Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 23957835 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського, 32 |
Контактна особа: |
Сенів Назар Ярославович tenderp605@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 19:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2020 11:21 |
Очікувана вартість: | 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9150 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2020 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2020 11:20 |
Перелік змін.docx | |
04 листопада 2020 11:19 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії нова редакція.doc | |
04 листопада 2020 11:19 |
Тендерна документація 2020 ред.docx | |
20 жовтня 2020 19:14 |
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
20 жовтня 2020 19:14 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
20 жовтня 2020 19:14 |
Додаток № 3 Технічне завдання.doc | |
20 жовтня 2020 19:13 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx |
04 листопада 2020 11:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 листопада 2020 11:20 |
Перелік змін.docx
|
|||
04 листопада 2020 11:19 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії нова редакція.doc
|
|||
04 листопада 2020 11:19 |
Тендерна документація 2020 ред.docx
|
|||
20 жовтня 2020 19:14 |
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx
|
|||
20 жовтня 2020 19:14 |
Додаток № 5 Проект договору.docx
|
|||
20 жовтня 2020 19:14 |
Додаток № 3 Технічне завдання.doc
|
|||
20 жовтня 2020 19:13 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000043 ● b49f3a00b62b4cd4917aa6b2d96bb678
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 13:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.12.2020 № 259
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.12.2020 № 259.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-20-011113-c, 20.10.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків. RISK1-5_2.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вих. № 19/1 Від 19.01.2021 р. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляні ГРИГОРЧУК Україна, 79000, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ КОСТЮШКА, будинок 8 Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-20-011113-c Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" отримало через електронну систему закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-20-011113-c, який був розпочато ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ згідно НАКАЗУ від 31.12.2020 за № 259. Керуючись абз. 2, п.8, ч.7 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» подаємо у строк що не перевищує 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку давне заперечення. Твердження ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ: Відповідно до пункту 3 частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації Замовника предметом закупівлі є поточний ремонт твердого покриття пішохідних доріжок та основного входу. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог пункту 3 частини другої статті 16 Закону учасником торгів ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД», яким не надано документи, що підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а визнано його переможцем торгів та укладено договір від 30.11.2020 № 5Т на суму 594 564,40 грн з ПДВ. З вищенаведеного твердження ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ вбачається, що Замовник визнав переможцем учасника закупівлі ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД», який на думку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ не подав у складі пропозиції документального підтвердження досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) так як предмет закупівлі є «поточний ремонт», а учасник закупівлі ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» подав на виконання кваліфікаційної вимоги Замовника аналогічний договір з предметом «капітальний ремонт». З таким поспішним висновком ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Замовник аж ніяк не може погодитись з підстав, що наведені нижче: Відповідно до ч. 2, ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до умов тендерної документації зі змінами від 04 листопада 2020 року, Розділ 3, Додатку 1 встановлено, що для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом (поточний або капітальний ремонт). 2. Скановану з оригіналу копію листа(-ів)-відгука(ів) про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався/виконується та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (довідки форми КБ-3). Повторно хотілось б наголосити, що умовами ТД визначено, що саме Замовник вважає аналогічними договорами, а саме: поточний або капітальний ремонт !!! На виконання даної вимоги учасника закупівлі ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» подав у складі своєї пропозиції: 11 листопада 2020 17:40 Довідка про аналог. договори.docx.pdf, 11 листопада 2020 17:40 Аналогочний договір.pdf, 11 листопада 2020 17:40 Акти дитяча лікарня.pdf, 11 листопада 2020 17:40 Лист-відгук.PDF, (додаються), що повністю підтверджує виконання ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» даної вимоги. Додатково звертаємо Вашу увагу, що у законодавстві не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, аналогічна позиція міститься у відповіді Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит №111/2017. З огляду на вищенаведене ми не погоджуємось з висновком ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та вважаємо його неправомірним та хибним, однак в подальшому будемо звертати увагу на Ваші зауваження. Уповноважена особа ________________________ Н. Сенів
2021-01-19 16:19:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" |
597 614,40
UAH з ПДВ
|
594 564,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРУК-ЛЕНД" |
604 000,00
UAH з ПДВ
|
595 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" #41457417 |
Переможець |
594 564,40
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2021 23:18
|
CamScanner 05-17-2021 13.40300189229270870024.pdf | зміни до договору |
17 травня 2021 23:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2021 22:24
|
CamScanner 02-26-2021 12.03.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2021 22:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:54
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:52
|
изображение_viber_2020-12-31_16-51-51.jpg | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:51
|
изображение_viber_2020-12-31_16-51-50.jpg | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:51
|
изображение_viber_2020-12-31_16-51-49.jpg | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 13:03
|
Зіскановане_20201202 (5).png | укладений |
02 грудня 2020 13:00
|
Зіскановане_20201202 (3).png | укладений |
02 грудня 2020 13:00
|
Зіскановане_20201202 (4).png | укладений |
02 грудня 2020 13:00
|
Зіскановане_20201202 (1).png | укладений |
02 грудня 2020 13:00
|
Зіскановане_20201202 (2).png | укладений |
02 грудня 2020 13:00
|
Зіскановане_20201202 (12).png | укладений |
02 грудня 2020 13:00
|
Зіскановане_20201202 (10).png | укладений |
02 грудня 2020 13:00
|
Зіскановане_20201202 (11).png | укладений |
02 грудня 2020 13:00
|
Зіскановане_20201202 (9).png | укладений |
02 грудня 2020 13:00
|
Зіскановане_20201202 (8).png | укладений |
02 грудня 2020 13:00
|
Зіскановане_20201202 (7).png | укладений |
02 грудня 2020 13:00
|
Зіскановане_20201202 (6).png | укладений |
02 грудня 2020 13:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення в новій редакції Додатку 1 та Додатку 2 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та зміна суми фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |