Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Нове будівництво креативного ХАБу «Територія успіху» по вулиці Степана Бандери в місті Чорткові Тернопільської області»; 71320000-7 Послуги інженерного проектування ; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2021-09-01-002860-a 7aaf2152f3384a2a9bf57bffe5d20694
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Зарубняк

+380355222928 zakupchortkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧОРТКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 24636045
Вебсайт: https://www.chortkivmr.gov.ua/
Місцезнаходження: 48500, Україна , Тернопільська обл., місто Чортків(пн), ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 21
Контактна особа: Мар'яна Зарубняк
+380355222928
zakupchortkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2021 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 вересня 2021 12:30
Очікувана вартість: 1 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Забезпечення пропозиції учасників має відповідати вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженому постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Крім того, вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції / пропозиції». Гарантія надається за формою, наведеною у додатках до цього оголошення.Банківська гарантія оформлюється юридичною особою, яка на підставі ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків, щодо якої Національним банком України не прийнято рішення про визнання неплатоспроможним та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Чортківська міська рада Місцезнаходження Замовника: 48501, Тернопільська область, місто Чортків, вулиця Тараса Шевченка, 21 Код ЄДРПОУ: 24636045 IBAN № UA20 820172 0344 2610351000 46278 в ДКСУ м. Київ Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7450 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: До дати підписання договору про закупівлю замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю. Відповідно до статті 27 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься не пізніше дати укладення договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної та непередаваної), оформленої відповідно до вимог Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та додатків до цього оголошення. Банківська гарантія має бути надана у національній валюті України - гривні та обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення при виникненні обставин, вказаних у цьому оголошені. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: складає 5 % від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен бути не меншим терміну повного виконання робіт. Банківська гарантія оформлюється юридичною особою, яка на підставі ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків, щодо якої Національним банком України не прийнято рішення про визнання неплатоспроможним та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. У випадку, якщо банківська гарантія підписана особою уповноваженою представляти інтереси юридичної особи повноваження цієї особи, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (доручення, довіреність, акт органу юридичної особи (витяг з наказу) тощо) з накладенням КЕП/УЕП. Інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Чортківська міська рада Місцезнаходження Замовника: 48501, Тернопільська область, місто Чортків, вулиця Тараса Шевченка, 21 Код ЄДРПОУ: 24636045 IBAN № UA20 820172 0344 2610351000 46278 в ДКСУ м. Київ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Нове будівництво креативного ХАБу «Територія успіху» по вулиці Степана Бандери в місті Чорткові Тернопільської області»; 71320000-7 Послуги інженерного проектування ; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48500, Україна, Тернопільська область, м. Чортків, вул. Степана Бандери
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться за фактично виконані роботи на протязі 10 банківських днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт та позитивного експертного звіту, рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних призначень при умові поступлення коштів на рахунок Замовника на фінансування предмету закупівлі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Забезпечення пропозиції учасників має відповідати вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженому постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Крім того, вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції / пропозиції». Гарантія надається за формою, наведеною у додатках до цього оголошення.Банківська гарантія оформлюється юридичною особою, яка на підставі ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків, щодо якої Національним банком України не прийнято рішення про визнання неплатоспроможним та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Чортківська міська рада Місцезнаходження Замовника: 48501, Тернопільська область, місто Чортків, вулиця Тараса Шевченка, 21 Код ЄДРПОУ: 24636045 IBAN № UA20 820172 0344 2610351000 46278 в ДКСУ м. Київ Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.

Сума забезпечення: 7450 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія в повному обсязі повинна бути покрита грошовими коштами учасника, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу відповідної довідки від банку-гаранта. Ця довідка банку-гаранта має містити реквізити електронної банківської гарантії, повністю покритої грошовими коштами, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код ЄДРПОУ (або реєстраційний номер облікової картки платника податків), а також свідчити про забезпечення електронної банківської гарантії грошовим покриття у розмірі, не меншому розміру цієї гарантії.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
До дати підписання договору про закупівлю замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю. Відповідно до статті 27 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься не пізніше дати укладення договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної та непередаваної), оформленої відповідно до вимог Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та додатків до цього оголошення. Банківська гарантія має бути надана у національній валюті України - гривні та обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення при виникненні обставин, вказаних у цьому оголошені. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: складає 5 % від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен бути не меншим терміну повного виконання робіт. Банківська гарантія оформлюється юридичною особою, яка на підставі ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків, щодо якої Національним банком України не прийнято рішення про визнання неплатоспроможним та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. У випадку, якщо банківська гарантія підписана особою уповноваженою представляти інтереси юридичної особи повноваження цієї особи, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (доручення, довіреність, акт органу юридичної особи (витяг з наказу) тощо) з накладенням КЕП/УЕП. Інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Чортківська міська рада Місцезнаходження Замовника: 48501, Тернопільська область, місто Чортків, вулиця Тараса Шевченка, 21 Код ЄДРПОУ: 24636045 IBAN № UA20 820172 0344 2610351000 46278 в ДКСУ м. Київ
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Письмове підтвердження
Вимоги до документу: Учасник надає у складі Пропозиції документальне підтвердження (у довільній формі) надання забезпечення виконання договору у випадку визначення його Переможцем.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення стосовно договорів оренди приміщення
Дата подання: 06 вересня 2021 09:37
Дата відповіді: 06 вересня 2021 09:50
Шановний Замовнику! У додатку 1 до оголошення в п. 1. "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" в п.1.1. вказано, що на підтвердження інформації стосовно наявності в учасника обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати скани копій документів/документа, на підтвердження права в такого учасника та/або субпідрядника/співвиконавця власності, в тому числі є вимога надати "договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально". Просимо уточнити, вимога стосовно нотаріального засвідчення договору аренди приміщення та транспортного засобу стосується лише учасника фізичної особи, чи юридичної особи в тому числі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до ст. 793 ЦК України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. З аналізу вказаної норми вбачається, що у випадку, коли стороною договору є фізична особа (іншою стороною може бити як юридична особа так і фізична особа- підприємець) і договір укладено строком дії більше як на три роки, такий договір посвідчується нотаріально.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2021 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРАТ "УКРГІДРОПРОЕКТ" 1 299 000,00
UAH з ПДВ
1 299 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ" 1 450 000,00
UAH з ПДВ
1 440 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 вересня 2021 18:05
Електронний підпис
09 вересня 2021 18:04
22. Довідка МТБ.pdf
09 вересня 2021 18:04
33. УГП_баланс_Ф1_4 кв 2020.pdf
09 вересня 2021 18:04
31. Відгуки.pdf.p7s
09 вересня 2021 18:04
05. Календарний графік.pdf
09 вересня 2021 18:04
32. Експертні звіти.pdf.p7s
09 вересня 2021 18:04
28. Довідка про досвід.pdf
09 вересня 2021 18:04
24. Довідка про патенти.pdf
09 вересня 2021 18:04
14. Проект Договору.pdf
09 вересня 2021 18:04
29+30. Дог ЦПУ+ допка+акти.pdf
09 вересня 2021 18:04
Гарантія.zip
09 вересня 2021 18:04
19. Статут та опис.pdf
09 вересня 2021 18:04
01. Договірна ціна.pdf
09 вересня 2021 18:04
27. Кваліфікати.pdf
09 вересня 2021 18:04
garant 134.pdf.p7s
09 вересня 2021 18:04
32. Експертні звіти.pdf
09 вересня 2021 18:04
29+30. Дог АВК+допка+акти.pdf
09 вересня 2021 18:04
34. УГП_финрез_Ф2_4 кв 2020.pdf
09 вересня 2021 18:04
garant 134.pdf
09 вересня 2021 18:04
20. УГП_витяг_НДС_19.04.2021.pdf
09 вересня 2021 18:04
03. Кошториси.pdf
09 вересня 2021 18:04
19. Статут та опис.pdf.p7s
09 вересня 2021 18:04
31. Відгуки.pdf
09 вересня 2021 18:04
26. Накази.pdf

Публічні документи

09 вересня 2021 11:19
Електронний підпис
09 вересня 2021 11:17
3.7. Довідка_236_ГКУ.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Трудова_Литвиненко.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.3. Сертифікат_Зімін_1.pdf
09 вересня 2021 11:17
6.1.3. Видатк. накл. КЛ-00000420.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Трудова_Нащокін.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Трудова_Разгулін.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.3. Сертифікат_Зімін_2.pdf
09 вересня 2021 11:17
2.10. S0110012 1-м, 2-м._Проджект.pdf
09 вересня 2021 11:17
2.5. Наказ_Луценко_04.07.2018.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Договір_Євменець.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.3. Сертифікат_Колєсник.pdf
09 вересня 2021 11:17
7.1. Довідка_субпідряд.pdf
09 вересня 2021 11:17
6.1.3. Видатк. накл. КЛ-00000400.pdf
09 вересня 2021 11:17
2.9. Довідка_ліцензії.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Трудова_Тронь.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Трудова_Кучер.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.1. Довідка_працівники.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Трудова_Яковенко.pdf
09 вересня 2021 11:17
3.10 Календарний_графік.jpg
09 вересня 2021 11:17
6.1. Довідка обладнання.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.3. Сертифікат_Євменець.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Трудова_Сидоренко.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Трудова_Куліш.pdf
09 вересня 2021 11:17
6.1.2. Ліцензія_AUTODESK.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.3. Сертифікат_Петря.pdf
09 вересня 2021 11:17
7.2. Довідка_довкілля.pdf
09 вересня 2021 11:17
2.10. Квитанція 2_Проджект.pdf
09 вересня 2021 11:17
4.1. Довідка_досвід.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Договір_Зімін.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Трудова_Крамаренко.pdf
09 вересня 2021 11:17
3.5. Завдання.pdf
09 вересня 2021 11:17
7.3. Гарант. лист_санкції.pdf
09 вересня 2021 11:17
3.6. Довідка_ст.17.pdf
09 вересня 2021 11:17
4.2.1. Акти Договір 139.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Трудова_Колєснік.pdf
09 вересня 2021 11:17
5.2. Договір_Петря.pdf
09 вересня 2021 11:17
2.3. Опис_03.07.2018.pdf
09 вересня 2021 11:17
2.4. Протокол_№ 2_03.07.2018.pdf
09 вересня 2021 11:17
3.2. Проєкт_договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "УКРГІДРОПРОЕКТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "УКРГІДРОПРОЕКТ"
#00114117
Відхилено 1 299 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2021 09:36
ТОВ "ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ"
#34344952
Переможець 1 440 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2021 16:13

Документи

13 вересня 2021 09:36
Електронний підпис
13 вересня 2021 09:35
Протокол 526_09.pdf

Документи

13 вересня 2021 16:13
Електронний підпис
13 вересня 2021 16:11
Протокол 527.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2021 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ"
#34344952
1 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2021 16:13
Електронний підпис
13 вересня 2021 16:11
Протокол 527.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 13:28
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2022 12:16
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 12:13
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 16:14
ДУ 2.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 16:51
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 16:46
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 16:37
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 14:54
Договір 258.pdf укладений
21 вересня 2021 14:49
Кошториси.pdf укладений
21 вересня 2021 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування, що підтверджується звітом про виконання бюджету Чортківської міської територіальної громади за 9 місяців 2021 року затвердженого рішенням виконавчого комітету Чортківської міської ради від 03.11.2021 №498 сторони погодили продовжити термін виконання робіт та договору.
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт та договору.
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зміни строку дії договору, терміну виконання робіт та відповідно об'єми фінансування у 2021 році та у 2022 році. Додаткова угода №2 доповнює Додаткову угоду №1.
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання проектних робіт та проходження експертизи Проектної документації з отриманням позитивного експертного звіту до 15 квітня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 400 000,00
UAH