Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Виробниче управління комунального господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03363720 |
Вебсайт: | http://vukg.com.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул.Глибоцька 128А |
Контактна особа: |
Сірик Олексій Микалайович +380459552451 tender.bkpvukg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2023 16:46 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2023 16:50 |
Очікувана вартість: | 2 472 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 363,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Асфальтобетонна суміш | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2023 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 16:45 |
4. ТД_01_АБС.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000044 ● facd7302f1aa48518f7ca10298e00e51
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-02-09-015402-a 09.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-04 09:49:33
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-06 14:48:34
Надання пояснення
Щодо обґрунтування якісних характеристик предмету закупівлі
Замовником було визначено якісні характеристики предмету закупівлі у відповідності до ДСТУ Б В.2.7-119:2011 СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ДОРОЖНІЙ ТА АЕРОДРОМНИЙ Технічні умови, а саме:
- асфальтобетонна суміш Суміш, отримана змішуванням у нагрітому стані взятих у відповідних (раціональних) співвідношеннях щебеню (або без нього), природного і (або) штучного дробленого піску, мінерального порошку, модифікуючих добавок (або без них) і бітумного в'яжучого (нафтового дорожнього бітуму або модифікованого нафтового бітуму)
- гаряча - виготовлена з використанням в'язкого бітумного в'яжучого (АСГ)
- дрібнозерниста - з розміром зерен до 20 мм (Др)
- щільний - із залишковою пористістю від 2 % до 5 % (Щ)
- марка асфальтобетонної суміші – І
- Тип гранулометрії – В-10.
Щодо розміру витрат та визначення очікуваної вартості Закупівлі
Розмір витрат було визначено аналізом витрат та фактичного використання (річного та місячного) Асфальтобетонної суміші для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, а саме робіт з будівництва доріг, послуг з поточного (ямкового) ремонту доріг тощо.
Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме методом порівняння ринкових цін на Асфальтобетонну суміш (дрібнозернисту, щільну, гарячу, В-10, марка 1) за 1 тону у грн. з ПДВ та з доставкою на адресу Замовника:
Потенційний постачальник Ціна за 1 тону, грн. з ПДВ Підтвердження
ПрАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний» 5 240,40 Комерційна пропозиція від 12.12.2022р.
ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» 4 650,00 Цінова пропозиція (на електронну пошту) від 13.12.2022р.
Очікувана ціна за одиницю = (5 240,40 + 4650)/2 = 4 945,20
Очікувана вартість предмета закупівлі = 4 945,20 * 500 т = 2 472 600,00 грн з врахуванням ПДВ.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дійсним повідомляємо, що дана вимога у відповідності до Постанови КМУ від 11.10.2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» відноситься до Замовників, які здійснюють закупівлі за рахунок державних (бюджетних) коштів.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА», ЄДРПОУ 03363720, згідно з положенням Статуту – пункт 2.4. Підприємство діє на принципах повного господарського розрахунку та самостійності, відповідає по всім зобов’язанням перед контрагентами по укладеним договорам, перед бюджетами та банками відповідно до чинного законодавства України. Метою створення підприємства, зокрема, є – пункт 3.1.9. Виконання робіт, надання послуг та реалізації продукції, здійснення різних видів виробничої та комерційної діяльності з метою отримання прибутку.
Саме тому при Закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-09-015402-a Замовником зазначено джерело фінансування - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) - https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-02-09-004838-a.
Замовник не має підстав для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2023 16:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД №8" |
2 187 000,00
UAH з ПДВ
|
2 187 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЗ1" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
2 449 800,00
UAH з ПДВ
|
2 449 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД №8" #44343782 |
Переможець |
2 187 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 16:29
|
Договір | укладений |
01 березня 2023 16:28
|