Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21927215 |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Курчатова 8 |
Контактна особа: |
Юлія Геннадіївна Чепурко +380504825501 chepuryulia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 995 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 10:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 10:14 |
Дефектний акт.pdf | |
09 листопада 2023 10:14 |
ТД побут корпус НХ.doc | |
09 листопада 2023 10:14 |
ПД побут корпус НХ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-30-000021 ● bbe8dd5caa3448ed936b63c54bedacbf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 13:46 |
29.01.2024 № 13 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
21 UA-2023-11-09-002611-a 09.11.2023 Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-06 18:06:42
Запит замовнику на пояснення
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт побутових приміщень та даху в корпусі літ. "Л-1" за адресою: м. Дніпро, вул.Академіка Белелюбського, 28» (за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) очікуваною вартістю 1 995 000,00 грн., яку проведено КП "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пунктом 2.1 додатку 6 тендерної документації передбачено, «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору:
2.1.1. Довідка про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням предмету договору, контрагента, реквізитів договору (дата укладання, номер) (не менше 2-х договорів).
2.1.2. Скан-копія договору в повному обсязі, що наведений(ні) в вищезазначеній довідці, та акту або видаткової накладної, що підтверджують виконання зазначеного договору.
2.2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт (відгуки з попередніх місць роботи).»
Учасником надана довідка в якій зазначено 2-а договору, шляхом співставлення назви та коду ДК з зазначеними даними на сайті prozorro, встановлено що назва предмету договору та код ДК не співпадають з предметом закупівлі (файл - 8_Довідка аналогічні договори.pdf).
За договором від 13.03.2019 № 77 не надані акти, що підтверджують виконання зазначеного договору, зазначене передбачено пунктом 2.1.2 додатку 6 тендерної документації.
Крім того учасником не надано відгуки з попередніх місць роботи. За результатами відкриття тендерних пропозицій Замовником поставлена вимого про усунення невідповідностей, в тому числі щодо не надання відгуків. Учасником надано відгук від ТОВ «ТПО «АРМАДА ГРУП» але обидва договори завантажені на підтвердження кваліфікаційної вимоги укладено з - Державна установа"Дніпровська установа виконання покарань (№4)".
Прошу пояснити не відхилення тендерної пропозиції учасника, в зв’язку з не відповідністю.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-09 10:04:52
Пояснення
Наступним повідомляємо, що одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частина 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Закон та інші чинні нормативні акти не дають чіткого визначення поняттю «аналогічний договір». Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як Уповноважений орган з надання роз’яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель, у своїх офіційних листах також не конкретизує даного терміна, а зазначає лише, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві, визначаються замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі.
Пунктом 2.1 додатку 6 тендерної документації зазначено: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Предмет закупівлі - Поточний ремонт побутових приміщень та даху в корпусі літ. "Л-1" за адресою: м. Дніпро, вул.Академіка Белелюбського, 28. Враховуючі специфіку послуг з поточного ремонту приміщень та з урахуванням того, що не існує абсолютно однакового переліку наданих послуг поточних ремонтів приміщень, для запобігання дискримінації, замовником у тендерній документації визначено формулювання щодо аналогічних договорів (не зазначивши, що код за ДК аналогічного договору повинен співпадати з кодом ДК предмету закупівлі) та з формою документального підтвердження.
За загальним правилом, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. Предмет закупівлі - послуги з поточного ремонту приміщень. Учасник може надати документ про виконання аналогічного договору за назвою послуги – поточний ремонт.
Учасник у складі пропозиції надав аналогічні договори:
- ID: UA-2020-04-06-000018-c закупівлі, предмет закупівлі - Поточний ремонт приміщення класу в будівлі "Житлова прибудова господарського призначення" державної установи "Дніпровська установа виконання покарань (№4)", за адресою: вул. Надії Алексеєнко, 80, м. Дніпро
- ID: UA-2019-03-18-000008-c закупівлі, предмет закупівлі - Поточний ремонт з улаштування покриття підлоги та облицювання стін у приміщенні "кімната для миття посуду та інвентарю" в режимному корпусі літера Я-5 державної установи "Дніпровська установа виконання покарань (№4)"
Тому надані договори відповідають вимогам замовника.
В умовах тендерної документації а саме в п. 2.1.2. додатку 6 зазначено що учасник повинен надати : «Скан-копія договору в повному обсязі, що наведений(ні) в вищезазначеній довідці, та акту або видаткової накладної, що підтверджують виконання зазначеного договору.» в одиничному числі. Таким чином в умовах тендерної документації не зазначено що акти або видаткові повинні бути надані по двох аналогічним договорам.
Тому наданий акт на один договір відповідає вимогам замовника.
Жоден нормативний акт не визначає такого поняття, як «лист-відгук», і не зобов’язує замовників надавати їх виконавцю після виконання договору. Інформація, яка міститься у відгуку, не є «публічною інформацією» у розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації», а замовники за аналогічними договорами не є розпорядниками публічної інформації у розумінні цього Закону.
Замовник визначив кваліфікаційну вимогу - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт (відгуки з попередніх місць роботи). Також умовами тендерної документації не зазначено, що кількість відгуків повинна відповідати кількості аналогічних договорів. Також в умовах тендерної документації не зазначено що відгук повинен бути саме за аналогічними договорами.
Учасник у складі пропозиції, на виконання цієї вимоги надав відгук з попереднього місця роботи - від ТОВ «ТПО «АРМАДА ГРУП» - підприємства, якому надавав аналогічні послуги (роботи). Тому наданий відгук відповідає вимогам замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу та його зобов’язань, визначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-09-002611-a
2024-02-28 13:41:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовну заяву подано до суду |
Дата публікації: | 06 березня 2024 |
Документи:
06 березня 2024 10:03
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БІЛОУС ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 994 000,00
UAH з ПДВ
|
1 994 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП БІЛОУС ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2551203479 |
Переможець |
1 994 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 14:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2023 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2024 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2024 10:17
|
Доп угода 1.pdf | зміни до договору |
23 січня 2024 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 09:47
|
НДВ-276.pdf | укладений |
27 листопада 2023 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | НДВ-276/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |