Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Камінь-Каширська центральна районна лікарня» Камінь-Каширської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 01983051 |
Місцезнаходження: | 44500, Україна , Волинська обл., м. Камінь-Каширський, вул. Шевченка, буд. 43 |
Контактна особа: |
Таїсія Найдич +380967826535 zakupki.kkcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 травня 2023 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 10 360 334,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 801,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час публікації закупівлі в електронній системі закупівель встановлено обов’язкову вимогу щодо заповнення поля «Мінімальний крок аукціону», без якого не можливо опублікувати закупівлю. Тому, зазначено розмір мінімального кроку пониження ціни у розмірі 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, який не приймається до уваги.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2023 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2023 16:29 |
Протокол №3.PDF | |
16 травня 2023 16:29 |
Протокол №3.PDF | |
16 травня 2023 16:29 |
Нова редакція тендерна документація 4545.doc | |
16 травня 2023 16:29 |
Нова редакція тендерна документація 4545.doc | |
09 травня 2023 16:24 |
Технічна специфікація.docx | |
09 травня 2023 16:24 |
Технічна специфікація.docx | |
09 травня 2023 16:24 |
Тендерна документація 4545.doc | |
09 травня 2023 16:24 |
Проект договору.docx | |
09 травня 2023 16:24 |
Проект договору.docx | |
09 травня 2023 16:24 |
Тендерна документація 4545.doc |
16 травня 2023 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 травня 2023 16:29 |
Протокол №3.PDF
|
|||
16 травня 2023 16:29 |
Протокол №3.PDF
|
|||
16 травня 2023 16:29 |
Нова редакція тендерна документація 4545.doc
|
|||
16 травня 2023 16:29 |
Нова редакція тендерна документація 4545.doc
|
|||
09 травня 2023 16:24 |
Технічна специфікація.docx
|
|||
09 травня 2023 16:24 |
Технічна специфікація.docx
|
|||
09 травня 2023 16:24 |
Тендерна документація 4545.doc
|
|||
09 травня 2023 16:24 |
Проект договору.docx
|
|||
09 травня 2023 16:24 |
Проект договору.docx
|
|||
09 травня 2023 16:24 |
Тендерна документація 4545.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Комунальне некомерційне підприємство «Камінь-Каширська центральна районна лікарня» Камінь-Каширської міської ради Волинської області вивчивши Ваші вимоги, ми даємо роз’яснення на вказані Вами пункти:
1. Відповідно до вимоги за пунктом 1 відповідно до способу фінансування, тривалості будівництва, проектно-кошторисної документації Замовник чітко вказав Учаснику вимоги і умови розрахунку договірної ціни під час проведення закупівлі. Дані вимоги вказані у розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» п.1.6. Тендерної документації, Додатку №3 та Додатку №7 Замовник конкретно вказав вимоги до розрахунку ціни тендерної пропозиції із наданням відповідних розрахунків. Включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та будь-яких інших витрат Замовником не передбачено.
Згідно умов проекту Договору (Додатку №4) не передбачено порядок фінансування додаткових витрат, зокрема пов’язаних з інфляційними процесами.
Термін дії Договору, план фінансування та строки виконання робіт до 31.12.2023 року, що становить менше одного року будівництва, та покриття витрат із можливим подорожчання вартості будівництва Замовником не передбачено.
Переможцем надані розрахунки відповідно до умов Тендерної документації та технічного завдання. В даному випадку, якщо підрядник не включив дані витрати при розрахунку тендерної пропозиції, то підрядник добровільно взяв на себе ризики можливого подорожчання вартості матеріальних ресурсів у період будівництва, можливого подорожчання вартості обсягів робіт та витрат, можливого подорожчання вартості будівництва, спричиненого зміною державних стандартів тощо. Учасник, якого визнано переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про погодження з проектом договору про закупівлю згідно Додатку №4 тендерної документації в повному обсязі. В учасника відсутні будь-які зауваження щодо його змісту, Учасник гарантує виконання робіт на умовах встановлених у проекті договору про закупівлю згідно Додатку №4 тендерної документації у повному обсязі, своєчасно та якісно.
2. Відповідно до вимоги за пунктом 2 відповідно до пункту 2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні виконати наступні вимоги:
Надати довідку учасника, складена у табличній формі, у якій вказані: назва, марка, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування - власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо);
У відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року, Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності до загальних норм Закону з огляду на предмет закупівлі.
Окрім цього, тендерна документація не містить конкретного переліку обладнання, машин та механізмів, які учасник повинен обов’язково підтвердити або вимоги про повну відповідність відомості ресурсів учасника та довідки про матеріально-технічну базу. Переможець необмежений в можливості залучити необхідну для виконання техніку перед початком виконання робіт.
3. Відповідно до вимоги за пунктом 3 відповідно до пункту 1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні виконати наступні вимоги:
Для підтвердження відповідності учасник надає: лист-відгук про співпрацю (відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, а також та підстави укладання відповідного договору).
Слід зазначити, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо оформлення листа-відгуку. Відтак, у Замовника відсутні підстави для відхилення учасника в цій частині. Зважаючи на викладене, учасником виконано вимоги пункту 1 Додатку №1 до Тендерної документації та документально підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
4. Відповідно до вимоги за пунктом 4 Учасник, якого визнано переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про погодження з проектом договору про закупівлю згідно Додатку №4 тендерної документації в повному обсязі. В учасника відсутні будь-які зауваження щодо його змісту, Учасник гарантує виконання робіт на умовах встановлених у проекті договору про закупівлю згідно Додатку №4 тендерної документації у повному обсязі, своєчасно та якісно. Отже учасник надає Замовнику можливість пересвідчитися в тому, що виконання робіт буде здійснювати у відповідності до вимог, які встановлені Замовником у технічному завданні, належної якості та в строки встановлені в договорі, укладеному за результатами процедури закупівлі кваліфікованими працівниками, які мають належний рівень знань та досвід.
5. Відповідно до вимоги за пунктом 5 та 7 Учасник-переможець ПП «НІАП» у складі своєї пропозиції у відповідному гарантійному листі не вказав посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та в гарантійних листах не вказав назви предмета закупівлі. Вказану невідповідність слід віднести до формальної помилки, яка жодним чином не впливає на зміст пропозиції та не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а пов’язана виключно з оформленням тендерної пропозиції. Оскільки з вказаного документу можливо встановити його зміст, немає жодного значення чи це належним чином завірена скан-копія, чи це скан-копія з оригіналу, адже вказане відноситься до оформлення тендерної пропозиції та не впливає на її зміст.
6. Відповідно до вимоги за пунктом 6 декларація матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідає обов’язковому переліку робіт. У тендерній пропозиції ПП НіАП надано документ, який відповідає мінімальним або кращим технічним характеристикам.
На підставі викладеного Замовник ВИРІШИВ:
1. Вимогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" щодо перегляду рішення про визнання переможцем учасника ПП НіАП, за предметом закупівлі – ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини терапевтичного відділення з встановленням ангіографа КНП "Камінь-Каширська ЦРЛ" по вулиці Шевченка, 43 в місті Камінь-Каширський, Волинської області) – НЕ ЗАДОВІЛЬНИТИ .
2. Рішення про визнання переможцем учасника ПП НіАП, за предметом закупівлі – ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини терапевтичного відділення з встановленням ангіографа КНП "Камінь-Каширська ЦРЛ" по вулиці Шевченка, 43 в місті Камінь-Каширський, Волинської області) – ЗАЛИШИТИ БЕЗ ЗМІН.
3. Рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі повноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-14-000030 ● d5b9daa6bdff4ef495429e1e5691e750
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2023 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.09.2023 № 60
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.09.2023 № 60.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-09-012789-a 09.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-14 17:36:51
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини терапевтичного відділення з встановленням ангіографа КНП "Камінь-Каширська ЦРЛ" по вулиці Шевченка, 43 в місті Камінь-Каширський, Волинської області) , Капітальний ремонт частини терапевтичного відділення з встановленням ангіографа КНП "Камінь-Каширська ЦРЛ" по вулиці Шевченка, 43 в місті Камінь-Каширський, Волинської області - 1 роботи» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-09-012789-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-18 12:01:39
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: по "ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини терапевтичного відділення з встановленням ангіографа КНП "Камінь-Каширська ЦРЛ" по вулиці Шевченка, 43 в місті Камінь-Каширський, Волинської області)", відповідно до пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 « Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета робіт із закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини терапевтичного відділення з встановленням ангіографа КНП "Камінь-Каширська ЦРЛ" по вулиці Шевченка, 43 в місті Камінь-Каширський, Волинської області», розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬКОМУНПРОЕКТ" ЄДРПОУ – 32232304), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-28-007479-a) згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-24-007683-a) (копія позитивного експертного звіту додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено за посиланням «PROZORRO».
Надання інформації про усунення порушення замовником
У Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-P-2023-05-09-003895-b (надалі – Висновок) зобов’язання щодо усунення порушення викладено наступним чином: «Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-P-2023-05-09-003895-b повідомляємо, що Замовником торгів було вжито заходів, щодо виконання Висновку. Зокрема з Уповноваженою особою було проведено роз’яснювальні роботи та економічні навчання з метою запобігання порушень в майбутньому. Зобов’язуємось в подальшому дотримуватись положень Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови №1178 від 12.10.2022 р. "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та не допускати надалі подібні помилки. Наголошуємо, що вказане порушення Замовником допущено не навмисно та не призвело до негативних наслідків.
2023-10-03 11:02:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП НіАП |
9 091 715,00
UAH з ПДВ
|
9 091 715,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" |
10 079 413,00
UAH з ПДВ
|
10 079 413,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП НіАП #13351356 |
Переможець |
9 091 715,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 15:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2023 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2024 12:44
|
Додаткова угода № 6 до 116.PDF | зміни до договору |
25 червня 2024 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 16:01
|
Додаткова угода № 5.PDF | зміни до договору |
12 квітня 2024 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:11
|
Додаткова угода №4 до 116.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 12:18
|
Додаткова угода № 3 до 116.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2023 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2023 16:26
|
Протокол № 1.PDF | зміни до договору |
03 жовтня 2023 15:23
|
Додаткова угода № 2 до дог 116.PDF | зміни до договору |
03 жовтня 2023 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2023 12:34
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
16 червня 2023 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2023 11:32
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
08 червня 2023 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 12:00
|
Договір № 116.PDF | укладений |
05 червня 2023 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились викласти Додаток №2 та Додаток№ 3 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З зв'язку зі зміною джерела фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерела фінансування без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити термін виконання робіт керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, на підставі підпункту 3 пункту 10.13 Договору підряду про закупівлю № 116 від 05.06.2023 року із зверненням Генпідрядника (Лист №15 від 13 грудня 2023 року). |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерела фінансування без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерела фінансування без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерела фінансування без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |