Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації )
33180000-5 - Apparatus for maintaining physiological functions of the body (Consumables for hemodialysis and hemodiafiltration)
33180000-5 - Apparatus for maintaining physiological functions of the body (Consumables for hemodialysis and hemodiafiltration)
Очікувана вартість
35 103 842,62 UAH
UA-2021-03-04-001375-b ● 79c92397ac0c452785212b174a66256c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Контактна особа: |
Баязітов Микола Рашитович +380487500190 tender_kuookl@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Бабалик Олена Володимирівна +380487500152 tender_kuookl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Establishment "Odesa Oblast Clinical Hospital" |
National ID: | 01998526 |
Contact point: |
Bayazitov Nicholas Rashitovich +380487500190 tender_kuookl@ukr.net |
Additional contacts: |
Babalik Olena Volodymyrivna +380487500152 tender_kuookl@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2021 12:46 |
Очікувана вартість: | 35 103 842,62 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175 519,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 березня 2021 12:28 |
Enquiries until: | 09 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 квітня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 35 103 843 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 175 519 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4300 шт
Високопоточний діалізатор площею 1,0-1,1 м.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 47072 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування
High-flow dialyzer with an area of 1.0-1.3 square meters
CPV: 33181000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5500 шт
Високопоточний діалізатор площею 1,3-1,4 м.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 47072 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування
High-flow dialyzer with an area of 1.4-1.5 square meters.
CPV: 33181000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
7700 шт
Високопоточний діалізатор площею 1,6-1,7м.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 47072 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування
High-flow dialyzer with an area of 1.8-1.9 square meters
CPV: 33181000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
4400 шт
Високопоточний діалізатор площею 1,9-2,0м.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 47072 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування
High-flow dialyzer with an area of 2.0-2.2 square meters.
CPV: 33181000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
110000 літр
Концентрат кислотного компоненту діалізуючого розчину із вмістом глюкози сухий 1100 уп або рідкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 35849 — Концентрат гемодіалізу
Concentrate of acid component of dialysis solution with glucose content dry 1100 unitary enterprise or liquid
CPV: 33181000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
21900 шт
Сухий бікарбонат в картриджах або в мішках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 35849 — Концентрат гемодіалізу
Dry bicarbonate in cartridges or bags
CPV: 33181000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
21900 шт
Кровопровідні магістралі для гемодіафільтрації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 34999 — Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування
Blood mains for hemodiafiltration
CPV: 33181000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
21900 шт
Фістульна голка артеріальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 32111 — Голка фістульна, одноразового використання
Arterial fistula needle
CPV: 33181000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
21900 шт
Фістульна голка венозна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 32111 — Голка фістульна, одноразового використання
Venous fistula needle
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
78 шт
Фільтр для діалізуючого розчину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 47739 — Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу
Dialysis solution filter
CPV: 33181000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2021 12:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2021 12:35 |
пелелік змін від 06.04.doc | |
06 квітня 2021 12:35 |
ТД .ГД від 06.04.doc |
06 квітня 2021 12:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 квітня 2021 12:35 |
пелелік змін від 06.04.doc
|
||||||
06 квітня 2021 12:35 |
ТД .ГД від 06.04.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
goodbye
Дата подання: 10 березня 2021 16:47
Дата відповіді: 15 березня 2021 10:22
Dear Buyer,
Your answer is of typic "Odessa style": to say YES, but to change nothing. In 32 years of business I dealt with many such, and even more "clever-ass" clients. But now I would prefer not to raise discussion as we are overloaded with otders from reliable, not a tricky buyers. If/when you will have fair terms - welcome.
P.S.: Free advise: do not expect that vendor shall replace your own hospital storage unless you are ready to pay double of what you may pay in normal international procurement.
Thank you.
--------------------------------
Шановний покупце,
Ваша відповідь типова "по-одеському": сказати ТАК, але нічого не змінити. За 32 роки бізнесу я мав справу з багатьма такими, і навіть більше "розумними" клієнтами. Але зараз я волів би не піднімати дискусію, оскільки ми перевантажені видами надійних, не хитрих покупців. Якщо / коли у вас будуть чесні умови - ласкаво просимо.
P.S .: Безкоштовна порада: не чекайте, що постачальник замінить ваше власне лікарняне сховище, якщо ви не готові заплатити вдвічі більше, ніж ви можете заплатити за звичайні міжнародні закупівлі.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Учасник не розуміє того, що постачання товару здійснюється відповідно до реальної потреби та кількості пацієнтів, які звертаються за медичною допомогою. Графік поставок планується виходячи з фактичних централізованих поставок та поставок, які плануються і здійснюються за кошти обласного бюджету, та Замовник їх передбачити не може. Також, необхідно врахувати той факт , що наразі в Україні вступив в дію другий етап реформи охорони здоров’я , який передбачає «Що кошти йдуть за пацієнтом». Наразі йдеться про ефективне використання коштів Замовником , виходячи з реальних потреб, а створення великих залишків на складах призведе до відсутності можливості отримувати інші вкрай необхідні лікарські засоби.
уточнення та внесення змін
Дата подання: 15 березня 2021 13:10
Дата відповіді: 18 березня 2021 12:30
Додаток №3 тендерної документації п.8 та п.9 таблиці «медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» містить інформацію про фістульні голки (артеріальні - 21900 шт. та фістульні - 21900 шт.).
Додаток №3 тендерної документації п.3 медико-технічних вимог «вимоги до фістульних голок» передбачає надання голок діаметром 15G та 16G артеріальних та венозних.
Прошу надати роз’яснення: в якій кількості Замовник планує придбання фістульних голок: 15G артеріальних, 15G венозних, 16G артеріальних, 16G венозних? Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, кількість фістульних голок за розмірами визначається в залежності від потреби зазначеної у заявці безпосередньо вже до постачальника
про внесення змін
Дата подання: 15 березня 2021 13:36
Дата відповіді: 18 березня 2021 12:31
Додаток №3 тендерної документації п.5 таблиці «медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» містить інформацію про концентрат кислотного компоненту діалізуючого розчину із вмістом глюкози (сухий - 1110 уп. або рідкий 11000 л). 1100 уп. сухого концентрату дозволяє приготувати 110000 л рідкого компоненту (1 уп. на 100 л) дозволить провести 22 000 процедур, а 11000 л рідкого концентрату дозволить провести 2200 процедур (відповідає 110 уп. сухого концентрату). Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації, зазначивши правильну кількість сухого та рідкого концентрату відповідно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, стосовно Вашого питання, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
уточнение
Дата подання: 08 квітня 2021 10:48
Дата відповіді: 13 квітня 2021 15:51
Ув. Заказчик, для корректной подачи тендерного предложения прошу сообщить, на аппаратах какой модели и какого производителя планируется проводить процедуры гемодиализа/гемодиафильтрации?
Відповідь: У лікарні встановлені апарати виробництва фірми Fresenius, модель: 4008S, 5008S.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-001375-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 04 березня 2021 16:34
contract
Dear Buyer,
Your Contract draft is okay except:
1. Sec. 2.9. It is tailored exclusively for resident vendors. To deliver goods to Odessa within 5 days from your order date is absolutely necessary to have goods just ready and standing-by in Ukraine warehouse. Delivery in such short time by sea is absolutely impossible if product shall be manufactured overseas. It would be possible to deliver by air to Kyiv then by land to Odessa within 20 days or earlier. So, overseas suppliers are excluded by this term unless they are changed.
Based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT” as follows: In Sec. 2.9 to replace number 5 to number 20.
2. Sec. 3.2. It seems that you understand Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex wrongly. It says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення."
It means that you should not commit yourself unless you have budget. Contract is a commitment. If you commit to pay by budget money - it is budget commitment. So, before signing contract you must secure financing.
But wording of Sec. 3.2 "У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок." means that you have no money at the contract signing date, otherwise this section is senseless. So, you want firstly to take goods, then maybe pay, but maybe not, if you will have no budget. Can Seller control your budget? Of course not. I understand that some clever-ass lawyer drafted this section of contract to protect maximally the buyer and expecting that sellers are mentally ill.
So, our demand is: to exclude Sec. 3.2 wording "У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок." from your contract.
3. Sec. 3.4. If you want to to have right for changing prices, which is not normal in trading practice, this possibility must be not only for reducing, but for increasing of price too. Otherwise is not preserved principle of parties equal rights. It is in contradiction with general principles of contract law and with Civil Codex of Ukraine in particular.
So, our demand is: to include words "or increasing" after word "reducing" in Sec. 3.4.
Respectfully,
---------------------------------
Шановний покупце,
Проект Вашого контракту в порядку, за винятком:
1. Розділ 2.9. Він призначений виключно для резидентів-продавців. Для доставки товару до Одеси протягом 5 днів з дати замовлення є абсолютно необхідним наявність товару, що знаходиться в готовому стані та знаходиться в режимі очікування на складі в Україні. Доставка за такий короткий термін морем абсолютно неможлива, якщо продукція повинна виготовлятися за кордоном. Можна було доставити повітряним транспортом до Києва, а потім сухопутним транспортом до Одеси протягом 20 днів або раніше. Отже, зарубіжні постачальники цим терміном виключаються, якщо вони не змінені.
Виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ, ЩО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ”наступним чином: У Розд. 2.9 замінити номер 5 на номер 20.
2. Розділ 3.2. Здається, ви розумієте розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення".
Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Контракт - це зобов’язання. Якщо ви зобов’язуєтесь платити бюджетними грошима - це бюджетні зобов’язання. Отже, перед підписанням контракту ви повинні забезпечити фінансування.
Але формулювання розділу 3.2 "У разі затримки бюджетного фінансування розрахування рахунків за розміщення товарів здійснено 10 банківських днів із дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі у вашій реєстраційній раді". означає, що у вас немає грошей на дату підписання контракту, інакше цей розділ безглуздий. Отже, ви хочете спочатку взяти товар, потім, можливо, заплатити, але, можливо, ні, якщо у вас не буде бюджету. Чи може продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я розумію, що якийсь розумний адвокат склав цей розділ договору, щоб максимально захистити покупця та очікуючи, що продавці психічно хворі.
Отже, наша вимога така: виключити розділ. 3.2 формулювання "У разі затримки бюджетного фінансування розрахування для розміщення товарів товар здійснюється за 10 банківських днів із дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі у вашій реєстраційній раді". з вашого контракту.
3. Розділ 3.4. Якщо ви хочете мати право на зміну цін, що не є звичайним явищем у торговій практиці, ця можливість повинна бути не лише для зниження, але і для збільшення ціни. В іншому випадку не зберігається принцип рівності прав сторін. Це суперечить загальним принципам договірного права та, зокрема, Цивільному кодексу України.
Отже, наш попит: включити слова "або збільшення" після слова "зменшення" у розділ. 3.4.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Your Contract draft is okay except:
1. Sec. 2.9. It is tailored exclusively for resident vendors. To deliver goods to Odessa within 5 days from your order date is absolutely necessary to have goods just ready and standing-by in Ukraine warehouse. Delivery in such short time by sea is absolutely impossible if product shall be manufactured overseas. It would be possible to deliver by air to Kyiv then by land to Odessa within 20 days or earlier. So, overseas suppliers are excluded by this term unless they are changed.
Based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT” as follows: In Sec. 2.9 to replace number 5 to number 20.
2. Sec. 3.2. It seems that you understand Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex wrongly. It says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення."
It means that you should not commit yourself unless you have budget. Contract is a commitment. If you commit to pay by budget money - it is budget commitment. So, before signing contract you must secure financing.
But wording of Sec. 3.2 "У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок." means that you have no money at the contract signing date, otherwise this section is senseless. So, you want firstly to take goods, then maybe pay, but maybe not, if you will have no budget. Can Seller control your budget? Of course not. I understand that some clever-ass lawyer drafted this section of contract to protect maximally the buyer and expecting that sellers are mentally ill.
So, our demand is: to exclude Sec. 3.2 wording "У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок." from your contract.
3. Sec. 3.4. If you want to to have right for changing prices, which is not normal in trading practice, this possibility must be not only for reducing, but for increasing of price too. Otherwise is not preserved principle of parties equal rights. It is in contradiction with general principles of contract law and with Civil Codex of Ukraine in particular.
So, our demand is: to include words "or increasing" after word "reducing" in Sec. 3.4.
Respectfully,
---------------------------------
Шановний покупце,
Проект Вашого контракту в порядку, за винятком:
1. Розділ 2.9. Він призначений виключно для резидентів-продавців. Для доставки товару до Одеси протягом 5 днів з дати замовлення є абсолютно необхідним наявність товару, що знаходиться в готовому стані та знаходиться в режимі очікування на складі в Україні. Доставка за такий короткий термін морем абсолютно неможлива, якщо продукція повинна виготовлятися за кордоном. Можна було доставити повітряним транспортом до Києва, а потім сухопутним транспортом до Одеси протягом 20 днів або раніше. Отже, зарубіжні постачальники цим терміном виключаються, якщо вони не змінені.
Виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ, ЩО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ”наступним чином: У Розд. 2.9 замінити номер 5 на номер 20.
2. Розділ 3.2. Здається, ви розумієте розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення".
Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Контракт - це зобов’язання. Якщо ви зобов’язуєтесь платити бюджетними грошима - це бюджетні зобов’язання. Отже, перед підписанням контракту ви повинні забезпечити фінансування.
Але формулювання розділу 3.2 "У разі затримки бюджетного фінансування розрахування рахунків за розміщення товарів здійснено 10 банківських днів із дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі у вашій реєстраційній раді". означає, що у вас немає грошей на дату підписання контракту, інакше цей розділ безглуздий. Отже, ви хочете спочатку взяти товар, потім, можливо, заплатити, але, можливо, ні, якщо у вас не буде бюджету. Чи може продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я розумію, що якийсь розумний адвокат склав цей розділ договору, щоб максимально захистити покупця та очікуючи, що продавці психічно хворі.
Отже, наша вимога така: виключити розділ. 3.2 формулювання "У разі затримки бюджетного фінансування розрахування для розміщення товарів товар здійснюється за 10 банківських днів із дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі у вашій реєстраційній раді". з вашого контракту.
3. Розділ 3.4. Якщо ви хочете мати право на зміну цін, що не є звичайним явищем у торговій практиці, ця можливість повинна бути не лише для зниження, але і для збільшення ціни. В іншому випадку не зберігається принцип рівності прав сторін. Це суперечить загальним принципам договірного права та, зокрема, Цивільному кодексу України.
Отже, наш попит: включити слова "або збільшення" після слова "зменшення" у розділ. 3.4.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2021 13:24
Доброго дня! Відповіді на запитання:
Пацієнти яким застосовується процедура гемодіалізу погребують процесу надання медичноїдопомоги та не можуть перериватися від установленого лікарем графіку за для безпечності життя пацієнта. Тому, Учасник повинен бути спроможний забезпечити поставку товару втермін 5-х робочих днів. Замовник не впливає на організацію логістичних моментів товару майбутнього постачальника, оскільки відповідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Додатку 2 тендерної документації однією з кваліфікаційних вимог є наявність матеріально-технічної бази в Учасника. За для уникнення труднощів з доставкою товару . доцільно мати в наявності на своєму або орендованому складі необхідний товар.
Стосовно другого питання, умови контракту передбачають післяплату, тому звичайно спочатку отримується товар, а потім здійснюється оплата. Оскільки. КНП « ООКЛ» ООР» є бюджетною організацією ,підприємство повинно дотримуватись бюджетного кодексу. Для Учасника існують ризики кредиторської заборгованості про що Замовник чесно повідомляє через умови контракту.
По третьому питанню, збільшення ціни можливе відповідно до положень ч. 5. сг. 41 Закону
України «Про публічні закупівлі» як зазначено у проекті договору (п. 3.6 Розділ 3)
Пацієнти яким застосовується процедура гемодіалізу погребують процесу надання медичноїдопомоги та не можуть перериватися від установленого лікарем графіку за для безпечності життя пацієнта. Тому, Учасник повинен бути спроможний забезпечити поставку товару втермін 5-х робочих днів. Замовник не впливає на організацію логістичних моментів товару майбутнього постачальника, оскільки відповідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Додатку 2 тендерної документації однією з кваліфікаційних вимог є наявність матеріально-технічної бази в Учасника. За для уникнення труднощів з доставкою товару . доцільно мати в наявності на своєму або орендованому складі необхідний товар.
Стосовно другого питання, умови контракту передбачають післяплату, тому звичайно спочатку отримується товар, а потім здійснюється оплата. Оскільки. КНП « ООКЛ» ООР» є бюджетною організацією ,підприємство повинно дотримуватись бюджетного кодексу. Для Учасника існують ризики кредиторської заборгованості про що Замовник чесно повідомляє через умови контракту.
По третьому питанню, збільшення ціни можливе відповідно до положень ч. 5. сг. 41 Закону
України «Про публічні закупівлі» як зазначено у проекті договору (п. 3.6 Розділ 3)
Номер вимоги: UA-2021-03-04-001375-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "НЕФРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36680233
Дата подання: 15 березня 2021 10:38
Про захист персональних даних
Відповідно до ч. 1 Ст. 5 ЗУ «Про громадянство України» вiд 18.01.2001 № 2235-III - паспорт громадянина України є одним документом, що підтверджують громадянство України. Відповідно до п.1 «Положення про паспорт громадянина України», затверженного постанови ВРУ "Про затвердження положень про паспорт громадян України та свідоцтво про народження"від 26 червня 1992 року № 2503-XII, паспорт є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України, дозволяє реалізувати громадянину України свою правоздатність у сфері цивільно-правових відносин.
Керуючись п.5 ст. 65 ГКУ, Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
При цьому відповідно абз. 13 ст.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» 15 травня 2003 року № 755-IV «відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо» містяться у відкритому реєстрі та є загальнодоступними. Тобто вимога надання копії дійсного паспорту на момент розкриття (всіх сторінок за наявністю записів), що підтверджує повноваження службової (посадової ) особи Учасника на підписання документів - є такою, що порушує чинне законодавство (https://infobox.prozorro.org/articles/zahist-personalnih-danih-chomu-ne-varto-vimagati-kopiyu-pasporta). Вимагаємо виключити цей пункт з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись п.5 ст. 65 ГКУ, Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
При цьому відповідно абз. 13 ст.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» 15 травня 2003 року № 755-IV «відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо» містяться у відкритому реєстрі та є загальнодоступними. Тобто вимога надання копії дійсного паспорту на момент розкриття (всіх сторінок за наявністю записів), що підтверджує повноваження службової (посадової ) особи Учасника на підписання документів - є такою, що порушує чинне законодавство (https://infobox.prozorro.org/articles/zahist-personalnih-danih-chomu-ne-varto-vimagati-kopiyu-pasporta). Вимагаємо виключити цей пункт з умов тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2021 12:27
Доброго дня, наявність копії дійсного паспорту на момент розкриття підтверджує особистість службової (посадової ) особи Учасника у якої повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується довіреністю(оригінал або копія), або копією (- ями) доручення або іншим документом на підписання документів, які включені до складу тендерної пропозиції. Відповідно ч. 2 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані». В даному випадку Учасник може визначити копії дійсного паспорту, як конфіденційну інформацію
Номер вимоги: UA-2021-03-04-001375-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "НЕФРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36680233
Дата подання: 15 березня 2021 14:05
про приведення до відповідності п.3.7 додатку 4
Додаток №4 до тендерної документації (проект договору про закупівлю) п.3.7 передбачає можливість зміни ціни договору, зокрема в зв’язку із зміною курсу валюти у разі зміни більш ніж на 3% зафіксованого в договорі курсу в гривня до долару США або до ЄВРО. Проте формула зміни ціни в договорі містить «к»– співвідношення курсу НБУ на дату підписання додаткової угоди до курсу НБУ на дату подання тендерної пропозиції, якщо коефіцієнт становить не менше 1,1 (що дорівнює 10%). Прошу привести ці пп.3.7 проекту договору до однакового значення, шляхом виправлення невірної інформації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2021 12:29
Доброго дня, проект договору містить умови зміни ціни договору у відповідності до положень ч. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, не має необхідності використовувати зазначену формулу зміни ціни. Доцільно виключити п.3.7 з проекту договору шляхом внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-03-04-001375-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "НЕФРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36680233
Дата подання: 08 квітня 2021 15:52
про внесення змін
Шановний Замовнику! Внесені Вами зміни до тендерної документації від 06.04.2021 року порушують статтю 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: абз.1 частини 1 – добросовісна конкуренція, абз.2 частини 1 – максимальна економія, ефективність та пропорційність. Так, зменшено діапазони площі поверхні діалізаторів, що суттєво зменшує конкуренцію та обмежує участь суб’єктів господарювання, які планують взяти учать у торгах та мають змогу запропонувати продукцію, що відповідає медико-технічним вимогам, окрім вимог до площі поверхні діалізаторів. Тобто, внесені Вами зміни порушують вимоги частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. При цьому зауважую, що вимоги до діалізаторів з площею поверхні 1,6-1,7 та діалізаторів з площею поверхні 1,9-2,0 прописані під одного виробника, що є порушення чинного антимонопольного законодавства. Прошу виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги, виклавши технічне завдання у попередній редакції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2021 15:50
Відповідно до наявної у нас інформації, медико-технічним вимогам до діалізаторів з
площею поверхні 1,6-1,7 та діалізаторів з площею поверхні 1,9-2,0 відповідають як
мінімум два зареєстровані в Україні виробники. Порівняльна таблиця наведена у
Додатку 1, у Додатку 2 ,3,4 наведені інструкції з використання трьох виробників.
Таким чином згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація даної
закупівлі відповідає принципам здійснення публічних закупівель, не суперечить частині 4
статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та
призводить до дискримінації учасників. Виходячи з вищенаведеного, вимогу щодо викладення
технічного завдання у попередній редакції вважаємо недоцільною
площею поверхні 1,6-1,7 та діалізаторів з площею поверхні 1,9-2,0 відповідають як
мінімум два зареєстровані в Україні виробники. Порівняльна таблиця наведена у
Додатку 1, у Додатку 2 ,3,4 наведені інструкції з використання трьох виробників.
Таким чином згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація даної
закупівлі відповідає принципам здійснення публічних закупівель, не суперечить частині 4
статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та
призводить до дискримінації учасників. Виходячи з вищенаведеного, вимогу щодо викладення
технічного завдання у попередній редакції вважаємо недоцільною
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 травня 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна, Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПП "НЕФРОСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАСЕРВІС ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АСТОР МЕДІКАЛ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2021 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НЕФРОСЕРВІС" |
27 413 763,80
UAH з ПДВ
|
27 413 763,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАСЕРВІС ПЛЮС" |
33 743 873,10
UAH з ПДВ
|
33 743 873,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НЕФРОСЕРВІС" #36680233 |
Переможець |
27 413 763,80
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 12:24
|
Додаткова 7.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 10:48
|
Untitled.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2022 10:12
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
18 березня 2022 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2022 11:24
|
Дод. угода 4 (1) гемодіаліз.pdf | зміни до договору |
04 березня 2022 11:12
|
Дод. угода 4.pdf | зміни до договору |
04 березня 2022 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2022 12:23
|
дод. угода 3 (1).pdf | зміни до договору |
28 лютого 2022 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 11:44
|
ДОДАТКОВА 2.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 11:41
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 11:44
|
підписаний контракт | укладений |
10 червня 2021 11:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ст. ст. 651-654 Цивільного кодексу України, пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 136.6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положенням частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 136.6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положенням частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 7.5 та 9.5 Договору уклали дану додаткову угоду. З метою здійснення видатків на початку 2022 року на час проведення процедури закупівлі Сторони дійшли згоди щодо продовження дії Договору про закупівлю As 136/6 від 10.06.2021р. та збільшення у наступному році суми Договору в обсязі, що не перевищує 20% |
Номер договору про закупівлю: | 136.6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положенням частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 136.6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положеннями ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 136.6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись ст. ст. 651-654 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 136.6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зважаючи на періодичні подовження військового стану відповідно до Указу Президидента України та вимоги Бюджетного кодексу України від 8 липня 2010 року № 2456-VI вирішили про зміни в строках дії договору які визначені в пункті 7.1. Договору № 136/6 від 10.06.2021 року та відповідно пунктів Договору 7.2. та 9.4. та відповідно до ст. ст. 651-654 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 136.6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |