Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03361508 |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7 |
Контактна особа: |
Яценко Ольга Олександрівна +380629407790 supply@mvk.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2021 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2021 16:17 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2021 12:29 |
Очікувана вартість: | 3 403 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44480000-8: Протипожежне обладнання різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2021 10:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2021 10:30 |
Протокол 63.pdf | |
23 березня 2021 10:30 |
Додаток 3 Технічне завдання Пожежні гідранти зі змінами.doc | |
23 березня 2021 10:30 |
Тендерна документація Пожежні гідранти зі змінами.doc | |
11 березня 2021 16:13 |
Додаток 4 Проект Договору.doc |
23 березня 2021 10:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 березня 2021 10:30 |
Протокол 63.pdf
|
|||
23 березня 2021 10:30 |
Додаток 3 Технічне завдання Пожежні гідранти зі змінами.doc
|
|||
23 березня 2021 10:30 |
Тендерна документація Пожежні гідранти зі змінами.doc
|
|||
11 березня 2021 16:13 |
Додаток 4 Проект Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Керуючись нормами Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на Ваше запитання до процедури «Щодо вимог до сертифікату».
Відповідно до Статті.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Також тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Керуючись цими положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у Додатку 3 Технічного завдання на закупівлю товарів “Пожежні гідранти“ згідно коду ДК021:2015- 44480000-8 - Протипожежне обладнання різне, п 1.7 та 1.7.1 «Характеристики та властивості п.п. 2 була встановлена вимога, щодо підтвердження якості запропонованого товару. А саме: «Наявність у виробника товару міжнародних сертифікатів ISO9001, ISO14001, (або декларації на його відповідність), сертифікат GSK що підтверджує якість антикорозійного захисту поверхонь, або інший документ (сертифікат/експертний висновок/заключення) фахового органу в Україні, що підтверджує властивості антикорозійного покриття (хімічний склад, механічні властивості, інше)».
Що стосується показників якості антикорозійного захисту, то основні з них наступні:
• Товщина шару антикорозійного епоксидного захисного покриття повинна становити не менше 250 мкм.
• Діелектричні властивості епоксидного покриття при напрузі не менше 3000 В.
• Механічна стійкість епоксидного покриття.
• Стійкість до впливу хімічних речовин (кислот та луг).
Параметри цих показників та антикорозійного епоксидного покриття в цілому мають відповідати нормативним документам що діють у країні походження товару.
Що стосується другого питання, зазначаємо, що тендерна документація не містить вимоги, щодо надання Учасниками процедури закупівлі в складі їх пропозиції «висновки по хімічному складу». Дякуємо
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-15-000029 ● 3ee6ef40515d42279ed6c457734feb94
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2021 № 450
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.07.2021 № 450.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-11-002481-a, 11.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до результату моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ закупівлі Пожежні гідранти у ході розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. Шодо вказаних порушень а саме: 1. Замовником у тендерній документації (пункт 2.3 частини 2 Розділу I) не зазначено посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Відповідно до п.2.3 Тендерної документаціїї Замовником зазначено: Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками- Кафтанатій Юрій Олександрович, голова тендерного комітету; 87555, м. Маріуполь Донецької області, вул. Соборна буд. 7 (0629) 40-77-90; e-mail: marketing@mvk.org.ua. Відповідно до п.4 частини 1 Розділу Х, саме тендерний комітет планує та проводить процедури закупівлі, забезпечує рівні умови для усіх Учасників та об’єктивний вибір переможця. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Відповідно, Замовник цілком правомірно зазначив Голову тендерного комітету уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками. Враховуючи вищенаведене, Замовник жодним чином не порушив вимоги ч. 17 ст. 22ЗУ “Про публічні закупівлі” 2. Замовником наведено опис формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає переліку таких помилок, наведеному у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Крім того, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація (пункт 1.14 частини 1 розділу ІІІ) не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Вище зазначені умови закупівлі у визначені Законом строки оскаржені не були, жодного звернення на електронний майданчик системи Prozorro не надходило. Окрім цього, Замовник не діскваліфікував жодного Учасника з причини наявності формальних помилок відповідно до чого це не є порушенням. Також слід зазначити, що звернень до Постійно Діючої Адміністративної Колегії Антимонопольного Комітету України з Розгляду Скарг Про Порушення Законодавства у Сфері Публічних Закупівель від учасників закупівлі щодо не правомірних дій Замовник на єтапі кваліфікації Переможця також відсутні. Враховуючи вищезазначене, Замовник у визначеному Законом порядку уклав договір з переможцем закупівлі.
2021-07-26 12:37:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПАТАР" |
2 203 269,60
UAH з ПДВ
|
2 203 269,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНВАР" |
3 386 898,96
UAH з ПДВ
|
3 386 898,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Інтерекст LTD" |
3 402 840,00
UAH з ПДВ
|
3 402 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ПАТАР" #13979385 |
Відхилено |
2 203 269,60
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 15:38
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 квітня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНВАР" #42286398 |
Переможець |
3 386 898,96
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 15:05
|
Звіт 375.pdf | укладений |
18 лютого 2022 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 14:41
|
Договір 375.pdf | укладений |
22 квітня 2021 14:25
|