Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція вул. Пилипа Орлика" у м.Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
78 418 530,00 UAH
UA-2020-05-15-003000-c 7af016cebc064534983f2c9a02ac2ef2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальнікова Галина Миколаївна

380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Сальнікова Галина Миколаївна
380672262490
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 13:51
Очікувана вартість: 78 418 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника ЛКП "Львівавтодор" зазначена у п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі".Тендерні пропозиції готуються українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у вигляді електронної банківської гарантії (безвідкличної та безумовної) із грошовим покриттям.Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму 350 000,00 грн. із грошовим покриттям.Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція вул. Пилипа Орлика" у м.Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул.Пилипа Орлика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс (попередню оплату) на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт на підставі рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2020 р., в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування.Замовник не здійснює Підряднику попередню оплату згідно до п. 5.1 проекту Договору у разі виявлення порушень Підрядником умов договорів щодо повернення попередньої оплати, зобов’язання по яких були зареєстровані після 01.01.2020 року Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 (десяти) банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. У випадку виявлення невідповідності робіт, пред’явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участі Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті.Бюджетні зобов'язання за даним Договором виникають між сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.Відсутність фактичних надходжень, які можуть бути скеровані для розрахунків за виконані роботи по даному Договору, засвідчує факт відсутності заборгованості Замовника перед Підрядником. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених даним Договором робіт протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після оформлення декларації про готовність об'єкта до експлуатації та підписання акта передачі-приймання на баланс. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-22-000069 ● 7e8ad9d1918a4824a2c698683b07ced3
  • Статус: завершено ● Дата: 22 жовтня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2021 № 332

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-05-15-003000-c 15.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-24 12:50:25

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з pеконструкції вул. Пилипа Орлика у м. Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-15-003000-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-29 18:00:17

Відповідь на запит про надання пояснення

На Ваш запит від 24.09.2021 про надання замовником пояснення у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з pеконструкції вул. Пилипа Орлика у м. Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-15-003000-c) ЛКП «Львівавтодор» повідомляє наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі – постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266) були внесені зміни, зокрема до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – постанова КМУ від 11.10.2016 р. № 710).
Так, згідно з постановою КМУ від 16.12.2020 № 1266 Додаток до постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 було доповнено пунктом 26, яким було затверджено один з заходів щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, а саме: забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також, згідно з постановою КМУ від 16.12.2020 № 1266, постанову КМУ від 11.10.2016 р. № 710 було доповнено пунктом 41, яким визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

При цьому, відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-сайті Уповноваженого органу (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі») за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003000-c, ЛКП «Львівавтодор» (Замовник) 15 травня 2020 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів, предмет закупівлі «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Враховуючи вищевказане, вбачається, що станом на 15 травня 2020 року, тобто на момент оприлюднення ЛКП «Львівавтодор» оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові на веб-сайті Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), нормами законодавства України не було визначено для розпорядників бюджетних коштів обов’язку забезпечувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; а також оприлюднювати таке обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Таким чином, станом на 15 травня 2020 року ЛКП «Львівавтодор», як замовник по вказаній вище закупівлі, не міг здійснити захід щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, а саме забезпечити прозорість обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі шляхом розміщення даної інформації на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Додатково повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості здійснювався відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме було застосовано метод розрахунку очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Перелік робіт та їх вартість були визначені та розраховані в проектно-кошторисній документації, що розроблялася проектною організацією ЛКП «Інститут просторового розвитку». Вказана проектно-кошторисна документація пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом №138.1298.20/1408 від 27.03.2020 року виданим Державним підприємством «Західний експертно-технічний центр Держпраці».
Також всі технічні та якісні характеристики зазначені в тендерній документації на проведення закупівлі «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» були вказані відповідно до вимог чинного законодавства України.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛДС" 61 022 311,00
UAH з ПДВ
61 022 311,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 75 400 000,00
UAH з ПДВ
74 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 76 099 470,00
UAH з ПДВ
75 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 17:49
ду 5.pdf
11 червня 2020 17:49
додаткова угода 1.PDF
11 червня 2020 17:49
договір 78.PDF
11 червня 2020 17:43
АКТ 3.pdf
11 червня 2020 17:43
АКт 2.pdf
11 червня 2020 17:43
АКт 1.pdf
11 червня 2020 17:43
АКТ 9.pdf
11 червня 2020 17:43
АКТ 8.pdf
11 червня 2020 17:43
АКТ 7.pdf
11 червня 2020 17:42
АКТ 6.pdf
11 червня 2020 17:42
АКТ 5.pdf
11 червня 2020 17:42
АКТ 4.pdf
11 червня 2020 17:42
АКТ 3.pdf
11 червня 2020 17:42
АКТ 2.pdf
11 червня 2020 17:42
АКТ 1.pdf
11 червня 2020 17:40
dovidka sybpidryadnyky koreg.pdf
11 червня 2020 17:39
Відгук Садова.pdf
11 червня 2020 17:38
КБ-3 КБ-2в 09.2016 Садова.pdf
11 червня 2020 17:38
КБ-3 КБ-2в 15.12.2016 Садова.pdf
11 червня 2020 17:38
КБ-3 КБ-2в 04.11.2016 Садова.pdf
11 червня 2020 17:38
КБ-3 КБ-2в 12.2016 Садова.pdf
11 червня 2020 17:38
КБ-3 КБ-2в 10.2016 Садова.pdf
11 червня 2020 17:38
КБ-3 КБ-2в 11.2017 Садова.pdf
11 червня 2020 17:30
акт2.pdf
11 червня 2020 17:30
акт 4.pdf
11 червня 2020 17:30
акт 3.pdf
11 червня 2020 17:30
Акт 1.pdf
11 червня 2020 17:30
Акт1.pdf
11 червня 2020 17:30
Акт 7.pdf
11 червня 2020 17:30
акт 6.pdf
11 червня 2020 17:30
Акт 5.pdf
11 червня 2020 17:30
Акт 4.pdf
11 червня 2020 17:29
Акт 3.pdf
11 червня 2020 17:29
Акт 2.pdf
11 червня 2020 17:16
додаткова угода № 2.PDF
11 червня 2020 17:16
додаткова угода № 1.PDF
11 червня 2020 17:16
додаткова угода 4.PDF
11 червня 2020 17:16
додаткова угода 3.PDF
11 червня 2020 17:16
договір.PDF
11 червня 2020 17:16
акт 5.pdf
11 червня 2020 17:16
акт 4.pdf
11 червня 2020 17:16
акт 3.pdf
11 червня 2020 17:16
акт 2.pdf
11 червня 2020 17:16
акт 1.pdf
11 червня 2020 17:15
ду 5.pdf
11 червня 2020 17:15
додаткова угода 1.PDF
11 червня 2020 17:15
договір 78.PDF
11 червня 2020 17:15
КБ-3 КБ-2в 15.12.2016 Садова.pdf
11 червня 2020 17:15
КБ-3 КБ-2в 12.2016 Садова.pdf
11 червня 2020 17:15
КБ-3 КБ-2в 11.2017 Садова.pdf
11 червня 2020 17:15
КБ-3 КБ-2в 10.2016 Садова.pdf
11 червня 2020 17:15
КБ-3 КБ-2в 09.2016 Садова.pdf
11 червня 2020 17:15
КБ-3 КБ-2в 04.11.2016 Садова.pdf
11 червня 2020 17:15
Відгук Садова.pdf
11 червня 2020 17:11
dovidka sybpidryadnyky koreg.pdf
11 червня 2020 17:09
dovidka sybpidryadnyky 2 koreg.pdf
11 червня 2020 16:48
dovidka obladn MTB koreg2.pdf
11 червня 2020 16:48
analog dog Chornovola z Dodatkamy.pdf
11 червня 2020 16:43
analog dog Chornovola z Dodatkamy.pdf
11 червня 2020 16:04
lust pogodz MTB Zahid Avtobyd.pdf
11 червня 2020 16:02
dog orendu MTB Zahid Avtobyd.pdf
11 червня 2020 15:41
pogodz orend. MTB copy2.pdf
11 червня 2020 14:49
dovidka pratcivnyky 2 .pdf
11 червня 2020 14:49
shtatnyy rozpus2.pdf
11 червня 2020 14:35
analog.dog Dov Aktu KB2 KB3 Chornovola.pdf
11 червня 2020 14:32
._analog.dog Dov Aktu KB2 KB3 Chornovola.pdf
03 червня 2020 17:57
22_ДЦ_ДЦ_3.rtf
03 червня 2020 17:57
договірна ціна ч1.pdf
03 червня 2020 17:52
22_ДЦ_ДЦ_3.rtf
03 червня 2020 17:52
довідка субпідрядник2.pdf
03 червня 2020 17:44
довідка субпідрядники.pdf
03 червня 2020 17:42
Ремдор.pdf
03 червня 2020 17:42
Ліцензія 2017.pdf
03 червня 2020 17:42
dogovora orendu MTB.rar
03 червня 2020 17:42
dovidka vidomosti ychasnuk.pdf
03 червня 2020 17:42
dovidka pratcivnyky.pdf
03 червня 2020 17:42
dovidka litcenziya.pdf
03 червня 2020 17:42
dovidka analog dogovora.pdf
03 червня 2020 17:42
dogovir Yazm Shevchenka analog.pdf
03 червня 2020 17:42
dog Chornovola analog.pdf
03 червня 2020 17:42
Л ЛДК 03.06.20.jpg
03 червня 2020 17:42
vutyag PDV.pdf
03 червня 2020 17:42
vupuska.pdf
03 червня 2020 17:42
tcuvilno pravovi dogovora.pdf
03 червня 2020 17:42
statut.pdf
03 червня 2020 17:42
shtatnuy rozpus.pdf
03 червня 2020 17:42
rish stvorennya durektor i nakaz.pdf
03 червня 2020 17:42
Proekt dogovoru.pdf
03 червня 2020 17:42
pogodz MediaHolding MTB.pdf
03 червня 2020 17:42
pish zboriv zgoda dog.pdf
03 червня 2020 17:42
lust vkluchennya PDV.pdf
03 червня 2020 17:42
lust vidguk dog Chornovola.pdf
03 червня 2020 17:42
lust pogodz proekt dogovoru 1.pdf
03 червня 2020 17:42
lust gar st 17 zakony.pdf
03 червня 2020 17:42
licenziya LDS.pdf
03 червня 2020 17:42
licenziya Budformat.jpg
03 червня 2020 17:42
info pro pravo pidpusannya.pdf
03 червня 2020 17:42
garant lust yakisne vukon.pdf
03 червня 2020 17:42
dovidku aktu KB2 KB3 Chornovola.pdf
03 червня 2020 17:42
dovidka vidomosti ychasnuk.pdf
03 червня 2020 17:42
dovidka pratcivnyky.pdf
03 червня 2020 17:42
dovidka litcenziya.pdf
03 червня 2020 17:42
dovidka analog dogovora.pdf
03 червня 2020 17:42
Лабораторія 2018-2022.pdf
03 червня 2020 17:42
2020-06-02-0001.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 18:52
Електронний підпис
24 червня 2020 18:51
Повноваження.pdf
24 червня 2020 18:51
11833-174 Онур К.І. p7s.zip
24 червня 2020 18:51
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
24 червня 2020 18:51
МВС.pdf
24 червня 2020 18:51
СТ17.pdf
24 червня 2020 18:51
Довідка_корупція_ОНУР.zip
24 червня 2020 18:51
ДПІ.rar
24 червня 2020 18:51
банкрутство.pdf
03 червня 2020 17:29
Електронний підпис
03 червня 2020 17:29
Електронний підпис
03 червня 2020 17:28
44_Дод1_ст16.pdf
03 червня 2020 17:28
44_Дод1_ст16.pdf
03 червня 2020 17:28
44_Дод1_ст16.pdf
03 червня 2020 17:22
Електронний підпис
03 червня 2020 17:19
44_Дод1_ст16.pdf
03 червня 2020 17:19
Mechnykova_akty.pdf
03 червня 2020 17:19
Шевченка _ 16012020_1.pdf
03 червня 2020 17:19
Двірцева 171018-1.pdf
03 червня 2020 17:19
технічні паспорти.pdf
03 червня 2020 17:19
Статут.pdf
03 червня 2020 17:19
Mechnykova_dogovir.pdf
03 червня 2020 17:19
44_Дод4 технічні вимоги.pdf
03 червня 2020 17:19
Штатний розпис.pdf
03 червня 2020 17:19
44_Дод3 проект договору.pdf
03 червня 2020 17:19
44_Дод5 повноваження.pdf
03 червня 2020 17:19
44_Дод5_інші документи.pdf
03 червня 2020 17:19
vytyag_21.05.2020.pdf
03 червня 2020 17:19
ПДВ.pdf
03 червня 2020 17:19
Виписка 350 000,00 грн.pdf
03 червня 2020 17:19
19098 ОНУР К.І. p7s.7z
03 червня 2020 17:19
44_Дод2_ст17.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 15:56
Електронний підпис
03 червня 2020 15:52
ГАРАНТІЯ.zip
03 червня 2020 15:52
Додаток_-_Аркуш_9.jpg
03 червня 2020 15:52
Додаток_-_Аркуш_8.jpg
03 червня 2020 15:52
Додаток_-_Аркуш_7.jpg
03 червня 2020 15:52
Додаток_-_Аркуш_6.jpg
03 червня 2020 15:52
Додаток_-_Аркуш_5.jpg
03 червня 2020 15:52
Додаток_-_Аркуш_4.jpg
03 червня 2020 15:52
Додаток_-_Аркуш_3.jpg
03 червня 2020 15:52
Додаток_-_Аркуш_2.jpg
03 червня 2020 15:52
Додаток_-_Аркуш_1.jpg
03 червня 2020 15:52
Наявність працівників.zip
03 червня 2020 15:52
Наявність механізмів.zip
03 червня 2020 15:52
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.zip
03 червня 2020 15:52
ВПВ.zip
03 червня 2020 15:52
Установчі документи.zip
03 червня 2020 15:52
Технічні вимоги.zip
03 червня 2020 15:52
Проект договру.zip
03 червня 2020 15:52
Аналогічні договори.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ЛДС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛДС"
#42673035
Відхилено 61 022 311,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 17:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 74 900 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:58

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Компанія ЛДС», поданій на закупівлю: «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Компанія ЛДС» надано Довідку за підписом керівника про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми на закупівлю «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ) Вих. № 6 від 01 червня 2020 року, у якій зазначено договір № 29-07/19-1 від 30.07.2019 р. «Будівництво велосипедної доріжки на просп. В.Чорновола у м.Львові» на суму 862 299,02 грн.. Виявлено невідповідності щодо даного договору, а саме: a. Згідно п.11.6 вищевказаного договору Додатками до Договору є: 1.Договірна ціна.2.Календарний графік виконання робіт.3.Кошторисний розрахунок. У складі тендерної пропозиції відсутні дані додатки до договору,чим не виконано вимогу п.п.3.2. Додатку 1 тендерної документації, а саме документальним підтвердженням інформації,зазначеної в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є сканкопія договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 3.1,тобто в довідці)); Для усунення виявленої невідповідності потрібно долучити до складу тендерної пропозиції Додатки до Договору № 29-07/19-1 від 30.07.2019 р. «Будівництво велосипедної доріжки на просп. В.Чорновола у м.Львові». b. Даний договір № 29-07/19-1 від 30.07.2019 р. «Будівництво велосипедної доріжки на просп. В.Чорновола у м.Львові» на суму 862 299,02 грн. вважається неукладений,оскільки він підписаний виключно одною стороною- Генпідрядником ТОВ «Львівська дорожня служба»,отже не виконано вимогу п.п.3.2 Додатку 1 тендерної документації. Для усунення невідповідності долучіть коректний договір,укладений згідно вимог чинного законодавства. c. На виконання вимоги п.п.3.2 Додатку 1 тендерної документації, а саме документальним підтвердженням інформації,зазначеної в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є сканкопії підписаних Замовником Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) по усіх, зазначених у таблиці, договорах, чим підтверджується **сума виконання договору (-ів), що вказана (-і) Учасником в таблиці(п.3.1.). Подані учасником Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) щодо вищевказаного договору за листопад 2019 року на суму 256 113,71 грн. та листопад - 2 2019 року на суму 606 885,31 грн. загальною сумою 862 999,02 грн., а ціна договору № 29-07/19-1 від 30.07.2019 р. «Будівництво велосипедної доріжки на просп. В.Чорновола у м.Львові» складає 862 299,02 грн., що є меншою за суму виконання будівельних робіт згідно поданих Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3),чим не підтверджено суму виконання договору. Привести Учаснику у відповідність вищевказані документи,для підтвердження вимоги п.п.3.2 Додатку 1 тендерної документації. d. На виконання вимоги п.п.3.2 Додатку 1 тендерної документації, а саме документальним підтвердженням інформації, зазначеної в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є сканкопії підписаних Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) підписаних Замовником, по усіх, зазначених у таблиці (п.3.1), договорах, оскільки виконаними вважаються лише ті роботи, які прийняті та відповідно підписані Замовником (у наданих актах повинні бути відображені види робіт* зазначені у п.3.1.1.цього додатка); У складі тендерної пропозиції, подані Акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2) до договору № 29-07/19-1 від 30.07.2019 р. «Будівництво велосипедної доріжки на просп. В.Чорновола у м.Львові» , а саме Акт №12/11-9 за листопад 2019 ,в якому відсутня сторінка 9, де вказано суму виконаних робіт у звітному місяці, підписи Замовника та Підрядника;Акт № 13/11-19(1) за листопад 2 2019 року, в якому відсутня сторінка 10, де вказано суму виконаних робіт у звітному місяці, підписи Замовника та Підрядника; Акт № 13/11-19(2) за за листопад 2 2019 року, в якому відсутня сторінка 19, де вказано суму виконаних робіт у звітному місяці,підписи Замовника та Підрядника. З вищевикладеного випливає,що Учасник не підтвердив виконання робіт вказаних у цих актах. Привести Учаснику у відповідність вищевказані документи та завантажити їх у повному обсязі. e. На виконання п.п.3.1.1. Додатку 1 тендерної документації Аналогічним вважається договір із нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів вулично-дорожньої мережі, який був укладений / виконаний / виконання якого тривало/триває у період 2013-2020 років, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в документах згідно п.3.2. цього додатка, а саме в Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в)):влаштування покриття із асфальтобетонних сумішей типу ЩМА; реконструкція інженерних мереж; влаштування водопровідних мереж діаметром не менше 315 мм протяжністю не менше 300 м; влаштування каналізаційних мереж діаметром не менше 1000 мм протяжністю не менше 100 м; досвід роботи з поліетиленовими трубами; У поданих Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) не відображено і підтверджено жодного виду робіт із вищевказаного переліку. Надати інформацію,яка підтверджує досвід виконання видів робіт,вказаних у п.п.3.1.1. Додатку 1 тендерної документації. 2. У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Компанія ЛДС» надано Довідку за підписом керівника про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми на закупівлю «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ) Вих. № 6 від 01 червня 2020 року, у якій зазначено договір № 26-02/20 від 26.02.2020 р. «Влаштування під’їзної дороги на території підприємства. Адреса: м. Львів, вул. Брюховицька, 35» на суму 489 718,80 грн.. Виявлено невідповідності щодо даного договору, а саме: a. На виконання п.п.3.1.1. Додатку 1 тендерної документації Аналогічним вважається договір із нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів вулично-дорожньої мережі, який був укладений / виконаний / виконання якого тривало/триває у період 2013-2020 років, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в документах згідно п.3.2. цього додатка, а саме в Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в)):влаштування покриття із асфальтобетонних сумішей типу ЩМА; реконструкція інженерних мереж; влаштування водопровідних мереж діаметром не менше 315 мм протяжністю не менше 300 м; влаштування каналізаційних мереж діаметром не менше 1000 мм протяжністю не менше 100 м; досвід роботи з поліетиленовими трубами; Поданий договір № 26-02/20 від 26.02.2020 р. «Влаштування під’їзної дороги на території підприємства. Адреса: м. Львів, вул. Брюховицька, 35» не вважається аналогічним, оскільки Вулично-дорожня мережа призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг загального користування, внутрішньоквартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху (відповідно до ст. 1 ЗУ «Про благоустрій населених пунктів»). Надати аналогічний договір із нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів вулично-дорожньої мережі, який був укладений / виконаний / виконання якого тривало/триває у період 2013-2020 років, та яким підтверджується виконання наступних видів робіт,вказаних у п.п.3.1.1. Додатку 1 тендерної документації та відповідно привести у відповідність Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)- п.п.3.1 Додатку 1 Тендерної документації. 3. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня Довідка про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно наведеної форми , яка б інформувала про наявність в Учасника необхідної кількості обладнання (із зазначенням приналежності) ,вказаного в п.п.1.2. Додатку 1 тендерної документації, а отже не виконано вимогу п.п.1.1 Додатку 1 тендерної документації. Долучити до складу тендерної пропозиції Довідку про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно наведеної форми у п.п.1.1 Додатку 1 тендерної документації. a. На відповідність п.п. 1.2.2. Додатку 1 Тендерної документації Якщо обладнання знаходиться у користуванні, Учасник надає – сканкопії договорів**((вказаних у графі 5 табл. п.п.1.1.) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (**договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на обладнання, транспортні засоби, будівельні машиин, механізми, та устаткування), надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт);сканкопію(-ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);сканкопію листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника подано Договір оренди № 01-4 від 27.04.2020 року із ПП «Захід-Автобуд»,який не підписаний стороною Орендар- ТОВ «Компанія ЛДС»- додати належним чином укладений та підписаний Договір оренди № 01-4 від 27.04.2020. У складі тендерної пропозиції Учасника подано Акт прийому- передачі до Договору №01-05 від 04.05.2020 року із ПП «Рембуд», відсутній підпис сторони Орендар - ТОВ «Компанія ЛДС» - додати належним чином укладений та підписаний Договір оренди №01-05 від 04.05.2020. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні сканкопії листів - підтвердження орендодавців: а) ПП «Будівельна компанія «Буд Електро Монтаж»,згідно договору оренди № 12-05/20т від 12.05.2020, щодо незаперечення використання його кранової установки на базі автомобіля КАМАЗ автокран 10-20Т-С, для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. б) ПП«Захід-Автобуд», згідно договору оренди № 01-4 від 27.04.2020 року, щодо незаперечення використання його асфальтоукладчика гусеничного DYNAPAK F12 4W 1999 р.в., для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. 4. На вимогу п.п.2.1. Додатку 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасника подано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації ,які мають необхідні знання та досвід вих.№ 01-1 від 01.06.2020 р. не в повному обсязі, де вказано лише 28 працівників,дана довідка без підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції Учасника. Додати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації ,які мають необхідні знання та досвід,і яка б підтверджувала наявність в Учасника кваліфікованих працівників не менше 30 осіб. a. В поданій в неповному обсязі Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації ,які мають необхідні знання та досвід, виявлено невідповідності щодо наявності та кількості штатних працівників, згідно поданого штатного розпису працівників апарату управління і працівників обслуговуючого персоналу в ТзОВ «Компанія ЛДС», затвердженого 01.03.2020 року Директором ТзОВ «Компанія ЛДС» П.О.Коцюруба, а саме - у штатному розписі відсутня посада - Директор комерційний, водіїв вказано 1 штатна одиниця, а в довідці вказано 2 водії автотранспортних засобів, в штатному розписі машиніст котка – 1 штатна одиниця, а в довідці – 2. Долучити до складу тендерної пропозиції,приведені у відповідність Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації ,які мають необхідні знання та досвід , документи та інформацію, на виконання вимоги п.п.2.1.1. Додатку 1 Тендерної документації. 5. На виконання вимоги п.п.1.3. Додатку 1 Тендерної документації Учасник подає Довідку у довільній формі про підтвердження наявності в Учасника власної науково-дослідної лабораторії для підтвердження якості матеріалів, які будуть використовуватися при виконанні будівельних робіт, або у разі відсутності власної такої лабораторії надати сканкопію договору, який підтверджує договірні відносини із такою лабораторією, яка зможе при потребі надати якісні послуги з підтвердження якості матеріалів; У складі тендерної пропозиції Учасника поданий Договір про надання послуг № 02061/20 від 02.06.2020 року про проведення контролю дорожньо-будівельних матеріалів,грунтів і основ,виконання підбору і контролю складів асфальтобетонних сумішей із ТОВ « Шляхове ремонтно-будівельне управління №65»,який не підписаний стороною Замовника – ТОВ «Компанія ЛДС» і не завірений печаткою товариства. Подати договір про надання послуг № 02061/20 від 02.06.2020 року,укладений згідно вимог чинного законодавства.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
74 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 12:39
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2024 14:47
ДУ №12 від 05.02.2024.pdf зміни до договору
05 лютого 2024 14:47
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 17:21
ДУ № 11 від 22.12.2023.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 17:20
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2023 12:42
ДУ № 10 від 30.06.2023.pdf зміни до договору
04 липня 2023 12:41
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2022 16:35
№ 7 П. Орлика.pdf зміни до договору
16 травня 2022 16:29
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 15:22
Додатковий договір №4 Пилипа Орлика.pdf зміни до договору
28 травня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 15:51
Додатковий договір №1 Реконструкція вул. Пилипа Орлика у м.Львові.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 16:10
Договір Реконструкція вул. Пилипа Орлика у м.Львові.pdf укладений
07 липня 2020 15:34
Реконструкція вул. Пилипа Орлика у м.Львові.pdf укладений
07 липня 2020 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 06/07/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та календарного графіку виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 06/07/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 06/07/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 06/07/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 06/07/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 06/07/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 62 432 899,37
UAH (в тому числі ПДВ 10 405 483,23 UAH)