Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки звіту з оцінки впливу на довкілля по об’єкту “Будівництво автомобільної дороги в обхід житлового масиву «Південний» від вул. Автозаводська мікрорайону №2 до автомобільної дороги державного значення М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта. Ділянка автомобільної дороги від вул. Автозаводська до дороги місцевого значення О080720 /М-18 /- Балабине - Малокатеринівка км 3+820 з будівництвом шляхопроводу через залізничну колію Запоріжжя - Мелітополь в м. Запоріжжя»
Очікувана вартість
802 306,04 UAH
UA-2021-10-18-011329-c ● 7b6f7cd109c04d7692df0792c32ded8b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Ангеліна Омельченко +380679432399 omelchenko.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2021 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2021 12:59 |
Очікувана вартість: | 802 306,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 011,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк у сумі 2 500 грн. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованих копій з накладенням КЕП та електронної печатки гаранта. Назва бенефіціара: комунальне підприємство «Управління капітального будівництва» Місцезнаходження бенефіціара: вул. Незалежної України, 60б, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69037. Банківські реквізити бенефіціара: UA853204780000026008924422832, в АТ АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Тендерна пропозиція, що не супроводжується вищезазначеним забезпеченням, відхиляється |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору у розмірі 3% від вартості договору. Забезпечення виконання договору надається переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за наведеними реквізитами: UA37 306500 00000 26002300005097 в ПАТ АБ "РАДАБАНК", ЄДРПОУ 04054151 Призначення платежу: Послуги з розробки звіту з оцінки впливу на довкілля по об’єкту “Будівництво автомобільної дороги в обхід житлового масиву «Південний» від вул. Автозаводська мікрорайону №2 до автомобільної дороги державного значення М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта. Ділянка автомобільної дороги від вул. Автозаводська до дороги місцевого значення О080720 /М-18 /- Балабине - Малокатеринівка км 3+820 з будівництвом шляхопроводу через залізничну колію Запоріжжя - Мелітополь в м. Запоріжжя» Кошти повинні бути зараховані на рахунок Замовника не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю на підставі договору про надання завдатку для забезпечення виконання договору, укладеного між Учасником-переможцем та Замовником (Додаток 4). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Учасник-переможець надає копії документів, що підтверджують перерахунок коштів. Документи подаються Учасником-переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки звіту з оцінки впливу на довкілля по об’єкту “Будівництво автомобільної дороги в обхід житлового масиву «Південний» від вул. Автозаводська мікрорайону №2 до автомобільної дороги державного значення М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта. Ділянка автомобільної дороги від вул. Автозаводська до дороги місцевого значення О080720 /М-18 /- Балабине - Малокатеринівка км 3+820 з будівництвом шляхопроводу через залізничну колію Запоріжжя - Мелітополь в м. Запоріжжя»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Будівництво автомобільної дороги в обхід житлового масиву «Південний» від вул. Автозаводська мікрорайону №2 до автомобільної дороги державного значення М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта. Ділянка автомобільної дороги від вул. Автозаводська до дороги місцевого значення О080720 /М-18 /- Балабине - Малокатеринівка км 3+820 з будівництвом шляхопроводу через залізничну колію Запоріжжя - Мелітополь в м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг ВИКОНАВЦЮ здійснюється на підставі Акту наданих послуг протягом 45 календарних днів з моменту надходження коштів від Головного розпорядника коштів | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2021 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2021 15:48 |
ТД.docx | |
18 жовтня 2021 15:48 |
Додаток 8 Проект Договіру.doc | |
18 жовтня 2021 15:48 |
Додаток 7 Технічна специфікація.doc | |
18 жовтня 2021 15:48 |
Додаток 6 Довідка про уповноважену особу.doc | |
18 жовтня 2021 15:48 |
Додаток 5 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx | |
18 жовтня 2021 15:48 |
Додаток 4 Договір завдатку.doc | |
18 жовтня 2021 15:48 |
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.doc | |
18 жовтня 2021 15:48 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc | |
18 жовтня 2021 15:48 |
Додаток 3 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-18-011329-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕКОПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:43191454
Дата подання: 20 жовтня 2021 15:31
Щодо усунення дискримінаціїних умов
Згідно
Інструкції з підготовки тендерної пропозиції а саме "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції"
У тендерній документації Замовником зазначені вимоги до виконавців, які не відносяться до предмету закупівлі, та є дискримінаціїними, прописаними під конкретного учасника ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ", як показала Закупівля UA-2021-09-28-006024-b, які не відбулися в зв'язку з відсутністю конкуренції.
У тендерній документації Замовником зазначені наступні дискримінаційні вимоги.:
9. Учасник надає завірені копії:
- Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги.»
- Сертифікат на систему управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги.
10.Учасником у складі тендерної пропозиції надається скан-копія з оригіналу укладеного з Учасником договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні господарської діяльності, що відповідає КВЕД-2010: клас 71.11 Діяльність у сфері архітектури; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.
Доводимо до вашого відома, що Згідно з законом України "Про оцінку впливу на довкілля" п 8.ст 6 - Звіт з оцінки впливу на довкілля(а саме виготовлення звіту з ОВД є предметом закупівлі) підписується всіма його авторами (виконавцями) із зазначенням їхньої кваліфікації та зберігається в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля протягом усього часу провадження планованої діяльності, але не менш як п’ять років з дня отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Інші вимоги щодо виконавців Звіту з ОВД відсутні в законі "Про оцінку впливу на довкілля" .
Вимагаємо видалити Замовником ці дискримінаційні вимоги до виконавців з тендерної документації, для можливості участі у закупівлі інших учасників.
Дії Замовника порушують норму частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якою передбачена недискримінація учасників, а також порушують наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону країни "Про публічні закупівлі" .
У разі ігнорування цієї вимоги Замовником, наше Товариство буде змушено подати відповідну скаргу до АМКУ Щодо порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі" .
Розгорнути
Згорнути
Інструкції з підготовки тендерної пропозиції а саме "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції"
У тендерній документації Замовником зазначені вимоги до виконавців, які не відносяться до предмету закупівлі, та є дискримінаціїними, прописаними під конкретного учасника ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ", як показала Закупівля UA-2021-09-28-006024-b, які не відбулися в зв'язку з відсутністю конкуренції.
У тендерній документації Замовником зазначені наступні дискримінаційні вимоги.:
9. Учасник надає завірені копії:
- Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги.»
- Сертифікат на систему управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги.
10.Учасником у складі тендерної пропозиції надається скан-копія з оригіналу укладеного з Учасником договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні господарської діяльності, що відповідає КВЕД-2010: клас 71.11 Діяльність у сфері архітектури; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.
Доводимо до вашого відома, що Згідно з законом України "Про оцінку впливу на довкілля" п 8.ст 6 - Звіт з оцінки впливу на довкілля(а саме виготовлення звіту з ОВД є предметом закупівлі) підписується всіма його авторами (виконавцями) із зазначенням їхньої кваліфікації та зберігається в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля протягом усього часу провадження планованої діяльності, але не менш як п’ять років з дня отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Інші вимоги щодо виконавців Звіту з ОВД відсутні в законі "Про оцінку впливу на довкілля" .
Вимагаємо видалити Замовником ці дискримінаційні вимоги до виконавців з тендерної документації, для можливості участі у закупівлі інших учасників.
Дії Замовника порушують норму частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якою передбачена недискримінація учасників, а також порушують наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону країни "Про публічні закупівлі" .
У разі ігнорування цієї вимоги Замовником, наше Товариство буде змушено подати відповідну скаргу до АМКУ Щодо порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі" .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2021 15:20
Шановний Учаснику!
По суті Вашої вимоги повідомляємо наступне:
-Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам.
Для Замовника наявність в учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» обумовлена отриманням гарантії виготовлення матеріалів, які є предметом закупівлі, з належним рівнем їх якості та змісту з метою забезпечення кваліфікованого захисту цих матеріалів на громадських слуханнях і Сертифікату на систему управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» є підтвердженням, що будь-які конфіденційні матеріали, інформація та відомості, які стосуються послуг не будуть розголошені учасником.
Також наявність зазначених сертифікатів є підтвердженням для Замовника, що учасника систематично перевіряють на наявність діючої системи шляхом проведення незалежного аудиту та ця перевірка є успішною.
-Наявність договору страхування цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні господарської діяльності в учасника – гарантія, що у разі завдання Замовнику збитків під час надання послуг, вони будуть відшкодовані в повному обсязі.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за рахунок державних коштів та її виконання потребує своєчасного та якісного надання послуг, Замовник правомірно визначив вимоги до учасників у закупівлі, які жодним чином не звужують коло потенційних учасників.
Замовник має право отримати послуги необхідного рівня якості, таким чином, тендерна документація не містить дискрімінаційних вимог.
По суті Вашої вимоги повідомляємо наступне:
-Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам.
Для Замовника наявність в учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» обумовлена отриманням гарантії виготовлення матеріалів, які є предметом закупівлі, з належним рівнем їх якості та змісту з метою забезпечення кваліфікованого захисту цих матеріалів на громадських слуханнях і Сертифікату на систему управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» є підтвердженням, що будь-які конфіденційні матеріали, інформація та відомості, які стосуються послуг не будуть розголошені учасником.
Також наявність зазначених сертифікатів є підтвердженням для Замовника, що учасника систематично перевіряють на наявність діючої системи шляхом проведення незалежного аудиту та ця перевірка є успішною.
-Наявність договору страхування цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні господарської діяльності в учасника – гарантія, що у разі завдання Замовнику збитків під час надання послуг, вони будуть відшкодовані в повному обсязі.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за рахунок державних коштів та її виконання потребує своєчасного та якісного надання послуг, Замовник правомірно визначив вимоги до учасників у закупівлі, які жодним чином не звужують коло потенційних учасників.
Замовник має право отримати послуги необхідного рівня якості, таким чином, тендерна документація не містить дискрімінаційних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКЕ ПРОЕКТНО-ЕКСПЕРТНЕ БЮРО" |
802 300,00
UAH з ПДВ
|
802 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ" #37526987 |
Переможець |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 14:32
|
ДУ№9 від 13.12.2023 до Договору 56-21 від 24.11.2021.pdf | укладений |
15 грудня 2023 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2023 13:57
|
Д.у.8 від 22.03.2023 до договору 56.21 від 24.11.2021.pdf | зміни до договору |
22 березня 2023 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:35
|
ДУ7 до договору 56-21 від 24.11.2021.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:33
|
Д.у.6.1 від 06.12.2022.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2022 08:50
|
ДУ 6 до договору 56-21 від 24.11.2021 від 08.11.2022.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2022 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2022 15:10
|
Додаткова угода 5 від 20.09.2022 до договору 56-21 від 24.11.2021.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2022 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2022 11:53
|
ДУ№4 до Договору №56-21 від 24.11.2021.pdf | зміни до договору |
12 липня 2022 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 16:22
|
ДУ3 до договору 014-21-101.PDF | зміни до договору |
19 січня 2022 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 10:40
|
ДУ№3 до Договору №56-21 від 24.11.2021р.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 13:14
|
ДУ2 до договору 56-21 від 24.11.2021.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2021 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 10:59
|
ДУ№1 до Договору №56-21 від 24.11.2021.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 16:36
|
Договір №56-21 від 24.11.2021.pdf | укладений |
24 листопада 2021 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пункту 3.1 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 56/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пункту 3.1 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 56/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оформлена додаткова угода щодо внесення змін в додаток №1 та зміни реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 56/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оформлена додаткова угода, щодо викладення банківських реквізитів замовника в новій редакції, викладення п. 3.1, Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 56/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пункту 4.1 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 56/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | закінчення надання послуг: 30 календарних днів з моменту закінчення дії воєнного стану в Україні - 21 грудня 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 56/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 56/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо надання послуг у зв'язку з військовою агресією |
Номер договору про закупівлю: | 56/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затримка фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 56/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |