Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ)
Очікувана вартість
4 050 000,00 UAH
UA-2023-06-14-015398-a ● 7a90d04df8284842b54d6f2749cd8b53
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) |
Код ЄДРПОУ: | 14321955 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Світла, 6 |
Контактна особа: |
Довбик Наталія Миколаївна 380445276704 NDovbyk@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2023 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2023 13:07 |
Початок аукціону: | 22 червня 2023 13:07 |
Очікувана вартість: | 4 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (Військова частина 1498). Місцезнаходження: Україна, 02121, місто Київ, вулиця Світла, будинок 6. ЄДРПОУ: 14321955. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 500,00 грн. (сорок тисяч п’ятсот грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 комплект
Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2023
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником (Товароодержувачем) на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 20 (двадцять) робочих днів з моменту отримання товару та після підписання Сторонами накладної, що є підставою для оплати. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2023 17:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2023 17:25 |
Додаток 2.docx | |
14 червня 2023 17:25 |
Додаток 1.docx | |
14 червня 2023 17:25 |
ТД КШНВ.docx | |
14 червня 2023 17:25 |
Додаток 3 (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 15 червня 2023 20:10
Дата відповіді: 17 червня 2023 11:46
Шановний Замовнику! Додатком 2 до Тендерної документації визначено, що під час поставки товару Учасником має бути наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в той же час Замовником встановлено, що предмет закупівлі має відповідати вимогам ТС A01XJ.07148-259:2020 (01). Зазначений нормативний документ був розроблений та є власністю Міністерства оборони України. Діючою нормативною базою передбачено, що для отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи необхідно надати дозвіл власника нормативного документу на який надається Висновок ДСЕЕ.
Враховуючи наведене, та з метою недопущення дискримінації учасників, просимо або опублікувати у складі тендерної документації дозвіл від МО України на використання ТС A01XJ.07148-259:2020 (01) для всіх учасників цієї процедури закупівлі, або внести до Додатку 2 до тендерної документації уточнення, що відповідний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи може не містити в собі посилання на ТС A01XJ.07148-259:2020 (01).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо про наступне: жодної дискримінації по відношенню до учасників тендерна документація не містить. Згідно з умовами Додатку №3 до тендерної документації, Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів: Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником будуть надаватися: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробу, а також декларація про відповідність.
Жодної інформації про необхідність надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи тендерна документація не містить .
Вирішення питань, пов’язаних із отриманням будь-яких документів покладається на Учасника (Постачальника), а при необхідності отримання будь-якої інформації та/або документів від Замовника, то такі питання будуть вирішуватися при виконанні договору про закупівлю.
Жодної інформації про необхідність надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи тендерна документація не містить .
Вирішення питань, пов’язаних із отриманням будь-яких документів покладається на Учасника (Постачальника), а при необхідності отримання будь-якої інформації та/або документів від Замовника, то такі питання будуть вирішуватися при виконанні договору про закупівлю.
Код ДК не відповідає предмету закупівлі
Дата подання: 16 червня 2023 10:54
Дата відповіді: 17 червня 2023 11:46
Згідно п. 5.1.2 Тендерної документації «Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади».
Предмет закупівлі – КШНВ працює без електрики та не є електричним побутовим приладом. Однією з вимог ТС a01xj.07148-259:2020 (01) є ручний (механічний) тип устаткування.
Можливо надати, як ті, що підтверджують досвід, договори за кодом ДК 021:2015:42340000-1: Печі непобутового призначення? Саме за цим кодом є складова частина комплексу, а саме котел твердопаливний використовуємий у комплексі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо про наступне: Предмет даної закупівлі визначений відповідно до пункту 15 особливостей та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономіки №708. Аналогічний договір повинен відповідати вимогам тендерної документації, а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади».
ISO не є обов’язковим у сфері діяльності з вироблення обладнання аналогічного предмету закупівлі
Дата подання: 16 червня 2023 11:35
Дата відповіді: 17 червня 2023 11:47
Згідно Розділу ІІІ пункту 1 (п.9) Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вказано, що в склад пропозиції має входити копії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT).
Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України. Даний документ також не є обов’язковим у сфері діяльності з вироблення обладнання аналогічного предмету закупівлі. Чи можливо подання тендерної пропозиції без наявності даного сертифіката у учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо про наступне: жоден з потенційних учасників не обмежений у можливості отримання такого сертифікату, тому дана вимога не є дискримінаційною. У випадку, якщо тендерна пропозиція Учасника не міститиме вказаного документу, такий Учасник несе ризик застосування до нього норм пунктів 43 та 44 Особливостей.
Код ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади»
Дата подання: 17 червня 2023 17:30
Дата відповіді: 19 червня 2023 17:38
Добрий день!
Чи правильно ми зрозуміли Вашу відповідь на попереднє питання?
Головна вимога до аналогічного договору є саме "КОД ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади"?!
І предметом Договору може бути постачання будь-якого товару, а не "Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ)" чи схожого за своїм призначенням іншого товару.
Згідно ТС A01XJ.07148-259:2020 (01) "Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ)" працює на дровах, а не на ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ! Отже, не є Електричним побутовим приладом.
Дайте, будь-ласка, чітку відповідь.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо, що предмет даної закупівлі визначений з урахуванням практики визначення аналогічних предметів закупівлі Міністерством оборони України.
Оскільки відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (Наказ Мінекономіки №708), предмет закупівлі визначається за четвертим знаком ДК, тому предмет закупівлі Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ) визначений за кодом ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади.
Якщо деталізувати, то Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ) відноситься до групи товарів за кодом ДК 39715300-0 Санітарно-технічне обладнання.
Саме тому, аналогічним буде вважатися договір на поставку товарів за кодом ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади, а також на поставку всіх товарів, які входять в код ДК 021-2015: 39710000-2.
Оскільки відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (Наказ Мінекономіки №708), предмет закупівлі визначається за четвертим знаком ДК, тому предмет закупівлі Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ) визначений за кодом ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади.
Якщо деталізувати, то Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ) відноситься до групи товарів за кодом ДК 39715300-0 Санітарно-технічне обладнання.
Саме тому, аналогічним буде вважатися договір на поставку товарів за кодом ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади, а також на поставку всіх товарів, які входять в код ДК 021-2015: 39710000-2.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-14-015398-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "БОРБОЛЮК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3068706755
Дата подання: 15 червня 2023 13:04
Надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі (ДУШОВА УСТАНОВКА – КОТЕЛ ШВИДКІСНОГО НАГРІВУ ВОДИ (КШНВ))
В додатку 2 до Тендерної документації (Договір про закупівлю) та в додатку 3 до Тендерної документації (ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) зазначено, що ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ повинен надати Постачальник лише з постачанням товару!
Категорично з цим не ЗГОДНІ та хочемо НАГОЛОСИТИ, що Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи кожен Учасник закупівлі повинен ОБОВ’ЯЗКОВО надати з документами тендерної пропозиції, оскільки:
Предмет закупівлі (ДУШОВА УСТАНОВКА – КОТЕЛ ШВИДКІСНОГО НАГРІВУ ВОДИ (КШНВ)) це складний виріб, який складається з багатьох конструктивних елементів та комплектуючих, які в свою чергу виготовлені з сировини, матеріалів та комплектуючих, що піддавалися механічній та термічній обробці в процесі виготовлення готового виробу.
В процесі експлуатації самого виробу (ДУШОВА УСТАНОВКА – КОТЕЛ ШВИДКІСНОГО НАГРІВУ ВОДИ (КШНВ)) в повітря потрапляють хімічні речовини від процесу горіння, а також термічній обробці піддаються певні конструктивні елементи та комплектуючі, які безпосередньо контактують з особовим складом!!!
Санітарно-епідеміологічна експертиза продукції потрібна для підтвердження відповідності об’єкта дослідження вимогам українського санітарного законодавства та всім вимогам щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагає ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Відповідно до ст. 10 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає: оцінку можливого негативного впливу небезпечних факторів, пов'язаних з діяльністю об'єктів експертизи, визначення ступеня створюваного ними ризику для здоров'я населення.
Враховуючи вищевикладене, просимо ВЧ 1498 внести зміни до Тендерної документації та зобов’язати всіх Учасників закупівлі надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі (ДУШОВА УСТАНОВКА – КОТЕЛ ШВИДКІСНОГО НАГРІВУ ВОДИ (КШНВ)) вцілому з документами Тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Категорично з цим не ЗГОДНІ та хочемо НАГОЛОСИТИ, що Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи кожен Учасник закупівлі повинен ОБОВ’ЯЗКОВО надати з документами тендерної пропозиції, оскільки:
Предмет закупівлі (ДУШОВА УСТАНОВКА – КОТЕЛ ШВИДКІСНОГО НАГРІВУ ВОДИ (КШНВ)) це складний виріб, який складається з багатьох конструктивних елементів та комплектуючих, які в свою чергу виготовлені з сировини, матеріалів та комплектуючих, що піддавалися механічній та термічній обробці в процесі виготовлення готового виробу.
В процесі експлуатації самого виробу (ДУШОВА УСТАНОВКА – КОТЕЛ ШВИДКІСНОГО НАГРІВУ ВОДИ (КШНВ)) в повітря потрапляють хімічні речовини від процесу горіння, а також термічній обробці піддаються певні конструктивні елементи та комплектуючі, які безпосередньо контактують з особовим складом!!!
Санітарно-епідеміологічна експертиза продукції потрібна для підтвердження відповідності об’єкта дослідження вимогам українського санітарного законодавства та всім вимогам щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагає ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Відповідно до ст. 10 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає: оцінку можливого негативного впливу небезпечних факторів, пов'язаних з діяльністю об'єктів експертизи, визначення ступеня створюваного ними ризику для здоров'я населення.
Враховуючи вищевикладене, просимо ВЧ 1498 внести зміни до Тендерної документації та зобов’язати всіх Учасників закупівлі надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі (ДУШОВА УСТАНОВКА – КОТЕЛ ШВИДКІСНОГО НАГРІВУ ВОДИ (КШНВ)) вцілому з документами Тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2023 11:48
Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо про наступне: Згідно з умовами Додатку №3 до тендерної документації, Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів: Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником будуть надаватися: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробу, а також декларація про відповідність.
При цьому, відповідно до п.2.1. проекту договору (Додатку №2 до тендерної документації), Товари повинні бути поточного року випуску, а їх якість відповідати технічному опису (Додаток № 2) та вимогам діючих державних стандартів на вид товарів, та підтверджуватись відповідними документами (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробу, а також декларація про відповідність).
Надання вищевказаних документів при поставці товару дозволить впевнитися у їх якості та відповідності вимогам тендерної документації. Необхідності у внесенні змін до тендерної документації немає.
При цьому, відповідно до п.2.1. проекту договору (Додатку №2 до тендерної документації), Товари повинні бути поточного року випуску, а їх якість відповідати технічному опису (Додаток № 2) та вимогам діючих державних стандартів на вид товарів, та підтверджуватись відповідними документами (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробу, а також декларація про відповідність).
Надання вищевказаних документів при поставці товару дозволить впевнитися у їх якості та відповідності вимогам тендерної документації. Необхідності у внесенні змін до тендерної документації немає.
Номер вимоги: UA-2023-06-14-015398-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФЕЛІКС", Код ЄДРПОУ:41005487
Дата подання: 18 червня 2023 20:37
Щодо усунення порушення принципів проведення закупівель та внесення змін до тендерної документації
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-14-015398-a
З метою недопущення порушення прав ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФЕЛІКС" відповідно до ЗУ «Про авторське право і суміжні права», не допущення порушення принципів проведення закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням), відповідно до ЗУ «Про оборонні закупівлі» (відкритість та прозорість (крім відомостей, що становлять державну таємницю і розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці), запобігання корупції, зловживанням та дискримінації), просимо ВЧ 1498 внести зміни в Тендерну документацію (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-14-015398-a), а саме:
1. Зобов’язати всіх учасників у складі Тендерної пропозиції надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі;
2. Зобов’язати всіх учасників у складі Тендерної пропозиції надати документи (Договір купівлі-продажу, Дилерський договір, тощо), що підтверджують взаємовідносини з виробником предмету закупівлі, у разі якщо Учасник не є виробником предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1. Зобов’язати всіх учасників у складі Тендерної пропозиції надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі;
2. Зобов’язати всіх учасників у складі Тендерної пропозиції надати документи (Договір купівлі-продажу, Дилерський договір, тощо), що підтверджують взаємовідносини з виробником предмету закупівлі, у разі якщо Учасник не є виробником предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2023 17:39
Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо про наступне: Згідно з умовами Додатку №3 до тендерної документації, Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів: Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником будуть надаватися: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробу, а також декларація про відповідність.
При цьому, відповідно до п.2.1. проекту договору (Додатку №2 до тендерної документації), Товари повинні бути поточного року випуску, а їх якість відповідати технічному опису (Додаток № 2) та вимогам діючих державних стандартів на вид товарів, та підтверджуватись відповідними документами (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробу, а також декларація про відповідність).
Надання вищевказаних документів при поставці товару дозволить впевнитися у їх якості та відповідності вимогам тендерної документації. Необхідності у внесенні змін до тендерної документації немає.
При цьому, відповідно до п.2.1. проекту договору (Додатку №2 до тендерної документації), Товари повинні бути поточного року випуску, а їх якість відповідати технічному опису (Додаток № 2) та вимогам діючих державних стандартів на вид товарів, та підтверджуватись відповідними документами (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробу, а також декларація про відповідність).
Надання вищевказаних документів при поставці товару дозволить впевнитися у їх якості та відповідності вимогам тендерної документації. Необхідності у внесенні змін до тендерної документації немає.
Номер вимоги: UA-2023-06-14-015398-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК", Код ЄДРПОУ:42295968
Дата подання: 29 червня 2023 11:37
ВИМОГА ПРО НАДАННЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПРИЧИНИ НЕВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Враховуючи вищевикладене, ТОВ "ЛФЗ ШТАРК" просить проаналізувати всю вищезазначену інформацію та повторно зробити оцінку Тендерної пропозиції відповідно до вимог Тендерної документації, вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про оборонні закупівлі» та відповідно до вимог Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 зі змінами та доповненнями.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2023 17:12
Дякуємо за Ваше звернення. З приводу вашого запитання повідомляємо про наступне:
14 червня 2023 року, Окремою комендатурою охорони і забезпечення ДПСУ (військова частина 1498) було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету « Код ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-06-14-015398-a,
28 червня 2023 року Протоколом щодо прийняття рішень уповноваженою особою Окремої комендатури охорони і забезпечення ДПСУ (військова частина 1498) №380 було оформлене рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» на підставі наступного:
23 червня 2023 року було прийнято рішення про затвердження та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» на закупівлю по предмету « Код ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-06-14-015398-a.
Вищезгадане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, було оприлюднено в електронній системі закупівель 23 червня 2023 року о 16 год. 11 хв.
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ.
Реквізити бенефіціара:
Назва: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (Військова частина 1498).
Місцезнаходження: Україна, 02121, місто Київ, вулиця Світла, будинок 6.
ЄДРПОУ: 14321955.
Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 500,00 грн. (сорок тисяч п’ятсот грн. 00 коп.).
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником.
Текст банківської гарантії не повинен містити:
- умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги;
- умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо);
- умов відкликання гарантії банком–гарантом.
Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги:
- Дата видачі, місце складання;
- Найменування гаранта, принципала та бенефіціара;
- Інформація щодо тендерної документації;
- Дата початку, закінчення строку гарантії;
- За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії;
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» містяться:
- БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 301/06/A/BG від 20.06.2023 року, підписана кваліфікованим електронним підписом Начальника Управління активно-пасивних операцій Департаменту корпоративного бізнесу АТ «ОКСІ БАНК» Германовський С.А.
- Довіреність №2 від 03.02.2023 року від АТ «ОКСІ БАНК» в особі Голови Правління Столярова Олексія Олександровича, на Начальника Управління активно-пасивних операцій Департаменту корпоративного бізнесу АТ «ОКСІ БАНК» Германовський С.А. Дана довіреність видана/підписана Головою Правління АТ «ОКСІ БАНК» О.О. Столяров.
Окрім цього, уповноваженою особою встановлено, що на файл, який містить у собі Довіреність №2 від 03.02.2023 року від АТ «ОКСІ БАНК» в особі Голови Правління Столярова Олексія Олександровича, на Начальника Управління активно-пасивних операцій Департаменту корпоративного бізнесу АТ «ОКСІ БАНК» Германовський С.А., накладено удосконалений електронний підпис Голови Правління Столярова Олексія Олександровича, що суперечить вимозі тендерної документації про те, що «повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)».
Відповідно до умови тендерної документації, такий документ про повноваження підписанта гарантії має містити накладення кваліфікованого електронного підпису особи що видала такий документ, проте, на документі - Довіреність №2 від 03.02.2023 року від АТ «ОКСІ БАНК» в особі Голови Правління Столярова Олексія Олександровича накладено удосконалений електронний підпис Голови Правління Столярова Олексія Олександровича.
Проте, тендерною документацією передбачалося накладення кваліфікованого електронного підпису, а ні удосконаленого електронного підпису.
Зважаючи, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах містило в собі вимогу щодо необхідності виправлення документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію, виходячи з цього, ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Зважаючи на все вищевикладене, тендерну пропозицію ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» було правомірно відхилено, оскільки, на файл, який містить у собі Довіреність №2 від 03.02.2023 року від АТ «ОКСІ БАНК» в особі Голови Правління Столярова Олексія Олександровича, на Начальника Управління активно-пасивних операцій Департаменту корпоративного бізнесу АТ «ОКСІ БАНК» Германовський С.А., накладено удосконалений електронний підпис Голови Правління Столярова Олексія Олександровича, що суперечить вимозі тендерної документації про те, що «повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)».
Зважаючи на все вищевикладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» є цілком правомірними, тому дана вимога ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» не підлягає задоволенню Замовником.
14 червня 2023 року, Окремою комендатурою охорони і забезпечення ДПСУ (військова частина 1498) було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету « Код ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-06-14-015398-a,
28 червня 2023 року Протоколом щодо прийняття рішень уповноваженою особою Окремої комендатури охорони і забезпечення ДПСУ (військова частина 1498) №380 було оформлене рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» на підставі наступного:
23 червня 2023 року було прийнято рішення про затвердження та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» на закупівлю по предмету « Код ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-06-14-015398-a.
Вищезгадане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, було оприлюднено в електронній системі закупівель 23 червня 2023 року о 16 год. 11 хв.
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ.
Реквізити бенефіціара:
Назва: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (Військова частина 1498).
Місцезнаходження: Україна, 02121, місто Київ, вулиця Світла, будинок 6.
ЄДРПОУ: 14321955.
Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 500,00 грн. (сорок тисяч п’ятсот грн. 00 коп.).
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником.
Текст банківської гарантії не повинен містити:
- умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги;
- умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо);
- умов відкликання гарантії банком–гарантом.
Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги:
- Дата видачі, місце складання;
- Найменування гаранта, принципала та бенефіціара;
- Інформація щодо тендерної документації;
- Дата початку, закінчення строку гарантії;
- За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії;
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» містяться:
- БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 301/06/A/BG від 20.06.2023 року, підписана кваліфікованим електронним підписом Начальника Управління активно-пасивних операцій Департаменту корпоративного бізнесу АТ «ОКСІ БАНК» Германовський С.А.
- Довіреність №2 від 03.02.2023 року від АТ «ОКСІ БАНК» в особі Голови Правління Столярова Олексія Олександровича, на Начальника Управління активно-пасивних операцій Департаменту корпоративного бізнесу АТ «ОКСІ БАНК» Германовський С.А. Дана довіреність видана/підписана Головою Правління АТ «ОКСІ БАНК» О.О. Столяров.
Окрім цього, уповноваженою особою встановлено, що на файл, який містить у собі Довіреність №2 від 03.02.2023 року від АТ «ОКСІ БАНК» в особі Голови Правління Столярова Олексія Олександровича, на Начальника Управління активно-пасивних операцій Департаменту корпоративного бізнесу АТ «ОКСІ БАНК» Германовський С.А., накладено удосконалений електронний підпис Голови Правління Столярова Олексія Олександровича, що суперечить вимозі тендерної документації про те, що «повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)».
Відповідно до умови тендерної документації, такий документ про повноваження підписанта гарантії має містити накладення кваліфікованого електронного підпису особи що видала такий документ, проте, на документі - Довіреність №2 від 03.02.2023 року від АТ «ОКСІ БАНК» в особі Голови Правління Столярова Олексія Олександровича накладено удосконалений електронний підпис Голови Правління Столярова Олексія Олександровича.
Проте, тендерною документацією передбачалося накладення кваліфікованого електронного підпису, а ні удосконаленого електронного підпису.
Зважаючи, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах містило в собі вимогу щодо необхідності виправлення документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію, виходячи з цього, ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Зважаючи на все вищевикладене, тендерну пропозицію ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» було правомірно відхилено, оскільки, на файл, який містить у собі Довіреність №2 від 03.02.2023 року від АТ «ОКСІ БАНК» в особі Голови Правління Столярова Олексія Олександровича, на Начальника Управління активно-пасивних операцій Департаменту корпоративного бізнесу АТ «ОКСІ БАНК» Германовський С.А., накладено удосконалений електронний підпис Голови Правління Столярова Олексія Олександровича, що суперечить вимозі тендерної документації про те, що «повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)».
Зважаючи на все вищевикладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» є цілком правомірними, тому дана вимога ТОВ «ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК» не підлягає задоволенню Замовником.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-14-015398-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК", Код ЄДРПОУ:42295968
Дата подання: 03 липня 2023 10:13
Дата подання: 03 липня 2023 10:13
Щодо порушення порядку проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю UA-2023-06-14-015398-a
Замовник неправомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛФЗ ШТАРК"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 липня 2023 17:51
рішення від 05.07.2023 № 9947.pdf
Дата публікації: 05 липня 2023 17:51
інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2023 № 10974.pdf
Дата публікації: 20 липня 2023 11:42
рішення від 19.07.2023 № 10974.pdf
Дата публікації: 24 липня 2023 14:11
Номер скарги: UA-2023-06-14-015398-a.a5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК", Код ЄДРПОУ:42295968
щодо порушення порядку проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю UA-2023-06-14-015398-a:
Замовник неправомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛФЗ ШТАРК"
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2023 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК" |
3 368 250,00
UAH з ПДВ
|
2 879 955,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАПТ" |
3 496 500,00
UAH з ПДВ
|
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Гончаренко Оксана Борисівна" |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
2 925 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУМІГАНТ АГРО" |
3 979 980,00
UAH з ПДВ
|
2 949 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФЕЛІКС" |
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
3 099 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
3 793 500,00
UAH з ПДВ
|
3 793 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП" |
3 982 500,00
UAH з ПДВ
|
3 929 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВ ТЕНДЕР" |
3 955 050,00
UAH з ПДВ
|
3 934 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮНІСТКОМ" |
4 036 500,00
UAH з ПДВ
|
3 944 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКО-ФАРБОВИЙ ЗАВОД ШТАРК" #42295968 |
Відхилено |
2 879 955,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 17:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2023 16:11
|
ТОВ "КРАПТ" #39966290 |
Переможець |
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2023 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 10:44
|
598-23(ЦЗ) КРАПТ.PDF | укладений |
01 серпня 2023 10:44
|