Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ" |
Код ЄДРПОУ: | 44098925 |
Вебсайт: | https://3k1e5.weblium.site/ |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Бандери Степана, буд. 77 |
Контактна особа: |
Ірина Павлюк +380667840132 pavliukiryna2611@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2023 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 15 227 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 136,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 20:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 20:08 |
Тендерна документація_Нова редакція.doc | |
23 листопада 2023 20:08 |
Додаток 6_Проєкт договору_Нова редакція.doc | |
23 листопада 2023 20:08 |
Протокольне рішення.PDF | |
20 листопада 2023 16:58 |
Оголошення_про проведення тендерної закупівлю.doc | |
20 листопада 2023 16:58 |
Додаток 5 _Відомість обсягів робіт.xlsx |
23 листопада 2023 20:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2023 20:08 |
Тендерна документація_Нова редакція.doc
|
|||
23 листопада 2023 20:08 |
Додаток 6_Проєкт договору_Нова редакція.doc
|
|||
23 листопада 2023 20:08 |
Протокольне рішення.PDF
|
|||
20 листопада 2023 16:58 |
Оголошення_про проведення тендерної закупівлю.doc
|
|||
20 листопада 2023 16:58 |
Додаток 5 _Відомість обсягів робіт.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В пп 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення».
На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Вимагаємо доповнити проект, якщо такий є і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено.
ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення.
Даний проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7).
Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати.
Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН.
На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі неулаштування АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти.
При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
В п. 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. У ПРУ, СПП з відповідними захисними властивостями встановлюють сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло».
Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Вимагаємо доповнити проект, якщо такий є і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено.
ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення.
Проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7).
Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати.
Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН.
На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233.
В разі неулаштування АСЦО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти.
При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000070 ● 527e1940e75e48a7b73f055c05553ff0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.02.2024 №43
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 25. UA-2023-11-20-016375-a, 20.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 15:47:11
Про надання пояснення
Дата: 04.03.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-20-016375-a, яка проводилась Комунальним підприємством Івано-Франівської обласної ради «Будінвест» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво) визначено у Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281).
Настанова №281 є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При цьому, згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
За вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
При цьому, відповідно до норм пункту 5.31 V Настанови №281 за динамічної договірної ціни у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кошти на покриття ризиків – не враховується, а тверда відповідно до норм пункту 5.31 розділу V Настанови №281 при визначенні коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5% до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема тендерна пропозиція учасника повинна включати:
- розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна, локальний кошторис з розрахунком договірної ціни) виконаний відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та кошторисних норм України (далі - Настанова), а також Державних будівельних норм України з урахуванням змін та доповнень, відповідно до переліку та об’ємів робіт наведених у Додатку 5 до цієї Документації – «Відомість обсягів робіт»
Відповідно до пункту 2.1 Проєкту договору, який міститься у Додатку №6 до тендерної документації Замовника, договірна ціна є динамічною.
Крім того, згідно пункту 2.2 Проєкту договору, який міститься у Додатку №6 до тендерної документації Замовника, зазначено, що формування вартості договірної ціни здійснюється відповідно Настанови з визначення вартості будівництва
Учасником фізичною особою підприємцем ТОВ "Рембудкомінвест" у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні враховано кошти на покриття ризику в сумі 10 500,00 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Пояснити чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Рембудкомінвест" те, що наданий ним розрахунок договірної ціни не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, вимогам пункту 3.4 Проєкту договору (Додаток №3) тендерної документації та пункту 5.31 V Настанови №281?
4. Пояснити підстави включення до договірної ціни за укладеним Договором від 18.12.2023 №6вТ коштів на покриття ризиків не у відповідність до норм пункту 5.31 V Настанови №281?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 14:17:13
Пояснення по закупівлі
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
- Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою.PDF
- Додаток 1. Пояснення замовника.PDF
- Додаток 2. Пояснювальна записка.PDF
- Зведений кошторисний розрахунок.PDF
- Підсумкові вартісні параметри.PDF
- Кошторисні розрахунки №П-116, №П154, №П130, №П147.PDF
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.PDF
- Пояснювальна записка..PDF
- Об'єктний кошторис №02-01.PDF
- Загальновиробничі витрати 02-01.PDF
- Відомість трудомісткості і заробітньої плати.PDF
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01.PDF
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02.PDF
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03.PDF
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04.PDF
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-05.PDF
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-06.PDF
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-07.PDF
- Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01.PDF
- Об'єктний кошторис №07-01.PDF
- Загальновиробничі витрати 07-01.PDF
- Відомість трудомісткості і заробітньої плати №07-01.PDF
- Відомість обсягів робіт.PDF
- Додаток 3. Експертний звіт (позитивний).PDF
- Додаток 4. Наказ №3-к від 29.03.2013р. Про призначення директора.PDF
- Додаток 5. Статут ТОВ Рембудкомінвест.PDF
- Додаток 6. Рішення єдиного учасника ТОВ Рембудкомінвест №1-04-19 від 24.04.2019.PDF
- Додаток 7. Опис документів від 25.04.2019р..PDF
- Додаток 8. Ліцензія Державної архітектурно- будівельної інспекції України від 29.11.2019 №67-Л та додаток до неї.PDF
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-04-01 16:26:17
Інформація про усунення порушень
На Ваш висновок згідно результату моніторингу КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає інформацію, щодо встановленого порушення.
- Лист щодо розірвання договору.PDF
- Лист ТОВ РЕМБУДКОМІНВЕСТ.PDF
- Заперечення до Висновку.PDF
- Електронний підпис
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-04-01 18:35:47
Відповідь на звернення щодо роз"яснення щодо висновку
У відповідь на оприлюднене Комунальним підприємством Івано-Франківської обласної ради «Будінвест» звернення за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-20-016375-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок згідно результату моніторингу КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає інформацію, щодо встановленого порушення.
2024-04-01 19:31:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Рембудкомінвест" |
14 960 492,40
UAH з ПДВ
|
14 960 492,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Рембудкомінвест" #33426468 |
Переможець |
14 960 492,40
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 11:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2023 09:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2024 10:07
|
Додаток 5.PDF | зміни до договору |
15 липня 2024 10:04
|
Додаток 1.PDF | зміни до договору |
15 липня 2024 10:04
|
Додаток 2.PDF | зміни до договору |
15 липня 2024 10:04
|
Додаток 4.PDF | зміни до договору |
15 липня 2024 10:04
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
15 липня 2024 10:04
|
Додаток 3.PDF | зміни до договору |
15 липня 2024 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2024 10:22
|
Додаток.PDF | зміни до договору |
14 березня 2024 10:18
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
14 березня 2024 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2024 14:28
|
Додаток 4.PDF | зміни до договору |
11 березня 2024 14:24
|
Додаток 3.PDF | зміни до договору |
11 березня 2024 14:24
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
11 березня 2024 14:24
|
Додаток 5.PDF | зміни до договору |
11 березня 2024 14:24
|
Додаток 2.PDF | зміни до договору |
11 березня 2024 14:24
|
Додаток 6.PDF | зміни до договору |
11 березня 2024 14:24
|
Додаток 1.PDF | зміни до договору |
11 березня 2024 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 14:06
|
Договір.PDF | укладений |
18 грудня 2023 14:00
|
Додаток №7.PDF | укладений |
18 грудня 2023 14:00
|
Додаток №1.PDF | укладений |
18 грудня 2023 14:00
|
Додаток №6.PDF | укладений |
18 грудня 2023 14:00
|
Додаток №5.PDF | укладений |
18 грудня 2023 14:00
|
Додаток №2.pdf | укладений |
18 грудня 2023 14:00
|
Додаток №8.PDF | укладений |
18 грудня 2023 14:00
|
Додаток №4.PDF | укладений |
18 грудня 2023 14:00
|
Додаток №3.PDF | укладений |
18 грудня 2023 14:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту - укриття пульмонологічного корпусу КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради» ("Центр легеневих захворювань") | 1 | роботи |
14 960 492,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 6вТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 6вТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 6вТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту - укриття пульмонологічного корпусу КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради» ("Центр легеневих захворювань") | 1 | робота |
14 960 492,40
UAH з ПДВ
|