Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт приміщення спортивного залу с. Поліське за адресою: вул. Жмаченка, 50 с. Поліське, Коростенського району, Житомирської області».
Очікувана вартість
648 711,80 UAH
UA-2021-03-03-000762-c ● 7ae2dee1dcbd4af99c07b109f5278370
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ушомирська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348131 |
Вебсайт: | https://ushomyrska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15 |
Контактна особа: |
Марина Мошківська +380962789022 marina5959@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 648 711,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 487,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт приміщення спортивного залу с. Поліське за адресою: вул. Жмаченка, 50 с. Поліське, Коростенського району, Житомирської області».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 09:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 09:08 |
Документацiя.doc | |
03 березня 2021 09:08 |
Додаток_5.doc | |
03 березня 2021 09:08 |
Додаток_4.doc | |
03 березня 2021 09:08 |
Додаток_3.doc | |
03 березня 2021 09:08 |
Додаток_2.doc | |
03 березня 2021 09:08 |
Додаток_1.doc | |
03 березня 2021 09:08 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx |
03 березня 2021 09:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2021 09:08 |
Документацiя.doc
|
|||
03 березня 2021 09:08 |
Додаток_5.doc
|
|||
03 березня 2021 09:08 |
Додаток_4.doc
|
|||
03 березня 2021 09:08 |
Додаток_3.doc
|
|||
03 березня 2021 09:08 |
Додаток_2.doc
|
|||
03 березня 2021 09:08 |
Додаток_1.doc
|
|||
03 березня 2021 09:08 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кааліфікаційні критерії
Дата подання: 09 березня 2021 18:02
Дата відповіді: 10 березня 2021 11:05
Відповідно ч.4 ст. 5 Закону України «Про пкблічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому просимо надати інформацію з проектно-кошторисної документації, а саме розрахунок категорії класу наслідків обєкта та сканкопію розрахунку трудовитрат, яка б могла обгрунтувати вказані Вами кваліфікаційні критерії, та підтвердження необхідності вказаної кількості інженерно-технічних працівників та працівників відповідних спеціальностей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання щодо кваліфікаційних критеріїв від «09» березня 2021 року повідомляємо наступне.
Надаємо інформацію щодо розрахунку категорії класу наслідків об’єкта – СС1.
Для розрахунку мінімально необхідної кількості працівників, замовник керувався рекомендаціями ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва», ДСТУ Б.А.3.1-22-2013 «Визначення тривалості будівництва об`єктів».
Щодо надання розрахунків, повідомляємо наступне.
Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язаний надавати додаткові документи потенційним учасникам, тому у разі необхідності потенційні учасники можуть ознайомитися з додатковими документами за юридичною адресою Замовника.
Надаємо інформацію щодо розрахунку категорії класу наслідків об’єкта – СС1.
Для розрахунку мінімально необхідної кількості працівників, замовник керувався рекомендаціями ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва», ДСТУ Б.А.3.1-22-2013 «Визначення тривалості будівництва об`єктів».
Щодо надання розрахунків, повідомляємо наступне.
Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язаний надавати додаткові документи потенційним учасникам, тому у разі необхідності потенційні учасники можуть ознайомитися з додатковими документами за юридичною адресою Замовника.
Усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 10 березня 2021 11:53
Оскільки обєкт будівництва має клас наслідків СС1, то згідно чинного законодавства є достатнім наявність одного інженерно-технічного працівника, виконроба. Наявність в штаті інженера-проектувальника з сертифікатом кошторисника є прямою дискримінаційною умовою, оскільки робота інженерів-проектувальників полягає в розробці проектів в проектних організаціях. Оскільки робочий проект вже розроблено, і він пройшов державну ексрентизу кошторисної частини та зважаючи, що право вносити будь-які зміни в проект може лише автор проекта, то наявність в штаті інженера проектувальника є безпідставно включеною вимогою. Окрім працівників, що працюють в штаті та за сумісництвом роботодавець, згідно чинного законодавства, може залучати для виконання робіт, надання послуг, працівників необхідних спеціальностей за тимчасовими трудовими договорами, договорами цивільно-правового характеру та договорами підряду, несучи відповідальність за всіх цих працівників. Враховуючи вищевикладене замовник має усунути виявлені та вказані дискримінаційні умови шляхом внесення змін в кваліфікаційні критерії для недопущення недобросовісної конкуренції та перевитрати бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-03-000762-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2375004167
Дата подання: 10 березня 2021 00:37
Порушення принципу конкурентності
Встановлюється необхідність наступних працівників інженерно – технічних працівників та працівників робітничих професій (не менше 5-ти за штатним розписом) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі (обов`язкова наявність в штаті виконроба та муляра або штукатура з проходженням навчання з питань охорони праці при роботі на висоті)
Примітка: Працівники мають працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або повідомлень про прийняття працівника на роботу згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413 з підтверджуючою
квитанцією Державної податкової служби України, якщо працівник працює за сумісництвом. Учасники також мають надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника, який повинен бути в штатному розписі підприємства або за сумісництво чи суміщенням посад) завірена його печаткою та підписом та надати копії посвідчень з охорони праці директора та виконавця робі.
Дані вимоги є відверто дискримінаційними і порушують принцип конкурентності при здійсненні даної закупівлі. Так, вказана кількість інженерно-технічних працівників не є необхідною виходячи з робіт, передбачених замовником . Не має жодної необхідності мати в штаті інженера-проектувальника, послуги якого можуть бути залучені на умовах трудового найму. Але найбільш очевидною дискримінаційною умовою є те, що замовник передбачає можливість залучення до робіт виключно працівників, які працюють на умовах трудового договору і знаходяться у трудових відносинах з потенційним учасником закупівлі. Таким чином грубо порушуються права і не допускаються до участі у закупівлі суб єктів, які здійснюють свою діяльність як фізична особа-підприємець на 2 групі оподаткування, тобто без можливості найму працівників. При цьому вони можуть залучати до робіт працівників відповідних професій і кваліфікації на шляхом укладання цивільно-правових договорів. При цьому до робіт буде залучено необідна кількість працівників, які будуть здатні якісно, вчасно і в повному обсязі виконати передбачені предметом роботи. А їх наявність в штаті чи виконання робіт на умовах трудового найму ніяким чином не корелює і не може вплинути в бік погіршення чи покращення якості виконуваних робіт. Очевидно, що такі вимоги є відверто дискримінаційними, адже роблять неможливою участь цілого ряду потенційних учасників і навпаки, такі необгрунтовано
завищені відносно робіт, що передбачені, вимоги до наявності працівників передбачають можливість участі дуже вузького кола, що вказує на відверту дискримінацію, а відтак вимагаємо внести зміни до тендерної документації і вилучити зазначені вище вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Примітка: Працівники мають працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або повідомлень про прийняття працівника на роботу згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413 з підтверджуючою
квитанцією Державної податкової служби України, якщо працівник працює за сумісництвом. Учасники також мають надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника, який повинен бути в штатному розписі підприємства або за сумісництво чи суміщенням посад) завірена його печаткою та підписом та надати копії посвідчень з охорони праці директора та виконавця робі.
Дані вимоги є відверто дискримінаційними і порушують принцип конкурентності при здійсненні даної закупівлі. Так, вказана кількість інженерно-технічних працівників не є необхідною виходячи з робіт, передбачених замовником . Не має жодної необхідності мати в штаті інженера-проектувальника, послуги якого можуть бути залучені на умовах трудового найму. Але найбільш очевидною дискримінаційною умовою є те, що замовник передбачає можливість залучення до робіт виключно працівників, які працюють на умовах трудового договору і знаходяться у трудових відносинах з потенційним учасником закупівлі. Таким чином грубо порушуються права і не допускаються до участі у закупівлі суб єктів, які здійснюють свою діяльність як фізична особа-підприємець на 2 групі оподаткування, тобто без можливості найму працівників. При цьому вони можуть залучати до робіт працівників відповідних професій і кваліфікації на шляхом укладання цивільно-правових договорів. При цьому до робіт буде залучено необідна кількість працівників, які будуть здатні якісно, вчасно і в повному обсязі виконати передбачені предметом роботи. А їх наявність в штаті чи виконання робіт на умовах трудового найму ніяким чином не корелює і не може вплинути в бік погіршення чи покращення якості виконуваних робіт. Очевидно, що такі вимоги є відверто дискримінаційними, адже роблять неможливою участь цілого ряду потенційних учасників і навпаки, такі необгрунтовано
завищені відносно робіт, що передбачені, вимоги до наявності працівників передбачають можливість участі дуже вузького кола, що вказує на відверту дискримінацію, а відтак вимагаємо внести зміни до тендерної документації і вилучити зазначені вище вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 11:06
Розглянувши вимогу від «10» березня 2021 року № UA-2021-03-03-000762-c.b1 повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право самостійно визначати спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації. Як правило, для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати ПІБ таких працівників, а також надати скан-копії трудових книжок, наказів про прийняття/переведення на посаду. Підтвердити – означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також зрозуміти, наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт.
Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.
Для розрахунку мінімально необхідної кількості працівників, замовник керувався рекомендаціями ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва», ДСТУ Б.А.3.1-22-2013 «Визначення тривалості будівництва об`єктів».
Щодо надання розрахунків, повідомляємо наступне.
Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язаний надавати додаткові документи потенційним учасникам, тому у разі необхідності потенційні учасники можуть ознайомитися з додатковими документами за юридичною адресою Замовника.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право самостійно визначати спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації. Як правило, для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати ПІБ таких працівників, а також надати скан-копії трудових книжок, наказів про прийняття/переведення на посаду. Підтвердити – означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також зрозуміти, наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт.
Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.
Для розрахунку мінімально необхідної кількості працівників, замовник керувався рекомендаціями ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва», ДСТУ Б.А.3.1-22-2013 «Визначення тривалості будівництва об`єктів».
Щодо надання розрахунків, повідомляємо наступне.
Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язаний надавати додаткові документи потенційним учасникам, тому у разі необхідності потенційні учасники можуть ознайомитися з додатковими документами за юридичною адресою Замовника.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Номер вимоги: UA-2021-03-03-000762-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2375004167
Дата подання: 10 березня 2021 01:29
Порушення принципу конкурентності
Встановлюється необхідність наступних працівників інженерно – технічних працівників та працівників робітничих професій (не менше 5-ти за штатним розписом) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі (обов`язкова наявність в штаті виконроба та муляра або штукатура з проходженням навчання з питань охорони праці при роботі на висоті) Примітка: Працівники мають працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або повідомлень про прийняття працівника на роботу згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413 з підтверджуючою квитанцією Державної податкової служби України, якщо працівник працює за сумісництвом. Учасники також мають надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника, який повинен бути в штатному розписі підприємства або за сумісництво чи суміщенням посад) завірена його печаткою та підписом та надати копії посвідчень з охорони праці директора та виконавця робі. Дані вимоги є відверто дискримінаційними і порушують принцип конкурентності при здійсненні даної закупівлі. Так, вказана кількість інженерно-технічних працівників не є необхідною виходячи з робіт, передбачених замовником . Не має жодної необхідності мати в штаті інженера-проектувальника, послуги якого можуть бути залучені на умовах трудового найму. Але найбільш очевидною дискримінаційною умовою є те, що замовник передбачає можливість залучення до робіт виключно працівників, які працюють на умовах трудового договору і знаходяться у трудових відносинах з потенційним учасником закупівлі. Таким чином грубо порушуються права і не допускаються до участі у закупівлі суб єктів, які здійснюють свою діяльність як фізична особа-підприємець на 2 групі оподаткування, тобто без можливості найму працівників. При цьому вони можуть залучати до робіт працівників відповідних професій і кваліфікації на шляхом укладання цивільно-правових договорів. При цьому до робіт буде залучено необідна кількість працівників, які будуть здатні якісно, вчасно і в повному обсязі виконати передбачені предметом роботи. А їх наявність в штаті чи виконання робіт на умовах трудового найму ніяким чином не корелює і не може вплинути в бік погіршення чи покращення якості виконуваних робіт. Очевидно, що такі вимоги є відверто дискримінаційними, адже роблять неможливою участь цілого ряду потенційних учасників і навпаки, такі необгрунтовано завищені відносно робіт, що передбачені, вимоги до наявності працівників передбачають можливість участі дуже вузького кола, що вказує на відверту дискримінацію, а відтак вимагаємо внести зміни до тендерної документації і вилучити зазначені вище вимоги. Повністю з цим згодні, проглядається змова по цьому тендеру що суперечить чиному законодавству. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації і вилучити зазначені вище вимоги
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 11:07
Розглянувши вимогу від «10» березня 2021 року № UA-2021-03-03-000762-c.b2 повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право самостійно визначати спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації. Як правило, для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати ПІБ таких працівників, а також надати скан-копії трудових книжок, наказів про прийняття/переведення на посаду. Підтвердити – означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також зрозуміти, наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт.
Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.
Для розрахунку мінімально необхідної кількості працівників, замовник керувався рекомендаціями ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва», ДСТУ Б.А.3.1-22-2013 «Визначення тривалості будівництва об`єктів».
Щодо надання розрахунків, повідомляємо наступне.
Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язаний надавати додаткові документи потенційним учасникам, тому у разі необхідності потенційні учасники можуть ознайомитися з додатковими документами за юридичною адресою Замовника.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право самостійно визначати спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації. Як правило, для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати ПІБ таких працівників, а також надати скан-копії трудових книжок, наказів про прийняття/переведення на посаду. Підтвердити – означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також зрозуміти, наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт.
Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.
Для розрахунку мінімально необхідної кількості працівників, замовник керувався рекомендаціями ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва», ДСТУ Б.А.3.1-22-2013 «Визначення тривалості будівництва об`єктів».
Щодо надання розрахунків, повідомляємо наступне.
Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язаний надавати додаткові документи потенційним учасникам, тому у разі необхідності потенційні учасники можуть ознайомитися з додатковими документами за юридичною адресою Замовника.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД" #42825692 |
Переможець |
560 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 10:04
|
19 від 19.03.2021 приміщ.спорт.залу.pdf | укладений |
19 березня 2021 10:03
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 квітня 2021 10:39
|
215 979,00 UAH | UA868201720344281019100022324 Ушомирська с/р |
UA743117440000026001055835090 ТОВ "ФРIДОМБУД" |
Оплачений |
19 травня 2021 12:18
|
152 304,00 UAH | UA868201720344281019100022324 Ушомирська с/р |
UA743117440000026001055835090 ТОВ "ФРIДОМБУД" |
Оплачений |
29 червня 2021 10:14
|
191 717,00 UAH | UA868201720344281019100022324 Ушомирська с/р |
UA743117440000026001055835090 ТОВ "ФРIДОМБУД" |
Оплачений |