Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове 72%
Очікувана вартість
414 000,00 UAH
UA-2023-01-25-007812-a ● 7bc29caba87d466bb39ee2a2d95f08ce
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188398 |
Місцезнаходження: | 11255, Україна , Житомирська обл., село Березівка, Ємільчинський р-н, ----- |
Контактна особа: |
Стецько Роман Миколайович 380974605997 bpi95@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 414 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 кілограм
Масло вершкове 72%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 лютого 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 12:45 |
ТДзО_масло .1553_2023.2.01.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-25-007812-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП", Код ЄДРПОУ:43537090
Дата подання: 03 лютого 2023 16:21
Неправомірне визначення переможця
Відповідно до протоколу №75 ов(у) від 2 лютого 2023 року Замовником, Комунальною установою "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради, було визнано переможцем відкритих торгів з особливостями: код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове 72%), згідно оголошення UA-2023-01-25-007812-a, ФОП "Стайоха Артур Олександрович". При розгляді пропозиції даного учасника нами було виявлено наступні невідповідності:
1. В складі пропозиції Учасника надано декларацію виробника ПрАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКА МАСЛОСИРБАЗА» дата видачі 30 грудня 2021 року та посвідчення про якість №1715 від 12 лютого 2021 року. Проаналізувавши наданий документ та порівнявши його з технічними та якісними вимогами, що затверджені в Додатку № 4, та пояснювальною запискою щодо технічних характеристик та інформації про виробника запропонованого товару, яку було надано учасником на виконання вимог тендерної документації, було встановлено наступне. Пропонований товар НЕ ВІДПОВІДАЄ ЗАЯВЛЕНІЙ ІНФОРМАЦІЇ ПО ПОКАЗНИКУ ФАСУВАННЯ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ. В Додатку 4 зазначено, що фасовка - ящик 20 кг, або менше та учасник повинен надати копію документа, яким засвідчується якість продукції. В декларації виробника зазначено, що фасування продукції по 500 грам, учасник же зазначає вид розфасовки 20 кг; 5 кг. Отже учасник закупівлі пропонує продукт, який не виробляється даним виробником і на який не надано посвідчення про якість.
Також нами встановлено, що записка про технічні характеристики запропонованого товару яку надав учасник ФОП "Стайоха Артур Олександрович" розміщена на фірмовому бланку іншої фізичної особи-підприємця. Вимогами зазначено, що учасник надає: «-пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання)». У записці учасника немає інформації про адресу виробника та назву торгівельної марки.
2. Умовами тендерної документації та Додатком 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, а саме:
• Довідку довільної форми, завірену печаткою про наявність складських приміщень, що облаштовані для зберігання продуктів харчування (власні чи орендовані), їх площа і технічний стан, , наявність холодильного обладнання та умови дотримання температурного режиму.
• Довідку довільної форми, завірену печаткою про наявність водіїв їх класність, наявність пройденого медичного огляду, дату останнього медичного огляду.
Документи, які подав учасник ФОП "Стайоха Артур Олександрович" на виконання даних умов, не містять інформації про технічний стан автомобілів та складського приміщення. Також не зазначено інформації щодо площі та облаштування складського приміщення холодильним обладнанням. Довідки про наявність водіїв їх класність, наявність пройденого медичного огляду, дату останнього медичного огляду, учасником не надано.
Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, пунктом 40 затверджено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). НЕВІДПОВІДНІСТЮ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Принагідно інформуємо, що даний пункт містить ІМПЕРАТИВНУ НОРМУ в частині виправлення інформації по предмету закупівлі!!! Враховуючи вищевказану інформацію та керуючись чинним законодавством України з питань врегулювання порядку проведення публічних закупівель, учасник торгів НЕ МАЄ ЗАКОННОГО ПРАВА ВИПРАВИТИ інформацію в декларації виробника. При поданні декларації виробника учасник торгів розумів яку саме інформацію він подає, порівнював пропоновані показники даного документу, по відношенню до тих, що вказані в Додатку №4, пропонував конкретного виробника товару тощо.
Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, пунктом 41 затверджено: «ЗАМОВНИК ВІДХИЛЯЄ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція - НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця торгів ФОП "Стайоха Артур Олександрович" та перейти до розгляду інших учасників.
Розгорнути
Згорнути
1. В складі пропозиції Учасника надано декларацію виробника ПрАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКА МАСЛОСИРБАЗА» дата видачі 30 грудня 2021 року та посвідчення про якість №1715 від 12 лютого 2021 року. Проаналізувавши наданий документ та порівнявши його з технічними та якісними вимогами, що затверджені в Додатку № 4, та пояснювальною запискою щодо технічних характеристик та інформації про виробника запропонованого товару, яку було надано учасником на виконання вимог тендерної документації, було встановлено наступне. Пропонований товар НЕ ВІДПОВІДАЄ ЗАЯВЛЕНІЙ ІНФОРМАЦІЇ ПО ПОКАЗНИКУ ФАСУВАННЯ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ. В Додатку 4 зазначено, що фасовка - ящик 20 кг, або менше та учасник повинен надати копію документа, яким засвідчується якість продукції. В декларації виробника зазначено, що фасування продукції по 500 грам, учасник же зазначає вид розфасовки 20 кг; 5 кг. Отже учасник закупівлі пропонує продукт, який не виробляється даним виробником і на який не надано посвідчення про якість.
Також нами встановлено, що записка про технічні характеристики запропонованого товару яку надав учасник ФОП "Стайоха Артур Олександрович" розміщена на фірмовому бланку іншої фізичної особи-підприємця. Вимогами зазначено, що учасник надає: «-пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання)». У записці учасника немає інформації про адресу виробника та назву торгівельної марки.
2. Умовами тендерної документації та Додатком 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, а саме:
• Довідку довільної форми, завірену печаткою про наявність складських приміщень, що облаштовані для зберігання продуктів харчування (власні чи орендовані), їх площа і технічний стан, , наявність холодильного обладнання та умови дотримання температурного режиму.
• Довідку довільної форми, завірену печаткою про наявність водіїв їх класність, наявність пройденого медичного огляду, дату останнього медичного огляду.
Документи, які подав учасник ФОП "Стайоха Артур Олександрович" на виконання даних умов, не містять інформації про технічний стан автомобілів та складського приміщення. Також не зазначено інформації щодо площі та облаштування складського приміщення холодильним обладнанням. Довідки про наявність водіїв їх класність, наявність пройденого медичного огляду, дату останнього медичного огляду, учасником не надано.
Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, пунктом 40 затверджено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). НЕВІДПОВІДНІСТЮ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Принагідно інформуємо, що даний пункт містить ІМПЕРАТИВНУ НОРМУ в частині виправлення інформації по предмету закупівлі!!! Враховуючи вищевказану інформацію та керуючись чинним законодавством України з питань врегулювання порядку проведення публічних закупівель, учасник торгів НЕ МАЄ ЗАКОННОГО ПРАВА ВИПРАВИТИ інформацію в декларації виробника. При поданні декларації виробника учасник торгів розумів яку саме інформацію він подає, порівнював пропоновані показники даного документу, по відношенню до тих, що вказані в Додатку №4, пропонував конкретного виробника товару тощо.
Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, пунктом 41 затверджено: «ЗАМОВНИК ВІДХИЛЯЄ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція - НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця торгів ФОП "Стайоха Артур Олександрович" та перейти до розгляду інших учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 лютого 2023 11:03
ФОП "Стайоха Артур Олександрович" запропоновано до постачання продукцію ПрАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКА МАСЛОСИРБАЗА» відповідно до якісних документів виробника продукції, яка відповідає вимогам замовника, оскільки відповідно до вимог Додатку 4 продукція виготовлена відповідно ДСТУ 4399:2005 "Масло вершкове" вид Селянське (частка жиру: 72-79,9 %), фасовка - ящик 20 кг, або менше. В даному випаду учасником якісне посвідчення на масло, яке розфасоване по 500г. або 0,5 кг
Щодо пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик товару, дійсно, відсутня інформація про адресу виробника та назву торгівельної марки, вказано вид розфасовки 20 кг,5 кг., та документ складено на бланку ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА", яка зареєстрована за адресою Україна, 31200, Хмельницька обл., Волочиський р-н, село Користова, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 6. , яка підписана учасником та накладено печатку ФОП "Стайоха Артур Олександрович", який зареєстрований за цією же адресою. В цій довідці вказано виробника, вид продукції, частка жиру, відповідність ДСТУ, спосіб та термін зберігання, що відповідає предмету закупівлі.
Щодо п.2 вимоги погоджуємось, що учасник в неповній мірі подав інформацію про стан складу та інформації про автомобілі. Щодо твердження про відсутність довідки про наявність пройденого медичного огляду, дату останнього медичного огляду є недостовірним, оскільки учасником подано копію медичної книжки з відповідною інформацією. Щодо Довідки про наявність водіїв, їх класність учасник подав довідку, що він є само зайнятою особою і не потребує праці найманих працівників.
Не зрозуміло чому ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" у своїй вимозі вважає, що учасник торгів НЕ МАЄ (чи не мав) ЗАКОННОГО ПРАВА ВИПРАВИТИ інформацію в декларації виробника. (і чому в декларації). Як видно з поданих документів учасник подав пояснювальну записку не на своєму бланку, проте підписана вона безпосередньо ним, і «можливо» він помилково написав «20 кг,5 кг.» а не «20 кг 0,5 кг.» та не дописав адресу виробника та назву торгівельної марки, або помилково підтягнув посвідчення про якість на масло розфасоване об’ємом 0,5 кг, а не 5кг або 20кг. При цьому Декларація про відповідність стосується саме предмета закупівлі і не потребує виправлення.
Отже, вимога по відхилення пропозиції переможця та розгляду пропозиції наступного учасника ґрунтується на розбіжності в розфасовці продукції в поданих документах, щодо предмета закупівлі, який відповідає вимогам тендерної документації (фасовка - ящик 20 кг, або менше) та виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Розглядаючи допущені неточності замовнику слід було створити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно п. 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель..
Відповідно, під час розгляду пропозиції слід було розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Оскільки, наявне порушення, яке неможливо усунути, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до пп.2 п.47 ОСОБЛИВОСТЕЙ закупівлю слід відмінити.
Щодо пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик товару, дійсно, відсутня інформація про адресу виробника та назву торгівельної марки, вказано вид розфасовки 20 кг,5 кг., та документ складено на бланку ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА", яка зареєстрована за адресою Україна, 31200, Хмельницька обл., Волочиський р-н, село Користова, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 6. , яка підписана учасником та накладено печатку ФОП "Стайоха Артур Олександрович", який зареєстрований за цією же адресою. В цій довідці вказано виробника, вид продукції, частка жиру, відповідність ДСТУ, спосіб та термін зберігання, що відповідає предмету закупівлі.
Щодо п.2 вимоги погоджуємось, що учасник в неповній мірі подав інформацію про стан складу та інформації про автомобілі. Щодо твердження про відсутність довідки про наявність пройденого медичного огляду, дату останнього медичного огляду є недостовірним, оскільки учасником подано копію медичної книжки з відповідною інформацією. Щодо Довідки про наявність водіїв, їх класність учасник подав довідку, що він є само зайнятою особою і не потребує праці найманих працівників.
Не зрозуміло чому ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" у своїй вимозі вважає, що учасник торгів НЕ МАЄ (чи не мав) ЗАКОННОГО ПРАВА ВИПРАВИТИ інформацію в декларації виробника. (і чому в декларації). Як видно з поданих документів учасник подав пояснювальну записку не на своєму бланку, проте підписана вона безпосередньо ним, і «можливо» він помилково написав «20 кг,5 кг.» а не «20 кг 0,5 кг.» та не дописав адресу виробника та назву торгівельної марки, або помилково підтягнув посвідчення про якість на масло розфасоване об’ємом 0,5 кг, а не 5кг або 20кг. При цьому Декларація про відповідність стосується саме предмета закупівлі і не потребує виправлення.
Отже, вимога по відхилення пропозиції переможця та розгляду пропозиції наступного учасника ґрунтується на розбіжності в розфасовці продукції в поданих документах, щодо предмета закупівлі, який відповідає вимогам тендерної документації (фасовка - ящик 20 кг, або менше) та виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Розглядаючи допущені неточності замовнику слід було створити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно п. 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель..
Відповідно, під час розгляду пропозиції слід було розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Оскільки, наявне порушення, яке неможливо усунути, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до пп.2 п.47 ОСОБЛИВОСТЕЙ закупівлю слід відмінити.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Стайоха Артур Олександрович" |
350 100,00
UAH з ПДВ
|
350 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" |
372 600,00
UAH з ПДВ
|
372 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛІЇВСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД" |
387 000,00
UAH з ПДВ
|
387 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Стайоха Артур Олександрович" #3678204110 |
Переможець |
350 100,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 21:01
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 11:24 |
Кінець періоду оскарження: | 19 лютого 2023 00:00 |
Дата відміни: | 19 лютого 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно п. 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. Відповідно до Додатку 4 Тендерної Документації Учасник зобов’язаний подати документи. Як видно з поданих документів учасник подав пояснювальну записку не на своєму бланку, проте підписана вона безпосередньо ним, і «можливо» він помилково написав «20 кг,5 кг.» а не «20 кг 0,5 кг.» та не дописав адресу виробника та назву торгівельної марки, або помилково підтягнув посвідчення про якість на масло розфасоване об’ємом 0,5 кг, а не 5кг або 20кг. Крім того на вимоги Додатку 2 Документації учасник в неповній мірі подав інформацію про стан складу та інформації про автомобілі та класності. Відповідно, під час розгляду пропозиції слід було розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Оскільки, наявне порушення, яке неможливо усунути, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до пп.2 п.47 ОСОБЛИВОСТЕЙ закупівлю слід відмінити. |
Документи:
08 лютого 2023 11:23
|
Електронний підпис |
08 лютого 2023 11:21
|
протокол..79ову.doc |