Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку (№3)
current minor repairs of public roads of state importance according to the list (No. 3)
current minor repairs of public roads of state importance according to the list (No. 3)
Очікувана вартість
211 086 110,00 UAH
UA-2020-02-17-002882-a ● 7b8b50f7298941b480edc54a610de017
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487782580 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487782580 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2020 13:24 |
Очікувана вартість: | 211 086 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000000 UAH |
Publication date: | 17 лютого 2020 17:31 |
Enquiries until: | 09 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 15 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 211 086 110 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,95 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку (№3) (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
current minor repairs of public roads of state importance according to the list (No. 3)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | детально викладено в проекті договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 17:28 |
ТД перелік 3 +.docx | |
17 лютого 2020 17:28 |
проект договору+.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 03 березня 2020 14:42
Дата відповіді: 04 березня 2020 09:23
Шановний Замовнику, згідно умов ТД: «У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;». Надайте будь-ласка роз’яснення на прикладі наступної ситуації: Учасник для участі у тендерній процедурі залучає техніку за договорами надання послуг. Контрагенти за цими договорами (Виконавці за договором), в свою чергу, не є власниками даної техніки, а наприклад, орендарями. Між орендарем (у якого учасник залучає вищезазначену техніку) та орендодавцем (фізичною особою) укладений довгостроковий нотаріальний договір оренди. 1. Хто в даній ситуації повинен посвідчити договір надання послуг між учасником та Виконавцем за договором? 2. Хто в даній ситуації повинен посвідчити договори оренди між Орендарем (Виконавцем за нашим договором) та Орендодавцем (фізичною особою)? 3. Хто в даній ситуації повинен посвідчити свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів? 4. Чи буде вважатися, в межах тендерної документації, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу документом, який підтверджує право власності на техніку? 5. Якщо власником є фізична особа, фізична особа повинна засвідчити документ про право власності (наприклад , свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу), а потім надати ще й нотаріусу для засвідчення копії або НОТАРІАЛЬНОГО ДОГОВОРУ ОРЕНДИ посвідченого власником достатньо для підтвердження факту передачі даної техніки Виконавцю? 6. У випадку, якщо НОТАРІАЛЬНОГО ДОГОВОРУ ОРЕНДИ посвідченого власником не достатньо, поясність будь ласка, як правильно посвідчити такий документ власником-фізичною особою, а потім ще і нотаріусом. При відповіді просимо враховувати, що нотаріус може посвідчити копію документу з оригіналу а не з копії, посвідченої власником фізичною особою. З метою якісною підготовки тендерної документації, уникнення непорозумінь просимо надати детальні роз’яснення, у разі необхідності внести корегуючі зміни до тендерної документацій. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документація відсутня умова, стосовно якої ви задаєте питання. Відповідно до умов п.1.1., частини І, додатку 3 ТД, вимагається "Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки - зазначена в таблиці нижче.
До довідки бажано не включати обладнання та матеріально-технічну базу, яка не буде використовуватися при надані послуг по предмету закупівлі.
Така довідка окрім того, що має бути надана в сканованому вигляді – також додатково має бути завантажена в форматі Word!!!.
- В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніку, вказану в табличці Учасника.
- Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі.
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки - зазначена в таблиці нижче.
До довідки бажано не включати обладнання та матеріально-технічну базу, яка не буде використовуватися при надані послуг по предмету закупівлі.
Така довідка окрім того, що має бути надана в сканованому вигляді – також додатково має бути завантажена в форматі Word!!!.
- В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніку, вказану в табличці Учасника.
- Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 березня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
210 680 000,00
UAH з ПДВ
|
208 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " |
210 900 000,00
UAH з ПДВ
|
208 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
208 680 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 14:20
|
УО 13П-3 10 01 22.pdf | укладений |
12 січня 2022 14:20
|
УО 13П-3 10 01 22.pdf | укладений |
12 січня 2022 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 11:20
|
13П 3 ДУ8 20 05 21 (1).pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2020 13:40
|
13П3 20 ДУ1 27 04 20 (1).pdf | зміни до договору |
28 квітня 2020 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 10:09
|
13П3 ПДР3 Березівка 17 04 20.pdf | укладений |
22 квітня 2020 10:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з технічною помилкою «Перелік №3 Автомобільних доріг державного значення та районів» викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 13П-3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Термін надання послуг - з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язан |
Номер договору про закупівлю: | 13П-3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 квітня 2020 — 10 січня 2022 |
Сума оплати за договором: |
104 395 759,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 399 293,17 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з відсутністю подальшої потреби закупівлі послуг за цим договором, Сторони дійшли згоди розірвати договір № 13П-3/20 від 22.04.2020р., укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.10.7. розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. |