Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces 45230000-8
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська область обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4 |
Контактна особа: |
Кузьменко Світлана Василівна 380632926335 ZHUASHTENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal enterprise "Management of highways" Zhytomyr City Council |
National ID: | 03344119 |
Contact point: |
Kuzmenko Svitlana 380632926335 ZHUASHTENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 14:15 |
Очікувана вартість: | 10 107 290,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 536,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 березня 2021 15:58 |
Enquiries until: | 29 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 квітня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 10 107 290 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 536 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту наданих послуг, при умові надходження коштів з джерел фінансування на зазначені послуги. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Виконавця. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2021 14:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 14:13 |
Зміни вул. Покровська.doc | |
24 березня 2021 14:13 |
ТД поточний ремонт вул. Покровська - зміни.doc |
24 березня 2021 14:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2021 14:13 |
Зміни вул. Покровська.doc
|
|||
24 березня 2021 14:13 |
ТД поточний ремонт вул. Покровська - зміни.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-02-000027 ● 9cff50c1e1c140aca79c6fbdfda6408b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2021 13:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.09.2021 № 538
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.09.2021 № 538
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-03-05-002221-a 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-02 14:49:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі з поточного ремонту вулиці Покровська (від вул. Київської до проспекту Незалежності) в м. Житомирі, код ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-03-05-002221-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-03 13:17:33
ДК 021:2015 – 45230000 – 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт вулиці Покровська (від вул. Київської до проспекту Незалежності) в м. Житомирі)
КП «Управління автомобільних шляхів» ЖМР на Ваш запит про подання пояснення опублікований 02. 09. 2021 р. в електронній системі ProZorro надає наступну інформацію:
КП УАШ не підпадає під дію вимог п. 4-1 постанови КМУ від 11. 10. 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) так як являється одержувачем бюджетних коштів, а не головним розпорядником. Також повідомляємо , що у підприємства відсутній власний веб-сайт, в якому розміщується інформація щодо діяльності підприємства .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПрАТ Житомирське ШБУ №19 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2021 14:47
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
8 490 000,00
UAH з ПДВ
|
7 691 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Житомирське ШБУ №19 |
10 107 209,68
UAH з ПДВ
|
7 692 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" |
9 921 552,19
UAH з ПДВ
|
9 921 552,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
7 691 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 09:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:01
|
ДУ №3 від 20.12.2021р. до дог. №27.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 08:53
|
ДУ №2 від 24.11.2021р до дог. №27.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 08:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 10:30
|
ДУ №1 від 20.05.2021р. до дог. 27.pdf | укладений |
20 травня 2021 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 18:04
|
Договір №27 від 14.05.2021р..pdf | укладений |
14 травня 2021 18:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо розподілу джерела оплати за надані послуги. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо перерозподілу джерела оплати за надані послуги. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо перерозподілу джерела оплати за надані послуги. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |