проект договора.pdf
13 серпня 2020 10:56
приказ понач.pdf
13 серпня 2020 10:56
приват про задол.pdf
13 серпня 2020 10:56
ПРЕДЛОЖЕНИЕ.pdf
13 серпня 2020 10:56
Поночевный Р.В. ИНН.pdf
13 серпня 2020 10:56
ОБЩИЙ технич часть.pdf
13 серпня 2020 10:56
ОБЩИЙ справки тендер.pdf
13 серпня 2020 10:56
Ліцензія_копия.pdf
13 серпня 2020 10:56
институт свидоцтво.jpg
13 серпня 2020 10:56
договор аренды офиса.pdf
13 серпня 2020 10:56
витяг з єдрпоу.pdf
13 серпня 2020 10:56
ас школа лицензия.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"
#39713287
Переможець 3 809 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 20:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" #39713287

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/18-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 20:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"
#39713287
3 809 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 13:47
Договір 02 09-1.pdf укладений
02 вересня 2020 13:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 809 000,00
UAH