Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019 – 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування - Медична маска)
Очікувана вартість
8 400 000,00 UAH
UA-2020-06-05-007314-b 7aa1141226c7412aac46e48a2e680b83
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://www.facebook.com/uamedpro/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Технічні, якісні та інші характеристики засобів індивідуального захисту, які є предметом закупівлі:
Медична маска (Код згідно з УКТЗЕД 6307 90 98 00)

Засоби індивідуального захисту, які є предметом закупівлі: Медична маска (Код згідно з УКТЗЕД 6307 90 98 00)
Очікувана кількість товару до закупівлі – 3 000 000 шт.

1. Продукція, яка пропонується до закупівлі, повинна бути новою та такою, що не була у використанні.
2. Термін придатності на момент поставки повинен бути не меншим, ніж 75% від загального терміну придатності.
3. Учасник повинен надати копію декларації про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту та, у разі наявності, копію сертифікату, що засвідчує відповідність продукції вимогам Технічного регламенту, складеного з дотриманням процедур оцінки відповідності в разі посилання на них у відповідних Технічних регламентах та/або з дотриманням вимог, встановлених модулями оцінки відповідності, затвердженими Кабінетом Міністрів України.
4. Учасник надає копію інструкції з використання, настанови, рекламного проспекту виробника або технічний опис або інший пояснювальний (стосовно характеристик запропонованого виробу) документ українською мовою, що свідчать про відповідність запропонованого товару Учасника медико-технічним вимогам Замовника.
5. Упаковка продукції повинна забезпечувати збереження продукції під час транспортування, навантаження, розвантаження та зберігання.
6. Продукція повинна бути виготовлена з гіпоалергенного нетканого матеріалу без запаху. На резинках або зав’язках, з фіксатором на переніссі.
7. Продукція повинна відповідати ДСТУ EN 14683:2014 «Маски хірургічні. Вимоги та методи випробування», про що учасник надає підтверджувальний документ.
8. Умови постачання – DАР (Інкотермс 2010), м. Обухів, вул. Каштанова, 66 (ДП «Укрвакцина» МОЗ України»).
9. Терміни постачання – до 60 днів з моменту укладання договору (дозволяється постачання окремими партіями) .
10. Учасник, який, за оцінкою ДП «Медзакупівлі України», надав найвигіднішу пропозицію, до моменту заключення договору має надати ДП «Медзакупівлі України» 5 зразків запропонованої продукції для візуального ознайомлення. Два зразки продукції передається ДП «Медзакупівлі України» в МОЗ України, два – в ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» та один залишається у ДП «Медзакупівлі України». МОЗ України та/або ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» протягом одного робочого дня, після отримання зразків продукції, можуть надати обґрунтовані заперечення щодо закупівлі запропонованого товару із переліком відповідних зауважень. У випадку надходження заперечень щодо закупівлі, Замовник лишає за собою право відхилити відповідну пропозицію Учасника.
11. У договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти може передбачатися попередня оплата на строк не більше одного місяця.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000000 штуки
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019 – 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування - Медична маска)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, Обухів, Каштанова 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2020  —  04 серпня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Банківські 50
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

05 червня 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОПОМОГА-І"
#32395558
Переможець 8 400 000,00
UAH
05 червня 2020 18:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 16:17
Додаткова угода № 4 21.07.2020.pdf зміни до договору
21 липня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2020 18:10
Додаткова угода №3 від 03.07.2020.pdf зміни до договору
04 липня 2020 18:08
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 10:24
Додаткова угода №2 (Допомога - 1) 24.06.2020.pdf зміни до договору
24 червня 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 14:39
Додаткова угода № 1 від 12.06.2020 до Договору № 09-05-06-2020 від 05.06.2020.pdf зміни до договору
15 червня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 18:26
Договір № 09-05-06-2020 від 05.06.2020.pdf укладений
05 червня 2020 18:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019 – 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування - Медична маска) 3000000 штуки 2,80
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в Доданку 3 до Договору, а саме дату "12.06.2020" змінено на "19.06.2020"
Номер договору про закупівлю: 09/05-06/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до п.3 Додатку 3 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 09/05-06/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3 Додатку 3 Договору, а саме таблицю викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/05-06/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3 Додатку 3 Договору, а саме викладено таблицю в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 09/05-06/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019 – 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування - Медична маска) 3000000 штуки 2,80
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2020 — 04 серпня 2020
Сума оплати за договором: 8 400 000,00
UAH