Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Очікувана вартість
63 605 760,00 UAH
UA-2025-02-11-016213-a ● 7b57511e219742e782a376eff2164f72
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052784 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70 |
Контактна особа: |
Меленець Радислав Сергійович +380970117030 radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 23:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2025 15:35 |
Очікувана вартість: | 63 605 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 318 028,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
128000 набір
Продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01000, Україна, Київська область, територія Київської області, (відповідно до заявки замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2025 23:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2025 23:17 |
Проект договору.docx | |
11 лютого 2025 23:17 |
Тендерна документація.docx | |
11 лютого 2025 23:17 |
Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит на інформацію для розрахунку логістичних витрат
Дата подання: 12 лютого 2025 10:36
Дата відповіді: 14 лютого 2025 18:45
Шановний Замовнику,
З метою здійснення точного розрахунку вартості логістичних витрат за договором (проект), який буде діяти до 31.12.2025 з переможцем торгів, просимо надати наступну інформацію:
Загальна кількість поставок, запланованих протягом терміну дії договору.
Кількість наборів (або приблизну кількість) в кожній поставці.
Надана Вами інформація є необхідною для формування детального та обґрунтованого кошторису на логістичні послуги.
Сподіваємось на Вашу оперативність та сприяння у вирішенні цього питання.
Дякуємо за співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 4. УМОВИ ПОСТАВКИ ТА ПРИЙМАННЯ-ЗДАВАННЯ ТОВАРУ проєкту договору. Товар поставляється партіями на підставі заяви Покупця в терміни і кількості визначенні в заяві. Поставка партії товару по заявці відбувається протягом 14 календарних днів з дати отримання заявки, якщо інші терміни не визначені в заявці. Орієнтовна кількість наборів по одній заявці складає від 20 000 до 40 000 наборів. Заявка надається відповідно до наявної потреби Покупця (Замовника) Дякуємо за ваше звернення.
Щодо термінів першої поставки
Дата подання: 13 лютого 2025 09:35
Дата відповіді: 14 лютого 2025 18:45
З метою своечасного комплектування продуктових наборів та належного виконання умов договору, просимо повідомити термін постачання першої поставки товару та її кількості. Умовами ТД зазначено постачання відбувається протягом 14 кал днів з моменту отримання заявки, але не прописано в який термін надається заявка. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 4. УМОВИ ПОСТАВКИ ТА ПРИЙМАННЯ-ЗДАВАННЯ ТОВАРУ проєкту договору. Товар поставляється партіями на підставі заяви Покупця в терміни і кількості визначенні в заяві. Поставка партії товару по заявці відбувається протягом 14 календарних днів з дати отримання заявки, якщо інші терміни не визначені в заявці. Орієнтовна кількість наборів по одній заявці складає від 20 000 до 40 000 наборів. Заявка надається відповідно до наявної потреби Покупця (Замовника) Дякуємо за ваше звернення.
Фінансова звітність
Дата подання: 13 лютого 2025 21:42
Дата відповіді: 16 лютого 2025 23:48
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни в тендерній документації щодо фінансової звітності за 2024рік.
Річна звітність за 2024 р подається не пізніше 28 лютого 2025 р. І станом на кінцевий термін подання пропозицій далеко не всі учасники будуть мати річну звітність.
Просимо замінити на фін. звітність за 2023 рік або 3 квартал 2024 року.
дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Шановна Фізична/юридична особа (потенційний учасник закупівлі). Повідомляємо що відповідно до абзацу 2 п. 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Ви можете звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення).
В електронній системі закупівель ваше звернення розміщене (зареєстроване), як запитання до процедури, а не вимога про усунення порушення, замовник розглядає Ваше звернення як запит на роз’яснення щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Оскільки в Вашому зверненні за роз'ясненнями Ви вимагаєте (просите) від замовника внести зміни до тендерної документації Замовник дійшов висновку, що Ви розумієте зміст тендерної документації та в наданні додаткових роз’яснень не потребуєте.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Шановна Фізична/юридична особа (потенційний учасник закупівлі). Повідомляємо що відповідно до абзацу 2 п. 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Ви можете звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення).
В електронній системі закупівель ваше звернення розміщене (зареєстроване), як запитання до процедури, а не вимога про усунення порушення, замовник розглядає Ваше звернення як запит на роз’яснення щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Оскільки в Вашому зверненні за роз'ясненнями Ви вимагаєте (просите) від замовника внести зміни до тендерної документації Замовник дійшов висновку, що Ви розумієте зміст тендерної документації та в наданні додаткових роз’яснень не потребуєте.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Фінансова звітність 2024 рік
Дата подання: 15 лютого 2025 22:02
Дата відповіді: 16 лютого 2025 23:48
Відповідно до Додатку 1.1 , п. 4 тендерної документації, учасники повинні підтвердити наявність фінансової спроможності наданням фінансової звітності за 2024 рік та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом.
Однак, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та Порядку подання фінансової звітності затвердженого постановою КМУ №419 від 28.02.2022 р., річна фінансова звітність за подається не пізніше 28 лютого наступного року. Отже для фінансової звітності за 2024 рік встановлено термін поданя не пізніше 28 лютого 2025 року. Таким чином, на момент подання тендерних пропозицій не всі учасники мали можливість підготувати та подати зазначену звітність.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та замінити вимогу щодо подання фінансової звітності за 2024 рік на фінансову звітність за 2023 рік. Це дозволить забезпечити рівні умови для всіх учасників та уникнути дискримінаційного підходу при оцінці тендерних пропозицій.
Зазначена вимога у поточному вигляді може обмежувати конкуренцію та суперечити принципам відкритості та прозорості публічних закупівель, передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Шановна Фізична/юридична особа (потенційний учасник закупівлі). Повідомляємо що відповідно до абзацу 2 п. 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Ви можете звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення).
В електронній системі закупівель ваше звернення розміщене (зареєстроване), як запитання до процедури, а не вимога про усунення порушення, замовник розглядає Ваше звернення як запит на роз’яснення щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Оскільки в Вашому зверненні за роз'ясненнями Ви вимагаєте (просите) від замовника внести зміни до тендерної документації Замовник дійшов висновку, що Ви розумієте зміст тендерної документації та в наданні додаткових роз’яснень не потребуєте.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Шановна Фізична/юридична особа (потенційний учасник закупівлі). Повідомляємо що відповідно до абзацу 2 п. 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Ви можете звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення).
В електронній системі закупівель ваше звернення розміщене (зареєстроване), як запитання до процедури, а не вимога про усунення порушення, замовник розглядає Ваше звернення як запит на роз’яснення щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Оскільки в Вашому зверненні за роз'ясненнями Ви вимагаєте (просите) від замовника внести зміни до тендерної документації Замовник дійшов висновку, що Ви розумієте зміст тендерної документації та в наданні додаткових роз’яснень не потребуєте.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро