Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт громадської будівлі Дачненський ліцей № 2 Дачненської сільської ради пошкодженої в результаті збройної агресії російської федерації проти України, за адресою: вул. Миру, 1, с. Дачне, Одеський район, Одеська область» (коригування)
Очікувана вартість
85 805 295,86 UAH
UA-2023-11-29-009271-a ● 79c6457a4a7c481ba9b36ba283fb4639
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44941770 |
Місцезнаходження: | 67625, Україна , Одеська обл., село Дачне, вул.Шахтарська, будинок 8-А |
Контактна особа: |
Наталія Вячеславівна Хомуленко +380937812848 d.mayno@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2023 13:46 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2023 13:46 |
Очікувана вартість: | 85 805 295,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 858 052,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт громадської будівлі Дачненський ліцей № 2 Дачненської сільської ради пошкодженої в результаті збройної агресії російської федерації проти України, за адресою: вул. Миру, 1, с. Дачне, Одеський район, Одеська область» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67625, Україна, Одеська область, Одеський район, с.Дачне , вул. Миру, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору. Категорія замовника передбачена п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
роз'яснення щодо технічної специфікаї
Дата подання: 01 грудня 2023 15:30
Дата відповіді: 04 грудня 2023 10:32
Ознайомившись в технічною документацією було виявлено відсутність локального кошторису 02-01-07, таким чином допускаємо що вказаний кошторис на обладнання (в дефектному акті не формується обладнання, його потрібно додатково завантажувати).
Просимо надати перелік обладнання шляхом завантаження на майданчик відповідних документів.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Відповідно до Вашого звернення Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
щодо проектної документації
Дата подання: 05 грудня 2023 16:08
Дата відповіді: 08 грудня 2023 17:00
У зв'язку з складністю об'єкту закупівлі та великим обсягом позицій технічного завдання до предмету закупівлі, яке розроблялося на основі проектної документації (оскільки в технічному завданні містяться посилання на відповідні аркуші проектної документації) - просимо завантажити таку проектну документацію (робочий проект, що пройшов експертизу) для можливості коректного прорахунку та формування тендерної пропозиції Учасника. Крім цього просимо завантажити вичерпний перелік обладнання що стосується ігрових майданчиків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Відповідно до Вашого звернення повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
щодо типу договірної ціни
Дата подання: 07 грудня 2023 14:32
Дата відповіді: 08 грудня 2023 17:00
Шановний замовнику прошу надати роз'яснення щодо встановлення договірної ціни "твердої", а не "динамічної", оскільки капітальний ремонт передбачено до 31.12.2024 року.
Здебільшого тверду договірну ціну встановлюють для робіт, які виконують у короткі терміни.
В даному випадку є складність проекту і тривалий період виконання умов договору, протягом року можливі зміни в ціноутворенні, вартості матеріалів, збільшення розміру заробітної плати, оподаткуванні тощо. Встановлення динамічної договірної ціни дає змогу здійснювати уточнення протягом усього періоду виконання робіт, не перевищуючи договірну ціну, вказану в договорі. Враховуючи вищевикладене просимо розглянути можливість встановлення договірної ціни "динамічної" та внесення відповідних змін в тендерну документацію або надати детальне обгрунтування "твердої ціни", коли виконання робіт передбачено до 31.12.2024 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне:
Згідно п.1.1. частини 1 Розділу І тендерної документації передбачено: тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості).
Згідно п.6.1. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено: учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- зокрема: кошторис вартості підрядних робіт сформований з урахуванням «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281 (далі - Настанова)
Згідно положень Настанови:
- тверда договірна ціна (твердий кошторис) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором;
- динамічна договірна ціна (приблизний кошторис) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
Також, п.5.31 Настанови визначено: у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків (!!!), пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Отже, оскільки замовником визначено строк виконання робіт – до 31.2.2024 року, Вам, як потенційному Учаснику, відомі строки виконання робіт, і ви маєте закласти у вартість своєї тендерної пропозиції кошти на покриття ризиків, в іншому випадку, це буде вважатися порушенням Настанови.
Слід також зауважити, що згідно Закону з урахуванням Особливостей, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
Статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягай згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
При цьому, порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому.
Згідно п.19 Особливостей Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Таким чином, Законом з урахуванням Особливостей встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватись виключно у випадках, визначених п.19 Особливостей.
При цьому, тендерною документацією та проектом договору передбачено лише пункти, які можуть стосуватися предмету закупівлі (роботи), а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
3) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
6) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Жодна з вищенаведених підстав (зміни істотних умов) не дає право замовнику змінювати ціну договору та її складові навіть за можливих змін у ціноутворенні, вартості матеріалів, збільшення розміру заробітної плати, тощо.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації в частині вимог до виду договірної ціни, відповідно, Ваша вимога по даному питання відхилена Замовником.
Згідно п.1.1. частини 1 Розділу І тендерної документації передбачено: тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості).
Згідно п.6.1. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено: учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- зокрема: кошторис вартості підрядних робіт сформований з урахуванням «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281 (далі - Настанова)
Згідно положень Настанови:
- тверда договірна ціна (твердий кошторис) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором;
- динамічна договірна ціна (приблизний кошторис) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
Також, п.5.31 Настанови визначено: у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків (!!!), пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Отже, оскільки замовником визначено строк виконання робіт – до 31.2.2024 року, Вам, як потенційному Учаснику, відомі строки виконання робіт, і ви маєте закласти у вартість своєї тендерної пропозиції кошти на покриття ризиків, в іншому випадку, це буде вважатися порушенням Настанови.
Слід також зауважити, що згідно Закону з урахуванням Особливостей, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
Статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягай згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
При цьому, порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому.
Згідно п.19 Особливостей Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Таким чином, Законом з урахуванням Особливостей встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватись виключно у випадках, визначених п.19 Особливостей.
При цьому, тендерною документацією та проектом договору передбачено лише пункти, які можуть стосуватися предмету закупівлі (роботи), а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
3) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
6) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Жодна з вищенаведених підстав (зміни істотних умов) не дає право замовнику змінювати ціну договору та її складові навіть за можливих змін у ціноутворенні, вартості матеріалів, збільшення розміру заробітної плати, тощо.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації в частині вимог до виду договірної ціни, відповідно, Ваша вимога по даному питання відхилена Замовником.
щодо ТЗ
Дата подання: 11 грудня 2023 14:31
Дата відповіді: 14 грудня 2023 13:38
Шановний Замовник, просимо надати розяснення , яким чином Учасник, що задав питання про надання "вичерпного переліку обладнання що стосується ігрових майданчиків" може знати, що проетком передьачено втсановлення ігрових маданчиків.
Адже в первісному ТЗ, яке завантажено Замовником на маданичк - немає жодного посилання на будівництво ігрових майданчиків та необідінсть закупівлі обладання для них.
Складається враження, що цей Учансик мав доступ до проектно-кошторисної документації Замовника до її заванатежння на електронний майданчик, що може свідчити про змову між цим Учасником та Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час здійснення закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості).
Відповідно до пункту 54 Особливостей: фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Із змісту вашого звернення Замовнику не зрозуміло, які саме положення тендерної документації необхідно роз’яснити або у чому вами вбачаються порушення законодавства під час здійснення тендеру.
Ваше звернення містить лише необґрунтовані та безпідставні звинувачення в бік замовника та не містить обґрунтування , що саме порушує Ваші права як потенційного Учасника торгів.
В той же час зауважимо, що згідно положень тендерної документації: з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору, учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою.
Відповідно до пункту 54 Особливостей: фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Із змісту вашого звернення Замовнику не зрозуміло, які саме положення тендерної документації необхідно роз’яснити або у чому вами вбачаються порушення законодавства під час здійснення тендеру.
Ваше звернення містить лише необґрунтовані та безпідставні звинувачення в бік замовника та не містить обґрунтування , що саме порушує Ваші права як потенційного Учасника торгів.
В той же час зауважимо, що згідно положень тендерної документації: з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору, учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою.
щодо дефектного акту
Дата подання: 14 грудня 2023 17:54
Дата відповіді: 17 грудня 2023 18:50
Шановний Замовнику, детально вивчивши дефектні акти та проектну документацію було виявлено ряд невідповідностей, а саме - дефектний акт не відповідає проектній документації.
Звертаємо увагу на наступні позиції:
п. 571 ДА Установлення вимикачів утопленого типу при схованій проводці, 1-клавішних – 67 шт., а по проекту – 103 шт.
По Дефектному акту «Кошторис 02-01-05 на електротехнічне рішення Розділ 3 «Кабельна продукція» - загальна сума кабелів становить 11 821 м., а по проекту – 10 676 м.
п. 603 ДА Установлення сушарок для рук, електрорушникосушарки, опромінював бактерицидний – 25 шт., а по проекту – 27 шт.
Враховуючи вищевикладене, просимо дефектні акти привести у відповідність до проектної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ознайомившись із Вашим зверненням повідомляємо, що всі кошторисні розрахунки мають бути здійснені за даними дефектних актів, які пройшли експертизу і за результатами якої було отримано позитивний експертний звіт (№ ОД/049-09-23/КП від 29 вересня 2023).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" |
72 511 291,00
UAH з ПДВ
|
72 511 291,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" |
83 702 179,20
UAH з ПДВ
|
83 702 179,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КГС УКРАЇНА" |
85 734 598,46
UAH з ПДВ
|
84 845 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" #22484085 |
Відхилено |
72 511 291,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2024 13:36
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" #42294592 |
Відхилено |
83 702 179,20
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 15:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КГС УКРАЇНА" #39729810 |
Відхилено |
84 845 500,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 11:36
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій