Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт із термомодернізацією будівлі адміністративного корпусу, їдальні (кошти обласного бюджету)
Очікувана вартість
6 851 000,00 UAH
UA-2020-04-07-002987-b ● 7b52b99e5c194892b74373d99af52133
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто" |
Код ЄДРПОУ: | 23354172 |
Місцезнаходження: | 84432, Україна , Донецька обл., с. Соснове, Донецька область, Лиманський район, селище Соснове |
Контактна особа: |
Кіщенко Іван Миколайович +380626253395 kinkmw@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 6 851 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34225 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт із термомодернізацією будівлі адміністративного корпусу, їдальні (відповідно до технічного завдання) - 1 робота.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт із термомодернізацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84432, Україна, Донецька область, с. Соснове, Лісна 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2020 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2020 15:52 |
Документація.doc | |
07 квітня 2020 15:52 |
Додаток 2.1.4.1 (ремонтні роботи).doc | |
07 квітня 2020 15:52 |
Додаток 2.1.4.2 (блискавкозахист).doc | |
07 квітня 2020 15:52 |
Додаток 2.1.3.1 (ремонтні роботи).doc | |
07 квітня 2020 15:52 |
Додаток 2.1.5 (об'єктний кошторис).doc | |
07 квітня 2020 15:52 |
Додаток 2.1.3.2 (блискавкозахист).doc | |
07 квітня 2020 15:52 |
Додаток 2.1.2.2 (блискавкозахист).doc | |
07 квітня 2020 15:52 |
Додаток 2.1.2.1 (ремонтні роботи).doc | |
07 квітня 2020 15:52 |
Додаток 2.1.1 (ВОР).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення договору.
Дата подання: 09 квітня 2020 08:46
Дата відповіді: 13 квітня 2020 09:19
Шановний Замовник торгів!
З огляду на складну фінансову ситуацію, що склалася в будівельних організаціях, а також зважаючи на те, що Замовник не передбачає виділення авансу на закупівлю будівельних матеріалів, просимо розглянути питання про можливість зміни умов Розділу VI пункт 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю», «Відповідно до статті 26 Закону Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в формі депозиту в розмірі 5 % від вартості договору...», змінити на «забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії або застави майна».
Підряднику необхідні певні вільні фінансові кошти для закупівлі будівельних матеріалів, а при таких умовах підприємства середнього і малого бізнесу практично не можуть брати участь в торгах, от-же це можна віднести до дискримінації учасників.
Сподіваємося на взаєморозуміння.
З повагою учасник торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення, тендерний комітет повідомляє наступне.
Закупівля робіт із капітального ремонту проводиться на підставі діючої редакції Закону України № 922 –VIII «Про публічні закупівлі» ( далі Закон). Статтею 26 даного Закону передбачена можливість для замовника під час проведення закупівель вимагати від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. При цьому форму забезпечення Закон дозволив визначати самому замовнику, зазначивши лише граничну норму – 5 відсотків від вартості договору. На погляд членів тендерного комітету зазначення цієї вимоги в тендерній документації (надання забезпечення у формі депозиту) не є дискримінаційною тому, що ця вимога не ставить усіх учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Слід зазначити, що головна мета яку ставить перед собою тендерний комітет СОЦСР «Смарагдове місто» - не тільки провести торги, а й вчасно забезпечити виконання робіт. Одним із основних критеріїв відбору виконавця робіт – вибір кваліфікованого учасника, який виконає свої договірні зобов’язання. Бо якщо переможець укладе договір, але не матиме достатньо коштів для його виконання – це буде марно витрачений час фахівців ТК.
Слід відзначити, що з 19 квітня 2020 року запрацює нова редакція Закону, відповідно до якої замовник матиме право вимагати від учасників надання такого кваліфікаційного критерію, як наявність фінансової спроможності, що має підтверджуватися фінансовою звітністю підприємства. Тобто у новій редакції Закону ще більше уваги законотворцями приділяється «фінансовій стабільності» в публічних закупівлях.
Нагадаємо Вам, що у разі незгоди з нашими діями (рішеннями), Ви можете скористатися правом (стаття 18 Закону) на оскарження дій тендерного комітету СОЦСР «Смарагдове місто» до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України як Органу оскарження у сфері публічних закупівель.
Закупівля робіт із капітального ремонту проводиться на підставі діючої редакції Закону України № 922 –VIII «Про публічні закупівлі» ( далі Закон). Статтею 26 даного Закону передбачена можливість для замовника під час проведення закупівель вимагати від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. При цьому форму забезпечення Закон дозволив визначати самому замовнику, зазначивши лише граничну норму – 5 відсотків від вартості договору. На погляд членів тендерного комітету зазначення цієї вимоги в тендерній документації (надання забезпечення у формі депозиту) не є дискримінаційною тому, що ця вимога не ставить усіх учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Слід зазначити, що головна мета яку ставить перед собою тендерний комітет СОЦСР «Смарагдове місто» - не тільки провести торги, а й вчасно забезпечити виконання робіт. Одним із основних критеріїв відбору виконавця робіт – вибір кваліфікованого учасника, який виконає свої договірні зобов’язання. Бо якщо переможець укладе договір, але не матиме достатньо коштів для його виконання – це буде марно витрачений час фахівців ТК.
Слід відзначити, що з 19 квітня 2020 року запрацює нова редакція Закону, відповідно до якої замовник матиме право вимагати від учасників надання такого кваліфікаційного критерію, як наявність фінансової спроможності, що має підтверджуватися фінансовою звітністю підприємства. Тобто у новій редакції Закону ще більше уваги законотворцями приділяється «фінансовій стабільності» в публічних закупівлях.
Нагадаємо Вам, що у разі незгоди з нашими діями (рішеннями), Ви можете скористатися правом (стаття 18 Закону) на оскарження дій тендерного комітету СОЦСР «Смарагдове місто» до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України як Органу оскарження у сфері публічних закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-07-002987-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 30 квітня 2020 10:13
Оскарження переможця
При перевірці тендерної пропозиції ФОП Будюхін Г.В. на відповідність вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині ефективності закупівель та запобіганням корупційним діям та зловживанням, а саме:
Протоколом визначено, що тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам та умовам тендерної документації.
Проте, Замовником не враховано ряд грубих порушень тендерної документації, а саме:
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником визначено,
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, копію діючої ліцензії з усіма додатками на виконання робіт згідно відповідного класу наслідків (клас наслідків СС2), передбачених предметом закупівлі, відповідно до вимог законодавства».
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності будівництво об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Перелік видів діяльності, які підлягають ліцензуванню, вказаний у ст. 17 вищезазначеного Закону,є вичерпним.
ФОП Будюхіним Г.В. у складі тендерної пропозиції була надана ліцензія ДАБІ України від 13.09.2017 №39-Л відповідно до переліку видів робіт із впровадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3).
Однак, переліком до видів робіт, який надано до даної ліцензії 13.09.2017 №39-Л, відсутній вид робіт відповідно до пункту ліцензування 2.00.00 будівництво об’єктів інженерної інфраструктури, а саме 2.02.05 електропостачання і електроосвітлення.
Проте, технічним завданням передбачені роботи з монтажу блисковкозахисту, що відносяться саме до пункту - 2.02.05 електропостачання і електроосвітлення.
Довідкою № 20 від 22.04.2020 ФОП Будюхін Г.В. підтверджує, що субпідрядні організації не будуть залучатись. Тобто, даний вид робіт ФОП Будюхін Г.В. не має можливості виконати , тому як не має на то прав, що є порушенням Додатку № 2 «Технічне завдання», яким передбачено виконання робіт в повному об’ємі.
Крім того, технічним завданням п.5 Додатку 2.1.1передбачено «Установлення та розбирання зовнiшнiх металевих трубчастих iнвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м» у кількості 1694м2 , проте ФОП Будюхін Г.В. у складі тендерної пропозиції у додатку №5 «Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази» не вказав наявність у власності або оренду будівельних риштувань взагалі.
Тобто, в цій частині матеріально технічна база ФОП Будюхіна Г.В., не відповідає технічному завданню предмета закупівлі «Капітальний ремонт із термомодернізацією будівлі адміністративного корпусу, їдальні Санаторно-оздоровчого центру соціальної реабілітації «Смарагдове місто», Донецька область, Лиманський район, с. Соснове. Коригування».
Співставленням технічного завдання, а саме Додатку 2.1.3.1 до тендерної документації встановлені розбіжності у застосуванні розцінок ФОП Будюхіним Г.В. при розрахунку договірної ціни , а саме:
1. передбачено завданням п.6 РН3-32-3 к=0,7 застосована розцінка РН20-12-5 к=0,7
2. передбачено завданням п.10 РН3-32-3 застосована розцінка РН20-12-5
3. передбачено завданням п.116 РН8-40-4 застосована розцінка ЕН10-25-4 к=1,15
4. передбачено завданням п.118 РН18-49-1Н1=0,7 застосована розцінка РН7-2-7
5. передбачено завданням п.120 РН1-2-1застосована розцінка РН1-18-2
ФОП Будюхін Г.В. порушив п. 6«Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додаток 2.1.3.1 до тендерної документації.
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником визначено, надання календарного графіку виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві ”.
ФОП Будюхін Г.В. не надав календарний графік, чим порушив п. 6«Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Розгорнути
Згорнути
Протоколом визначено, що тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам та умовам тендерної документації.
Проте, Замовником не враховано ряд грубих порушень тендерної документації, а саме:
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником визначено,
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, копію діючої ліцензії з усіма додатками на виконання робіт згідно відповідного класу наслідків (клас наслідків СС2), передбачених предметом закупівлі, відповідно до вимог законодавства».
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності будівництво об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Перелік видів діяльності, які підлягають ліцензуванню, вказаний у ст. 17 вищезазначеного Закону,є вичерпним.
ФОП Будюхіним Г.В. у складі тендерної пропозиції була надана ліцензія ДАБІ України від 13.09.2017 №39-Л відповідно до переліку видів робіт із впровадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3).
Однак, переліком до видів робіт, який надано до даної ліцензії 13.09.2017 №39-Л, відсутній вид робіт відповідно до пункту ліцензування 2.00.00 будівництво об’єктів інженерної інфраструктури, а саме 2.02.05 електропостачання і електроосвітлення.
Проте, технічним завданням передбачені роботи з монтажу блисковкозахисту, що відносяться саме до пункту - 2.02.05 електропостачання і електроосвітлення.
Довідкою № 20 від 22.04.2020 ФОП Будюхін Г.В. підтверджує, що субпідрядні організації не будуть залучатись. Тобто, даний вид робіт ФОП Будюхін Г.В. не має можливості виконати , тому як не має на то прав, що є порушенням Додатку № 2 «Технічне завдання», яким передбачено виконання робіт в повному об’ємі.
Крім того, технічним завданням п.5 Додатку 2.1.1передбачено «Установлення та розбирання зовнiшнiх металевих трубчастих iнвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м» у кількості 1694м2 , проте ФОП Будюхін Г.В. у складі тендерної пропозиції у додатку №5 «Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази» не вказав наявність у власності або оренду будівельних риштувань взагалі.
Тобто, в цій частині матеріально технічна база ФОП Будюхіна Г.В., не відповідає технічному завданню предмета закупівлі «Капітальний ремонт із термомодернізацією будівлі адміністративного корпусу, їдальні Санаторно-оздоровчого центру соціальної реабілітації «Смарагдове місто», Донецька область, Лиманський район, с. Соснове. Коригування».
Співставленням технічного завдання, а саме Додатку 2.1.3.1 до тендерної документації встановлені розбіжності у застосуванні розцінок ФОП Будюхіним Г.В. при розрахунку договірної ціни , а саме:
1. передбачено завданням п.6 РН3-32-3 к=0,7 застосована розцінка РН20-12-5 к=0,7
2. передбачено завданням п.10 РН3-32-3 застосована розцінка РН20-12-5
3. передбачено завданням п.116 РН8-40-4 застосована розцінка ЕН10-25-4 к=1,15
4. передбачено завданням п.118 РН18-49-1Н1=0,7 застосована розцінка РН7-2-7
5. передбачено завданням п.120 РН1-2-1застосована розцінка РН1-18-2
ФОП Будюхін Г.В. порушив п. 6«Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додаток 2.1.3.1 до тендерної документації.
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником визначено, надання календарного графіку виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві ”.
ФОП Будюхін Г.В. не надав календарний графік, чим порушив п. 6«Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 08:54
Вимога відхилена рішенням тендерного комітету (протокол № 64 від 04.05.2020 року).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-07-002987-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 08 травня 2020 12:43
Дата подання: 08 травня 2020 12:43
Оскарження протоколу про визначення переможця
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником визначено,
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, копію діючої ліцензії з усіма додатками на виконання робіт згідно відповідного класу наслідків (клас наслідків СС2), передбачених предметом закупівлі, відповідно до вимог законодавства».
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності будівництво об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Перелік видів діяльності, які підлягають ліцензуванню, вказаний у ст. 17 вищезазначеного Закону,є вичерпним.
ФОП Будюхіним Г.В. у складі тендерної пропозиції була надана ліцензія ДАБІ України від 13.09.2017 №39-Л відповідно до переліку видів робіт із впровадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3).
Однак, переліком до видів робіт, який надано до даної ліцензії 13.09.2017 №39-Л, відсутній вид робіт відповідно до пункту ліцензування 2.00.00 будівництво об’єктів інженерної інфраструктури, а саме 2.02.05 електропостачання і електроосвітлення.
Проте, технічним завданням передбачені роботи з монтажу блисковкозахисту, що відносяться саме до пункту - 2.02.05 електропостачання і електроосвітлення.
Довідкою № 20 від 22.04.2020 ФОП Будюхін Г.В. підтверджує, що субпідрядні організації не будуть залучатись. Тобто, даний вид робіт ФОП Будюхін Г.В. не має можливості виконати , тому як не має на то повноважень, що є порушенням Додатку № 2 «Технічне завдання», яким передбачено виконання робіт в повному об’ємі.
Крім того, технічним завданням пунктом 5 Додатку 2.1.1 передбачено: «Установлення та розбирання зовнiшнiх металевих трубчастих iнвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м» у кількості 1694м2 , проте ФОП Будюхін Г.В. у складі тендерної пропозиції у додатку №5 «Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази» не вказав наявність у власності або оренду будівельних риштувань взагалі.
Тобто, в цій частині, матеріально технічна база ФОП Будюхіна Г.В., не відповідає технічному завданню предмета закупівлі «Капітальний ремонт із термомодернізацією будівлі адміністративного корпусу, їдальні Санаторно-оздоровчого центру соціальної реабілітації «Смарагдове місто», Донецька область, Лиманський район, с. Соснове. Коригування».
Тендерною документацієюу пунктом 6 розділу 3, визначено «Тендерні пропозиції повинні узгоджуватися із технічним завданням (Додаток 2)».
Проте, ФОП Будюхін Г.В. у деяких пунктах не дотримався розцінок, які були визначені у Додатку 2.1.3.1. Співставленням технічного завдання, а саме Додатку 2.1.3.1 до тендерної документації та локальних кошторисів, встановлені розбіжності у застосуванні розцінок ФОП Будюхіним Г.В. при розрахунку договірної ціни , а саме:
1. передбачено завданням п.6 РН3-32-3 к=0,7 застосована розцінка РН20-12-5 к=0,7
2. передбачено завданням п.10 РН3-32-3 застосована розцінка РН20-12-5
3. передбачено завданням п.116 РН8-40-4 застосована розцінка ЕН10-25-4 к=1,15
4. передбачено завданням п.118 РН18-49-1Н1=0,7 застосована розцінка РН7-2-7
5. передбачено завданням п.120 РН1-2-1застосована розцінка РН1-18-2
ФОП Будюхін Г.В. порушив п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додаток 2.1.3.1 до тендерної документації.
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником визначено, надання календарного графіку виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві ”.
ФОП Будюхін Г.В. не надав календарний графік, визначений вимогами Замовника, чим порушив п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Слід зазначити, ФОП Будюхін Г.В. надав графік в довільній формі, яким визначив терміни виконання робіт з травня по серпень, що складає 123 календарні дні, тоді як тендерною пропозицією (лист №2 від 22.04.2020) визначено – 190 календарних днів.
Проте, у Замовника не виникло питання, на які терміни розраховувати щодо виконання робіт ФОП Будюхіним Г.В.
З огляду на вищевикладене, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Будюхіна Григорія Васильовича як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, а рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі з «Капітальний ремонт із термомодернізацією будівлі адміністративного корпусу, їдальні Санаторно-оздоровчого центру соціальної реабілітації «Смарагдове місто», Донецька область, Лиманський район, с. Соснове. Коригування. (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 - Правила визначення вартості будівництва, код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» – ФОП Будюхін Г. В. (код РНОКПП 2265713818) є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 08:25
Рішення від 13.05.2020 № 9207 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 08:24
інформація про перенесення розгляду скарги від 08.05.2020 № UA-2020-04-07-002987-b.b2.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 21:57
інформація про перенесення розгляду скарги від 08.05.2020 № UA-2020-04-07-002987-b.b2.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 23:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2020 № 10767.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 21:47
Рішення від 01.06.2020 № 10767.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 00:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення тендерного комітету про визнання ФОП Будюхін Г.В переможцем процедури закупівель скасовано (протокол №74). Пропозиція учасника відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 09 червня 2020 08:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа – підприємець Будюхін Григорій Васильович |
6 300 000,00
UAH з ПДВ
|
6 162 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" |
6 589 119,82
UAH з ПДВ
|
6 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГУСЄВ ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ |
6 600 000,00
UAH з ПДВ
|
6 232 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа – підприємець Будюхін Григорій Васильович #2265713818 |
Рішення скасоване |
6 162 980,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 08:50
|
Фізична особа – підприємець Будюхін Григорій Васильович #2265713818 |
Відхилено |
6 162 980,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 08:52
|
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" #31298427 |
Відхилено |
6 230 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 15:16
|
ГУСЄВ ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ #2358421419 |
Відхилено |
6 232 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 08:42
|
Інформація про відміну
Дата відміни
17 червня 2020 08:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі