Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, (дитячі путівки) на території Івано-Франківської області
Очікувана вартість
2 850 000,00 UAH
UA-2024-04-01-006541-a 7ab6eb3611174c5380f81676d65fcb5e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Чернишова

+380954597683 osvita.krem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44020754
Вебсайт: http://www.kremuokms.lg.ua
Місцезнаходження: 92905, Україна , Луганська обл., місто Кремінна, проспект Дружби, будинок 13
Контактна особа: Наталія Чернишова
+380954597683
osvita.krem@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 послуга
Послуги з відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, (дитячі путівки) на території Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Кавказьська,9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2024  —  31 серпня 2024
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Тендерна документація

01 квітня 2024 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2024 14:26
Обгрунтування підстави оздоровлення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-17-000059 ● 8ce0530e8c8a452f81a59be257e6d5a2
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2024 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
17.06.2024 № 15-З
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.06.2024 № 15-З


Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-04-01-006541-a 01.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-18 15:38:10

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, (дитячі путівки) на території Івано-Франківської області за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-006541-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду (веб-сайт, що зазначений Вами в електронній системі закупівель за посиланням http://www.kremuokms.lg.ua неможливо переглянути).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі без використання електронної системи, та вибрано для їх виконання, а саме Лікувально-оздоровчий комплекс «Дружба» Профкому НГВУ «Долинанафтогаз», з яким укладений договір від 01.04.2024 року № 3?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-20 12:15:51

На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби (обл.) від 18 червня 2024року надання пояснення

На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби (обл.) від 18 червня 2024року на надання пояснення по питанню
1. «Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду (веб-сайт, що зазначений Вами в електронній системі закупівель за посиланням http://www.kremuokms.lg.ua неможливо переглянути)»,
- так як в даний момент наш веб сайт недоступний, обґрунтування оприлюднювалося на сторінці Prozorro у розділі Тендерна документація за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-008006-a
2. Щодо другого питання: «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі без використання електронної системи, та вибрано для їх виконання, а саме Лікувально-оздоровчий комплекс «Дружба» Профкому НГВУ «Долинанафтогаз», з яким укладений договір від 01.04.2024 року № 3?»
- Оцінку можливих потенційних виконавців здійснювали за наступними критеріями: територіальне розміщення, безпечні умови перебування (наявність укриття цивільного захисту), надання лікувальних та оздоровчих послуг, оздоровлення дітей, умови перебування та харчування, можливість прийняти обумовлену кількість дітей.
ЛОК «Дружба» відповідає всім цим критеріям а також технічним вимогам установленим у Тендерній документації на закупівлю.(документи ЛОК «Дружба» додаються)

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИЙ КОМПЛЕКС "ДРУЖБА" ПРОФКОМУ НГВУ "ДОЛИНАНАФТОГАЗ"
#23806131
Переможець 2 850 000,00
UAH
01 квітня 2024 14:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Обгрунтування підстави оздоровлення.pdf укладений
01 квітня 2024 14:31
Договір оздоровлення.pdf укладений
01 квітня 2024 14:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, (дитячі путівки) на території Івано-Франківської області 150 послуга 19 000,00
UAH