Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них відповідно до Переліку № 2 у Харківській області (ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Очікувана вартість
2 966 573 700,00 UAH
UA-2024-07-09-007239-a ● 79afc40034b74b919c0612f58dfc926a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 kukhar.rm@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2024 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2024 14:22 |
Початок аукціону: | 31 липня 2024 14:22 |
Очікувана вартість: | 2 966 573 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 665 737,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Умови та спосіб надання забезпечення тендерних пропозицій визначені в тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29665737 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % від ціни договору. Вид забезпечення виконання договору: електронна банківська гарантія. Умови та спосіб надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначені в тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них відповідно до Переліку № 2 у Харківській області (ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2027
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів та належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в (УПВ)) і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3), складених у відповідності до Додатків 30 та 31 до Методики, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом 5 робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі наданих послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату протягом 5 робочих днів з дня підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2024 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2024 16:23 |
Тендерна документація зі змінами.pdf | |
15 липня 2024 16:23 |
Зміни до ТД.PDF | |
09 липня 2024 14:47 |
Тендерна документація.PDF | |
09 липня 2024 14:47 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
15 липня 2024 16:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 липня 2024 16:23 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
||||||
15 липня 2024 16:23 |
Зміни до ТД.PDF
|
||||||
09 липня 2024 14:47 |
Тендерна документація.PDF
|
||||||
09 липня 2024 14:47 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
досвід
Дата подання: 11 липня 2024 12:56
Дата відповіді: 12 липня 2024 12:53
Шановний Замовнику!
В додатку №2 до ТД, пункт 3. «Вимоги до кваліфікації за критерієм "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".», встановлено дискримінаційні вимоги, що потенційно звужують коло учасників, а саме : аналогічні договори повинні бути укладені протягом 4-х років що передує даті оголошення закупівлі та зазначено перелік основних(ключових) видів робіт в Таблиці №5 в обсязі 50% від об’ємів визначених Замовником в Технічному завданні. При цьому Закон не передбачає вимог чи обмежень, щодо дати або періоду укладення аналогічного договору та визначенню обсягу видів робіт, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 4-х річний термін та на обсяг робіт в кількості 50%. Разом з тим, Методика закупівель експлуатаційного утримання доріг передбачає підтвердження всього лиш 30% від об’ємів визначених Замовником в Технічному завданні.
Пропонуємо, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінації учасників та рівного ставлення до них, внести зміни в тендерну документацію, встановивши наступні вимоги для добросовісної конкуренції серед учасників, що договори повинні бути укладені протягом 5 років, що передує даті оголошення закупівлі та зазначити перелік основних(ключових) видів робіт в Таблиці №5 в обсязі 30% від об’ємів визначених Замовником в Технічному завданні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач!
Відповідно до пункту 8.6 Окремого доручення №13-ОД від 16.02.2024 «Рекомендації щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» (надалі Методичні рекомендації) замовникам рекомендовано застосовувати індивідуальний підхід до застосування цих Рекомендацій (формування лотів, строку дії контрактів та кваліфікаційних критеріїв) у випадках, коли автомобільні дороги знаходяться в областях, у яких наявні тимчасово окуповані та деокуповані території або ведуться бойові дій.
Відповідно до п.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами) (надалі -Закон) замовник самостійно установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Замовник їх визначив з урахуванням в роботі Закону та Методичних рекомендацій.
При аналізі кваліфікаційних вимог, які визначив замовник в тендерній документації Ви неоднозначно трактуєте Методичні рекомендації, які містять вимогу «аналогічні договори повинні бути укладені протягом 4-х років що передує даті оголошення закупівлі», натомість, всупереч Методичним рекомендаціям вважаєте що «договори повинні бути укладені протягом 5 років, що передує даті оголошення закупівлі», в даному випадку ви спираєтесь на норми Закону, який не передбачає вимог чи обмежень, щодо дати або періоду укладення аналогічного договору.
Варто зазначити, що Служба відновлення має заборгованість оплати перед підрядними організаціями за виконані роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 рр. Отже з огляду на цей факт Служба відновлення вважає за доцільне залучати до виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг підрядні організації які мають можливість виконувати роботи за власні обігові кошти не менше року таким чином обумовлено вимога до показника фінансова спроможність.
Уповноваженою особою проводиться тендерна процедура на підставі сформованої заявки з визначеними кваліфікаційними вимогами, тому, для більш ретельного розгляду вашого питання ми направимо його на розгляд до Технічної ради Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, і , при зміні рішення щодо кваліфікації, ми розглянемо питання щодо внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 8.6 Окремого доручення №13-ОД від 16.02.2024 «Рекомендації щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» (надалі Методичні рекомендації) замовникам рекомендовано застосовувати індивідуальний підхід до застосування цих Рекомендацій (формування лотів, строку дії контрактів та кваліфікаційних критеріїв) у випадках, коли автомобільні дороги знаходяться в областях, у яких наявні тимчасово окуповані та деокуповані території або ведуться бойові дій.
Відповідно до п.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами) (надалі -Закон) замовник самостійно установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Замовник їх визначив з урахуванням в роботі Закону та Методичних рекомендацій.
При аналізі кваліфікаційних вимог, які визначив замовник в тендерній документації Ви неоднозначно трактуєте Методичні рекомендації, які містять вимогу «аналогічні договори повинні бути укладені протягом 4-х років що передує даті оголошення закупівлі», натомість, всупереч Методичним рекомендаціям вважаєте що «договори повинні бути укладені протягом 5 років, що передує даті оголошення закупівлі», в даному випадку ви спираєтесь на норми Закону, який не передбачає вимог чи обмежень, щодо дати або періоду укладення аналогічного договору.
Варто зазначити, що Служба відновлення має заборгованість оплати перед підрядними організаціями за виконані роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 рр. Отже з огляду на цей факт Служба відновлення вважає за доцільне залучати до виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг підрядні організації які мають можливість виконувати роботи за власні обігові кошти не менше року таким чином обумовлено вимога до показника фінансова спроможність.
Уповноваженою особою проводиться тендерна процедура на підставі сформованої заявки з визначеними кваліфікаційними вимогами, тому, для більш ретельного розгляду вашого питання ми направимо його на розгляд до Технічної ради Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, і , при зміні рішення щодо кваліфікації, ми розглянемо питання щодо внесення змін до тендерної документації.
Договірна ціна
Дата подання: 11 липня 2024 16:39
Дата відповіді: 12 липня 2024 12:53
Шановний Замовник!
Чи вірно ми розуміємо, що договірна ціна з розрахунками надається лише переможцем процедури закупівлі, а учасникам не потрібно її надавати у складі своєї тендерної пропозиції?
Відповідь: Шановний запитувач!
Так, вірно. Відповідно до пункту 2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації - На етапі укладання договору переможець повинен надати розрахунок «Договірної ціни», що є невід'ємною частиною договору, яка розраховується відповідно до пояснення, наведеному у Додатку № 5, за підписом уповноваженої особи, шляхом завантаження інформації та документів через електронну систему закупівель
Так, вірно. Відповідно до пункту 2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації - На етапі укладання договору переможець повинен надати розрахунок «Договірної ціни», що є невід'ємною частиною договору, яка розраховується відповідно до пояснення, наведеному у Додатку № 5, за підписом уповноваженої особи, шляхом завантаження інформації та документів через електронну систему закупівель
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-07-12-000007 • e8021356215a471d81986f7e674b2f4e
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-07-12
•
17:50
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Останній подібний загальний тендер проводили восени 2020 року. Тоді сума була 1,6 млрд грн. Чим пояснюється сума заявлених робіт? Чому не обговорюєте подібні великі тендери з громадскістю? Бо це наші податки. Нагадаю, панове, в країні війна. Повинна бути доцільніст і економія коштів.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2024-07-09-000001 • e264d7f1fa7b4b77be66c7637dda9d74
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-07-09
•
15:23
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Не на часі. Гроші на ЗСУ!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2024 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
2 729 245 000,00
UAH з ПДВ
|
2 729 245 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
2 922 075 000,00
UAH з ПДВ
|
2 922 075 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
2 729 245 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2024 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2024 09:59
|
Т141-УТР2-24.PDF | укладений |
16 серпня 2024 09:58
|