Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "СУЗІР'Я" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 13737082 |
Вебсайт: | http://vshsuzirya.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 15 |
Контактна особа: |
Юлія Задорожня +30970621250 olyatender20@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2023 12:43 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2023 12:43 |
Очікувана вартість: | 12 734 841,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 674,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 15:23 |
Додаток_3_Проєкт_договору_зміни_07_12.docx | |
08 грудня 2023 15:23 |
Перелік змін від 07.12.2023р..docx | |
08 грудня 2023 15:23 |
Тендерна_документація_зі_змінами_від_07_12_23р_.docx | |
23 листопада 2023 15:03 |
Тендерна документація.docx | |
23 листопада 2023 15:03 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 листопада 2023 15:03 |
Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.docx |
08 грудня 2023 15:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 грудня 2023 15:23 |
Додаток_3_Проєкт_договору_зміни_07_12.docx
|
||||||
08 грудня 2023 15:23 |
Перелік змін від 07.12.2023р..docx
|
||||||
08 грудня 2023 15:23 |
Тендерна_документація_зі_змінами_від_07_12_23р_.docx
|
||||||
23 листопада 2023 15:03 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
23 листопада 2023 15:03 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
23 листопада 2023 15:03 |
Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі! Повідомляємо, що у підвальному приміщенні, для розміщення додаткового тимчасового укриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15 автоматизовані системи централізованого оповіщення (АСЦО) зроблені відповідно до чинного законодавства та знаходяться у робочому стані.
Зауважуємо, що Учасник не довів та не надав належного документального підтвердження інформації, викладеної у Запитанні, а також не обґрунтував яким чином зазначені умови ТД порушують його права чи законні інтереси та перешкоджають йому взяти участь у Процедурі закупівлі.
Виходячи з викладеної вище інформації у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до ТД на підставі викладеної у Запитанні інформації.
Вимоги про усунення порушення
Також в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані електронні табло всередині приміщення, сигнально гучномовні пристрої всередині і на поверхні, які повинні оповіщувати населення, як в приміщенні ЗСЦЗ, так і в межах радіусу збору навколо ЗСЦЗ про небезпеку та необхідність прибуття до захисної споруди та СПП.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС від 08.02.2009 №93, Зареєстрованого в МЮ України 22 квітня 2019 р. за №418/33389.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1 – 9 – 2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі невлаштовання АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію ,не будуть підписані акти і казначейство не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу ,що на це виділяються бюджетні кошти.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та врахувати вимоги по облаштуванню ЗСЦЗ автоматизованою системою оповіщення.
Якщо ціна є твердою то змінювати її на підставі перепрохродження експертизи є протиправним! В такому випадку ціна має бути динамічна ! Звертаємося до Вас для внесення змін в умови договору!
Так, згідно з КНУ приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
При цьому, твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором.
п 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пп 2.2. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які зазначені учасником в Довідці про працівників, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати накази про призначення на посаду та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), або цивільно-правові угоди, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, на всіх працівників, зазначених у довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником, а також:
Замовник вимагає - гарантійний лист від інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації із зазначенням інформації, що він не має перерви в роботі за фахом понад три роки; свідоцтво інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації про підвищення кваліфікації за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, видане не раніше ніж за 5 років до кінцевого строку виконання робіт, що є предметом закупівлі). Та зазначаємо що працівники ВТВ є найманими працівниками компанії та для виконання робіт на одному об’єкті може залучатися декілька працівників і вимагати довідку від одного не вірно так як учасником торгів виступає компанія і працівники є найманим персоналом який може змінюватися! І гарантувати супровід об’єкту одним працівником який надасть довідку-гарантію не можливо а при заміні працівника буде порушення виконання обовязків іншим працівником!
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-09-000004 ● 401bf57a5fd74f6d8be8f1c75630a171
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2024 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.01.2024 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-11-23-012710-a 23.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-10 15:59:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт підвальних приміщень, для розміщення додаткового тимчасового укриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-012710-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-12 14:00:27
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ
На запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 08.01.2024 № UA-M-2024-01-09-000004) процедури закупівлі: Капітальний ремонт підвальних приміщень, для розміщення додаткового тимчасового укриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Код ДК 021:2015: 45450000-6. Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація) з очікуваною вартістю 12 734 841,0 грн, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-23-012710-a, повідомляємо наступне:
1. Інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації виконаної ТОВ «ІКБ «ПАНОРАМА», на котру 26.09.2023 року отримано позитивний ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт підвальних приміщень, для розміщення додаткового тимчасовогоукриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою:Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15».
Експертиза проведена ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА», експертний звіт (позитивний) № 230901-04/В, в якому зокрема зазначено, що документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені Робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворенняу будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за№1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартостібудівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 12 734 841,0 грн. з ПДВ.
2. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 за посиланням: https://docs.google.com/document/d/17lKVDopFbm1Int9Pn9mQd3McXNiXh5qZ/edit
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 14:49:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання учасником у складі ТП сканованих з оригіналів посвідчень та/або протоколів про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті працівника (-ів) учасника, зазначених у довідці учасника, щодо наявності кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору, а саме на монтажників та електрика?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 17:32:46
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ
У відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби, розміщений в електронній системі закупівель 24.01.2024 о 14:49:50 (далі – Запит) стосовно надання додаткових пояснень/ інформації/ документів, що стосуються здійснення запитувачем моніторингу проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень, для розміщення додаткового тимчасового укриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Код ДК 021:2015: 45450000-6. Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-23-012710-a (далі – Процедура закупівлі), повідомляємо наступне:
Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції (далі – ТП) ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) , наступним чином:
Пунктом 2 додатку 1 ТД встановлена вимога, що того «учасник повинен надати у складі ТП скановані з оригіналу посвідчення та/або протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті працівника(-ів) учасника». Слід зазначити, що ТД не містила вимог стосовно того, що учасник повинен надати посвідчення та/або протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті саме на всіх працівників учасника (увага на слово «працівника(-ів)»!).
Отже, Замовник не вимагав від учасників надання ними у складі ТП сканованих з оригіналів посвідчень та/або протоколів про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті працівника (-ів) учасника саме «зазначених у довідці учасника, щодо наявності кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору», як це зазначено у Запиті.
Зауважуємо, що виходячи з даної норми ТД учасник міг надати скановані з оригіналів посвідчення та/або протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті лише одного працівника учасника (як би такий працівник мав всі відповідні документи).
Виходячи з викладеного, у складі своєї ТП ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» надало документи протоколів проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті працівника (-ів) учасника, які мають такі документи та можуть виконувати відповідні роботи, а саме: 1) директор Долгошеєнко Євген Вікторович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці № 16-23/8, посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки № 05-23-35, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці, протокол № 05-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки); 2) головний інженер Атаманенко Василь Олександрович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці № 16-23/6, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці); 3) виконавець робіт Рябко Ігор Олексійович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці № 16-23/10, посвідчення про проходження навчання з питань електробезпеки № 17-23/2, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці, протоколи № 17-23 та № 17/1-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань електробезпеки); 4) монтажник Куш Ярослав Титович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) № 16-23/9, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці); 5) покрівельник Дарчик Іван Васильович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) № 16-23/7, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці);
6) покрівельник Юрчик Олег Вікторович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) № 16-23/12, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці); 7) монтажник Тарасюк Євген Іванович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) № 16-23/11, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці).
Отже, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» надано вичерпну інформацію, матеріали та документи, які підтверджують відповідність вказаного учасника вимогам пункту 2 додатку 1 ТД, у тому числі, надані скановані з оригіналу посвідчення та/або протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті працівника(-ів) учасника, у тому числі, працівників, які займають посади електрика, монтажника, покрівельника тощо.
Виходячи з викладеної вище інформації Замовником визначено ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» переможцем Процедури закупівлі із всебічним і повним дотриманням вимог законодавства України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вишгородський ліцей «Сузір’я» Вишгородської міської ради опрацював висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-23-012710-a, затверджений заступником начальника Північного офісу Держаудитслужби Сомиком О.С. 01 лютого 2024 року (далі – Висновок) та керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини шостої статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Форма висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядок його заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.10.2020 за № 958/35241 (далі – Порядок № 552) Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Порядку № 552 у пункті 1 в констатуючій частині форми висновку, зокрема зазначаються: - питання, що стало предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель, перелік проаналізованих документів та інформації, інші дії органу державного фінансового контролю, яких було вжито відповідно до законодавства для забезпечення проведення моніторингу процедури закупівлі (підпункт 1 пункту 1 Розділу ІІІ Порядку № 552). Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ Порядку № 552 у пункті 2 заповнюється висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися. У пункті 1 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку зазначено, що предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. У пункті 2 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку зазначено, що за результатами аналізу питання повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 та пункту 26 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності законодавства: укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII та пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено. Виходячи із інформації, яка наведена у Висновку працівником Північного офісу Держаудитслужби Дарморос Оленою Олексіївною було здійснено аналіз питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та за результатами його аналізу порушень не встановлено. Водночас, у пункті 2 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку також зазначено, що за результатами аналізу питання повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 та пункту 26 Особливостей № 1178. Варто відмітити, що в пункті 1 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку не зазначено, що предметом аналізу було питання повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, що не відповідає вимогам Порядку № 552. Відтак, встановлення порушення в питанні, що не підлягало моніторингу свідчить про можливе перевищення посадовою особою органу державного фінансового контролю повноважень. Більше того, відповідно до пункту 1 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку моніторингу підлягало також і питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Водночас у пункті 2 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку зазначається, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності законодавства: укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII та пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі. Варто зазначити, що питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності законодавства: укладеного договору вимогам законодавства не було предметом аналізу у рамках зазначеного моніторингу, що не відповідає вимогам Порядку № 552. Відтак, встановлення порушення в питанні, що не підлягало моніторингу свідчить про можливе перевищення посадовою особою органу державного фінансового контролю повноважень. Також у пункті 1 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку зазначається, що предметом аналізу також було і питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Водночас, у пункті 2 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку не зазначено інформацію про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель із питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, яке аналізувалося під час проведення зазначеного моніторингу, що не відповідає вимогам Порядку № 552. Відтак, не зазначення у висновку інформації про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися під час моніторингу, свідчить про можливе неякісне виконання посадовою особою органу державного фінансового контролю повноважень. З огляду на зазначене Вишгородський ліцей «Сузір’я» Вишгородської міської ради з метою усунення виявлених порушень та приведення умов Договору від 26.12.2023 № 26/12 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, вирішив: - внести зміни шляхом укладання Додаткової угоди до Договору від 26.12.2023 № 26/12 щодо збільшення гарантійного терміну на якість зазначених робіт і змонтованих конструкцій та можливості їх експлуатації до умов проектної документації, згідно Постанови від 01 серпня 2005р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». - оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
2024-02-07 20:40:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178) • усунуто
-
2024-02-15 15:39:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
11 715 642,83
UAH з ПДВ
|
11 109 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТАРСЕРВІС" |
12 725 851,13
UAH з ПДВ
|
11 110 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
11 109 999,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 15:37
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТАРСЕРВІС" #40774276 |
Переможець |
11 110 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2024 18:44
|
Додаткова угода 4.pdf | укладений |
27 серпня 2024 18:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2024 11:23
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2024 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 14:03
|
Додаткова угода2.jpg | зміни до договору |
08 лютого 2024 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2024 17:09
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 16:52
|
Додаток 3 План фінансування.pdf | укладений |
27 грудня 2023 16:38
|
Додаток 1 від 26.12.23р._.pdf | укладений |
27 грудня 2023 16:38
|
Додаток 4 від 26.12.23р..pdf | укладений |
27 грудня 2023 16:38
|
Договір кап.ремонт від 26.12.23р..pdf | укладений |
27 грудня 2023 16:38
|
Додаток_2 до Договору _кошториси.pdf | укладений |
27 грудня 2023 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода на зміни у Договорі в зв'язку з закінченням бюджетного 2023 року з новою редакцією плану фінансування на 2024 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 26/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою усунення виявлених порушень та приведення умов Договору від 26.12.2023 № 26/12 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668 |
Номер договору про закупівлю: | 26/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до Додатку 4 у зв'язку з закінченням бюджетного 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 26/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |