Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Spare parts for diesel generator set ASD-5600
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Кірієнко Анастасія Юріївна 0613957349 oskt39081@mgw.npp.zp.ua |
Додаткові контактні особи: |
Журавльов Андрій (06139)5-59-20 Кулібов Павло (06139) 5-62-50 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom" |
National ID: | 19355964 |
Contact point: |
Sapozhnikov Serhii 0613957349 oskt39081@mgw.npp.zp.ua |
Additional contacts: |
Zhuravlev Andriy (06139)5-59-20 Kulibov Pavlo (06139) 5-62-50 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2021 14:49 |
Очікувана вартість: | 200 423 341,62 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 202 540,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2500000 UAH |
Publication date: | 28 липня 2021 15:14 |
Enquiries until: | 24 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 вересня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 200 423 342 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 202 540 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,60 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2021 15:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2021 15:02 |
Додаток 4 зі змінами від 26.08.2021.doc | |
26 серпня 2021 15:02 |
Тендерна документація зі змінами від 26.08.2021.docx | |
26 серпня 2021 15:02 |
Перелік змін 1 від 26.08.2021.docx | |
28 липня 2021 15:11 |
Додаток 6.pdf | |
28 липня 2021 15:11 |
Додаток 5.pdf | |
28 липня 2021 15:11 |
Оголошення англ. мовою.docx |
26 серпня 2021 15:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 серпня 2021 15:02 |
Додаток 4 зі змінами від 26.08.2021.doc
|
|||
26 серпня 2021 15:02 |
Тендерна документація зі змінами від 26.08.2021.docx
|
|||
26 серпня 2021 15:02 |
Перелік змін 1 від 26.08.2021.docx
|
|||
28 липня 2021 15:11 |
Додаток 6.pdf
|
|||
28 липня 2021 15:11 |
Додаток 5.pdf
|
|||
28 липня 2021 15:11 |
Оголошення англ. мовою.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені після погодження акредитивної форми розрахунків в керуючій компанії ДП НАЕК «Енергоатом» згідно діючих ОРД.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000044 ● 4d515cd29a8441f3a177cd7350781125
- Статус: завершено ● Дата: 21 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2021-07-28-001407-c 28.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-11 16:38:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-28-001407-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ISG Supply OÜ і ООО «ЄНЕРГО-СЕКТОР» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-16 14:04:04
Відповідь ВП ЗАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" на запит Державної аудиторської служби України, який оприлюднено в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua 11.11.2021
Надання обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Вказівки ВП ЗАЕС від 20.01.2021р. №ЮК-64, та в подальшому опубліковано на веб-сайті за адресою https://www.znpp.atom.gov.ua/uk/node/4365.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до Розпорядження №419-р від 18.05.2017р. «Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі ТМЦ» зі змінами, та на підставі комерційних пропозицій ISG Supply OU офіційного представника заводу-виробника АТ МК «Дизель-Енерго» і аналізу попередніх закупівель.
Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
З огляду на інформацію про моніторинг, опубліковану відповідним органом в електронній системі закупівель, інформація та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ISG Supply OÜ і ООО «ЄНЕРГО-СЕКТОР» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю, не є дослідженням, яке проводиться в рамках моніторингу даної процедури закупівлі та не стосуються питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності замовника.
Частиною 1 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до положень ЗУ «Про захист персональних даних», обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
Згідно зі ст. 2 Закону, згода суб’єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини (ч. 2 ст. 14 Закону).
Таким чином, без отриманої згоди на обробку персональних даних, надання та подальша обробка персональних даних членів тендерного комітету, з боку ВП ЗАЕС, є неможливою.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Місцезнаходження: | 71504, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ISG Supply OÜ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЭНЕРГО- СЕКТОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2021 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ISG Supply OÜ |
199 987 334,07
UAH
|
199 987 334,07
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЭНЕРГО- СЕКТОР" |
200 412 369,49
UAH
|
200 412 369,49
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ISG Supply OÜ #12346413 |
Переможець |
199 987 334,07
UAH
|
16 вересня 2021 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 16:31
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:34
|
ДУ №3 к договору №53-121-01-21-10819.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 13:59
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2021 08:45
|
Д.с. 1 к договору №53-121-01-21-10819.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 08:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 16:13
|
п.3.5від 30.09.2021.pdf | укладений |
03 листопада 2021 16:13
|
Договір № 53-121-01-21-10819.pdf | укладений |
03 листопада 2021 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №53-121-01-21-10819 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода 2 |
Номер договору про закупівлю: | №53-121-01-21-10819 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | №53-121-01-21-10819 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода 4 |
Номер договору про закупівлю: | №53-121-01-21-10819 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |