Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійний комплекс для облаштування ресурсної кімнати для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в загальноосвітніх закладах Центрально – Міського району
Очікувана вартість
74 285,00 UAH
UA-2019-10-22-000913-c ● 7a2bbc3577fb42e8afcf1cef232aa4dc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27 |
Контактна особа: |
Рибіна Вікторія 0564701383 buh_cmrayvo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2019 15:07 |
Очікувана вартість: | 74 285,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Мультимедійний комплекс для облаштування ресурсної кімнати для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в загальноосвітніх закладах Центрально – Міського району (джерело фінансування - кошти субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Чкалова, 1ж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 16:43 |
Проект договору.doc | |
22 жовтня 2019 16:43 |
ТД мультимедійка.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-22-000913-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 25 жовтня 2019 15:02
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен надати документ, що посвідчує наявність сервісного центру в місті Кривому Розі. Зазначена Вами вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлену Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають сервісний центр у м. Кривий Ріг. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників. До того ж, якісне обслуговування обладнання, що закуповується, може бути здійснене у ОФІЦІЙНИХ сервісних центрах виробників такого обладнання, які можуть знаходитися не у м. Кривий Ріг. Вимога щодо наявності сервісного центру у м. Кривий Ріг ніяким чином не впливає на якість запропонованих Учасниками товарів. Для отримання необхідного сервісного обслуговування достатньо зазначити у Тендерній документації вимоги до умов такого обслуговування, а саме - строки обслуговування, час реакції на звернення Замовника, плату за пересилання/доставку, заміну товару. Замість цього, Ви зазначили вимогу, що обмежила інших Учасників за територіальною ознакою. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та усунути вимогу щодо необхідності надання документу, що посвідчує наявність сервісного центру в місті Кривому Розі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2019 11:39
Щодо пункту 1.2. Додатку 4 до Тендерної документації: дана вимога обгрунтована необхідністю здійснення гарантійного та сервісного обслуговування поставленої техніки та не впливає на можливість участі в закупівлі суб'єктів господарювання, територіально розташованих поза межами міста Кривий Ріг. Звертаємо увагу на те, що замовником не вимагається підтвердження реєстрації чи провадження діяльності учасниками в конкретно визначеному місці, офісне (сервісне) приміщення може використовуватись учасниками як безпосередньо так і за договорами про надання послуг з гарантійного (сервісного) обслуговування тощо, але з обов'язковим документальним підтвердженням, а саме: (копія договору оренди або документів про власність на приміщення яке використовується як сервісний центр). Підстави для внесення змін до тендерної документації в цих частинах відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
52 530,00
UAH з ПДВ
|
52 530,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
73 746,00
UAH з ПДВ
|
73 746,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
11 листопада 2019 14:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі