Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 14:06 |
Очікувана вартість: | 1 135 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 675,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються з дотриманням вимог статті 49 Бюджетного кодексу України. Оплата здійснюється на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 90 (дев’яносто) календарних днів, після пред’явлення Учасником рахунку на оплату товару (далі – рахунок) та видаткової накладної, підписаної Сторонами. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 12:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 09:56 |
ТД картопля І півріччя 2021.docx |
28 січня 2021 12:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2021 09:56 |
ТД картопля І півріччя 2021.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-19-000051 ● 8b145dee518a4dd3af89515f85336ba8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2021 № 268
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-01-28-000796-c 28.01.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-20 14:41:39
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-22 15:55:06
Пояснення
З метою організації харчування дітей в закладах освіти Дніпровського району міста Києва у 2021 році, рішенням Тендерного комітету від 28.01.2021 № 01/21 затверджено Тендерну документацію щодо закупівлі картоплі в кількості 101070 кг та визначено такі Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі: Вирощена в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин. Достатньої зрілості, без ознак гнилі, механічного пошкодження та пошкодження шкідниками. Колір відповідного виду, без плям. На кожну партію надається протокол досліджень на вміст нітратів та інформацію про відсутність у складі генетично модифікованих організмів.
Якість продуктів харчування повинна відповідати ДСТУ або ТУ і підтверджуватися сертифікатами (в разі наявності), посвідченням про якість продукту.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за грудень 2020 р., відповідно до кількості дітей (орієнтовно 13014 осіб), які перебувають в закладах освіти Дніпровського району, кількості днів відвідування та враховуючи норми Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».
За даними довідки Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики
України від 12.01.2021 № 06.2-03/73-21 (копія додається), середньоринкова ціна за картоплю складала 11,23 грн/ кг, про що в п.3. ч.V Тендерної документації зазначено: «Допустимий рівень ціни закупівлі: Ціна товару на момент затвердження документації за 1 кг з врахуванням ПДВ має відповідати середньоринковим цінам та становить: -11,23 грн/ кг».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович |
591 500,00
UAH з ПДВ
|
591 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФГ "АДЕЛАЇДА" |
1 121 877,00
UAH з ПДВ
|
1 121 877,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович #3084821555 |
Відхилено |
591 500,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 17:01
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 лютого 2021 00:00
|
ФГ "АДЕЛАЇДА" #14136795 |
Переможець |
1 121 877,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2021 11:13
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 31.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 14:03
|
Договір № 31 (картопля).pdf | укладений |
02 березня 2021 14:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |