Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 669 656 786,00 UAH
UA-2024-03-01-003936-a ● 7bf95f4d973b4caaa1597643ba98ca9f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Паук Христина Михайлівна +380322999141 tenderdorogy.p@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:51 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:51 |
Очікувана вартість: | 2 669 656 786,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 348 283,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами) із врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 13 348 283,00 (тринадцять мільйонів триста сорок вісім тисяч двісті вісімдесят три) гривні 00 копійок. Реквізити Замовника: р/р UA 41 820172 0355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п'ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13348283 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Автомобільні дороги загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Зарахування авансу здійснюється відповідно до Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в(УПВ)) Додаток 30 До методики (пункт 7.2) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в(УПВ)) Додаток 30 До методики (пункт 7.2) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3) Додаток 31 до Методики (пункт 7.2), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 11:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 11:25 |
ТД ЕУ 2176_3.pdf | |
01 березня 2024 11:25 |
ПД ЕУ 2176_3.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відгук
Дата подання: 05 березня 2024 13:37
Дата відповіді: 07 березня 2024 11:33
Згідно з вимогою ч.3. Додатку 1 до тендерної документації, «Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами:
3.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 5.
*Аналогічним договором є договір на надання послуг/виконання робіт з будівництва/реконструкції, капітального, поточних ремонтів, експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення. До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось ПРОТЯГОМ 2020 – 2023 РОКІВ…
Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці;
- оригіналом (ами) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3);
- оригіналом (ами) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в);
- оригіналом(ами) позитивного(их) відгуку(ів) Балансоутримувача(ів) та Контрагента (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформацію щодо відсутності з боку Балансоутримувача та Контрагента претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим Балансоутримувачем (Контрагентом) НЕ РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.»
Згідно зі ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922-VIII):
«Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і ЗЛОВЖИВАННЯМ.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.».
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону №922-VIII, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаємо, що вимоги тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію. Зокрема:
- щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором (договорами) - ПРОТЯГОМ 2020 – 2023 років – зазначена вимога обмежує участь у даній закупівлі учасників, які мають договори, за якими роботи виконувалися до 2020 року, або договори по об’єктам, що знаходяться на території де ведуться бойові дії і виконання робіт по ним призупинене з лютого 2022 року (тобто роботи не виконувалися у 2022-2023 роках);
- щодо строків видачі відгуків за аналогічними договорами - НЕ РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ – враховуючи короткий період між оприлюдненням оголошення про закупівлю та подачею пропозицій (фактично 9 календарних днів, з них 3 дні вихідні неробочі) і дію воєнного стану на території України, є об’єкти за аналогічними договорами, які перебувають на території де ведуться бойові дії, а замовники за такими договорами не мають можливості оперативно надати відповідні відгуки.
Звертаємо увагу та просимо Замовника врахувати той факт, що згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами) на території України на момент проведення закупівлі діє воєнний стан.
Враховуючи вищевикладене просимо замовника внести відповідні зміни до тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме:
- видалити вимогу щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором (договорами) - ПРОТЯГОМ 2020 – 2023 або розширити період виконання робіт за аналогічним договором (договорами);
- видалити вимогу ЩОДО ДАТИ ВИДАЧІ ВІДГУКУ ВІД ЗАМОВНИКА (-ІВ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Положеннями ч.2 ст.22, ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) встановлено обов’язок Замовника, при здійсненні публічних закупівель, установити в тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв, визначених ч.2 ст.16 Закону, серед яких кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно до абз.6 п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
З наведених норм законодавства у сфері публічних закупівель слідує, що законодавець не визначає способи документального підтвердження учасниками своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, установленим замовником. Натомість надає Замовнику право самостійно визначати спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям.
Чинне законодавство не встановлює заборони вимагати від учасників процедури закупівлі документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за певний період та відгуку про належне виконання аналогічного договору та не обмежує замовника у встановленні вимог до способу такого документального підтвердження.
Разом з цим, звертаю увагу, що Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 №1572, серед іншого, рекомендують визначати аналогічним договором договір укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Вимога замовника щодо часу видачі листа-відгуку, зокрема, обумовлюється наявністю норм міжремонтних строків експлуатації дорожнього покриття (гарантійних термінів), а відтак надання листа-відгуку, отриманого не раніше дати оголошення процедури закупівлі об’єктивно підтверджуватиме якісне і належне виконання робіт/надання послуг за аналогічним договором.
Замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі, не встановлено жодних дискримінаційних вимог та забезпечено рівність умов для усіх учасників.
Отже, встановлення замовником у тендерній документації кваліфікаційного критерію-«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та визначення способу його документального підтвердження в повній мірі узгоджується з вимогами чинного законодавства. Відтак, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Положеннями ч.2 ст.22, ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) встановлено обов’язок Замовника, при здійсненні публічних закупівель, установити в тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв, визначених ч.2 ст.16 Закону, серед яких кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно до абз.6 п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
З наведених норм законодавства у сфері публічних закупівель слідує, що законодавець не визначає способи документального підтвердження учасниками своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, установленим замовником. Натомість надає Замовнику право самостійно визначати спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям.
Чинне законодавство не встановлює заборони вимагати від учасників процедури закупівлі документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за певний період та відгуку про належне виконання аналогічного договору та не обмежує замовника у встановленні вимог до способу такого документального підтвердження.
Разом з цим, звертаю увагу, що Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 №1572, серед іншого, рекомендують визначати аналогічним договором договір укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Вимога замовника щодо часу видачі листа-відгуку, зокрема, обумовлюється наявністю норм міжремонтних строків експлуатації дорожнього покриття (гарантійних термінів), а відтак надання листа-відгуку, отриманого не раніше дати оголошення процедури закупівлі об’єктивно підтверджуватиме якісне і належне виконання робіт/надання послуг за аналогічним договором.
Замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі, не встановлено жодних дискримінаційних вимог та забезпечено рівність умов для усіх учасників.
Отже, встановлення замовником у тендерній документації кваліфікаційного критерію-«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та визначення способу його документального підтвердження в повній мірі узгоджується з вимогами чинного законодавства. Відтак, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
2 090 321 778,00
UAH з ПДВ
|
1 468 311 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
1 980 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 735 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
1 468 311 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2024 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 13:21
|
ДУ 9 12-04.24.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2024 16:42
|
ДУ 8 12-04.24.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2024 16:03
|
ДУ7 12-04.24.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2024 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2024 14:15
|
ДУ6 12-04.24.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2024 16:15
|
ДУ5 12-04.24.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2024 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2024 12:51
|
ДУ4 12-04.24.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2024 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2024 16:36
|
ДУ 3 12-04.24.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2024 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 11:18
|
ДУ 2 12-04.24.pdf | зміни до договору |
22 травня 2024 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 09:26
|
ДУ 1 12-04.24.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2024 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 09:14
|
Договір 12-04/24 | укладений |
12 квітня 2024 09:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 12-04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 12-04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 12-04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 12-04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 12-04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 12-04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування в 2024 році. |
Номер договору про закупівлю: | 12-04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування в 2024 році. |
Номер договору про закупівлю: | 12-04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування в 2024 році. |
Номер договору про закупівлю: | 12-04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |