Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0456 |
Код ЄДРПОУ: | 26613823 |
Місцезнаходження: | 65012, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр-к Штабний, 1 |
Контактна особа: |
Ілля Генкін +380949960840 zakupivli.ukbr@navy.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2023 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 41 452 810,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпеченням тендерної пропозиції має бути подане у формі оригіналу електронної банківської гарантії, відповідно п. 2-3 розділу 3. тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 82905.62 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі до дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит безвідсотковий шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Підрядник, щомісячно, подає Замовнику Акти форми КБ-2в, Довідки форми КБ-3 попередньо підписаній посадовими особами, яким Замовником доручено здійснювати приймання та інспекційний контроль обсягів та якості виконаних Підрядником робіт. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 14:26 |
Тендерна документація — нова редакція.docx | |
26 травня 2023 14:26 |
Перелік змін.docx | |
25 травня 2023 15:22 |
Додаток № 1.doc | |
25 травня 2023 15:22 |
Додаток № 2.1.ims | |
25 травня 2023 15:22 |
Додаток № 3.doc | |
25 травня 2023 15:22 |
Додаток № 2.rtf |
26 травня 2023 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2023 14:26 |
Тендерна документація — нова редакція.docx
|
|||
26 травня 2023 14:26 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 травня 2023 15:22 |
Додаток № 1.doc
|
|||
25 травня 2023 15:22 |
Додаток № 2.1.ims
|
|||
25 травня 2023 15:22 |
Додаток № 3.doc
|
|||
25 травня 2023 15:22 |
Додаток № 2.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ураховуючи зазначене внесення змін до технічного завдання неможливе.
Разом з цим, замовник рекомендує учаснику передбачити у складі пропозиції (договірної ціни) кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-26-000041 ● a88f30b5fa464aac812ad6bc0189444f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2023 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.06.2023 Одеса № 161
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 26.06.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 26.06.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.06.2023 № 161
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2023-05-25-010169-a 25.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-29 09:18:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕМАН-БЕТОН» відповідно до підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (в редакції, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) (далі – Особливості), з підстави відсутності у складі його тендерної пропозиції документів, які вимагались Замовником відповідно до підпункту 2 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат по підприємству у відповідності до вимог розділу V Настанови з визначення вартості будівництва (протокол уповноваженої особи Замовника від 02.06.2023 № 16), тоді як ним у складі тендерної пропозиції надано ці документи в архіві «Кошторис.zip.asice.zip», що наданий учасником із накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника, а саме: розрахунок адміністративних витрат містяться у файлі «27_ДЦ_ДЦ.rtf» та розрахунки загальновиробничих витрат міститься у файлах «27_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.rtf - 27_ДЦ_ОПРЛС_02-01-017.rtf», «27_ДЦ_ОПРЛС_06-01-01.rtf» та «27_ДЦ_ОПРЛС_06-02-01.rtf» розраховані до кожного локального кошторису відповідно?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №47» вимогам підпункту 2 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначених у довідці учасника від 30.05.2023 б/н (файл «Працівники квал..pdf», сторінки 1-2) надано штатний розпис, в якому відсутні посади кошторисника, начальника сантехнічної ділянки, головного інженера та монтажника?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №47» та укладення з ним договору про закупівлю, тоді як переможцем 09.06.2023 на підтвердження відсутності підстав для відхилення його тендерної пропозиції, визначених підпунктами 6 і 12 пункту 47 Особливостей, надано щодо керівника учасника процедури закупівлі оригінал повної довідки серії ААА № 1148007, виданої Департаментом інформатизації МВС України, яка містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, станом на 11.08.2021, тобто наданий документ є більше тридцяти денної давнини від дати подання документа?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-04 17:27:43
Пояснення
Військовою частиною А0456 в межах компетенції опрацьовано запит замовнику на пояснення від 29.06.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: “Капітальний ремонт будівлі казарми за ГП № 1 у військовому містечку №117м, м. Одеса. Шифр 117м/1-23” (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-25-010169-a).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визначення протиправним та скасування висновків про результати моніторингу процедури закупівлі від 06.07.2023 UA-2023-05-25-010169-а |
Дата публікації: | 14 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 420/17847/23 |
Дата відкриття провадження: | 14 липня 2023 |
Документи:
14 липня 2023 17:25
|
Електронний підпис |
14 липня 2023 17:23
|
Позовна заява.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Леман-Бетон |
40 840 510,62
UAH з ПДВ
|
40 840 510,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
41 050 000,00
UAH з ПДВ
|
41 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №47" |
41 213 531,85
UAH з ПДВ
|
41 213 531,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Леман-Бетон #34843832 |
Відхилено |
40 840 510,62
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 17:35
|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" #39111320 |
Відхилено |
41 050 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2023 21:14
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №47" #41434117 |
Переможець |
41 213 531,85
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 17:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2024 15:18
|
Додаткова угода №4.PDF | зміни до договору |
07 лютого 2024 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 14:19
|
Договір №12-2023.PDF | укладений |
16 червня 2023 14:18
|
Невід’ємна частина - 3.PDF | укладений |
16 червня 2023 14:18
|
Невід’ємна частина - 2.PDF | укладений |
16 червня 2023 14:18
|
Невід’ємна частина - 1.PDF | укладений |
16 червня 2023 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 12/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |