Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34674154 |
Місцезнаходження: | 65022, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Косовська будинок 2-Д |
Контактна особа: |
Наталія Лєсна +380979267662 34674154n@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 11:26 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 11:26 |
Очікувана вартість: | 3 628 102,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 140,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог пункту 2 "Забезпечення тендерної пропозиції", розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог пункту 4 "Забезпечення виконання договору про закупівлю", розділу 6 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ –3), без зауважень, у строк до 90 календарних днів, за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги з урахуванням особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з особливостями є ціна (питома вага критерію – 100%). Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання: визначається у додатку №2. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 16:10 |
Додаток 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання.).doc | |
02 лютого 2024 16:10 |
Додаток 1 Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.docx | |
02 лютого 2024 16:10 |
ТД.docx | |
02 лютого 2024 16:10 |
Додаток 3 Проект договору про закупівлю.docx | |
02 лютого 2024 16:10 |
Додаток 4 до ТД - вимоги до електронноi банкiвскої гарантii.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-24-000009 ● 772e74dd80634ff3b971ad25c8800c53
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2024 12:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2024 Одеса № 154
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.07.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2024 № 154
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
6 UA-2024-02-02-012922-a 02.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-06 12:59:22
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-08 10:45:46
Відповідь замовника на пояснення
Відповідь замовника на пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
1.Департаменту міського господарства Одеської міської ради у 2024 році передбачені видатки на проведення капітальних ремонтів в рамках затверджених:
- Рішення Одеської міської ради № 1772-VIІI від 17.01.2024 Про внесення змін до Міської цільової програми розвитку житлового господарства м. Одеси на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 08 грудня 2021 року № 804-VІІІ. Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/;
- Рішення Одеської міської ради № 1773-VIІI від 17.01.2024 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1618 – VIII «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік». Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/;
- Паспорту бюджетної програми. Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/.
Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту «Відновлення спільного майна багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Одеса, Військовий узвіз, 18, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації,(виконання протиаварійних, невідкладних консерваційних робіт)» генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт.
Проведена експертиза проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини. Отримано позитивний експертний звіт № 25/0007Ю-12/23 від 25 грудня 2023 року (реєстраційний номер EX01:2760-0186-2929-7421). Сканкопія експертного звіту додається.
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, який відповідно визначає перелік та обсяги робіт по об’єкту. Перелік робіт та обсяги робіт зазначені у тендерній документації Додатку № 2 «Про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». При визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локального кошторису на будівельні роботи щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту на «виконання протиаварійних, невідкладних консерваційних робіт».
Рішенням Одеської міської ради № 1773-VIІI від 17.01.2024 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1618 – VIII «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік по об’єкту: «Відновлення спільного майна багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Одеса, Військовий узвіз, 18, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації,(виконання протиаварійних, невідкладних консерваційних робіт)» затверджена загальна сума витрат – 4 050 000,00 грн.
Відповідно до Експертного звіту (позитивного) загальна кошторисна вартість будівництва (ЗКР) складає 4 046 763,00 грн.
Для визначення очікуваної вартості об’єму "виконання протиаварійних, невідкладних консерваційних робіт" враховано суму коштів згідно затвердженого Експертного звіту за виключення витрат:
- на утримання служби замовника (витрати на технічний нагляд у тому числі в розмірі 1,5%) - 2,5%, що складає 60 425,00 грн без ПДВ / 72 510,00 грн з ПДВ;
- на вартість проектних робіт, що складає – 91 495,00 грн без ПДВ;
- на вартість експертизи, що склала – 22 000,00 грн без ПДВ
- вартість попередніх та вишукувальних робіт, що склала – 226 799,00 грн без ПДВ
- кошти на здійснення авторського нагляду, що склала – 5 857,00 грн без ПДВ
Таким чином очікувана вартість предмета закупівлі складає – 3 628 102,00 грн. з ПДВ.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами) Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Одеської міської ради (скріншот сторінки додається) за посиланням: https://omr.gov.ua/ua/city/departments/listdep/byudjet/publichnie-zakupki/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" |
3 080 052,40
UAH з ПДВ
|
3 080 052,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" |
3 618 278,00
UAH з ПДВ
|
3 618 278,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" #22484085 |
Відхилено |
3 080 052,40
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 19:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2024 23:46
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" #05514198 |
Переможець |
3 618 278,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 17:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2024 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2024 11:45
|
Додаткова угода №4 до договору 38 від 26.03.24.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2024 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2024 16:58
|
Додаткова угода № 3 від 25.07.2024р.pdf | зміни до договору |
25 липня 2024 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2024 15:10
|
дод угода №2 від 25.06.24р до дог 38 від 26.03.24р.pdf | зміни до договору |
26 червня 2024 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2024 09:41
|
Дод угода №1 від 28.05.24 до дог.№38 вІд 26.03.24.pdf | зміни до договору |
29 травня 2024 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 16:19
|
Гарантія виконання 38264.pdf | укладений |
27 березня 2024 16:18
|
Договір № 38 від 26.03.24р.pdf | укладений |
27 березня 2024 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.10.3 Дог.№38 від 26.03.2024р та форми КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельних робіт" та форми КБ-3 "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" сторони дійшли згоди викласти Додаток №2 та Додаток №3 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.10.3 Дог.№38 від 26.03.2024р та форми КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельних робіт" та форми КБ-3 "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" сторони дійшли згоди викласти Додаток №2 та Додаток №3 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.10.3 Дог.№38 від 26.03.2024р та форми КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельних робіт" та форми КБ-3 "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" сторони дійшли згоди викласти Додаток №2 та Додаток №3 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п1 п.19 Особливостей, пп1,п.12.7 та п. 3.2,п.10.3 Договору та форми КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельних робіт" та форми КБ-3 "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" сторони дійшли згоди викласти Додатки №1,2,3 у новій редакції. Зменшити суму договору на 179 026,27 грн. Ціна договору становить 3 439 251,73 грн |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |