Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо проведення періодичного профілактичного медичного огляду працівників за кодом ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Очікувана вартість
10 958,41 UAH
UA-2020-04-14-001395-b 7a44759238e246018dbe19c87b28283c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Назаренко

+380981144296
+380501389791
+380629383012
dnz84topolek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу "Ясла-садок №84 "Топольок" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 36599766
Місцезнаходження: 87524, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, пр. Металургів, 187
Контактна особа: Світлана Назаренко
+380981144296,+380501389791,+380629383012
dnz84topolek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 послуга
Послуги щодо проведення періодичного профілактичного медичного огляду працівників за кодом ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, проспект Металургів, 187
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 травня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

14 квітня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
Переможець 10 958,41
UAH
14 квітня 2020 11:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 14:08
Додаткова угода №1 від 10.08.2020 медогляд.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2020 12:07
Протокол №30 від 21.05.2020 ТП медогляд.pdf зміни до договору
21 травня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 16:31
Протокол №29 від 14.04.2020р. ТП медогляд.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 11:40
Договір №93о від 14.04.2020 медогляд.pdf укладений
14 квітня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка: вказана кількість послуг 42, а треба - 43 послуги.
Номер договору про закупівлю: 93о
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість послуг - 5.
Номер договору про закупівлю: 93о
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 1300,75 грн.
Номер договору про закупівлю: 93о
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML