Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43942459 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21 |
Контактна особа: |
Слободян Ярослав Павлович 380660681933 investmentif@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 529 911,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 649,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 15:46 |
Тендерна-документація (проєктний менеджер).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000006 ● cc9ef7cd58eb41fdb613bcb112d4d17a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2024 № 17-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.03.2024 №17-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-02-09-011664-a 09.02.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-11 15:10:30
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 (CPV) : 79421000-1 Послуги з управління проектами, крім будівельних (послуги проектного менеджменту в рамках реалізації проектної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-09-011664-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чим керувався Замовник, укладаючи договір з переможцем торгів ФОП "Мельник Христина Романівна", яким на вимогу пунктів 3, 13 Додатку 3 ТД не надано:
- витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, або надає гарантійний лист довільної форми про те, що до нього не застосовуються дані обставини;
- довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-14 13:46:59
Відповідь замовника на пояснення
ПОЯСНЕННЯ на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу UA-M-2024-03-11-000006 закупівлі UA-2024-02-09-011664-a.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 11 березня 2024 року:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
На Ваш запит повідомляємо, що під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг замовник дотримується вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель та прозорого використання бюджетних коштів, в тому числі і ПКМУ № 710 від 11.10.2016р.
Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Виходячи зі змісту цієї норми, визначається обов’язковість наявності такого обґрунтування щодо публічних закупівель у розпорядників бюджетних коштів, а також оприлюднення такого обґрунтування при проведенні процедур закупівель.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710
«Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16 грудня 2020 року №1266) замовник оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовник використав методики:
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін:
• здійснив пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації;
• провів статистичні розрахунки виведення зваженого значення очікуваної вартості.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів:
• скоригувати ціну договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції.
Нацбанк України у січні покращив прогноз інфляції на 2024 рік з 9,5% до 8,6%. За його оцінками, на кінець першого кварталу вона становитиме 5%, проте потім почне зростати: до 6,6% у другому кварталі та до 8,8% – у третьому. Уряд на початку листопада покращив прогноз інфляції на 2024 рік із 10,8% до 9,7%.
Розрахунок очікуваної вартості ціни за одиницю- година\день, розраховано як середньоарифметичне значення отриманих даних з https://prozorro.gov.ua
Порівняльна таблиця.
Назва закупівлі послуги
Вартість дня послуг за закупівлею
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-20-005528-a
Вартість години послуги за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-02-012860-a
Вартість дня послуги за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-13-002162-a
Вартість години послуги за закупівлею UA-2024-02-09-011664-a
Послуги з управління проектами, крім будівельних
Термін надання послуги -60 (шістдесяти) днів
Вартість закупівлі – 798 000,00 грн.
Торги не відбулись через відсутність учасників
Вартість дня послуги – 13300 грн
Термін надання послуги – 970 годин
Вартість закупівлі –247 230,00 грн
Вартість години послуги – 230 грн
Термін надання послуги -29 днів
Вартість закупівлі –131 430,00 грн
Вартість дня послуги – 4693 грн
Термін надання послуги – 1 260 годин
Вартість закупівлі – 529 911,00 грн
Вартість години послуги – 420 грн
Порівняльна таблиця розрахунку очікуваної вартості ціни за одиницю- година\день, розраховано як середньоарифметичне значення отриманих даних з https://prozorro.gov.ua додається.
Вартість предмета закупівлі складає 529 911,00 грн (п’ятсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот одинадцять грн. 00 коп.) і визначена відповідно до Додатку №3 Угоди про реалізацію Проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (далі - Проєкт) DocuSign Envelope lD: A63AB70C-A854-4A1 8-AOB9-064770F1 AF85 від 13.10.2023 укладеної між Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй та Івано-Франківською міською радою,
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до завдань та цілей зазначених в Угоді про реалізацію Проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (далі - Проєкт) DocuSign Envelope lD: A63AB70C-A854-4A1 8-AOB9-064770F1 AF85 від 13.10.2023 укладеної між Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй та Івано-Франківською міською радою.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://invest-if.com/informaciya-pro-departament/obgruntuvannya-zakupivel/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta.
Крім цього, відповідно до п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) органам місцевого самоврядування рекомендується затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Оскільки Департамент інвестиційної політики, проєктів, міжнародних зв’язків, туризму та промоцій міста Івано-Франківської міської ради є виконавчим органом Івано-Франківської міської ради, забезпечення розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) носить рекомендаційний характер.
2. Чим керувався Замовник, укладаючи договір з переможцем торгів ФОП "Мельник Христина Романівна", яким на вимогу пунктів 3, 13 Додатку 3 ТД не надано:
- витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, або надає гарантійний лист довільної форми про те, що до нього не застосовуються дані обставини;
- довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків?
У відповідь на друге питання повідомляємо, що
Інформація про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, міститься у Відповіді на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що сформована системою закупівель автоматично, що за результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (копія додається) (посилання: blob:https://prozorro.gov.ua/d2f1916c-1a52-42b9-9dcf-043204b1e8b1).
04 вересня 2023 року було відкрито публічний доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
Згідно частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником через доступ до реєстру за результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
Довідка в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі була надана ФОП "Мельник Христина Романівна" як учасником-переможцем процедури закупівлі.
Підсумовуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час укладення договору з переможцем торгів, діяв в межах чинного законодавства щодо здійснення публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язань, зазначених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Західного офісу Держаудитслужби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-03-11-000006 закупівлі UA-2024-02-09-011664-a від 15.03.2024, прийнято рішення про укладення додаткової угоди №1 до договору №11 від 26.02.2024 року про дострокове розірвання договору №11 від 26.02.2024 року за згодою сторін, таким чином припинено зобов’язання за договором з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України. Для недопущення встановлених порушень у подальшому проведено роз’яснювальну роботу та уповноваженою особою завершено курс підвищення кваліфікації в ТОВ «Академія Радник» за спеціальною короткостроковою програмою "Фaхівець з пyблiчних зaкyпівeль: 5-дений інтенсивний практичний кypc".
2024-03-18 15:16:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2024 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Мельник Христина Романівна" |
415 800,00
UAH з ПДВ
|
415 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Мельник Христина Романівна" #3383102547 |
Переможець |
415 800,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 14:08
|
Додаткова угода №1 до договору №11 від 26.02.2024 про розірвання договору.pdf | укладений |
18 березня 2024 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 10:36
|
Договір_11.pdf | укладений |
26 лютого 2024 10:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 (CPV) : 79421000-1 Послуги з управління проектами, крім будівельних (послуги проектного менеджменту в рамках реалізації проектної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284) | 1260 | Година |
330,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 17 березня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з неможливістю усунення порушення описаного у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Західного офісу Держаудитслужби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-03-11-000006 закупівлі UA-2024-02-09-011664-a від 15.03.2024 року, прийнято рішення про укладення додаткової угоди №1 до договору №11 від 26.02.2024 року про дострокове розірвання договору №11 від 26.02.2024 року за згодою сторін, таким чином припинити зобов’язання за договором з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України. |