Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 05523814 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7 |
Контактна особа: |
Сальнікова Галина Миколаївна 380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 13:51 |
Очікувана вартість: | 78 418 530,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 350000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс (попередню оплату) на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт на підставі рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2020 р., в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування.Замовник не здійснює Підряднику попередню оплату згідно до п. 5.1 проекту Договору у разі виявлення порушень Підрядником умов договорів щодо повернення попередньої оплати, зобов’язання по яких були зареєстровані після 01.01.2020 року | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 (десяти) банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. У випадку виявлення невідповідності робіт, пред’явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участі Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті.Бюджетні зобов'язання за даним Договором виникають між сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.Відсутність фактичних надходжень, які можуть бути скеровані для розрахунків за виконані роботи по даному Договору, засвідчує факт відсутності заборгованості Замовника перед Підрядником. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених даним Договором робіт протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після оформлення декларації про готовність об'єкта до експлуатації та підписання акта передачі-приймання на баланс. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 14:21 |
Нова_редакція_ТД_Реконструкція_ОРЛИКА_27_05.docx | |
27 травня 2020 14:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_27_05_ОРЛИКА.docx | |
20 травня 2020 11:36 |
19_05_НОВА_РЕДАКЦІЯ_ДОДАТОК_3_Проект договору_ Пилипа Орлика.docx | |
15 травня 2020 16:42 |
Додаток_4_Тех_вимоги_Пилипа_Орлика.xlsx |
27 травня 2020 14:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2020 14:21 |
Нова_редакція_ТД_Реконструкція_ОРЛИКА_27_05.docx
|
||||||
27 травня 2020 14:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_27_05_ОРЛИКА.docx
|
||||||
20 травня 2020 11:36 |
19_05_НОВА_РЕДАКЦІЯ_ДОДАТОК_3_Проект договору_ Пилипа Орлика.docx
|
||||||
15 травня 2020 16:42 |
Додаток_4_Тех_вимоги_Пилипа_Орлика.xlsx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000069 ● 7e8ad9d1918a4824a2c698683b07ced3
- Статус: завершено ● Дата: 22 жовтня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-05-15-003000-c 15.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-24 12:50:25
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з pеконструкції вул. Пилипа Орлика у м. Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-15-003000-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-29 18:00:17
Відповідь на запит про надання пояснення
На Ваш запит від 24.09.2021 про надання замовником пояснення у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з pеконструкції вул. Пилипа Орлика у м. Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-15-003000-c) ЛКП «Львівавтодор» повідомляє наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі – постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266) були внесені зміни, зокрема до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – постанова КМУ від 11.10.2016 р. № 710).
Так, згідно з постановою КМУ від 16.12.2020 № 1266 Додаток до постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 було доповнено пунктом 26, яким було затверджено один з заходів щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, а саме: забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також, згідно з постановою КМУ від 16.12.2020 № 1266, постанову КМУ від 11.10.2016 р. № 710 було доповнено пунктом 41, яким визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
При цьому, відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-сайті Уповноваженого органу (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі») за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003000-c, ЛКП «Львівавтодор» (Замовник) 15 травня 2020 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів, предмет закупівлі «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Враховуючи вищевказане, вбачається, що станом на 15 травня 2020 року, тобто на момент оприлюднення ЛКП «Львівавтодор» оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові на веб-сайті Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), нормами законодавства України не було визначено для розпорядників бюджетних коштів обов’язку забезпечувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; а також оприлюднювати таке обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Таким чином, станом на 15 травня 2020 року ЛКП «Львівавтодор», як замовник по вказаній вище закупівлі, не міг здійснити захід щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, а саме забезпечити прозорість обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі шляхом розміщення даної інформації на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Додатково повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості здійснювався відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме було застосовано метод розрахунку очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Перелік робіт та їх вартість були визначені та розраховані в проектно-кошторисній документації, що розроблялася проектною організацією ЛКП «Інститут просторового розвитку». Вказана проектно-кошторисна документація пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом №138.1298.20/1408 від 27.03.2020 року виданим Державним підприємством «Західний експертно-технічний центр Держпраці».
Також всі технічні та якісні характеристики зазначені в тендерній документації на проведення закупівлі «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» були вказані відповідно до вимог чинного законодавства України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2020 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛДС" |
61 022 311,00
UAH з ПДВ
|
61 022 311,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
75 400 000,00
UAH з ПДВ
|
74 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 |
76 099 470,00
UAH з ПДВ
|
75 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛДС" #42673035 |
Відхилено |
61 022 311,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 17:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 17:50
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
74 900 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2024 14:47
|
ДУ №12 від 05.02.2024.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:21
|
ДУ № 11 від 22.12.2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 12:42
|
ДУ № 10 від 30.06.2023.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2022 16:35
|
№ 7 П. Орлика.pdf | зміни до договору |
16 травня 2022 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2021 15:22
|
Додатковий договір №4 Пилипа Орлика.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2020 15:51
|
Додатковий договір №1 Реконструкція вул. Пилипа Орлика у м.Львові.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2020 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 16:10
|
Договір Реконструкція вул. Пилипа Орлика у м.Львові.pdf | укладений |
07 липня 2020 15:34
|
Реконструкція вул. Пилипа Орлика у м.Львові.pdf | укладений |
07 липня 2020 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 06/07/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та календарного графіку виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 06/07/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 06/07/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 06/07/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 06/07/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 06/07/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |