Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: ««Реконструкція будівлі Музею історії Запорізького козацтва м. Запоріжжя з утепленням» (код ДК 021:2015-71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2021-05-20-005922-b ● 79a5ac7ee1374d69b1e5a62ce4c19cf8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗАПОВІДНИК "ХОРТИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02223572 |
Вебсайт: | https://ostriv.org |
Місцезнаходження: | 69017, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Старого Редуту, буд. 9 |
Контактна особа: |
Тетяна Потеряєва +380678877007 tpp_zp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2021 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2021 14:50 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: ««Реконструкція будівлі Музею історії Запорізького козацтва м. Запоріжжя з утепленням» (код ДК 021:2015-71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69017, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Старого редуту, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2021 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2021 17:22 |
ОГОЛОШЕННЯ зміни.docx | |
24 травня 2021 17:22 |
Протокол про внесення змін 24.05.pdf | |
20 травня 2021 12:51 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc |
24 травня 2021 17:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2021 17:22 |
ОГОЛОШЕННЯ зміни.docx
|
|||
24 травня 2021 17:22 |
Протокол про внесення змін 24.05.pdf
|
|||
20 травня 2021 12:51 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення щодо подання пропозицій
Дата подання: 21 травня 2021 18:35
Дата відповіді: 24 травня 2021 17:21
Шановний замовнику, підкажіть будь ласка, яке найменування товару необхідно зазначати у графі "Найменування" таблиці, зазначеної у Додатку 4 до Оголошення, якщо предметом закупівлі є роботи (послуги) з здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкту ?. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Доброго дня шановний майбутній учасник! Ваша вимога задоволена, внесено відповідні зміни.
Визначення розміру вартості робіт (послуг) зі здійснення технічного нагляду
Дата подання: 21 травня 2021 18:47
Дата відповіді: 24 травня 2021 17:20
Шановний замовнику, для визначення розміру вартості робіт з технічного нагляду за будівництвом об'єкта просимо повідомити розмір у гривнях підсумку Глав 1-9, графа 7 зведеного кошторисного розрахунку, на який є посилання у Додатку 1 до проекту договору, наведеного в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня шановний майбутній учасник! Розмір у гривнях підсумку Глав 1-9 графа 7 зведеного кошторисного розрахунку складає 64657136,00 грн.
Вимоги до кваліфікації
Дата подання: 21 травня 2021 18:48
Дата відповіді: 24 травня 2021 17:21
Шановний замовник, вимоги до наявності сертифіката технагляду категорії СС2 (середні наслідки) необгрунтовані для об'єкта класу СС1 (незначні наслідки), що призводить до штучного звуження кола учасників. Прохання привести документацію у відповідність, видаливши необгрунтовані вимоги
Відповідь: Доброго дня шановний майбутній учасник! Ваша вимога задоволена, внесено відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-20-005922-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ, Код ЄДРПОУ:43012983
Дата подання: 21 травня 2021 18:19
Невідповідність Оголошення законодавству України та наявність дискримінаційних вимог
В пункті 2.1 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачена Обов’язкова наявність у учасника працівника (ів) для здійснення функцій замовника та технічного нагляду - інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, який повинен працювати у штаті організації Учасника не менше 1(одного) року.
Така вимога необґрунтована та призводить до звуження кола потенційних учасників спрощеної закупівлі.
По перше: предметом закупівлі визначено лише здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкта. Предметом закупівлі здійснення функцій замовника не передбачено, і як наслідок незрозуміло наявність фрази «здійснення функцій замовника» в п. 2.1 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
По друге: оскільки предметом закупівлі визначено лише здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкта, вимога щодо наявності в учасника інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії є не обґрунтованою, дискримінаційною та такою що не відповідає містобудівному законодавству України. Так згідно статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Також, відповідно до частини 4 статті 17 Закону України « Про архітектурну діяльність» відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Згідно п.4 Переліку видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011р. № 554, до таких видів робіт відноситься технічний нагляд. Тобто для виконання предмету спрощеної закупівлі, згідно діючого законодавства, достатньо наявність у учасника інженера технічного нагляду, який отримав в установленому порядку кваліфікаційний сертифікат.
По третє: дискримінаційною є вимога щодо наявності інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії, який повинен працювати у штаті організації Учасника не менше 1(одного) року. Це підтверджується тим, що учасник, у якого в наявності є інженер-консультант (будівництво) не нижче І категорії, який працює за сумісництвом 0динадцять місяців не може взяти участь у даній закупівлі, оскільки йому не вистачає одного місяця до одного року, та який з яким укладені трудові відносини за сумісництвом, що не заборонено трудовим законодавством України.
На підставі вищевикладеного, з метою запобігання виникнення непорозумінь та уникнення відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель, передбаченою статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, керуючись частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до замовника з вимогою усунення порушення підчас проведення спрощеної закупівлі шляхом виключення у пункті 2.1 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі тексту наступного змісту «…- інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, який повинен працювати у штаті організації Учасника не менше 1(одного) року…».
Розгорнути
Згорнути
Така вимога необґрунтована та призводить до звуження кола потенційних учасників спрощеної закупівлі.
По перше: предметом закупівлі визначено лише здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкта. Предметом закупівлі здійснення функцій замовника не передбачено, і як наслідок незрозуміло наявність фрази «здійснення функцій замовника» в п. 2.1 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
По друге: оскільки предметом закупівлі визначено лише здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкта, вимога щодо наявності в учасника інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії є не обґрунтованою, дискримінаційною та такою що не відповідає містобудівному законодавству України. Так згідно статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Також, відповідно до частини 4 статті 17 Закону України « Про архітектурну діяльність» відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Згідно п.4 Переліку видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011р. № 554, до таких видів робіт відноситься технічний нагляд. Тобто для виконання предмету спрощеної закупівлі, згідно діючого законодавства, достатньо наявність у учасника інженера технічного нагляду, який отримав в установленому порядку кваліфікаційний сертифікат.
По третє: дискримінаційною є вимога щодо наявності інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії, який повинен працювати у штаті організації Учасника не менше 1(одного) року. Це підтверджується тим, що учасник, у якого в наявності є інженер-консультант (будівництво) не нижче І категорії, який працює за сумісництвом 0динадцять місяців не може взяти участь у даній закупівлі, оскільки йому не вистачає одного місяця до одного року, та який з яким укладені трудові відносини за сумісництвом, що не заборонено трудовим законодавством України.
На підставі вищевикладеного, з метою запобігання виникнення непорозумінь та уникнення відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель, передбаченою статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, керуючись частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до замовника з вимогою усунення порушення підчас проведення спрощеної закупівлі шляхом виключення у пункті 2.1 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі тексту наступного змісту «…- інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, який повинен працювати у штаті організації Учасника не менше 1(одного) року…».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2021 17:26
Вимога не підлягає задоволення в зв’язку із наступним:
1. Метою функціонування заповідника є охорона і збереження пам’яток культурної спадщини, проведення роботи з їх популяризації в суспільстві, формування почуттів патріотизму та історичної свідомості, духовного збагачення громадян. В штаті працівників заповідника відсутні фахівці будівельники.
2. Об’єкт закупівлі має велике значення для громади та стислі строки реалізації тому є необхідність залучення максимальної кількості фахівців, що не протирічить ст. 11 Закону України «про архітектурну діяльність».
1. Метою функціонування заповідника є охорона і збереження пам’яток культурної спадщини, проведення роботи з їх популяризації в суспільстві, формування почуттів патріотизму та історичної свідомості, духовного збагачення громадян. В штаті працівників заповідника відсутні фахівці будівельники.
2. Об’єкт закупівлі має велике значення для громади та стислі строки реалізації тому є необхідність залучення максимальної кількості фахівців, що не протирічить ст. 11 Закону України «про архітектурну діяльність».
Номер вимоги: UA-2021-05-20-005922-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ, Код ЄДРПОУ:43012983
Дата подання: 21 травня 2021 18:52
Усунення невілповідностей
просимо усунути невідповідності у додатку 2 до Оголошення в частині класу наслідків відповідальності та строків виконання робіт. Невже будівництво буде здійснюватися 2 місяці?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2021 17:25
Так дійсно реалізація проєкту передбачає строк 2 місяця.
Номер вимоги: UA-2021-05-20-005922-b.c3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ КАТРАС, Код ЄДРПОУ:32121615
Дата подання: 09 червня 2021 17:01
Оскарження та надання замовнику додаткових обгрунтувань
Вимога викладена у доданих файлах.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2021 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КАТРАС |
887 603,83
UAH з ПДВ
|
887 603,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОФТЕХНАГЛЯД" |
1 020 902,15
UAH з ПДВ
|
1 020 902,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КАТРАС #32121615 |
Відхилено |
887 603,83
UAH з ПДВ
|
07 червня 2021 16:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОФТЕХНАГЛЯД" #36911427 |
Переможець |
1 020 902,15
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:36
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 16:11
|
ДУ№1.pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 10:39
|
1079 тех нагляд.pdf | укладений |
09 червня 2021 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 1079/05-12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, |
Номер договору про закупівлю: | 1079/05-12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |