Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Хаман Михайло Дмитрович 380936468772 HAMAN_M@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2022 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2022 13:11 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2022 13:11 |
Очікувана вартість: | 20 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється, наприклад, у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в ч.2 р.3 Тендерної документації та з урахуванням вимог до забезпечення тендерної пропозиції, наведених у Додатку 1 до Тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 515 000,00 грн. (п’ятсот п’ятнадцять тисяч гривень, 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника (надати гарантійний лист). Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії, котрі повинні бути подані у вигляді сканованої/сканованих копії/копій з накладанням КЕП гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 515000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник зобов'язується сплатити Продавцеві вартість отриманого Товару впродовж 60-ти календарних днів від дати підписання Замовником видаткової накладної | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2022 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2022 16:25 |
тендерна документація (зі змінами).docx | |
11 листопада 2022 16:25 |
Протокол змін №22Х-14В-2.pdf | |
11 листопада 2022 16:25 |
Протокол змін №22Х-14В-2.docx | |
11 листопада 2022 16:25 |
Додаток 3 (зі змінами).docx | |
11 листопада 2022 16:25 |
Додаток 2 (зі змінами).docx | |
10 листопада 2022 18:06 |
Додаток 1.docx | |
10 листопада 2022 18:06 |
Додаток 2.docx | |
10 листопада 2022 18:06 |
Додаток 3.docx | |
10 листопада 2022 18:06 |
тендерна документація.docx |
11 листопада 2022 16:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2022 16:25 |
тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
11 листопада 2022 16:25 |
Протокол змін №22Х-14В-2.pdf
|
|||
11 листопада 2022 16:25 |
Протокол змін №22Х-14В-2.docx
|
|||
11 листопада 2022 16:25 |
Додаток 3 (зі змінами).docx
|
|||
11 листопада 2022 16:25 |
Додаток 2 (зі змінами).docx
|
|||
10 листопада 2022 18:06 |
Додаток 1.docx
|
|||
10 листопада 2022 18:06 |
Додаток 2.docx
|
|||
10 листопада 2022 18:06 |
Додаток 3.docx
|
|||
10 листопада 2022 18:06 |
тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-03-000031 ● 035c55a0d4484e0a98202668ee3c76f8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2023 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.01.2023 №1
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.01.2023 №1.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-11-10-015210-a, 10.11.2022. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-06 13:13:22
Запит про надання пояснень
Дата: 06.01.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за
ID: UA-2022-11-10-015210-a, яка проводилась ЛМКП «Львівводоканал» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-10 13:14:28
Відповідь на запит
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Дизель-генераторні станції», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2022-11-10-015210-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2023-01-03-000031) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
На виконання запиту Державної аудиторської служби України, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" надає наступні письмові пояснення:
Відповідно до інформації про початок проведення моніторингу публічної закупівлі UA-M-2023-01-03-000031, яка оприлюднена в електронній системі закупівель, предметом моніторингу є наступні етапи закупівельного процесу: 1) Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; 2) Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка; 3) Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів).
Слід зазначити, що етапи розкриття тендерних пропозиції, розгляду, оцінки тендерних пропозицій та укладання/виконання договору про закупівлю не передбачають і не можуть передбачати такого механізму як обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
В свою чергу етап планування публічної закупівлі, що врегульований статтею 4 Закону України “Про публічні закупівлі” не передбачає жодних механізмів або вимог щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Інші норми закону також не встановлюють жодних обов’язків до Замовника в частині обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Нормативно-правовим актом, що містить згадку про необхідність обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості є постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”. Відповідно до п.4-1 постанови зазначеної постанови головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: 1) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; 2) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є обов`язковим саме для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб`єктів господарювання державного сектору економіки.
Оскільки, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" здійснювало закупівлю за рахунок коштів від власної господарської діяльності, то відповідно замовник не може бути головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Крім того, Замовник – ЛМКП «Львівводоканал» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України (надалі – ГКУ) Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки, а отже Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" не відноситься до суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Таким чином обов’язок щодо складання та розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не передбачений для ЛМКП “Львівводоканал”.
Ані Конституція України, ані Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ані постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова), ані інші нормативно-правові акти не передбачають та не зобов’язують обґрунтування та оприлюднення замовниками - комунальними підприємствами технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Згідно до абзацу першого статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
На виконання вимог статті 4 Закону Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднений річний план закупівель, який в т.ч. містить очікувану вартість предмета закупівлі (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-P-2022-11-10-004214-c). На виконання вимог статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2022-11-10-015210-a), яке в т.ч. на виконання вимог п.4 ч.2 ст.21 Закону містить очікувану вартість предмета закупівлі. Також, при плануванні і визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник враховував методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що розроблені Уповноваженим органом (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації (зі змінами), яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів. В свою чергу, з метою дотримання принципів публічних закупівель технічні вимоги до предмета закупівлі були сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що повинен забезпечити виробничі та технологічні процеси Замовника. Як випливає з матеріалів постанови Верховного Суду від 21.04.2021 у справі № 640/16025/19 Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Звертаємо увагу та наголошуємо, що Замовник діє виключно в межах діючого законодавства України.
Документи, що додаються до пояснення:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-11-10-015210-a.
2. Протокол №22Х-14В від 10.11.2022 року про затвердження та оприлюднення річного плану.
3. Протокол №22Х-14В-1 від 10.11.2022 року про затвердження і оприлюднення тендерної документації.
4. Додаток №2 (зі змінами) (Технічні вимоги).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2022 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФРЕШ ТРЕЙД КОМПАНІ" |
20 550 000,00
UAH з ПДВ
|
20 346 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШЕГЕРА ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ" |
20 599 000,00
UAH з ПДВ
|
20 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФРЕШ ТРЕЙД КОМПАНІ" #43896552 |
Переможець |
20 346 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2022 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 19:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 17:42
|
ДУ №2 до Договору №20-1201ТЛ.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 17:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 10:55
|
ДУ №1 до Договору №20-1201ТЛ.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 10:47
|
Договір №20-1201ТЛ.pdf | укладений |
15 грудня 2022 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування на підставі п.6 ч.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 |
Номер договору про закупівлю: | 20-1201ТЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару на підставі пп.4 п.19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 |
Номер договору про закупівлю: | 20-1201ТЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |